ARTIS DF-98 Fotel tapicerowany z oparciem PLISY

782,00 zł
26,07 zł x 30 rat
Przesyłka płatna z góry
Przesyłka kurierska
30,00 zł
Przesyłka płatna przy odbiorze
Przesyłka kurierska pobraniowa
39,00 zł
sprawdź szczegóły
Liczba sztuk
z 100 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Inne przedmioty sprzedającego

Parametry

  • Stan:
    Nowy
  • Faktura:
    Wystawiam fakturę VAT
  • Rodzaj:
    tradycyjny
  • Kolor obicia:
    Wielokolorowy
  • Kolor korpusu:
    Wielokolorowy
  • Głębokość mebla:
    70 cm
  • Szerokość mebla:
    67 cm
  • Wysokość mebla:
    76 cm
  • Wysokość siedziska:
    42 cm
  • Szerokość siedziska:
    60 cm
  • Głębokość siedziska:
    1 cm

Opis

PRZEDMIOT AUKCJI: ARTIS DF-98 Wygodny fotel tapicerowany z plisowanym oparciem

Proponowany model to przepiękny, wygodny fotel ARTIS DF-98. Fotel posiada w standardzie: plisowane oparcie, stożkowe nogi, lamówkę w kolorze materiału, siedzisko z pianki wysokoelastycznej. Fotel wyróżnia doskonała jakość i solidne wykonanie (meble robione są ręcznie pod indywidualne zamówienie - BRAK MOŻLIWOŚCI ZWROTU TOWARU). Fotel dostępny jest w różnorodnych tkaninach, dzięki czemu można dopasować go do wybranego wnętrza (uwaga: do tkanin z II i III grupy cenowej dopłata).

WYMIARY 

  • Wysokość całkowita: 76 cm
  • Wysokość do siedziska: 42 cm
  • Szerokość całkowita: 67 cm
  • Szerokość siedziska: 60 cm
  • Głębokość całkowita: 70 cm
  • Głębokość siedziska: 44 cm

KOLOR NÓG DO WYBORU

TKANINY OBICIOWE

By obejrzeć dostępne tkaniny obiciowe wejdź w poniższy link

https://www.dropbox.com/s/djadtjhp8msrbrr/tkaniny-artis-min.pdf?dl=0

  • Możliwość rabatu przy większym zamówieniu.
  • Czas oczekiwania na meble ręcznie robione z kolekcji ARTIS: ok 20-35 dni roboczych. Czas realizacji zamówienia ustalany jest indywidualnie i może się wahać w zależności od ilości zamówień.
  • Wszystkie nasze meble są nowe, pochodzą prosto od producenta i objęte są  gwarancją.
  • W okresach świątecznych wydłużony czas oczekiwania na meble,prosimy o każdorazowe ustalenie terminów dostaw przed zakupem, telefonicznie lub mailowo bestmeble4you@gmail.com.
  • W wypadku wyboru kolorów dostępnych na indywidualne zamówienie nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy na podstawie przepisu art.38 pkt 3 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta.

Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1500,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1500 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 75 zł. Warunki oferty: wg stanu na 12 września 2018 r. Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. lub mBank S.A. lub Kreditech Polska sp. z o.o. pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Ofertą objęte są wybrane produkty na zasadach dostępnych na: https://na.allegro.pl/raty w okresie 12.09.2018 - 18.09.2018. Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.

Dostawa i płatność
od 30,00 zł

Lokalizacja: Bralin, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u bestmeble4you za co najmniej 3500.00 zł.

Wysyłka

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
30,00 zł
kolejna sztuka
15,00 zł
maksymalnie w paczce
999
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
39,00 zł
kolejna sztuka
15,00 zł
maksymalnie w paczce
999

Sprzedawca nie określił cen wysyłki za granicę

Skontaktuj się ze sprzedawcą, jeśli zależy Ci na dostawie

Dodatkowe informacje

Koszt przesyłki uzależniony jest od gabarytu produktu (0-200 zł), w momencie zakupu obliczany jest indywidualnie. Prosimy o kontakt celem określenia kosztów. DOSTAWA GRATIS! Zrób zakupy powyżej 3500zl i otrzymaj transport GRATIS!

Punkty odbioru

Intertel Arkadiusz Olejniczak
Wrocławska 91a
63-640 Bralin
woj. wielkopolskie
tel.: 608 230 700

  • poniedziałek - piątek 08:00 - 16:00

płatność tylko gotówką
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
Dodatkowe informacje

 

  1.  Gwarancją objęte są wyłącznie uszkodzenia i wady powstałe z przyczyn tkwiących w sprzedanym meblu
  2. Gwarancją producenta nie są objęte:

a) uszkodzenia i wady powstałe w wyniku użytkowania mebli niezgodnie z ich przeznaczeniem

b) uszkodzenia i wady powstałe w wyniku niewłaściwego przechowywania mebli 

c) uszkodzenia powstałe w wyniku niewłaściwego przewozu, przenoszenia mebli przez Kupującego

d) uszkodzenia powstałe w wyniku zdarzeń losowych i okoliczności niezależnych od producenta. 

e)  uszkodzenia powstałe przy instalacji/montażu mebli przez  Kupującego   niezgodnej z instrukcją Gwaranta załączoną do zakupionego mebla. Szczegółowe informacje pod numerem:   608-230-700, bestmeble4you@gmail.com

Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

Intertel Bralin
Wrocławska 91a
63-640 Bralin
Dodatkowe informacje

 

 

1. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady na zasadach określonych w art. 556 – 576 Kodeksu Cywilnego. W stosunku do Klientów będących Przedsiębiorcami rękojmia zostaje wyłączona.

2. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres Arkadiusz Olejniczak INTERTEL, ul. Wrocławska 91a, 63-660 Bralin, na adres poczty elektronicznej: bestmeble4you@gmail.com, numer telefonu +48 608 230 700.

3. Celem rozpatrzenia reklamacji Klient powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany Towar, jeżeli jest to możliwe dołączając do niego dowód zakupu. Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres wskazany w pkt. 2 powyżej. 

4. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni.

5. W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta. Sprzedawca zwraca Klientowi koszty przesyłki.

6. Klient będący konsumentem posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

a. jest uprawniony do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży,

b. jest uprawniony do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem a Sprzedawcą,

  

c. może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email:porady@dlakonsumentow.pl,

d. może złożyć za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.


FORMULARZ REKLMACJI TOWARU

     

Arkadiusz Olejniczak INTERTEL
UL. WROCŁAWSKA 91 A
  63-640 BRALIN
  email: bestmeble4you@gmail.com
  tel.: +48 608 230 700


....................................., dnia   .....................................

  

Imię i nazwisko konsumenta (-ów):


.......................................................................................................

 

Adres konsumenta (-ów)


......................................................................................................

 
 

Reklamacja towaru

Niniejszym zawiadamiam, iż zakupiony przeze mnie w dniu ..................................... produkt ……………………………………………………................................................................................................................................................................................................................................................................................. jest wadliwy.

Wada polega na:

.........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
 

Wada została stwierdzona w dniu .......................................................................... .

  

Z uwagi na powyższe, na podstawie ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. kodeks cywilny żądam:


  • wymiany      towaru na nowy na podstawie art. 561 § 1 Kodeksu Cywilnego *)
  • nieodpłatną      naprawę towaru na podstawie art. 561 § 1 Kodeksu Cywilnego *)
  • obniżenia      ceny towaru o kwotę ..................................... (słownie:      .............................................................. 

............................................................................................................) zł. Proszę o zwrot podanej kwoty na konto ............................................................................................................... / przekazem pocztowym na mój adres na podstawie art. 560 § 1 Kodeksu Cywilnego *)


  • odstępuję      od umowy i proszę o zwrot ceny towaru na konto 

............................................................................................................... / przekazem pocztowym na mój adres na podstawie art. 560 § 1 Kodeksu Cywilnego *

 

Z poważaniem,

.....................................
 

*niepotrzebne skreślić

14 dni na odstąpienie od umowy

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

INTERTEL BRALIN
WROCŁAWSKA 91A
63-640 BRALIN

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

1. Klient będący konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego może odstąpić od zawartej Umowy sprzedaży bez podania przyczyny poprzez złożenie stosownego oświadczenia w terminie 14dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. 

2. Klient może sformułować oświadczenie samodzielnie bądź skorzystać ze wzoru oświadczenia o odstąpieniu od umowy, który udostępnia Sprzedawca.

3. Termin 14-dniowy liczy się od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie Towaru lub w przypadku umowy o świadczenie Usług od dnia jej zawarcia.

4. Sprzedawca z chwilą otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy przez konsumenta prześle na adres poczty elektronicznej konsumenta potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

5. Prawo do odstąpienia od Umowy przez konsumenta jest wyłączone w szczególności przypadku:

a. świadczenia usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy;

b. umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

c. umowy, w której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

d. umowy, w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

6. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu, a w szczególności stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony Towar należy zwrócić na adres Sprzedawcy.

7. Sprzedawca niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy zwróci konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument, chyba, że konsument wyrazi zgodę na inny sposób zwrotu, przy czym sposób ten nie będzie się wiązał dla konsumenta z żadnym kosztem. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze rzecz od Klienta.

8. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 

9. Klient ponosi tylko bezpośredni koszt zwrotu Towaru, chyba że Sprzedawca zgodził się je ponieść.


FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY

     

Arkadiusz   Olejniczak INTERTEL   UL. WROCLAWSKA 91A   63-640 BRALIN   email: bestmeble4you@gmail.com   tel.: +48 608 230 700

....................................., dnia ....................................

 

  

Imię i nazwisko   konsumenta (-ów):

....................................................................................................

 

Adres konsumenta (-ów)

.......................................................................................................

  

Formularz odstąpienia od umowy

(należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

 

Niniejszym informuję o odstąpieniu od umowy sprzedaży następującego produktu:

Nazwa produktu:

  

...................................................................................................................................................................................  

...................................................................................................................................................................................

Data zawarcia umowy:

...................................................................................................................................................................................  

Z poważaniem, 

.....................................

O sprzedającym
bestmeble4you
bestmeble4you
99,8%
kupujących poleca tego sprzedającego

466

 

1

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,7

Koszt wysyłki

4,8

Obsługa kupującego

4,9

Dane firmy

Arkadiusz Olejniczak
INTERTEL
os.700-lecia 8/40
63-600 Kępno
REGON: 251567620
NIP: 619-137-78-35

Kontakt

  • 608 *** *** (pokaż)
  • 608****** (pokaż)
poniedziałek - piątek
08:00 - 19:00
sobota
09:00 - 16:00
niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Sprzedawcą jest Arkadiusz Olejniczak prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Arkadiusz Olejniczak Intertel; wpisaną do rejestru przedsiębiorców Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Przedsiębiorczości i Technologii; pod adresem os. 700-lecia 8/40, 63-600 Kępno, NIP 6191377835, REGON 251567620. Sprzedawca poniżej wskazuje dodatkowe informacje dla Klienta 

1. Dostawa Towarów jest ograniczona do terytorium Rzeczpospolitej Polskiej i jest dokonywana na adres wskazany przez Klienta.  

2. Koszty i formy dostawy zostaną wskazane w czasie składania Zamówienia. 

3. Sprzedawca w opisie Towaru informuje o terminie dostawy i realizacji zamówienia, który liczony jest w dniach roboczych zgodnie z  pkt. 5. 

4. Ceny Towarów podawane są w złotych polskich i zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT, cła oraz wszelkie inne składniki. 

5. Klient może wybrać następujące metody płatności: a. przelew bankowy na rachunek bankowy Sprzedawcy (w tym przypadku realizacja Zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia, zaś wysyłka dokonana zostanie niezwłocznie po wpłynięciu środków na rachunek bankowy Sprzedawcy i skompletowaniu Zamówienia); b. gotówką za pobraniem, płatność dostawcy przy dokonywaniu dostawy (w tym przypadku realizacja Zamówienia i jego wysyłka zostanie rozpoczęta po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia i skompletowaniu Zamówienia); c. gotówką przy odbiorze osobistym - płatność w punkcie odbioru osobistego Sprzedawcy (w tym przypadku realizacja Zamówienia zostanie dokonana niezwłocznie  po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia, zaś Towar wydany zostanie w punkcie odbioru osobistego Sprzedawcy; d. płatność elektroniczna (w tym przypadku realizacja Zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia oraz po otrzymaniu przez Sprzedawcę informacji z systemu agenta rozliczeniowego o dokonaniu płatności przez Klienta, zaś wysyłka dokonana zostanie niezwłocznie po skompletowaniu Zamówienia); e. płatność w systemie ratalnym ( w tym przypadku realizacja Zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia, jego skompletowaniu oraz po otrzymaniu od PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu, płatności za zamówiony Towar). 

6. Sprzedawca w opisie Towaru informuje Klienta o terminie w jakim jest on zobowiązany dokonać płatności za Zamówienie. W przypadku braku płatności przez Klienta w terminie, o którym mowa w zdaniu poprzednim, Sprzedawca po uprzednim bezskutecznym wezwaniu do zapłaty z wyznaczeniem stosownego terminu może odstąpić od umowy sprzedaży na podstawie art. 491 Kodeksu Cywilnego. 

7. Klient będący konsumentem posiada możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń poprzez złożenie skargi za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów,  znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.  

8. Administratorem Danych Osobowych Klientów jest Sprzedawca. 

 9. Dane osobowe zbierane w Sklepie są przetwarzane wyłącznie w celu realizacji zamówienia złożonego przez Klienta. 

10. Sprzedawca dokłada szczególnych starań w celu ochrony prywatności i informacji przekazanych mu, a dotyczących Klientów Sklepu. Sprzedawca z należytą starannością dobiera i stosuje odpowiednie środki techniczne zabezpieczające dane osobowe. 

11. Klient ma prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, a także może zwrócić się do Sprzedawcy  z pisemnym żądaniem usunięcia podanych wcześniej danych osobowych ze zbioru danych prowadzonego przez Sprzedawcę. 

12. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który jest konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego. W pozostałych przypadkach rozstrzyganie ewentualnych sporów zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy. 

13. W sprawach dotyczących sprzedaży nieuregulowanych w informacjach podawanych przez Sprzedającego oraz regulaminach serwisu www.allegro.pl mają zastosowanie przepisy prawa polskiego. 

14. Klient zobowiązany jest w szczególności do niedostarczanie treści bezprawnych. 



UPRZEJMIE INFORMUJEMY ŻE KIEROWCA NIE MA OBOWIĄZKU WNOSZENIA MEBLI I ICH MONTAŻU. Kierowca może na życzenie pomóc przy wniesieniu (rozładunku) mebli za dodatkową opłatą, w tym celu prosimy o wcześniejszy kontakt mailowy lub telefoniczny. 

 

W trasę wyjeżdża jeden kierowca, który nie ma obowiązku wnoszenia towaru do mieszkania. Kwestie wniesienia mebli należą do indywidualnych ustaleń Klienta z kierowcą. Przy większych gabarytach prosimy zorganizować drugą osobę do pomocy. 


W miarę możliwości prosimy się o dostosowywanie się do godziny dostawy.  Godziny dostaw: poniedziałek- sobota, godz. 6.00-22.00. Dzień-dwa dni przed dostawą informujemy Klienta o planowanych godzinach dostawy.

Meble można odebrać osobiście bez żadnych dodatkowych opłat (wcześniej uzgadniając).


Wszystkie nasze meble są nowe, pochodzą prosto od producenta i objęte są gwarancją. Meble spakowane w paczki do samodzielnego montażu (nie dotyczy krzeseł). 


W okresach świątecznych z uwagi na wzmożony ruch bardzo prosimy o każdorazowe ustalanie dostępności przed dokonaniem zakupu. Termin realizacji podany na aukcji może ulec przedłużeniu. PRZEPRASZAMY! Ustalanie dostępności drogą mailową: bestmeble4you@gmail.com lub  tel. 608 230 700 

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz! tel. 608 230 700, 

Zawsze oddzwonimy lub odpowiemy na Twojego maila! Zapraszamy do zakupów! 

Wybierając meble w sklepie BestMeble4You wiesz, że wybierasz najlepsze meble dla siebie :)

Wyświetlenia:24
Numer oferty:6999453492
Zgłoś naruszenie zasad

Sponsorowane oferty z tej kategorii

Inni klienci oglądali również

Do góry