gdzie?

Allegro Poczta Polska Odbiór w Punkcie - sprawdź największą sieć punktów odbioru

Allegro Poczta Polska Odbiór w Punkcie - sprawdź największą sieć punktów odbioru

Zobacz, na czym polega nasza nowa oferta dla przedsiębiorców sprzedających na Allegro.


Wspólnie z Pocztą Polską udostępniliśmy nową metodę dostawy Allegro Poczta Polska Odbiór w Punkcie. Nowa oferta jest dostępna dla firm sprzedających na Allegro. Twoi Klienci będą mogli wygodnie i łatwo odbierać paczki w sieci placówek Pocztowych lub punktach partnerskich.

Sprawdź korzyści dla Ciebie i Twoich klientów:

  • 10 000 punktów odbioru - placówki Poczty Polskiej, saloniki i kioski RUCHu stacje Orlen, sklepy Żabka i Freshmarket
  • wysoka skuteczność doręczeń - paczka czeka na klienta aż 7 dni
  • konkurencyjna cena usługi - 6,50 PLN netto (do 30 kg)
  • duże wymiary przesyłki - maksymalna długość to 150 cm, a suma wszystkich wymiarów przesyłki to maksymalnie 250 cm (długość + szerokość + wysokość)
  • śledzenie przesyłki online - na stronach Allegro i Poczty Polskiej
  • powiadomienia SMS o możliwości odbioru paczki
  • elastyczne godziny odbioru - większość stacji paliw Orlen jest czynna 24/7, a sklepy Żabka i Freshmarket w godzinach 6:00-23:00

Sprawdź, jak włączyć Allegro Poczta Polska Odbiór w Punkcie w swoich ofertach

W Formularzu wystawiania, w Cennikach dostawy oraz w Menedżerze Sprzedaży udostępnij opcję dostawy Allegro Poczta Polska Odbiór w Punkcie (płatna z góry i za pobraniem).

Maksymalna cena, jaką możesz ustawić w ofercie to:

  • 8,00 PLN dla opcji płatnej z góry
  • 10,46 PLN dla opcji z pobraniem

Jak nadać przesyłkę

Jeżeli nie masz jeszcze umowy z Pocztą Polską:

  • Wyślij wiadomość na adres *allegro@poczta-polska.pl* i poczekaj na kontakt ze strony przedstawiciela Poczty Polskiej
  • Po podpisaniu umowy będziesz mógł nadawać przesyłki w ramach transakcji zawartych na Allegro z wybraną metodą dostawy Allegro Poczta Polska Odbiór w Punkcie
  • Przesyłki nadasz za pomocą aplikacji Elektroniczny nadawca, wystarczy skorzystać z opcji Przesyłki > Import > API Allegro

Jeśli masz już umowę z Pocztą Polską:

  • Skontaktuj się ze swoim opiekunem handlowym, aby zawrzeć umowę na nowy rodzaj przesyłek
  • Po tym, jak rozszerzysz umowę o Allegro Poczta Polska Odbiór w Punkcie, korzystaj z aplikacji Elektroniczny nadawca i nadawaj przesyłki do swoich klientów

Cennik

nazwa usługi
opłata netto
opłata brutto
Allegro Poczta Polska Odbiór w Punkcie
6,50 zł
8,00 zł
Allegro Poczta Polska Odbiór w Punkcie pobranie
8,50 zł
10,46 zł
usługi dodatkowe
Ostrożnie
4,05 zł
4,99 zł
Możliwość sprawdzenia zawartości przesyłki przez klienta
5,00 zł
6,15 zł
opłaty dodatkowe
Zadeklarowanie wartości powyżej 100 zł (1)
0,05 zł za każde 10,00 złotych zadeklarowanej wartości lub ich część, nie mniej niż 1,00 zł
Przesyłka niestandardowa (2)
200% opłaty za usługę
opłata za ubezpieczenie przesyłki
suma ubezpieczenia
opłata za składkę
1 000,00 zł
wliczona w opłatę za usługę
5 000,00 zł
0,70 zł
10 000,00 zł
1,50 zł
20 000,00 zł
2,00 zł
50 000,00 zł
2,80 zł
powyżej 50 000,00 zł, nie więcej niż 250 000,00 zł
0,2% sumy ubezpieczenia

(1) Maksymalna zadeklarowana wartość przesyłki wynosi 70 000,00 zł.

(2) Przesyłka musi być zgodna z regulaminem. Maksymalny udział przesyłek niestandardowych w wolumenie Klienta nie powinien być większy niż 15%. W przypadku przekroczenia tego udziału opłata za nadanie przesyłki niestandardowej wynosi 500% opłaty za usługę.

Pozostałe opłaty wskazane są w umowie z Pocztą Polską lub w „Cenniku opłat dodatkowych” dostępnym na stronie internetowej www.poczta-polska.pl.

Kontakt z Pocztą Polską

Wyślij wiadomość na adres *allegro@poczta-polska.pl* i poczekaj na kontakt ze strony przedstawiciela Poczty Polskiej.

Czy ten artykuł był pomocny?

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

 

Allegro