Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Jeżeli nie zmienisz ustawień, będą one zapisywane w pamięci Twojego urządzenia.

BMW E60 E61 HAK HOLOWNICZY ELEKTRYCZNY 6782448

999,00 zł
Przesyłka płatna przy odbiorze
Przesyłka kurierska pobraniowa
45,00 zł
sprawdź szczegóły
Liczba sztuk
z 1 sztuki
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

  • Stan:
    Używany
  • Faktura:
    Wystawiam fakturę VAT
  • Producent:
    Westfalia
  • Rodzaj kuli:
    Stała
  • Wiązka w zestawie:
    7 PIN

Opis

HAK HOLOWNICZY  do samochodu:

BMW E60 E61

Opis przedmiotu

PRZEDMIOTEM AUKCJI JEST ORYGINALNY,

UŻYWANY, STAN TAK JAK NA FOTO PO NIŻEJ

HAK HOLOWNICZY

Galeria zdjęć

Dodatkowe informacje

Regulamin

Dostawa i płatność
od 45,00 zł

Lokalizacja: Łubowo, Polska

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
45,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
2-3 dni robocze

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
1 miesiąc

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

1 miesiąc
Dodatkowe informacje

  

Udzielana gwarancja jest gwarancją rozruchową.

W przypadku zakupu silnika konieczna jest wymiana paska rozrządu oraz oleju na nowe. 

Nie  uwzględniamy reklamacji w przypadku uszkodzeń, których przyczyna  zaistniała po zakupie, w szczególności takich jak: uszkodzenia powstałe w  wyniku wypadku, dokonywania zmian w produkcie, zaniedbań użytkownika,  niewłaściwego użytkowania lub montażu, braku lub niewłaściwej  konserwacji, bądź stwierdzenia wady przez warsztat nieuprawniony do  montażu zakupionej części.

Gwarancji nie podlegają części, w których została naruszona plomba gwarancyjna sprzedawcy.

W  przypadku stwierdzenia niesprawności części należy odesłać towar  niezwłocznie (max. do 14 dni od daty zgłoszenia reklamacji) bez  pobrania, dołączyć formularz reklamacji oraz dowód zakupu.

Należy  odesłać towar kompletny, w stanie niepogorszonym, zabezpieczając  odpowiednio, aby nie uległ uszkodzeniu w czasie transportu, bez  pobrania, z wymaganymi dokumentami.

 Jeżeli podane w reklamacji  dane lub informacje wymagają uzupełnienia,  przed rozpatrzeniem  reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego  reklamację o jej  uzupełnienie we wskazanym zakresie.  

Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej  otrzymania w prawidłowej postaci.   

Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego  adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. 

Zawartość  przesyłki należy sprawdzić w obecności kuriera. W przypadku  stwierdzenia uszkodzenia, które mogło powstać w czasie transpotu, należy  sporządzić protokół szkody. Bez tego dokumentu reklamacje nie będą  rozpatrywane.

Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

LOMAR
oś.Zielone 20
62-260 Łubowo
Dodatkowe informacje

Reklamacja na podstawie paragonu ! Rękojma dotyczy tylko artykułów fabrycznie nowych na którą gwarancje i rękojmie udziela producent !

14 dni na odstąpienie od umowy

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Lomar
Oś.Zielone 20
62-260 Łubowo

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

  

Udzielana gwarancja jest gwarancją rozruchową.

W przypadku zakupu silnika konieczna jest wymiana paska rozrządu oraz oleju na nowe. 

Nie  uwzględniamy reklamacji w przypadku uszkodzeń, których przyczyna  zaistniała po zakupie, w szczególności takich jak: uszkodzenia powstałe w  wyniku wypadku, dokonywania zmian w produkcie, zaniedbań użytkownika,  niewłaściwego użytkowania lub montażu, braku lub niewłaściwej  konserwacji, bądź stwierdzenia wady przez warsztat nieuprawniony do  montażu zakupionej części.

Gwarancji nie podlegają części, w których została naruszona plomba gwarancyjna sprzedawcy.

W  przypadku stwierdzenia niesprawności części należy odesłać towar  niezwłocznie (max. do 14 dni od daty zgłoszenia reklamacji) bez  pobrania, dołączyć formularz reklamacji oraz dowód zakupu.

Należy  odesłać towar kompletny, w stanie niepogorszonym, zabezpieczając  odpowiednio, aby nie uległ uszkodzeniu w czasie transportu, bez  pobrania, z wymaganymi dokumentami.

 Jeżeli podane w reklamacji  dane lub informacje wymagają uzupełnienia,  przed rozpatrzeniem  reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego  reklamację o jej  uzupełnienie we wskazanym zakresie.  

Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej  otrzymania w prawidłowej postaci.   

Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego  adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. 

Zawartość  przesyłki należy sprawdzić w obecności kuriera. W przypadku  stwierdzenia uszkodzenia, które mogło powstać w czasie transpotu, należy  sporządzić protokół szkody. Bez tego dokumentu reklamacje nie będą  rozpatrywane.

O sprzedającym
LOMARCZESCI
LOMARCZESCI
94,5%
kupujących poleca tego sprzedającego

407

 

23

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,8

Czas wysyłki

4,8

Koszt wysyłki

4,7

Obsługa kupującego

4,8

Dane firmy

Marcin Lorenc
LOMAR Marcin Lorenc
Oś.Zielone 20
62-260 Łubowo
REGON: 634601651
NIP: 617-155-75-57

Kontakt

  • 512****** (pokaż)
  • 512****** (pokaż)
poniedziałek - sobota
08:00 - 17:00
niedziela
zamknięte

Pozostałe informacje

email: lomarczesci@yahoo.pl
telefon: 512949444
telefon: 512949444
Wyświetlenia:234
Numer oferty:6999889873
Zgłoś naruszenie zasad

Sponsorowane oferty z tej kategorii

Do góry