Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Jeżeli nie zmienisz ustawień, będą one zapisywane w pamięci Twojego urządzenia.

CARINII B3473 KOZAKI MUSZKIETERSKI SZPILKI BEŻ

od Super Sprzedawcy obuwie07
279,00 zł
Przesyłka płatna z góry
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
8,99 zł
darmowy zwrot
Przesyłka kurierska
12,00 zł
Przesyłka płatna przy odbiorze
Przesyłka kurierska pobraniowa
14,00 zł
sprawdź szczegóły
kolor/wzór
Rozmiar
Liczba sztuk
z 2 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Inne przedmioty sprzedającego

Parametry

  • Stan:
    Nowy
  • Faktura:
    Wystawiam fakturę VAT
  • Waga (z opakowaniem):
    1 kg
  • Płeć:
    Produkt damski
  • Rozmiar:
    37
  • Marka:
    Inna marka
  • Materiał zewnętrzny:
    Skóra naturalna
  • Materiał wkładki:
    Inny materiał
  • Rodzaj obcasa:
    Szpilka
  • Wysokość obcasa/platformy (cm):
    10.5
  • Fason:
    Muszkieterki
  • Wysokość cholewki:
    Powyżej kolana
  • Nosek:
    Szpic
  • Zapięcie:
    zamek
  • Ocieplenie:
    nie
  • Dostawa z Polski:
    Tak
  • Kolor:
    Czerń, Odcienie brązu i beżu, Wielokolorowy

Opis

CARINII B3473

  • Rodzaj Muszkieterki
  • Kolor Beż NUDE
  • Materiał Skóra 
  • Wkładka Skóra
  • Ocieplenie Koc obuwniczy
  • Obcas Szpilka
  • Wys. szpilki 10.5 cm
  • Wys. całkowita 57 cm 
  • Szerokość w kostce 26cm przy rozmiarze 37
  • Szerokość cholewki 35cm przy rozmiarze 37

Kobiecy fason marki Carinii. Cholewka wykonana ze skóry naturalnej nubukowej. Obcas ma w tym modelu wysokość 10,5 cm. We wnętrzu butów znajduje się ocieplenie - koc obuwniczy . Podeszwa izoluje przed zimną nawierzchnią, to wysokogatunkowe tworzywo. Buty pasują do ubrań w różnym stylu.

Znajdź swój rozmiar: 

rozmiar - długość wkładki

                            36 - 23,5 cm | 37 - 24 cm | 38 - 24,5 cm | 39 - 25 cm | 40 - 26 cm 

Dostawa i płatność
od 8,99 zł

Lokalizacja: Ryki, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u obuwie07 za co najmniej 380.00 zł.

Wysyłka

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
8,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
3
czas realizacji
2 dni robocze
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
12,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
15
czas realizacji
2-3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
1 dzień roboczy
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
14,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
15
czas realizacji
2-3 dni robocze

