Sprzedaż zakończona

Nie było ofert kupna

Sponsorowane oferty z tej kategorii

1 z 3

CZAPKA z POLAREM +szalik SOWA 44cm na zamówienie

od
DANMARI
80,00
Przesyłka płatna z góry
Pocztex Kurier2413,00 zł
sprawdź szczegóły
Liczba sztuk
z 20 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

  • Stan:
    Nowy
  • Faktura:
    Wystawiam fakturę bez VAT
  • Marka:
    Inna marka
  • Płeć:
    Chłopcy
  • Wiek dziecka:
    6 m +
  • Rozmiar:
    44
  • Dostawa z Polski:
    Tak
  • Materiał dominujący:
    akryl
  • Kolor:
    brązowy, beżowy, niebieski, zielony

Opis

Czapka z POLAREM + szalik- SOWA PILOTKA

- z klapkami na uszka i warkoczykami

100 % HANDMADE - Danmari

Czapka robiona na zamówienie- termin realizacji do 7 dni roboczych

                                     

Mięciutka czapeczka - wykonana ręcznie na szydełku z delikatnej akrylowej włóczki. Jest mięciutka i niegryząca- idealna dla Twojego dziecka. Podszyta polarem- ciepła idealna na ZIMĘ.

Do kompletu szalik dopasowany kolorystycznie

Kolor czapki: brąz, turkus i zieleń

(można zmienić kolory)

 Rozmiar:

obwód głowy: 44cm

Komplet robimy po otrzymaniu wpłaty - termin do 7 dni roboczych. Można zmieniać kolory- pod warunkiem dokładnego opisu w "infomacjach dla sprzedawcy", lub w osobnym mailu.

UWAGA!!!!

Wszystkie zdjęcia i opisy na moich aukcjach chronione są prawami autorskimi. Wszelkie kopiowanie lub wykorzystywanie w jakikolwiek sposób zdjęć lub opisów aukcji bez mojej pisemnej zgody jest surowo zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich zgodnie z ustawą z dn.04.02.1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U.z 1994r Nr24 z późn.zm.)

Dostawa i płatność
od 13,00 zł

Lokalizacja: gliwice, Polska

Wysyłka

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Pocztex Kurier24
pierwsza sztuka
13,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
50
czas realizacji
11-12 dni roboczych

Przesyłka zagraniczna

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Niemcy
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
Wielka Brytania
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
Szwecja
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
Francja
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
Hiszpania
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
Płatności
Gwarancja
6 miesięcy

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

6 miesięcy
Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok

Adres do reklamacji

Danmari Danuta JACH
Tokarska 65
44-151 GLiwice
Dodatkowe informacje

 

Reklamacje

1. Klientowi przysługuje prawo złożenia reklamacji zarówno odnośnie  wykonania umowy sprzedaży jak i wykonania umowy o świadczenie usług  drogą elektroniczną. W razie stwierdzenia występowania wady rzeczy  sprzedanej Sprzedający ponosi odpowiedzialność określoną w szczególności  w przepisach art. 556 i 556[1]-556[3] Kodeksu cywilnego.

2. Zgłoszenie reklamacyjne powinno, aczkolwiek nie jest to wymóg  rozpatrzenia reklamacji, zostać złożone na wypełnionym czytelnie  formularzu zawierającym:

a)     imię i nazwisko,

b)    numer zamówienia

c)     opis niezgodności towaru z umową,

d)    datę zakupu,

e)     protokół szkody,

f)     zdjęcia uszkodzenia towaru

3. W razie ewentualnych braków reklamacji uniemożliwiających jej  rozpatrzenie Sprzedawca niezwłocznie powiadomi o konieczności jej  uzupełnienia.

