Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Jeżeli nie zmienisz ustawień, będą one zapisywane w pamięci Twojego urządzenia.

CZAJNIK 3L ACR KWIAT ZMIENIAJĄCY KOLOR

38,00 zł
Przesyłka płatna z góry
Paczka pocztowa priorytetowa
12,50 zł
Przesyłka kurierska
15,00 zł
Paczka48 Odbiór w Punkcie
11,00 zł
Przesyłka płatna przy odbiorze
Przesyłka kurierska pobraniowa
19,00 zł
sprawdź szczegóły
kolor/wzór
Liczba sztuk
z 4997 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

  • Stan:
    Nowy
  • Faktura:
    Wystawiam fakturę VAT
  • Rodzaj:
    Tradycyjny
  • Indukcja:
    tak
  • Kolor:
    odcienie czerwieni, odcienie szarości, czarny, wielokolorowy

Opis

CZAJNIK 3L ACR KWIAT ZMIENIAJĄCY KOLOR

Oryginalny czajnik o pojemności 3 litrów.

Zdobienia czajnika pod wpływem temperatury zmieniają swój kolor z czarnych na czerwone.

Spód czajnika z uwagi na grubość stali nie przepala się i zapewnia optymalną akumulację ciepła.

System uchylnego gwizdka eliminuje ryzyko oparzeń.

Czajnik posiada ergonomiczną i nie nagrzewającą się rączkę.

Produkt nadaje się do wszystkich rodzajów kuchni, w tym halogenowych i indukcyjnych.

Niezbędny element wyposażenia każdej nowoczesnej kuchni.

Dostawa i płatność
od 11,00 zł

Lokalizacja: Garwolin, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u w_d_d za co najmniej 250.00 zł.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Paczka pocztowa priorytetowa
pierwsza sztuka
12,50 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
48
czas realizacji
2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
15,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
48
czas realizacji
2-3 dni robocze
Paczka48 Odbiór w Punkcie
pierwsza sztuka
11,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
48
czas realizacji
3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
19,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
48
czas realizacji
2-3 dni robocze

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

WIT CONSULTING Waldemar Rachwalak
ul. Spacerowa 73
08-400 Miętne
Dodatkowe informacje

 

Odpowiedzialność z tytułu rękojmi i gwarancji przy sprzedaży z udziałem KONSUMENTA. 

1. SPRZEDAWCA jest zobowiązany dostarczyć PRODUKT będący przedmiotem umowy - bez wad. 

2. SPRZEDAWCA jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na kupującego lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili - przez okres 2 lat. 

3. SPRZEDAWCA informuje, że w przypadku PRODUKTÓW objętych także gwarancją uprawnienia kupującego i obowiązki gwaranta z tego tytułu są określone i należy je wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w KARCIE GWARANCYJNEJ. Udzielona GWARANCJA na sprzedany PRODUKT jest uprawnieniem dodatkowym i nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień KONSUMENTA z tytułu odpowiedzialności SPRZEDAWCY z tytułu przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej (art. 577 Kodeksu Cywilnego). 

4. SPRZEDAWCA jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli KONSUMENT wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy. 

5. W przypadku stwierdzenia wady lub niezgodności dostarczonego PRODUKTU z umową, KONSUMENTOWI przysługuje prawo do złożenia reklamacji. 

6. W celu zgłoszenia reklamacji zalecamy, aby KONSUMENT wypełnił protokół reklamacyjny (DrukReklamacyjny.doc), lub w innej formie opisał podstawy reklamacji oraz żądania odnośnie usunięcia wad i przesłał zgłoszenie drogą elektroniczną (e-mail) lub pocztą na adres do korespondencji SPRZEDAWCY podany w nagłówku. Zgłoszenia można też dokonać telefonicznie lub ustnie. 

7. Wadliwy PRODUKT - w uzgodnieniu ze SPRZEDAWCĄ - jeżeli będzie to możliwe i celowe - KONSUMENT, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, będzie zobowiązany na koszt SPRZEDAWCY dostarczyć rzecz do miejsca oznaczonego w umowie sprzedaży, a gdy takiego miejsca nie określono w umowie - do miejsca, w którym rzecz została wydana KONSUMENTOWI. Jeżeli ze względu na rodzaj rzeczy lub sposób jej zamontowania dostarczenie rzeczy przez KLIENTA byłoby nadmiernie utrudnione, KLIENT obowiązany jest udostępnić rzecz SPRZEDAWCY w miejscu, w którym rzecz się znajduje. 

8. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, KLIENT może złożyć oświadczenie z wnioskiem o obniżeniu ceny albo o odstąpieniu od umowy, chyba że SPRZEDAWCA niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla kupującego wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez SPRZEDAWCĘ albo SPRZEDAWCA nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady. 

9. Jeżeli KUPUJĄCYM jest KONSUMENT, może zamiast zaproponowanego przez sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby kupującego inny sposób zaspokojenia. 

10. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość rzeczy z wadą pozostaje do wartości rzeczy bez wady. 

11. KUPUJĄCY nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna. 

12. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, KUPUJĄCY może żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo usunięcia wady. SPRZEDAWCA jest obowiązany wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla kupującego. SPRZEDAWCA może odmówić zadośćuczynienia żądaniu kupującego, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową rzeczy wadliwej w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów. Jeżeli KUPUJĄCYM jest przedsiębiorca,SPRZEDAWCA może odmówić wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady także wtedy, gdy koszty zadośćuczynienia temu obowiązkowi przewyższają cenę rzeczy sprzedanej. 

13. SPRZEDAWCA rozpatrzy reklamację bez zbędnej zwłoki. Nie później niż w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania zgłoszenia reklamacji i poinformuje w tym czasie drogą pisemną lub elektroniczną KONSUMENTA o stanie realizacji reklamacji. Pozostawienie reklamacji w tym czasie bez odpowiedzi jest równoznaczne z uznaniem reklamacji. 

14. Po uwzględnieniu reklamacji SPRZEDAWCA zwróci KONSUMENTOWI koszty związane z reklamacją a poniesione przez KONSUMENTA. SPRZEDAWCA przekaże należną kwotę KONSUMENTOWI na rachunek bankowy lub przekazem pocztowym. 

15. Jeżeli uznanie reklamacji jest związane z naprawą lub wymianą towaru - SPRZEDAWCA odeśle produkt KONSUMENTOWI na własny koszt. WIT CONSULTING Waldemar Rachwalak ul. Spacerowa 73, 08-400 Miętne tel. (+48)25 7405596 e-mail: sklep@epewex.com

 PROTOKÓŁ REKLAMACJI TOWARU w związku z wystąpieniem wady w oparciu o art. 556 Kodeksu Cywilnego zgłaszam reklamację wg poniższego opisu.

 Imię i nazwisko nabywcy/(konsumenta): 

Adres konsumenta: 

Telefon kontaktowy: 

adres e-mail: 

Data nabycia towaru 

Dowód zakupu (paragon/faktura) nr: 

Opis towaru (nazwa, numer fabr itp). 

Cena zakupu brutto.

Szczegółowy opis wad (uszkodzeń) : 

Data stwierdzenia wady/uszkodzenia towaru: 

Z uwagi na powyższe, na podstawie ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. kodeks cywilny żądam: - wymiany towaru na nowy* (art. 561 § 1)- nieodpłatną naprawę towaru* (art. 561 § 1) - obniżenia ceny towaru o kwotę (słownie: ) zł, 

Proszę o zwrot podanej kwoty na konto /przekazem pocztowym na mój adres* (art. 560 § 1) 

- odstępuję od umowy i proszę o zwrot ceny towaru na konto .* (art. 560 § 1) 

Sprzedawca poinformuje Konsumenta o terminie i sposobie rozpatrzenia reklamacji w ciągu 14 dni od daty otrzymania niniejszego protokołu. Protokół można przesłać pocztą lub e-mailem. Miejscowość, data Podpis zgłaszającego reklamację *) Proszę zakreślić wybrane rozwiązanie.

14 dni na odstąpienie od umowy

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

WIT CONSULTING Waldemar Rachwalak
Spacerowa 73
08-400 Miętne

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

 

Prawo do odstąpienia od umowy (ZWROT TOWARU) w przypadku sprzedaży na odległość z udziałem KONSUMENTA. 