Przesyłka zagraniczna

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Hiszpania
pierwsza sztuka
95,00 zł
kolejna sztuka
40,00 zł
maksymalnie w paczce
2
Wielka Brytania
pierwsza sztuka
65,00 zł
kolejna sztuka
35,00 zł
maksymalnie w paczce
2
Litwa
pierwsza sztuka
45,00 zł
kolejna sztuka
25,00 zł
maksymalnie w paczce
2
Belgia
pierwsza sztuka
45,00 zł
kolejna sztuka
25,00 zł
maksymalnie w paczce
2
Holandia
pierwsza sztuka
45,00 zł
kolejna sztuka
25,00 zł
maksymalnie w paczce
2
Słowacja
pierwsza sztuka
45,00 zł
kolejna sztuka
25,00 zł
maksymalnie w paczce
2
Dania
pierwsza sztuka
45,00 zł
kolejna sztuka
25,00 zł
maksymalnie w paczce
2
Irlandia
pierwsza sztuka
65,00 zł
kolejna sztuka
35,00 zł
maksymalnie w paczce
2
Szwecja
pierwsza sztuka
65,00 zł
kolejna sztuka
35,00 zł
maksymalnie w paczce
2
Rosja
pierwsza sztuka
65,00 zł
kolejna sztuka
35,00 zł
maksymalnie w paczce
2
Czechy
pierwsza sztuka
45,00 zł
kolejna sztuka
25,00 zł
maksymalnie w paczce
2
Niemcy
pierwsza sztuka
65,00 zł
kolejna sztuka
25,00 zł
maksymalnie w paczce
2
Austria
pierwsza sztuka
45,00 zł
kolejna sztuka
25,00 zł
maksymalnie w paczce
2
Ukraina
pierwsza sztuka
65,00 zł
kolejna sztuka
35,00 zł
maksymalnie w paczce
2
Norwegia
pierwsza sztuka
95,00 zł
kolejna sztuka
40,00 zł
maksymalnie w paczce
2
Włochy
pierwsza sztuka
65,00 zł
kolejna sztuka
35,00 zł
maksymalnie w paczce
2
Francja
pierwsza sztuka
65,00 zł
kolejna sztuka
35,00 zł
maksymalnie w paczce
2
Białoruś
pierwsza sztuka
65,00 zł
kolejna sztuka
35,00 zł
maksymalnie w paczce
2
Dodatkowe informacje

KOSZTY WYSYŁKI ZA GRANICĘ USTALANE SA TELEFONICZNIE LUB PRZEZ E-MAIL

Punkty odbioru

89 2490 0005 0000 4530 5898 5344 ALIOR BANK ELOCCI
Nowa Dąbia 40
08-500 Ryki
woj. lubelskie
email: obuwie007@gmail.com
tel.: 607 191 510

  • poniedziałek - sobota 08:00 - 16:00

płatność tylko gotówką
do odbioru w 2 dni robocze
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące

Do pobrania

Dodatkowe informacje

Jeśli paczka z zamówionym towarem została uszkodzona w czasie transportu, wszelkie roszczenia z tytułu uszkodzenia przesyłki przyjmujemy tylko wraz z załączonym PROTOKOŁEM REKLAMACYJNYM, który wypełnia się przy kurierze po stwierdzeniu uszkodzenia paczki. Protokół reklamacyjny należy przesłać do nas w przeciągu 7 dni od doręczenia przesyłki w przeciwnym razie nie będziemy realizować reklamacji z tytułu uszkodzonej przesyłki. PROSIMY O SPRAWDZENIE PACZKI PRZY KURIERZE! 

WARUNKI REKLAMACJI: Sprzedawca odpowiada wobec kupującego, jeżeli towar konsumpcyjny w chwili jego wydania jest nie zgodny z umową. Reklamacji podlegają wady obuwia, powstałe z winy producenta z wyjątkiem wad o których kupujący wiedział w chwili zawarcia umowy w obuwiu nie zużytym. W przypadku napraw wad ukrytych, klient nie może żądać zwrotu gotówki. Obuwie do reklamacji przyjmowane jest czyste i za okazaniem dowodu sprzedaży. 

PRZYCZYNĄ NIEUWZGLĘDNIENIA ROSZCZEŃ REKLAMACYJNYCH MOŻE BYĆ: 

1. Obuwie z wadami jawnymi, widoczne w dniu zakupu o których kupujący wiedział lub oceniając rozsądnie powinien był wiedzieć (art. 7 ustawy z dnia 27.VII. 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego Dz. U. Nr 141, poz. 1176); 

2. Obuwie posiadające uszkodzenia mechaniczne (obicia, otarcia, inne uszkodzenia mechaniczne oraz niewłaściwe dopasowanie obuwia do stopy); 

3. Odbarwianie się wnętrza obuwia wykonanego ze skór naturalnych pod wpływem potu lub mocnego przemoczenia; 

4. Wygoda obuwia; 

5. Przemakanie obuwia wykonanego ze skór naturalnych; 

6. Brak lub nieprawidłowa konserwacja obuwia; 

7. Naturalne zużycie się obuwia oraz fleków. Zgłoszenie reklamacyjne do pobrania metodą Kopiuj – 

ZGŁOSZENIE REKLAMACYJNE (również do pobraniw w załączniku PDF)

