1 z 2

Dell podpórka pod nadgarstki do KB216/KM636 - PR21

od
Autoryzowany sklep Dell
22,90
1 osoba kupiła 1 sztukę
Przesyłka płatna z góry
Przesyłka kurierska12,50 zł
Paczkomaty 24/79,90 zł
Przesyłka płatna przy odbiorze
Przesyłka kurierska pobraniowa13,90 zł
sprawdź szczegóły
Liczba sztuk
z 6 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

  • Stan:
    Nowy
  • Faktura:
    Wystawiam fakturę VAT

Opis

Cechy produktu

  • stan: nowy
  • producent: Dell
  • dodatkowe informacje: pasuje do klawiatur Inspiron 15 5000, Inspiron 17 5000
  • kolor: szary
  • kod producenta: 580-ADLR
  • kod systemowy: KL-A-DEL-001

Podkładka pod nadgarstki to często pomijany, choć ważny element przyczyniający się do poprawy komfortu korzystania z komputera. Podkładka pod nadgarstki firmy Dell do KB216 / KM636 zwiększa produktywność i wygodę.

Ten produkt jest zgodny z następującymi systemami:

Inspiron 15 5000 Series (5567)

Inspiron 17 5000 Series (5767)

Galeria

Opinie o produkcie
5,00 / 5
Rewelacyjny
5,00/5
(1 ocena)
1
0
0
0
0
Dostawa i płatność
od 9,90 zł

Lokalizacja: Cała Polska, Polska

Wysyłka

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
1 dzień roboczy
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
12,50 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
2-3 dni robocze
Paczkomaty 24/7
pierwsza sztuka
9,90 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
2 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
1 dzień roboczy
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
13,90 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
2-3 dni robocze

Sprzedawca nie określił cen wysyłki za granicę

Skontaktuj się ze sprzedawcą, jeśli zależy Ci na dostawie

Punkty odbioru

Salon Komputronik Dzierżoniów
ul. Bohaterów Getta 10
58-200 Dzierżoniów
woj. dolnośląskie

poniedziałek - piątek
09:00 - 18:00
sobota
09:00 - 14:00
niedziela
zamknięte

płatność kartą i gotówką
poinformujemy o terminie odbioru

Salon Komputronik Jelenia Góra
ul. 1 Maja 70
58-500 Jelenia Góra
woj. dolnośląskie

poniedziałek - piątek
10:00 - 18:00
sobota
10:00 - 14:00
niedziela
zamknięte

płatność kartą i gotówką
poinformujemy o terminie odbioru

Salon Komputronik Lubin
ul. Rynek 28
59-300 Lubin
woj. dolnośląskie

poniedziałek - piątek
09:30 - 17:30
sobota - niedziela
zamknięte

płatność kartą i gotówką
poinformujemy o terminie odbioru

Salon Komputronik C.H. PLAZA
ul. Armii Krajowej 52 a
59-900 Zgorzelec
woj. dolnośląskie

poniedziałek - niedziela
09:00 - 21:00

płatność kartą i gotówką
poinformujemy o terminie odbioru

Salon Komputronik C.H. MAGNOLIA
ul. Legnicka 58
54-204 Wrocław
woj. dolnośląskie

poniedziałek - niedziela
09:00 - 21:00

płatność kartą i gotówką
poinformujemy o terminie odbioru

Salon Komputronik AUCHAN BIELANY
ul. Francuska 6
55-040 Wrocław
woj. dolnośląskie

poniedziałek - sobota
09:30 - 21:00
niedziela
10:00 - 20:00

płatność kartą i gotówką
poinformujemy o terminie odbioru

Płatności
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

24 miesiące
12 miesięcy dla przedsiębiorców
Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

Komputronik S.A.
Wołczyńska 37
60-003 Poznań
Dodatkowe informacje

  

Procedura reklamacji 

1. Jeżeli zakupiony towar zawiera wady, koszty zwrotu przesyłki pokrywa Komputronik S.A. Zgłoszona wada towaru podlega weryfikacji przez serwis, który stwierdzi czy wada towaru istniała w chwili jego wydania. 

2. Dostarczenie towaru w ramach reklamacji jest bezwarunkowe; jednakże w celu jej identyfikacji w systemie reklamacyjnym Komputronik S.A. wskazane jest uzyskanie numeru RMA od pracownika Komputronik S.A. obsługującego Sklep Strefy Marek Allegro. 

3. Towar powinien zawierać oryginalne opakowanie umożliwiające bezpieczny transport do specjalistycznego serwisu (w szczególności dotyczy to monitorów, zestawów komputerowych, laptopów, tabletów, telefonów itd. ). 

4. Dopuszczalne jest zastosowanie opakowania zastępczego, jednak powinno ono gwarantować odpowiednią ochronę podczas transportu. 

5. Towar powinien zostać przysłany kompletny, zwłaszcza z akcesoriami, które mają wpływ na funkcjonalność danego sprzętu lub które mogą być jedną z przyczyn zaistnienia wady towaru lub niezgodności z umową. Wskazane jest dołączenie do towaru szczegółowego opisu występujących wad wraz z informacją w jakiej sytuacji dana wada lub niezgodność występują. Dodatkowo należy określić żądania reklamacyjne oraz podstawę prawną realizacji uprawnień. Towar posiadający gwarancję producenta nie podlega warunkom gwarancyjnym Komputronik SA i może być serwisowany w punktach autoryzowanych wskazanych przez producenta zgodnie z warunkami karty gwarancyjnej wydanej przez producenta. 

6. Do reklamowanego towaru należy dołączyć dowód zawarcia umowy (np. kserokopię dokumentu sprzedaży) i oryginał karty gwarancyjnej, jeżeli została wydana z towarem (gwarancja producenta). W przypadku ich braku Komputronik SA rozpatruje reklamację, o ile sprzedaż towaru zostanie potwierdzona w Komputronik S.A. 

7. Niniejszym informujemy, iż naprawa sprzętu elektronicznego wiąże się z istotnym ryzykiem utraty danych zawartych w jego pamięci. W związku z tym rekomendowane jest sporządzenie kopii zapasowej wszystkich danych zawartych w pamięci. 

8. W przypadku reklamacji obejmującej zestaw komputerowy wyprodukowany przez Komputronik S.A., obsługa serwisu Komputronik S.A. przyjmuje wyłącznie towar opisany na dowodzie zakupu jako "zestaw komputerowy". 

9. Sposób dostarczenia towaru w ramach reklamacji: a) Dostarczenie towaru jest bezpłatne; w tym celu klient powinien skorzystać z usług przewoźnika DHL Express (Poland) Sp. z o.o. i wypełnić prawidłowo formularz reklamacyjny zamieszczony na stronie sklepu komputronik.pl., 

10. Gdy przedmiotem sprzedaży jest rzecz używana, sprzedawca odpowiada za wady towaru w przypadku jej stwierdzenia przed upływem 1 roku. 

11. Jeżeli towar nie zostanie odebrany po zakończeniu procedury reklamacyjnej, Komputronik SA uprawniony jest do naliczania opłaty za bezumowne przechowywanie towaru.

21 dni na odstąpienie od umowy

Czas na odstąpienie od umowy

21 dni

Adres do zwrotu

Komputronik S.A.
Krzysztofa Kolumba 8
62-052 Komorniki

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

   

Zwroty produktów zakupionych na firmę są regulowane w Regulaminie zwrotów dla podmiotów gospodarczych  dostępnym na https://www.komputronik.pl/informacje/pomoc/zwroty/

 

Zwrot towaru przez konsumenta 

1. Konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 21 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ust. 2 i art. 35 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2014.827). Konsument może odstąpić od umowy składając stosowne oświadczenie na piśmie - formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do ww. ustawy. 

2. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. 

3. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się: 1) dla umowy, w wykonaniu której przedsiębiorca wydaje rzecz, będąc zobowiązany do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: a) obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części, b) polega na regularnym dostarczaniu rzeczy przez czas oznaczony - od objęcia w posiadanie pierwszej z rzeczy; 2) dla pozostałych umów - od dnia zawarcia umowy. 

4. W celu identyfikacji zwracanej rzeczy wskazane jest podanie numeru RMZ. Numer ten można uzyskać za pośrednictwem pracownika sklepu Strefy Marek Allegro prowadzonego przez Komputronik S.A. realizującego zamówienie. Numer RMZ powinien być opisany w widocznym miejscu na przesyłce. Brak numeru RMZ nie stanowi przeszkody w zwrocie rzeczy. 

5. Zwrot rzeczy do sprzedawcy powinien nastąpić niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od momentu odstąpienia od umowy. 

6. Koszt zwrotu rzeczy ponosi konsument. Komputronik S. A. nie zwraca konsumentowi dodatkowych kosztów przesyłki, tj. innych niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Komputronik S.A. 

7. Jeżeli konsument wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu żądania zgodnie z art. 15 ust. 3 i art. 21 ust. 2 ww. ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2014.827), ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy. 

8. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w sytuacjach opisanych w art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2014.827), w tym w odniesieniu do umów: 

1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 

2) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 

3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 

4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 

5) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 

6) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. 

9. Komputronik S.A. nie stosuje polityki towarów zastępczych.

10. Formularz zwrotu dołączony jest do wydruku dokumentu sprzedaży, można go też wypełnić osobiście pod adresem: http://test.ktr.pl/rmz

O sprzedającym
Dell
Dell

96,4%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,8/5
CZAS WYSYŁKI
4,8/5
KOSZT WYSYŁKI
5,0/5
NA ALLEGRO OD
od 5 lat i 11 miesięcy

Dane firmy

Komputronik S.A.
ul. Wołczyńska 37
60-003 Poznań
REGON: 634404229
NIP: 972-09-02-729

Kontakt

  • 61 ** ** *** (pokaż)
poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

Pozostałe informacje

Komputronik S.A. dokłada starań, by ewentualne spory, w tym reklamacyjne, zamykać w ciągu 30 dni. Jeżeli w tym terminie strony nie osiągną porozumienia, klient powinien założyć, że postępowanie zostało zakończone. 

Komputronik nie zgadza się na pozasądowe rozwiązywanie sporów konsumenckich, przez podmiot uprawniony w rozumieniu art. 31 ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich (Dz.U.2016 r. poz. 1823), zgodnie z rejestrem Prezesa UOKIK: https://uokik.gov.pl/download.php?id1480 

W przypadku sporu konsumenckiego sugerujemy kontakt z najbliższym rzecznikiem praw konsumenckich, Państwowym Inspektoratem Inspekcji Handlowej lub sądem powszechnym. 

Oferta dotyczy kompletu elementów, w związku z tym na fakturze mogą występować jako oddzielnie pozycje. 

Wyświetlenia:256
Numer oferty:7487090864
Zgłoś naruszenie zasad
Do góry

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

 

Allegro