1.  Zgodnie z art 27. ustawy o prawach KONSUMENTA (Dz. U. 2014, poz. 827)  KONSUMENT zawierając „umowę na odległość” - ma prawo odstąpić od umowy  bez podania przyczyny - w terminie 14 dni kalendarzowych od daty objęcia  w posiadanie PRODUKTU (jeżeli produkt składa się z wiele rzeczy, które  są dostarczane osobno, partiami lub w częściach termin rozpoczyna się od  objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części, jeżeli umowa  polega na regularnym dostarczaniu Produktów przez czas oznaczony - od  objęcia w posiadanie pierwszego z Produktów - lub w przypadku usług lub  umowy o innym charakterze - 14 dni od dnia zawarcia umowy, jednak jeżeli  KUPUJĄCYM jest KONSUMENT, za wydanie kupującemu rzeczy sprzedanej uważa  się jej powierzenie przez SPRZEDAWCĘ przewoźnikowi, gdy SPRZEDAWCA nie  miał wpływu na wybór przewoźnika przez kupującego. W przypadku  odstąpienia od umowy KONSUMENTOWI przysługuje zwrot poniesionych  kosztów. Jeżeli w czasie zawierania umowy KONSUMENT wybrał sposób  dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób oferowany przez  SPRZEDAWCĘ - SPRZEDAWCA nie jest zobowiązany do zwrotu KONSUMENTOWI  poniesionych przez niego dodatkowych kosztów przewyższających najtańszy  sposób. Warunkiem dotrzymania terminu jest w tym czasie złożenie  SPRZEDAWCY oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Ważne jest również  oświadczenie przesłane drogą elektroniczną – można skorzystać z gotowego  formularza ( Oświadczenie o odstąpieniu od umowy.doc.). W przypadku  złożenia oświadczenia w formie elektronicznej SPRZEDAWCA niezwłocznie  prześle KONSUMENTOWI na trwałym nośniku potwierdzenie otrzymania  oświadczenia o odstąpieniu od umowy. 

2. Po przesłaniu  oświadczenia KONSUMENT jest zobowiązany w terminie 14 dni kalendarzowych  (liczonych od daty wysłania oświadczenia o odstąpieniu od umowy)  odesłać produkt na adres do KORESPONDENCJI podany w danych SPRZEDAWCY -  chyba że SPRZEDAWCA zaproponował, że sam odbierze PRODUKT. O dochowaniu  terminu decyduje data nadania przesyłki. 

3. KONSUMENT ponosi  odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem  korzystania z niej w sposób inny niż konieczny do stwierdzenia  charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy

 4. SPRZEDAWCA w terminie  14 dni kalendarzowych zwróci dokonane przez niego płatności, w tym  koszty dostarczenia rzeczy od SPRZEDAWCY do KONSUMENTA. SPRZEDAWCA może  się jednak wstrzymać z dokonaniem zwrotu płatności do chwili otrzymania  zwrotnego rzeczy lub dostarczenia przez KONSUMENTA dowodu jej odesłania -  w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. SPRZEDAWCA  dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty,  jakiego użył KONSUMENT, chyba że KONSUMENT wyraźnie zgodził się na inny  sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi dodatkowymi  kosztami. 

5. Bezpośrednie koszty zwrotu PRODUKTU do SPRZEDAWCY ponosi KONSUMENT (KLIENT).

 6. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje KONSUMENTOWI w wypadkach wymienionych w załączniku. 

7.  SPRZEDAWCA nie odbiera przesyłek wysłanych ”za pobraniem”. Przesyłka  zwrotna powinna być odpowiednio zabezpieczona przed uszkodzeniem w  transporcie. 

Reklamacje i odstąpienie od umowy (zwroty) w stosunkach z KLIENTAMI nie będącymi KONSUMENTAMI (dotyczy przedsiębiorców).

 1. Niniejszy punkt Regulaminu stosuje się wyłącznie w stosunkach z KUPUJĄCYMI nie będącymi KONSUMENTAMI. 

2.  Przy odbiorze przesyłki z zamówionymi produktami KLIENT nie będący  KONSUMENTEM obowiązany jest zbadać przesyłkę w czasie i w sposób  przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju. Jeżeli stwierdzi, że w czasie  przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie Produktu, obowiązany jest  dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności  przewoźnika. 