  •  Imię i nazwiskoreklamującego
  •  Adres 
  • Telefon kontaktowy 
  • Data nabycia towaru 
  • Nazwa towaru 
  • Dowód zakupu (właściwe podkreślić) paragon/ faktura/ rachunek
  • Dokładne wymienienie/opisanie wad: 
  • Adres dostawy naprawionego towaru 
  • Czytelny podpis Klienta poinformowano, że reklamacja zostanie załatwiona w terminie 14 dni od czasu dostarczenia reklamowanego produktu do producenta. 

Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

eLOCCI Zbigniew Prządka
NOWA DĄBIA 40
08-500 Ryki
Dodatkowe informacje

A. Dokładamy wszelkich starań, aby w naszej ofercie znajdowały się produkty najwyższej jakości, pozbawione jakichkolwiek wad. Za ewentualne wady odpowiadamy na zasadach określonych w przepisach Kodeksu cywilnego (w szczególności w art. 556 oraz art. 556(1)–556(3) KC.). 

B. Jeżeli chcesz zareklamować produkt, możesz to zrobić: 

- pisząc na adres email: obuwie007@gmail.com lub; 

- dzwoniąc do nas pod numer telefonu 607 191 510. 

C. Poprawnie składana przez Ciebie reklamacja, powinna zawierać co najmniej: 

- Twoje imię i nazwisko oraz adres,

 - numer oferty na Allegro i datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji,

 - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem Twojego żądania, Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji możemy zwrócić się do Ciebie o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.

D.Informacje dototyczące pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji znajdziesz pod tym linkiem:

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=PL 

Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od daty jej otrzymania. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Ciebie adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Zadbaj o bezpieczne zapakowanie produktu, tak aby dotarł do nas nieuszkodzony. 

UWAGA: Informujemy, że dla kupujących niebędących konsumentami, sprzedawane przez nas przedmioty objęte są całkowitym wyłączeniem z tytułu rękojmi, zgodnie z przepisami zawartymi w Kodeksie Cywilnym. 

PRZYCZYNĄ NIEUWZGLĘDNIENIA ROSZCZEŃ REKLAMACYJNYCH MOŻE BYĆ: 

1. Obuwie z wadami jawnymi, widoczne w dniu zakupu o których kupujący wiedział lub oceniając rozsądnie powinien był wiedzieć (art. 7 ustawy z dnia 27.VII. 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego Dz. U. Nr 141, poz. 1176); 

2. Obuwie posiadające uszkodzenia mechaniczne (obicia, otarcia, inne uszkodzenia mechaniczne oraz niewłaściwe dopasowanie obuwia do stopy); 

3. Odbarwianie się wnętrza obuwia wykonanego ze skór naturalnych pod wpływem potu lub mocnego przemoczenia; 

4. Wygoda obuwia; 

5. Przemakanie obuwia wykonanego ze skór naturalnych; 

6. Brak lub nieprawidłowa konserwacja obuwia; 

7. Naturalne zużycie się obuwia oraz fleków. 


14 dni na odstąpienie od umowy

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

eLOCCI Zbigniew Prządka
Nowa Dąbia 40
08-500 Ryki

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

             Wymiana nie trafionego romiaru może potrwać tylko jeden dzień od odebrania przesyłki.                                                                       

                                                                    ZWROT

1. Zrezygnować z zakupu można bez podawania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki (objęcia towaru w posiadanie). Do zachowania terminu wystarczy wysłać oświadczenia o odstąpieniu od umowy przed upływem terminu na adres: 

-LOCCI Obuwie Zbigniew Prządka Nowa Dąbia 40 08-500 Ryki, lub

-meilowo na adres: obuwie007@gmail.com

2.Wydrukuj protokół metodą Kopiuj-Wklej i wypełnij formularz zwrotu towaru. 