4. Zastosowanie się do ust. 2 będzie stanowiło ułatwienie i pozwoli na sprawniejsze rozpatrzenie reklamacji.

5. Reklamacje można składać mailowo pod adresem e-mail: danmari@list.pl

6. Odpowiedź na zgłoszone żądanie zostanie udzielona w terminie 14 dni.

14 dni na odstąpienie od umowy

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Danmari Danuta JACH
ul.Tokarska 65
44-151 Gliwice

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

 

Odstąpienie od umowy sprzedaży

1. Zgodnie z art. 38 pkt. 3 ustawy z  dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827)  Klient będący Konsumentem nie ma prawa do odstąpienia od umowy, w której  przedmiotem umowy jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według  specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego  zindywidualizowanych potrzeb (odzież wykonana przez Sprzedawcę na  zamówienie Klienta)

2. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.  U. z 2014 r. poz. 827) Klient będący Konsumentem ma prawo do odstąpienia  od umowy sprzedaży bez podania przyczyn, w terminie 14 dni  kalendarzowych od dnia dostarczenia towaru z zastrzeżeniem ust. 1. Do  zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem  terminu.

2. Odstąpienie dokonywane jest przez złożenie oświadczenia o  odstąpieniu od umowy, w szczególności z wykorzystaniem formularza i  wysłane dowolnym kanałem porozumienia się na odległość, m.in.:

a)     wiadomością e-mail, na adres :danmari@list.pl

b)    w formie pisemnej, na adres : DANMARI Danuta Jach , ul.Tokarska 65, 44-151 GLIWICE

3. Sprzedawca niezwłocznie przesyła Konsumentowi potwierdzenie  odebrania oświadczenia woli o odstąpieniu od umowy sprzedaży, na  wskazany przez Konsumenta adres e-mail.

4. Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy bez ponoszenia kosztów, za wyjątkiem:

dodatkowych koszów  poniesionych przez Konsumenta w związku z wyborem sposobu dostarczenia  towaru innym niż najtańszy, zwykły sposób dostarczenia oferowany przez  Sprzedawcy oraz

bezpośrednich kosztów zwrotu towaru (kosztów wysyłki towaru), kosztów zwrotu rzeczy, jeżeli ze względu na swój charakter rzeczy te nie mogą zostać w zwykłym trybie odesłane pocztą.

5. Prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej na odległość, o  którym mowa w ust. 1. nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów  :

a)     o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni  usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed  rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez  przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;

b)    w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku  finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które  mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;

c)     w której przedmiotem  świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według  specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego  zindywidualizowanych potrzeb;

d)    w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;

e)     w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w  zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można  zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych,  jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

f)     w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po  dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie  połączone z innymi rzeczami;

g)    w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których  cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których  dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość  zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;

h)    w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego  przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli  przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania  konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne  do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy  przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;

i)      w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub  wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym  opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

j)      o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;

k)    zawartej w drodze aukcji publicznej;

l)      o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do  celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii,  usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi  lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia  usługi;

m)   o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na  nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za  wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i  po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia  od umowy.

6. W przypadku skorzystania przez Konsumenta z prawa odstąpienia od  umowy, Konsument jest obowiązany zwrócić towar Sprzedawcy niezwłocznie  tj. nie później niż w terminie nie dłuższym niż 14 (czternaście) dni na  adres Sklepu.  Konsument może także dokonać zwrotu towaru przekazując go  do odbioru osobie upoważnionej przez Sprzedawcę, przy zachowaniu w/w  terminów. Dla do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed  jego upływem.

7. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru (koszty  przesyłki) mając na uwadze, aby wybrać taki sposób, by  towar dotarł do  Sprzedawcy w stanie nie zniszczonym.

8. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy  będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny  do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

9. Sprzedawca, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania  oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwróci Konsumentowi  wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia  rzeczy, z zastrzeżeniem ust. 7.  Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności  przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument,  chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie  wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

10. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze rzecz od  Konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od  Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez  Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie  nastąpi wcześniej.

11. Sprzedawca nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.

O sprzedającym
DANMARI
DANMARI

100,0%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,9/5
CZAS WYSYŁKI
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
5,0/5
NA ALLEGRO OD
od 9 lat i 3 miesięcy

Dane firmy

Danuta JACH
DANMARI
Tokarska 65
44-151 Gliwice
REGON: 241274950
NIP: 631-225-28-26

Kontakt

poniedziałek - czwartek
09:00 - 17:00
piątek - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Danmari Danuta JACH

Pozostałe informacje

email: danmari@list.pl
Wyświetlenia:31
Numer oferty:7013769784
Zgłoś naruszenie zasad
Do góry

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

 

Allegro