Sprzedaż zakończona

Sponsorowane oferty z tej kategorii

1 z 10

BASEUS OSCULUM UCHWYT SAMOCHODOWY NA KOKPIT DESKĘ

od
Super Sprzedawcy
DOSTOJKA
40,00
Allegro Smart!
2 monety
Przesyłka płatna z góry
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost8,99 zł
z pakietem
Allegro Smart!
0,00 zł
Allegro Pocztex Kurier 489,90 zł
Przesyłka kurierska11,99 zł
Allegro Poczta Polska Odbiór w Punkcie7,99 zł
z pakietem
Allegro Smart!
0,00 zł
Przesyłka płatna przy odbiorze
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost12,49 zł
Allegro Pocztex Kurier 48 pobraniowy12,36 zł
Przesyłka kurierska pobraniowa14,99 zł
Allegro Poczta Polska Odbiór w Punkcie pobranie10,46 zł
sprawdź szczegóły
Zapakuj na prezent
6,00 zł
dowiedz się więcej
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

  • Stan:
    Nowy
  • Faktura:
    Wystawiam fakturę VAT
  • Rodzaj:
    na szybę
  • Kolor:
    czarny

Opis

Baseus Osculum grawitacyjny uchwyt samochodowy na deskę rozdzielczą, kokpit

Przeznaczenie: urządzenia o szerokości od 6,3 – 8,8 cm

Kolor: Czarny

Baseus Osculum to grawitacyjny uchwyt samochodowy, który w pierwszej kolejności dba o bezpieczeństwo naszego sprzętu. Specjalna trójkątna konstrukcja gwarantuje mu wyjątkową stabilność podczas jazdy, a delikatnie zagięte szczęki nie pozwalają na jego wypadnięcie nawet przy ostrym hamowaniu. Ponadto, dzięki funkcji automatycznej blokady, gadżet jest niezwykle prosty w obsłudze. Wystarczy odłożyć na niego telefon by ramiona zamknęły się samoczynnie.

Akcesorium zostało wykonane z wysokiej jakości materiałów (PC + aluminium) i jest przeznaczone do zamontowania na desce rozdzielczej auta. Posiada mocną przyssawkę, której można używać wielokrotnie. Wystarczy przemyć ją wodą żeby odzyskała przyczepność. Do tego duże możliwości regulacji (w tym obrotu o 360 stopni), gumowe, antypoślizgowe nakładki oraz wycięcie pozwalające na podpięcie ładowarki.

Dwustopniowa podkładka pozwala dopasować się do odpowiedniej powierzchni. Jeden tryb nadaje się idealnie na powierzchnie płaskie. Drugi zaś przeznaczony jest do powierzchni chropowatych. Obie podkładki idealnie stabilizują uchwyt, zapewniając bezpieczeństwo urządzenia.

  • Marka: Baseus
  • Nazwa: Osculum
  • Materiał: PC + aluminium
  • Montaż: Deska rozdzielcza
  • Wymiary: 18,5 x 11,6 x 9 cm
  • Waga: 140 gramów
  • Kompatybilność: urządzenia o szerokości od 6,3 – 8,8 cm i grubości nie mniejszej niż 1 cm
Opinie o produkcie
4,90 / 5
Rewelacyjny
4,90/5
(20 ocen)
18
2
0
0
0

12 listopada 2018 od
Baseus to klasa sama w sobie. POLECAM!
23 października 2018 od
Wszystko w najlepszym porządku, polecam!
17 września 2018 od
jest naprawdę ok produkt, jakość bardzo dobra
1 września 2018 od
Polecam porządny dobry jakościowo mocno trzyma przyssawka i jest wielokrotnego użycia
Dostawa i płatność
od 7,99 zł

Lokalizacja: Łódź, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u DOSTOJKA za co najmniej 800.00 zł.

Wysyłka

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
pierwsza sztuka
z pakietem
8,99 zł
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
50
czas realizacji
2 dni robocze
z pakietem
0,00 zł
Allegro Pocztex Kurier 48
pierwsza sztuka
9,90 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
3-4 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
1 dzień roboczy
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
11,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
2-3 dni robocze
Allegro Poczta Polska Odbiór w Punkcie
pierwsza sztuka
z pakietem
7,99 zł
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
3-4 dni robocze
z pakietem
0,00 zł

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
pierwsza sztuka
12,49 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
50
czas realizacji
2 dni robocze
Allegro Pocztex Kurier 48 pobraniowy
pierwsza sztuka
12,36 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
3-4 dni robocze
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
14,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
2-3 dni robocze
Allegro Poczta Polska Odbiór w Punkcie pobranie
pierwsza sztuka
10,46 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
3-4 dni robocze

Sprzedawca nie określił cen wysyłki za granicę

Skontaktuj się ze sprzedawcą, jeśli zależy Ci na dostawie

Punkty odbioru

Łódź
Kasprzaka 64A
91-078 Łódź
woj. łódzkie
email: kontakt@dostojka.pl
tel.: 534 403 910

poniedziałek - piątek
16:00 - 21:00
sobota - niedziela
zamknięte

płatność tylko gotówką
do odbioru w 2 dni robocze
prosimy umówić się na odbiór

Płatności
Gwarancja
6 miesięcy

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

6 miesięcy
Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

DOSTOJKA
Kasprzaka 64a/29
91-078 Łódź
Dodatkowe informacje

 

1. Za ewentualne wady odpowiadamy na zasadach określonych w przepisach Kodeksu cywilnego (w szczególności w art. 556 oraz art. 556(1)–556(3) KC.). 


2. Reklamację mogą Państwo zgłosić elektronicznie pisząc na nasz adres e-mail kontakt@dostojka lub w formie tradycyjnej adresując pismo pod wskazany adres: DOSTOJKA, Kasprzaka 64a/29, 91-079 Łódź.


3. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:

 

  • imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
  • datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
  • przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
  • wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.


4. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.



5. Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od daty jej otrzymania. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest w formie którą początkowo wybrał Kupujący tj. jako odpowiedź na wiadomość e-mail lub pisemnie pocztą tradycyjną.


6. Dla kupujących niebędących konsumentami, sprzedawane przez nas przedmioty objęte są całkowitym wyłączeniem z tytułu rękojmi, zgodnie z przepisami zawartymi w Kodeksie Cywilnym. 



7. Jeśli sprzedawany przez nas produkt objęty jest gwarancją producenta lub importera, jej zakres potwierdza dokument gwarancyjny. W przypadku produktów objętych gwarancją, w opisie naszej Oferty umieszczamy informacje o treści i sposobie gwarancji, którą objęty jest sprzedawany produkt. Jeżeli chcą Państwo skorzystać z przysługujących uprawnień dotyczących reklamacji produktu z tytułu gwarancji, mogą zgłosić reklamację powołując się na nią w treści zgłoszenia reklamacyjnego lub skontaktować się bezpośrednio z gwarantem.


9.  Sprzedaż konsumencka (zakup konsumenta od przedsiębiorcy)

W sytuacji, gdy otrzymany przez kupującego towar posiada wadę i ujawni się ona w ciągu 2 lat od dostarczenia, kupujący ma prawo żądać obniżenia ceny albo odstąpić od umowy. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę rzeczy sprzedanej na wolną od wad przedawnia się z upływem roku, licząc od dnia stwierdzenia wady. Należy również pamiętać, że bieg terminu przedawnienia nie może zakończyć się przed upływem dwóch lat.


Sprzedaż inna niż konsumencka

Różnica w stosunku do sprzedaży konsumenckiej polega na tym, że o ile roszczenie o usunięcie wady lub wymianę rzeczy sprzedanej na wolną od wad przedawnia się również z upływem roku, licząc od dnia stwierdzenia wady, o tyle bieg terminu przedawnienia może zakończyć się przed upływem dwóch lat. W razie wątpliwości, kupujący będzie musiał udowodnić, że korzystał z przedmiotu zgodnie z jego przeznaczeniem.

10. Odsyłając przedmiot w ramach reklamacji, kupujący powinien odpowiednio go zabezpieczyć. Z reguły nie oznacza to konieczności odesłania go w oryginalnym opakowaniu. Kupujący nie musi również dołączać do przesyłki paragonu, lecz jeśli takowy posiada to bardzo prosimy o jego wrzucenie.


11. W postępowaniu gwarancyjnym i reklamacyjnym zastosowanie mają przepisy prawa. Ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.) oraz inne powszechnie obowiązujące przepisy prawa.


Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur:

  1. Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Łodzi. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów,  znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”. 

14 dni na odstąpienie od umowy

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

DOSTOJKA
Kasprzaka 64a/29
91-078 Łódź

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący lub za darmo dla wybranych metod Smart!
Dodatkowe informacje

1. W przypadku zawierania umowy na odległość kupującemu przysługuje ustawowe prawo do odstąpienia od takiej umowy, bez konieczności podawania przyczyn, w terminie 14 dni liczonym od daty otrzymania towaru.


 2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy zawartej na odległość należy złożyć stosowne oświadczenie. Oświadczenie można złożyć wysyłając e-mail na adres kontakt@dostojka.pl lub wysyłając list polecony na adres: DOSTOJKA, ul. Kasprzaka 64a/29, 91-078 Łódź. 


3. Istnieje możliwość skorzystania z gotowego wzoru oświadczenia. Nie jest to jednak obligatoryjne. 


4. Zwracany Towar należy odesłać w ciągu 14 dni od złożenia oświadczenia, najlepiej wraz z dowodem zakupu (wydrukowaną fakturą lub paragonem). 


5. Sprzedawca dokona zwrotu wartości zakupionego przedmiotu oraz najtańszego dostępnego w ofercie sposobu dostawy do konsumenta. 


6. Sprzedawca dokona zwrotu środków pieniężnych niezwłocznie, w formie przelewu bankowego na wskazane przez Klienta konto. 


7. Konsument obowiązany jest zwrócić Towar w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. 


8. Zwrot Towaru odbywa się na koszt Konsumenta. Nie odbieramy przesyłek za pobraniem. 


9. W przypadku zwrotu towaru z zamówienia, do którego dołączony był gratis promocyjny, Klient zobowiązany jest zwrócić także przedmiotowy gratis. W przypadku odmowy zwrotu gratisu, oddamy cenę towarów zwróconych pomniejszoną o wartość gratisu - zgodnie z ceną gratisu.


10.  Brak odstąpienia od umowy:


Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów:


1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;

2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;

3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;

5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;

8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;

9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;

11) zawartej w drodze aukcji publicznej;

12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;

13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. 

Zwrot z Allegro Smart!

Kupując Towar w ramach tej Oferty i wybierając metody dostawy:

  • Allegro Paczkomaty InPost, Paczkomaty 24/7,
  • Allegro Paczka w RUCHU, Paczka w RUCHU
  • Paczka 24 odbiór w punkcie, Paczka 48 odbiór w punkcie, Allegro Poczta Polska Odbiór w punkcie

możesz skorzystać z bezpłatnego zwrotu Towaru z Allegro Smart!, o ile Sprzedający dopuszcza zwrot tego Towaru w ramach Oferty. W takim przypadku należy skorzystać z formularza dostępnego w zakładce Kupione. Bezpłatne zwroty Towaru z Allegro Smart! nie obejmują przesyłek doręczanych listem poleconym oraz ekonomicznym.

Usługi dodatkowe

Zapakuj na prezent

6,00 zł
Zapakuj na prezent - szczegóły

Towar pakujemy w czysty kartonik oraz papier ozdobny ze wstążką. Prosimy o określenie we wiadomości do sprzedającego okazji (święta, urodziny itp.), pozwoli nam to na odpowiedni wybór papieru ozdobnego.


Odstąpienie od umowy

Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu kosztów za usługi dodatkowe, jeśli doszło do ich całkowitej realizacji (przepis z ustawy)

O sprzedającym
DOSTOJKA
DOSTOJKA

99,9%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 4 lat

Dane firmy

Aleksandra Żywulko
DOSTOJKA Aleksandra Żywulko
ul. Kasprzaka 64a/29
91-078 Łódź
REGON: 368620170
NIP: 831-161-61-38

Kontakt

  • 534 *** *** (pokaż)
poniedziałek - piątek
09:00 - 18:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Jesteśmy legalnie działającą firmą. Na wszystkie zakupione produkty otrzymują Państwo paragon lub fakturę VAT 23%. DOSTOJKA to sklep z akcesoriami premium do telefonów komórkowych, akcesoriami komputerowymi i elektronicznymi. Oferujemy Państwu nowe, oryginalne i markowe produkty, zawsze w najlepszych cenach! Ciągle poszerzamy swój asortyment. Dokładamy wszelkich starań aby był zgodny z zapotrzebowaniami rynku oraz spełniał wymagania jakościowe. Opinie naszych Klientów świadczą o profesjonalnym podejściu do zawieranych transakcji. Zapraszamy!

Pozostałe informacje

ZASADY OGÓLNE

1. Wszystkie produkty oferowane w sklepie są nowe, wolne od wad prawnych i zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.

2. Wszystkie przedmioty wystawione na naszych aukcjach są objęte gwarancją, której długość jest zależna od produktu i określona w regulaminie i/lub w treści aukcji wystawionego przedmiotu.

3. Klient zobowiązany jest do dokonania zapłaty ceny z tytułu umowy sprzedaży w terminie 7 dni roboczych od dnia jej zawarcia, chyba że umowa sprzedaży stanowi inaczej.

4. Sprzedawca udostępnia następujące sposoby płatności:  a) płatność przelewem na rachunek bankowy, b) płatność za pośrednictwem elektronicznych serwisów płatności (PayU), c) płatność kurierowi przy odbiorze.

5. Koszty dostawy produktu są ustalane w trakcie procesu składania zamówienia i są uzależnione od wyboru sposobu płatności oraz sposobu dostawy zakupionego produktu.

6. Czas od złożenia zamówienia do momentu wysyłki wynosi 0-2 dnia roboczego, w zależności od godziny, w której towar został opłacony i od wybranego sposobu płatności oraz dostawy. Informacja o czasie wysyłka umieszczona jest indywidualnie w każdej aukcji.

7. Czas oczekiwania na dostawę różni się w zależności od wybranej metody wysyłki i wynosi maksymalnie 14 dni (stanowi Regulamin Poczty Polskiej).

8. Za opóźnienia dostawy wynikające z winy dostawcy i niezależne od nas nie odpowiadamy.

9. Odbiór osobisty jest możliwy po dokonaniu zakupu na aukcji Allegro i późniejszym kontakcie z nami celem umówienia terminu odbioru.

10. Preferowana forma płatności to płatność PayU. Przelewy bezpośrednio na konto firmy opóźniają wysyłkę z powodu dłuższego oczekiwania na potwierdzenie płatności.

11. Dane do przelewu:

Alior Bank S.A.

DOSTOJKA Aleksandra Żywulko

ul. Kasprzaka 64a/29, 91-078 Łódź

75 2490 0005 0000 4530 4573 5396

Tytułem: nazwa użytkownika - zapłata za zakupione przedmioty z aukcji nr XXX, YYY

Kwota przelewu = wartość produktu/ów określona w aukcji + koszt wybranej formy dostawy wybranej z dostępnych opcji wysyłki na danej aukcji

12. Zakupiony towar wysyłamy na adres podany na Allegro lub jeżeli ma być inny niż podany na Allegro, zadeklarowany przy wyborze formy dostawy lub określony we wiadomości e-mail do sprzedającego jednak jeżeli towar został opłacony, wysłanej nie później niż do godziny 18 w dni robocze. Wysłane później e-maile zmieniające adres wysyłki nie będą uwzględniane.

13. Na wszystkie sprzedane towary wystawiamy dowód zakupu (fakturę VAT lub paragon).

14. Na wszystkie pytania wysłane przez formularz kontaktowy "wiadomość do sprzedającego" na Allegro a także wysłane bezpośrednio na nasz adres e-mail kontakt@dostojka.pl odpowiadamy najszybciej jak to możliwe, jednak nie później niż 24 godziny po otrzymaniu wiadomości, także w weekendy i w godzinach wieczornych.

15. W przypadku kontaktu telefonicznego opłata konsumenta z Polski za połączenie z numerem Sprzedającego dla klientów z Polski odpowiada opłacie za zwykłe połączenie telefoniczne, zgodnie z pakietem taryfowym dostawcy usług, z którego korzysta klient.

16. Wszelkie spory wynikłe z umów sprzedaży między sklepem, a konsumentami będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu. Jeśli jednak nie byłoby to możliwe, lub też byłoby niesatysfakcjonujące dla którejkolwiek ze stron, spory będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny, zgodnie z poniższym punktem.

17. Rozstrzyganie sporów:  - Ewentualne spory powstałe pomiędzy usługodawcą, a usługobiorcą (klientem) będącym jednocześnie konsumentem zostają poddane sądom właściwym zgodnie z przepisami kodeksu postępowania cywilnego z dnia 17 listopada 1964 r. (Dz. U. Nr 43, poz. 296 ze zm.). - Ewentualne spory powstałe pomiędzy usługodawcą, a usługobiorcą (klientem) niebędącym jednocześnie konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę usługodawcy.

Wyświetlenia:1957
Numer oferty:7240966521
Zgłoś naruszenie zasad
Do góry

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

 

Allegro