3. Zwrotu gotówki dokonujemy tylko przelewem elektronicznym na wskazane konto (nie robimy przelewów za pośrednictwem Poczty Polskiej)

4.Informujemy, że  nie zwracamy kosztów poniesionych przy odesłaniu przedmiotu. 

5. Jeśli paczka z zamówionym towarem została uszkodzona w czasie transportu, wszelkie roszczenia z tytułu uszkodzenia przesyłki przyjmujemy tylko wraz z załączonym PROTOKOŁEM REKLAMACYJNYM, który wypełnia się przy kurierze po stwierdzeniu uszkodzenia paczki. Protokół reklamacyjny należy przesłać do nas w przeciągu 7 dni od doręczenia przesyłki w przeciwnym razie nie będziemy realizować reklamacji z tytułu uszkodzonej przesyłki dlatego PROSIMY O SPRAWDZENIE PACZKI PRZY KURIERZE! 

                                                           

                                                                   PROTOKÓŁ ZWROTU TOWARU 

Dane zwracającego: 

Nick allegro: _________________________________________________

Imię i Nazwisko:________________________________________________ 

Adres: ________________________________________________________________ 

Telefon: _____________________________ Email: ______________________________ 

Data otrzymania towaru: ___/___/___ 

Nazwa zwracanego towaru:__________________________________________________ 

OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ Oświadczam, że zgodnie z art. 7 ust. 1 z dnia 2 marca 2000 roku O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny(Dz. U. nr 22, 22 poz 271), Odstępuję od umowy kupna-sprzedaży w/w towaru zakupionego na aukcji nr: ______________________ dnia ____/_____/______ Proszę o zwrot wartości towaru: ______________zł(słownie):_________________________________________________________________________________________________________ 

na konto o numerze: _________________________________________________________________________ nazwa posiadacza rachunku: _________________________________________________________________________ Przedmiot zwracam w stanie niezmienionym, bez śladów użytkowania wraz z dokumentem zakupu. UWAGA : Zwrot paczką zwykłą na adres: AgaObuwie Zbigniew Prządka Nowa Dąbia 40 08-500 Ryki Data i odręczny podpis klienta: _____________________________

Załącznik: dowód zakupu (Paragon, Faktura VAT)

 

Ustawa  z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta:

Art. 32. 1. Przedsiębiorca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy.

Art. 33. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

O sprzedającym
obuwie07
obuwie07
99,9%
kupujących poleca tego sprzedającego

2822

 

3

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Zbigniew Prządka
AGA
Nowa Dąbia 40
08-500 Ryki
REGON: 430841123
NIP: 716-192-39-37

Kontakt

  • 607 *** *** (pokaż)
poniedziałek - piątek
08:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Numer konta: ALIOR BANK  89 2490 0005 0000 4530 5898 5344    

Firma Aga Obuwie jest firmą rodzinną i działa na rynku już ponad 25 lat.Zajmujemy się dystrybucją  obuwia skórzanego, znanych, cenionych i lubianych producentów. Przez lata działalności firma Aga Obuwie wychodziła naprzeciw potrzebom odbiorców, systematycznie zwiększając swój asortyment oraz podążając za najnowszymi trendami mody. Oferujemy Państwu najwyższej jakości skórzane obuwie, torebki, portfele damskie i męskie w bardzo bogatej gamie kolorystycznej i modelowej.Dzięki współpracy z naszymi klientami, Aga Obuwie cały czas wzbogaca sprowadzany asortyment, co przekłada się na niższe ceny, wobec podobnych towarów, które proponują firmy konkurencyjne.Stabilna sytuacja finansowa firmy, pozwala na zapewnienie odbiorcom korzystnych warunków współpracy w kwestii rabatów, a dbałość o klienta, bardzo dobra jakość proponowanych produktów, płynność i szybkość dostaw oraz fachowe doradztwo i obsługa sprzedaży, stały się atutami firmy. Zapraszamy do zapoznania się z nasza ofertą.

