gdzie?

10 grudnia 2018, 11:56

Jak grupujemy oferty z tym samym produktem

Jak grupujemy oferty z tym samym produktem

Od stycznia 2019 roku grupujemy oferty z tym samym produktem - w wybranych kategoriach i dla ograniczonej grupy klientów. Stopniowe wprowadzanie produktyzacji pozwala nam dopracować szczegóły, przetestować różne podejścia i zaplanować, kiedy uruchomić grupowanie ofert w kolejnych kategoriach.


Gdy klient trafi do odpowiedniej kategorii, zamiast listy ofert, wyświetlimy mu listę produktów.

Lista produktów to nowy krok w ścieżce zakupowej:

  • Każdy element na tej liście to jeden produkt, do którego zgrupowaliśmy oferty z tym produktem.
  • Na ostatniej stronie listy, pod ostatnim produktem, udostępniliśmy przycisk [Pozostałe oferty]. Gdy klient z niego skorzysta, pod produktami wyświetlimy listę ofert, które nie są powiązane z żadnym produktem, ale spełniają wpisane warunki wyszukiwania lub są wystawione w danej kategorii.

Lista produktów

Pozycję produktu na liście określamy na podstawie wybranej oferty z danym przedmiotem - produkty z ofertą o najwyższej trafności i w najlepszej cenie są najwyżej. Taką ofertę wybieramy spośród promowanych ofert z danym produktem, na podstawie trafności, wzbogaconej o dodatkowe kryteria:

  • Cena przedmiotu.
  • Jakość sprzedawcy
  • Stan = nowy
  • Format sprzedaży = Kup teraz

W efekcie dany produkt reprezentuje wyróżniona oferta od najlepszego sprzedawcy, w dobrej cenie i z nowym produktem. Jeśli nie znajdziemy takiej oferty, reprezentanta wybierzemy spośród niewyróżnionych ofert przedmiotów używanych i licytacji.

Z listy produktów klient może przejść do listy ofert danego produktu. Zobaczy tam:

  • Nazwę produktu, z jego oceną i podstawowymi parametrami
  • Krótki opis i miniaturę w kategorii Książki i Komiksy
  • Sekcję z wybraną ofertą
  • Standardową listę ofert, w których można kupić wybrany wcześniej produkt.

Zmiany na stronie oferty i liście ofert

Belka produktowa

W wybranych kategoriach, na stronie oferty wyświetlamy belkę z nazwą produktu, jego oceną i linkiem do wszystkich ofert z danym produktem.

Belka produktowa

Przycisk do grupowania ofert

W wybranych kategoriach na liście ofert znajduje się przycisk, który grupuje oferty z tym samym produktem.

Połącz podobne oferty

Obserwuj produkt

Kupujący może obserwować wybrany produkt. Gdy to zrobi, będzie otrzymywać od nas powiadomienia, gdy pojawi się nowa oferta powiązana z danym produktem.

Obserwuj produkt


Dowiedz się więcej

Czy ten artykuł był pomocny?