3. Odpowiedzialność SPRZEDAWCY w stosunku do KLIENTA  nie będącego KONSUMENTEM, bez względu na jej podstawę prawną, jest  ograniczona - zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za  wszelkie roszczenia w sumie - do wysokości zapłaconej ceny oraz kosztów  dostawy z tytułu zawartej umowy. SPRZEDAWCA ponosi odpowiedzialność w  stosunku do KLIENTA nie będącego KONSUMENTEM tylko za typowe szkody  przewidywalne w momencie zawarcia umowy i nie ponosi odpowiedzialności z  tytułu utraconych korzyści w stosunku do KLIENTA nie będącego  KONSUMENTEM. 

4. Wszelkie spory powstałe pomiędzy  Sprzedawcą/Usługodawcą, a KLIENTEM niebędącym KONSUMENTEM zostają  poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę SPRZEDAWCY. 

5.  Regulacje dotyczące zasad rękojmi za wady oraz gwarancji jakości - nie  wymienione powyżej - w umowach z przedsiębiorcami przyjmowane są wprost w  brzmieniu przyjętym w kodeksie cywilnym art.556-581.

O sprzedającym
w_d_d
w_d_d
99,6%
kupujących poleca tego sprzedającego

1270

 

5

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Waldemar Rachwalak
WIT CONSULTING
Spacerowa 70/88
98-220 Zduńska Wola
REGON: 730280448
NIP: 829-102-84-14

Kontakt

  • 668 *** *** (pokaż)
  • 25 *** ** ** (pokaż)

Informacje o sprzedającym

Jesteśmy pewnym sprzedawcą spełniającym najsurowsze warunki obsługi   

 Oznacza to, że w opinii wszystkich klientów:  

- bardzo szybko wysyłamy przesyłkę,  

- mamy najlepszy i szybki kontakt z kupującym, 

- zawsze wysyłamy towar zgodny z opisem,  

- nie zapominamy o kliencie po sprzedaży, jak są reklamacje to na nasz koszt wymieniamy towar lub zwracamy pieniądze,  

- w przypadku jakichkolwiek problemów zawsze rozwiązujemy je na Państwa korzyść.  

Dla Was wszystko ;)


Faktury wysłane sa drogą elektroniczną na podany w zamówieniu adres e-mail.

Pozostałe informacje

5) Wszystkie podane przez Sprzedawcę ceny są cenami brutto do których

należy doliczyć koszt transportu (koszt dostawy zakupionej rzeczy na

wskazany przez Kupującego adres),  w wysokości zależnej od wyboru

Kupującego. Najtańszym zwykłym sposobem dostarczenia zakupionej rzeczy

oferowanym przez Sprzedawcę jest „odbiór w punkcie - obsługiwanym przez

Pocztę Polską S.A.”

6) Sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć Kupującemu zakupioną rzecz bez wad.

7) Za zakupione rzeczy Kupujący może zapłacić - przelewem bankowym

wpłacając całość ceny wraz z kosztami transportu na rachunek bankowy

Sprzedawcy prowadzony w Banku PKO BP S.A. 32 1020 3437 0000 1402 0092

0975- przez proponowany przez portal aukcyjny system płatności online (o

ile występuje) lub przy odbiorze zakupionej rzeczy w przypadku wyboru

przez Kupującego opcji płatności za pobraniem.

8) Sprzedawca wysyła Kupującemu zakupioną rzecz po dokonaniu przez

Kupującego wpłaty całej ceny  wraz z kosztami transportu na rachunek

bankowy Sprzedawcy prowadzony w Banku PKO BP S.A. 32 1020 3437 0000 1402

0092 0975 lub dostarczeniu informacji przez Kupującego o wyborze

sposobu płatności „za pobraniem”, przy czym Kupujący jest zobowiązany

poinformować Sprzedawcę o dokładnym adresie dostarczenia zakupionej

rzeczy. Przez zapłatę na rachunek bankowy Sprzedawcy rozumie się uznanie

rachunku bankowego Sprzedawcy kwotą stanowiącą całość ceny wraz z

kosztami transportu wybranymi przez Kupującego.

9) Faktury wysłane sa drogą elektroniczną na podany w zamówieniu adres e-mail.

Wyświetlenia:388
Numer oferty:6999601985
Zgłoś naruszenie zasad
Do góry