Pozostałe informacje

  Masz pytania dzwoń: 607191510 

Ważne: Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem. Oznacza to, że w przypadku, gdy otrzymamy przesyłkę, za którą będziemy musieli zapłacić przy odbiorze paczki – nie zostanie ona przez nas podjęta i wróci do Państwa jako zwrot.  

Kto ponosi koszt przesyłki zwrotnej ?  

Bezpośredni koszt zwrotu towaru ponosi klient.  

Czy kupujący musi odesłać towar oryginalnie zapakowany? 

Nie ma ustawowego obowiązku zwrotu towaru w oryginalnym opakowaniu. Towar powinien być odesłany w opakowaniu, które uniemożliwia jego uszkodzenie nie mniej jednk prosimy aby zapakować towar w oryginalne pudełko w jakim był towar. 

Kto ponosi koszt przesyłki zwrotnej i kto pokrywa koszty wysyłki w przypadku odstąpienia od umowy i zwrotu towaru?  

Kupujący pokrywa koszt odesłania przedmiotu, chyba że zgodziłeś się je ponieść lub nie poinformowałeś konsumenta o konieczności poniesienia tych kosztów. Ty natomiast zwracasz środki przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył kupujący, a jeśli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Ciebie, nie jesteś zobowiązany do zwrotu kupującemu poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.  

Czy kupujący musi informować sprzedającego na piśmie, że chce odstąpić od umowy i zwrócić towar? 

Przepisy nie precyzują formy, w jakiej oświadczenie o odstąpieniu od umowy ma zostać złożone. Oświadczenie należy złożyć w terminie 14 dni od daty otrzymania przedmiotu. Okres 14 dni można wydłużyć o kolejne 14 dni po wcześniejszym uprzedzeniu, takie prośby składa się wyłącznie pocztą elektroniczną. Jednak prosimy dołączyć je do paczki - umożliwi to szybsze odnalezienie osoby zwracającej towar.  

Jakie są koszty i termin wysyłki?  

Towar wysyłany jest pod adres wskazany w formularzu zamówienia lub podany telefonicznie albo drogą mailową. Sklep poinformuje Klienta niezwłocznie o nieprawidłowo wypełnionym formularzu zamówienia, który uniemożliwia dokonanie wysyłki lub może ją opóźnić. Towar jest dostarczany za pomocą wyspecjalizowanych firm kurierskich lub za pośrednictwem Poczty Polskiej (wysyłka za granice). W niektórych przypadkach istnieje możliwość odbioru osobistego towarów w siedzibie sprzedającego. Przesyłka wysyłana jest w ciągu 24h - 48h w dni robocze. Jest to czas orientacyjny. Klient jest obciążany kosztami dostawy (wysyłki) określonymi w cenniku transportu. Klient może się zapoznać z cennikiem w każdej chwili na każdej aukcji Sprzedającego lub na stronie www.eLOCCI.pl W przypadku odmowy przyjęcia paczki w momencie dostarczenia towaru przez firmę kurierską, koszty zwrotu paczki do siedziby firmy eLOCCI, ponosi zawsze kupujący.  

UWAGA ! ! W przypadku przesyłek kurierskich, kupujący ma dwie darmowe próby doręczenie zakupionego towaru. Druga próba doręczenia jest wznawiana automatycznie następnego dnia pracującego. Trzecie doręczenie, oraz kolejne jest dodatkowo płatne, za które obciążony jest kupujący. Kupujący ponosi również koszty magazynowania przesyłki w siedzibie kuriera. Przekładnie odbioru przez klienta lub nie odbieranie przesyłki pobraniowej, wiąże się z magazynowaniem co generuję dodatkową dopłatę ze strony klienta.  

Koszt wysyłki zagranicznej jest uzależniony również od  strefy zamieszkania i może być wyższy niż podany w naszym cenniku. 

Czy kupujący musi dołączyć paragon do odsyłanego towaru?  

Nie ma takiego obowiązku. Jednak ze względu na konieczność udokumentowania zwrotu przez sprzedającego, warto go dołączyć.

Wyświetlenia:3060
Numer oferty:6999783104
Zgłoś naruszenie zasad

Inni klienci oglądali również

Do góry