Damskie wody toaletowe o wiosennych zapachach

Damskie wody toaletowe o wiosennych zapachach

Zielona trawa, żółte mlecze, ostre słońce. Od razu rodzi się w nas ochota, aby – oprócz nowych ciuchów – „założyć” na siebie też nowe zapachy. Jaką wodę toaletową wybrać, aby poczuć wokół powiew wiosennego ogrodu?

udostępnij

Zapachy, po które sięgamy wiosną, powinny być przede wszystkim lekkie, słoneczne i zmysłowe. Kwiatowe, powietrzne lub cytrusowe nuty i rozmaite ich kompozycje będą odpowiednią propozycją na tę porę roku. Prezentujemy siedem zapachów, nowszych i znanych od lat, które będą idealnym towarzyszem pierwszych wiosennych spacerów.

Donna Karan: My NY – dynamika i nowoczesność

Woda toaletowa DKNY My NY stanowi kwintesencję Nowego Jorku. Zapach nawiązuje do dynamiki i nowoczesności miasta, a niebanalny kształt nakrętki flakonika przywołuje skojarzenia z wieżowcami metropolii. Kompozycja, zawierająca nuty owocowe, kwiatowe i ziołowe, to propozycja dla prawdziwych indywidualistek. Jest radosny i śmiały, a jednocześnie wyrafinowany. Flakonik- tester w tekturowym opakowaniu, o pojemności 100 ml kupimy już za ok. 160 zł, za oryginalnie zapakowane perfumy tej samej pojemności zapłacimy ok. 280 zł.

Calvin Klein: Eternity – wieczne piękno

Ten zapach od lat cieszy się niesłabnącą popularnością, zwłaszcza wśród młodych kobiet. Woda toaletowa Eternity Calvina Kleina to woń romantyczna i subtelna, nowoczesna i zarazem ponadczasowa. Historia perfum jest związana ze ślubem kreatora mody. W tym niezwykłym dniu podarował on swojej wybrance obrączkę z brylantami, z wygrawerowanym na wewnętrznej stronie napisem „Eternity” (wieczność). Klasyczny, jasny flakon symbolizuje uniwersalność kompozycji. Flakonik 100 ml kosztuje ok. 120 zł.

Dior: Poison Girl – słodko-gorzkie

Tegoroczna premiera. Kolejny zapach znanej serii słynnego projektanta. Poison Girl od Diora to kompozycja orientalno-kwiatowa, zawierająca nuty pomarańczy, róży, drzewa sandałowego, wanilii i migdałów. Nazwa i różowy kolor perfum sprawiają, że zapach kojarzy się z wdziękiem i słodyczą młodości. Używać go jednak mogą nie tylko młode dziewczyny. Nowość od Diora to propozycja dla każdej zmysłowej i pełnej życia kobiety. Flakon 100 ml kosztuje ok. 300 zł.

Chloé: De Roses – subtelność róży

Ta kompozycja powstała z okazji 50. rocznicy założenia paryskiego domu mody Chloe. Aromat róży w połączeniu z nutą magnolii przenosi nas do różanego ogrodu. Zapach Chloe De Roses jest zmysłowy i kobiecy, a jednocześnie delikatny i romantyczny. Dzięki kwiatowym nutom idealnie wpisuje się w wiosenne klimaty. Kompozycja kojarzy się z młodością i świeżością, a piękny, ozdobiony wstążką flakonik i różana barwa perfum oddają ich subtelność i zmysłowość. Za flakon o pojemności 75 ml zapłacić trzeba 150–200 zł.

Cacharel: Noa – perłowy blask

Kwiaty, przyprawy, owoce oraz ziarna kawy – takie nuty zapachowe odnajdziemy w wodzie toaletowej Noa firmy Cacharel. Od białych piwonii, przez jaśmin i kadzidło aż do drzewa sandałowego, kolendry i wanilii. Kompozycja jest esencją dziewczęcej spontaniczności i delikatności, co podkreśla perła spoczywająca na dnie flakonika. Perfumy o kwiatowo-drzewno-piżmowym zapachu zachwycają od 1998 roku i nadal są chętnie wybierane przez starsze i młodsze panie. Za testery 100 ml zapłacimy ok. 200 zł, wody toaletowe w oryginalnych opakowaniach są nieco droższe.

Dolce & Gabbana: Light Blue – na słoneczne dni

Inspiracją dla zapachu Light Blue Dolce & Gabbana było słońce Sycylii i olśniewający lazur Morza Śródziemnego. Został stworzony dla kobiet lubiących cieszyć się życiem – to kompozycja radosna, promienna i zmysłowa. Zawiera nuty: zielonego jabłka, drzewa cytrynowego, bambusa, jaśminu i białej róży, połączonych z wonią cedru i piżma. Kształt flakonu jest prosty i klasyczny, a kolor nakrętki przywołuje skojarzenia z barwą błękitnego nieba. Zapach idealny na ciepłe, słoneczne dni. Koszt flakonika o pojemności 100 ml to ok. 200 zł.

Jimmy Choo: Illicit – oszałamiająca słodycz

Nowość od znanego projektanta. Zapach Illicit Jimmy Choo zadebiutował w Polsce w tym roku. Premierę światową, popartą szeroką kampanią reklamową z udziałem wokalistki Sky Ferreira, miał jesienią 2015 roku. To zapach kwiatowy, bardzo słodki, z lekkimi nutami drzewnymi. Czuć w nim ambrę, miód i drzewo sandałowe. Perfumy o brzoskwiniowej barwie, w intrygującym flakoniku, to kompozycja optymistyczna i zmysłowa, idealna na wiosnę. Za flakon o pojemności 100 ml zapłacimy ok. 250 zł.

Zapachy znane od lat czy tegoroczne premiery? Wybór należy do ciebie! Perfumy, podobnie jak wszystkie inne produkty, kupujemy, kierując się przede wszystkim indywidualnymi upodobaniami. W świecie zapachów również rządzą mody i trendy, ale wierność ulubionemu stanowi raczej o klasie i ponadczasowej elegancji, niż o byciu „nie na czasie”.

Czy ten artykuł był pomocny?

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro