gdzie?

27 listopada 2019, 12:50

Panel Jakość mojej sprzedaży

Sprawdź, co się zmieniło przez ostatnie 2 miesiące


Minęły już prawie dwa miesiące, odkąd sprzedający na Allegro korzystają z pełnej wersji panelu Jakość mojej sprzedaży.

Przez ten czas wzrosła jakość sprzedaży w serwisie. Klienci średnio godzinę krócej czekają na odpowiedź i mogą łatwiej dotrzeć do ofert od sprzedawców z najlepszą jakością.

W październiku zintegrowaliśmy się z firmą DPD. Wraz z kolejną integracją, w panelu zaczęliśmy uwzględniać dane od nowego przewoźnika. Dzięki temu system DPD automatycznie przekazuje nam numery listów przewozowych i statusy przesyłek. Oznacza to, że jeśli wysyłasz zamówienia za pośrednictwem kuriera DPD, nie musisz już uzupełniać numerów listów przewozowych. Pobierzemy je automatycznie, podobnie jak statusy przesyłek. Poza wspomnianym DPD jesteśmy zintegrowani również z:

  • X-press Couriers
  • RUCHem
  • Pocztą Polską
  • InPostem.

Pamiętaj, że aby integracja z dostawcą była w ogóle możliwa i odbywała się prawidłowo, musisz poprawnie przekazywać firmie logistycznej pełny adres e-mail klienta w domenie @allegromail.pl.

Wskaźniki w mierze Śledzenie statusu przesyłek zaczniemy uwzględniać w połowie 2020 roku. Wówczas będziemy zwracać uwagę na to, czy przesyłki zostały nadane w zadeklarowanym terminie i czy kupujący mogą śledzić ich status na swoim koncie w Allegro.

Doprecyzowaliśmy definicję miary Procent ofert z numerami identyfikującymi produkty - jest to liczba ofert powiązanych z produktami lub zawierających numer EAN względem wszystkich Twoich aktywnych ofert. Podpowiadamy, jak możesz powiązać oferty z produktami - warto skorzystać z narzędzia, które usprawni Twoją pracę. Teraz znacznie łatwiej uzyskasz wysokie wyniki w tej mierze.

Po okresie testowym zdecydowaliśmy na razie nie wyświetlać odznak jakości sprzedaży kupującym. Zamierzamy jeszcze pracować nad kształtem i formą tego rozwiązania.

Każdego miesiąca Allegro odwiedza 17 milionów klientów, którzy codziennie kupują około 1,5 mln produktów. W jednym, prostym panelu możesz monitorować najważniejsze aspekty swojej działalności. Dzięki temu przyciągniesz do siebie więcej klientów i zapewnisz im doskonałą jakość obsługi. Powodzenia!

Dowiedz się więcej o panelu Jakość mojej sprzedaży

Czy ten artykuł był pomocny?

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro