Zgłaszaj oferty do kampanii promocyjnej Allegro Biznes
Kampania promocyjna Allegro Biznes potrwa od 9 lutego do 5 marca.
Wprowadziliśmy zmiany w procesie dodawania kampanii. Sprawdź, co się zmieniło.
Z tego artykułu dowiesz się:
Nowy proces dodawania kampanii
Wprowadziliśmy zmiany ułatwiające dodanie kampanii w panelu reklamowym Allegro Ads. Chcemy, aby dodawanie kampanii było bardziej intuicyjne i dawało więcej możliwości.
Sprawdź, co się zmieniło
Od teraz proces dodawania kampanii widoczny jest na jednej stronie, nie ma konieczności przeklikiwania się na kolejne ekrany. Dzięki temu masz podgląd na ustawione parametry kampanii, wystarczy, że zwiniesz albo rozwiniesz wybraną sekcję. Teraz możesz dodać też nową kampanię, podając tylko jej nazwę oraz ustalając budżet dzienny i stawkę CPC. W takiej kampanii automatycznie zostaną wybrane wszystkie Twoje oferty oraz zostaną włączone wszystkie miejsca emisji.
Już podczas wybierania ofert zobaczysz sugerowany budżet, jaki warto zainwestować w reklamę, aby przyniosła, jak najlepsze efekty. Budżet zmienia się w zależności od tego, ile ofert zostało wybranych do reklamy. W przypadku reklamowania wszystkich ofert i ręcznego wyboru możesz skorzystać z opcji “zobacz wybrane oferty”, aby upewnić się, że są to właściwe oferty.
Na etapie wyboru miejsc emisji reklamy możesz sprawdzić, jak wygląda przykładowa reklama i gdzie się ona wyświetli.
Teraz dodawanie kampanii na urządzeniu mobilnym będzie łatwiejsze. Proces jest tak ułożony, aby wygodnie móc uzupełnić wszystkie wymagane pola nawet w telefonie.
Przed stworzeniem kampanii zarówno na komputerze jak i na urządzeniu mobilnym możesz sprawdzić wszystkie ustawienia kampanii. Teraz, zanim włączysz kampanię, masz przejrzysty widok, czy wszystkie parametry kampanii są uzupełnione.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu