Wpisz czego szukasz

Znajdziemy sprzedawców, którzy mają wszystko czego szukasz.

Wprowadź frazę

5 książek, które podpowiedzą ci, jak ćwiczyć bez wychodzenia z domu

Chciałbyś zacząć ćwiczyć i zadbać o swoją formę fizyczną? Nie chcesz jednak wydawać pieniędzy na siłownię, a bieganie wydaje ci się mało kuszącą alternatywą? Wybierz trening domowy! Sięgnij po jeden z poniższych poradników i poznaj ćwiczenia, które pomogą ci wyrzeźbić sylwetkę bez wychodzenia z domu.

5 książek, które podpowiedzą ci, jak ćwiczyć bez wychodzenia z domu

1. Trenuj z nami! Uniwersalny trening personalny Ewa Chodakowska, Lefteris Kavoukis, Tomasz Choiński

Najsłynniejsza polska trenerka napisała książkę ze swoim mężem Lefterisem Kavoukisem i Tomaszem Choińskim, którzy są trenerami personalnymi. Cała trójka proponuje w poradniku różne zestawy ćwiczeń i porady dietetyczne, które pomogą osiągnąć wymarzone efekty. W książce znajdziesz opisy treningów, w których wykorzystuje się ciężar własnego ciała lub sprzęty, takie jak piłki gimnastyczne, hantle, gumy itp. Trenuj z nami… pomoże ci także dostosować program ćwiczeń do twoich potrzeb.

2. Joga dla bystrzaków Georg Feuerstein, Larry Payne

Jeśli od dawna przymierzasz się do spróbowania jogi, to książka dla ciebie. Autorzy nauczą cię podstaw tej dyscypliny i pierwszych pozycji, które odtworzysz na podstawie rysunków i zdjęć. Dowiesz się także, jak poprawnie oddychać i redukować stres. Joga dla bystrzaków to także opisy bezpiecznych asan dla dzieci, nastolatków, osób w średnim wieku i seniorów. Z książki skorzystają także kobiety w ciąży, ponieważ opisano w niej najnowsze i najbezpieczniejsze techniki jogi dla kobiet w ciąży i po porodzie.

3. Trening bez przyrządów Ingo Frobose

Trening bez przyrządów to idealna propozycja dla tych, którzy nie cierpią ćwiczeń z przyrządami. Dr Ingo Frobose proponuje ćwiczenia z wykorzystaniem masy własnego ciała. Dzięki tej książce nauczysz się prostych ćwiczeń, które możesz wykonywać w zasadzie wszędzie: w domu, w biurze lub w podróży. Wystarczy ci koordynacja i siła twoich mięśni, żeby trenować w każdej wolnej chwili.

4. Silna i sexy. Francuski trening dla każdej z nas David Costa

Silna i sexy… to poradnik dla kobiet, którym marzy się nie tylko szczupła sylwetka, ale też silne mięśnie. David Costa, autor i trener personalny, przekonuje, że do osiągnięcia wymarzonej figury wystarczy ci konsekwencja i determinacja. Książka prezentuje 12-tygodniowy program treningu siłowego, który bardzo szybko przynosi efekty. Na co możesz liczyć po ukończeniu wyzwania Costy? Na pewno na lepszą kondycję fizyczną, pełniejszy oddech i bardziej wyrzeźbione ciało. Apetyt na wysiłek wzrośnie wraz z twoją samooceną. Oprócz wskazówek, jak wykonywać ćwiczenia, w książce znajdziesz porady żywieniowe i przepisy na wartościowe potrawy.

5. Anatomia. 100 ćwiczeń rozciągających Guillermo Seijas

Jeśli przez długie godziny siedzisz za biurkiem albo wykonujesz inne czynności, które sprzyjają nieprawidłowej postawie, to jest to książka dla ciebie. Autor, Guillermo Seijas, podpowiada, jak radzić sobie z bólem mięśni i stawów, wykonując ćwiczenia rozciągające. Każdy, kto cierpi na takie dolegliwości, powinien poświęcić kilka minut dziennie na odpowiednią gimnastykę. W książce Seijasa znajdziesz opisy 100 ćwiczeń rozciągających, dzięki którym poprawisz elastyczność swojego ciała. Z tą pozycją powinny zapoznać się także osoby aktywnie uprawiające sport – zarówno ci, którzy chcą osiągać lepsze wyniki, jak i tacy, którzy chcą utrzymać dotychczasową formę.

Wejdź w nowy rok z przytupem i zacznij ćwiczyć w domu! Wymówki o nieodpowiednim stroju i sprzęcie nie przejdą. Z ćwiczeniami z każdej z powyższych książek poradzisz sobie na podłodze w salonie, bez zbędnych urządzeń i akcesoriów.

Czy ten artykuł był pomocny?
FacebookTwitter
FacebookTwitter

oferty sponsorowane

Może Cię także zainteresować


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro