Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Jeżeli nie zmienisz ustawień, będą one zapisywane w pamięci Twojego urządzenia.

2x Opony Nokian Weatherproof 195/55R15 85H

684,00 zł
68,40 zł x 11 rat (przykład)
Przesyłka płatna z góry
Przesyłka kurierska
0,00 zł
Przesyłka płatna przy odbiorze
Przesyłka kurierska pobraniowa
37,00 zł
sprawdź szczegóły
Liczba sztuk
z 2 par
Ubezpieczenie nowość
od 56,43 zł
porównaj pakiety
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

  • Stan:
    Nowy
  • Faktura:
    Wystawiam fakturę VAT
  • Profil opony:
    55
  • Szerokość opony:
    195 mm
  • Marka:
    Nokian
  • Indeks prędkości:
    H do 210 km/h
  • Bieżnikowane:
    Nie
  • Liczba opon w ofercie:
    2 szt.
  • Indeks nośności:
    85
  • Średnica:
    15"
  • Opór toczenia:
    Klasa C
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni:
    Klasa B
  • Hałas zewnętrzny:
    69 dB

Opis

Opony Całoroczne Nokian Weatherproof 195/55R15 85H - Para (2 opony)

Specyfikacja opon:

  • Rok produkcji: 2017/2018
  • Przeznaczenie: Samochody Osobowe
  • Sezon: Całoroczne
  • Stan: Nowy
  • Run flat: Nie
  • Gwarancja: 5 lat

Dostawa i płatność:

  • Realizacja wysyłki: 4 dni robocze
  • Koszt wysyłki - przedpłata: gratis
  • Koszt wysyłki - pobranie: 37zł
  • Faktura VAT 23%: tak

Charakterystyka opon:

Opona całoroczna charakteryzująca się dobrym prowadzeniem zarówno w warunkach letnich, jak i zimowych oraz wysoką odpornością na poślizgi na nawierzchniach pokrytych śniegiem. Te właściwości wielokrotnie zostały potwierdzone w niezależnych testach branżowych. Parametry zimowe tych opon sprawdzano na kole podbiegunowym, a letnie osiągi przy dużych prędkościach na torach w Niemczech i Hiszpanii. Opona posiada kierunkowy bieżnik doskonale odprowadzający wodę i błoto pośniegowe. Przekłada się to wszystko na wysoką odporność na zjawisko aquaplaningu. Model ten świetnie zachowuje stabilność na ośnieżonej drodze, a każdy element tej opony ma swoją określoną funkcję.

Dostawa i płatność
od 0,00 zł

Lokalizacja: Poznań, Polska

Wysyłka

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
5 dni roboczych
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
6-7 dni roboczych

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
5 dni roboczych
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
37,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
6-7 dni roboczych

Przesyłka zagraniczna

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Niemcy
pierwsza sztuka
95,00 zł
kolejna sztuka
95,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Wielka Brytania
pierwsza sztuka
190,00 zł
kolejna sztuka
190,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Czechy
pierwsza sztuka
110,00 zł
kolejna sztuka
110,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Irlandia
pierwsza sztuka
360,00 zł
kolejna sztuka
360,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Słowacja
pierwsza sztuka
110,00 zł
kolejna sztuka
110,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Szwecja
pierwsza sztuka
440,00 zł
kolejna sztuka
440,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Holandia
pierwsza sztuka
120,00 zł
kolejna sztuka
120,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Litwa
pierwsza sztuka
160,00 zł
kolejna sztuka
160,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Włochy
pierwsza sztuka
190,00 zł
kolejna sztuka
190,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Francja
pierwsza sztuka
170,00 zł
kolejna sztuka
170,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Belgia
pierwsza sztuka
120,00 zł
kolejna sztuka
120,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Dania
pierwsza sztuka
190,00 zł
kolejna sztuka
190,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Hiszpania
pierwsza sztuka
280,00 zł
kolejna sztuka
280,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Austria
pierwsza sztuka
140,00 zł
kolejna sztuka
140,00 zł
maksymalnie w paczce
1

Punkty odbioru

Digito Group
Gnieźnieńska 66
62-006 Bogucin
woj. wielkopolskie
email: allegro@opony-samochodowe.com
tel.: 535220030

  • poniedziałek - piątek 09:00 - 17:00

płatność kartą i gotówką
poinformujemy o terminie odbioru

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Ubezpieczenie zapewnia PZU S.A.
Ubezpieczenie wybierzesz przy zakupie w koszyku.
AlleOpona
56,43 zł
za 12 miesięcy
Ubezpieczenie obejmuje:
  • wymianę lub naprawę koła w miejscu zdarzenia, w tym koszty dojazdu pomocy drogowej,
  • koszty holowania pojazdu do najbliższego warsztatu,
  • koszty przewozu kierowcy wraz z pasażerami do warsztatu,
  • koszt zakupu nowej opony jeśli jej naprawa jest niemożliwa.
Ogólne Warunki Ubezpieczenia
Gwarancja
60 miesięcy

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

60 miesięcy

Do pobrania

Dodatkowe informacje

 Okres ochrony gwarancyjnej liczony przez 5 lat od daty produkcji z wyłączeniem Wlk. Brytanii.  

Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

Digito Group Sp. z o.o.
Gnieźnieńska 66
62-006 Bogucin
Dodatkowe informacje

Dbamy o Twoje prawa, w tym prawo do złożenia reklamacji na sprzedawane przez nas towary. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące naszej odpowiedzialności z tytułu wady sprzedanego przez nas Towaru oraz Twoich uprawnień związanych z reklamacją na podstawie ustawowej – z tytułu rękojmi. 


Ważne! Pamiętaj, że jeżeli na dany Towar została udzielona także gwarancja, to również na jej podstawie możesz złożyć reklamację. Gwarancja określa również każdorazowo zakres Twoich uprawnień. Pamiętaj, że wykonanie uprawnień z gwarancji nie wpływa na naszą odpowiedzialność z tytułu rękojmi oraz, że gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza Twoich uprawnień wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej


Podstawa i zakres naszej odpowiedzialności za wady Towaru z tytułu rękojmi jest określona powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności przepisami Kodeksu Cywilnego, a dla umów sprzedaży zawartych do dnia 24 grudnia 2014 roku przepisami ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dziennik Ustaw z 2002 roku o numerze 141, poz. 1176 ze zm.). 


Mamy obowiązek dostarczyć Towar bez wad. Odpowiadamy z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna Towaru zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia jego wydania Kupującemu. Ważne! Jesteśmy odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Kupującego lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili.


Reklamację możesz złożyć na przykład: pisemnie na adres: Digito, ul. Gnieźnieńska 66, 62-006 Bogucin lub w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@opony-samochodowe.com. 

W opisie reklamacji prosimy o podanie: (1) informacje i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądanie sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z umową sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży; oraz (3) swoje dane kontaktowe – ułatwi to i przyśpieszy rozpatrzenie Twojej reklamacji. 


Towar wadliwy należy dostarczyć na adres: ul. Gnieźnieńska 66, 62-006 Bogucin. 

Ustosunkujemy się do Twojej reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.

Postanowienia dotyczące przedsiębiorców

Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi za Towar wobec Kupującego nie będącego konsumentem zostaje wyłączona.


Z chwilą wydania przez Sprzedającego Towaru przewoźnikowi przechodzą na Kupującego nie będącego konsumentem korzyści i ciężary związane z Towarem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Towaru. Sprzedający w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Towaru powstałe od przyjęcia go do przewozu aż do wydania go Kupującemu oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki.


Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Kupującego będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem: https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php.

Przy Prezesie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów działa także punkt kontaktowy (telefon: 22 55 60 333, email: kontakt.adr@uokik.gov.pl lub adres pisemny: Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-030 Warszawa.), którego zadaniem jest między innymi udzielanie pomocy konsumentom w sprawach dotyczących pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: (1) wniosek o rozstrzygnięcie sporu do stałego polubownego sądu konsumenckiego (więcej informacji na stronie: http://www.spsk.wiih.org.pl/); (2) wniosek w sprawie pozasądowego rozwiązania sporu do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej (więcej informacji na stronie inspektora właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności gospodarczej przez Sprzedawcę); oraz (3) pomoc powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są między innymi mailowo pod adresem porady@dlakonsumentow.pl oraz pod numerem infolinii konsumenckiej 801 440 220 (infolinia czynna w Dni Robocze, w godzinach 8:00 - 18:00, opłata za połączenie wg taryfy operatora).

Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług (więcej informacji na stronie samej platformy lub pod adresem internetowym Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie_faq_platforma_odr.php.

14 dni na odstąpienie od umowy

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Digito Group Sp. z o.o.
Gnieźnieńska 66
62-006 Bogucin

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny dotyczy jedynie Kupujących będących konsumentami. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych poniżej. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład: pisemnie na adres: ul. Gnieźnieńska 66, 62-006 Bogucin lub w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@opony-samochodowe.com.  Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.


Bieg terminu do odstąpienia od umowy

Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się: (A) dla umowy, w wykonaniu której Sprzedający wydaje Towar, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. umowa sprzedaży) – od objęcia Towaru w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: (1) obejmuje wiele Towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Towaru, partii lub części albo (2) polega na regularnym dostarczaniu Towarów przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Towarów; (B) dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy.


Zwrot wzajemnych świadczeń

Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Towar Sprzedającemu lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedającego do odbioru, chyba że Sprzedający zaproponował, że sam odbierze Towar. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem. Konsument powinien zwrócić Towar na adres: Digito, ul. Gnieźnieńska 66, 62-006 Bogucin.

Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.

Sprzedający ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w opisie Transakcji). Sprzedający dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedający nie zaproponował, że sam odbierze Towar od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.


Możliwe koszty odstąpienia od umowy

Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru. W przypadku opon szacunkowy koszt zwrotu jednej opony przesyłką kurierską to 20 zł (zgodnie z wyceną w serwisie furgonetka.pl). 

Dodatkowo jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w opisie danej Transakcji, Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.


Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: (1) świadczenie usług, jeżeli Sprzedający wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedającego utraci prawo odstąpienia od umowy; (2) w której przedmiotem świadczenia jest Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; (3) w której przedmiotem świadczenia jest Towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; (4) w której przedmiotem świadczenia jest Towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; (5) w której przedmiotem świadczenia są Towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; (6) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; (7) dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; (8) dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

O sprzedającym
opony_bogucin
opony_bogucin
97,8%
kupujących poleca tego sprzedającego

641

 

14

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,7

Koszt wysyłki

5,0

Obsługa kupującego

4,9

Dane firmy

Digito Group Sp. z o.o.
Gnieźnieńska 66
62-006 Bogucin
REGON: 302585739
NIP: 7822565909

Kontakt

  • 535****** (pokaż)
  • 616****** (pokaż)
poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Sprzedającym w ramach Konta OPONY_BOGUCIN jest spółka DIGITO GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Poznaniu; wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000486430; sąd rejestrowy, w którym przechowywana jest dokumentacja spółki: Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego; kapitał zakładowy w wysokości: 100.000,00 zł.; NIP: 7822565909; REGON: 302585739.  Dane kontaktowe Sprzedającego:  

• adres do doręczeń (np. zwroty i reklamacje): ul. Gnieźnieńska 66, 62-006 Bogucin 

• adres odbioru osobistego: ul. Gnieźnieńska 66, 62-006 Bogucin 

• adres siedziby: ul. Wrzesińska 16A, 61-021 Poznań,  

• adres poczty elektronicznej: allegro@opony-samochodowe.com,  

• numer telefonu: 61 670 8487 oraz 535220030

Pozostałe informacje

Drogi Kupujący,  zdajemy sobie sprawę jak ważne jest zaufanie i bezpieczeństwo zakupów, dlatego też rzetelnie udostępniamy Ci informacje o nas, o warunkach sprzedaży i prowadzonej przez nas działalności. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje dotyczące nas jako Sprzedającego i Transakcji zawieranych z nami za pośrednictwem platformy handlowej Allegro oraz Twoich uprawnień jako Kupującego. Szczegółowe informacje dotyczące danego Towaru oraz Transakcji znajdziesz każdorazowo w jej opisie. To tam znajdziesz m.in. informacje o głównych cechach Towaru, o jego łącznej cenie wraz z podatkami oraz koszcie i terminie dostawy. 

W branży oponiarskiej działamy od 2006 roku. Specjalizujemy się w sprzedaży detalicznej i hurtowej nowych opon oraz felg do samochodów osobowych, SUV, z napędem 4x4, terenowych oraz dostawczych. Nasza oferta cały czas dynamicznie się zmienia i dostosowuje do potrzeb, dzięki czemu możemy sprostać wymaganiom wszystkich klientów, także tych najbardziej wymagających. Wszystkie opony zakupione u nas objęte są gwarancją. Opony oferowane na aukcjach są wyprodukowane do 18 miesięcy wstecz i są produktami nowymi, nieużywanymi (chyba, że na aukcji napisane jest inaczej ). Możliwy jest odbiór osobisty po wcześniejszym uzgodnieniu terminu w siedzibie firmy. Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 9 - 17. W miesiącu kwietniu i listopadzie również w soboty w godzinach 10 - 14. Przy siedzibie działa także serwis oraz przechowalnia opon, gdzie za dodatkową opłatą można przełożyć zakupione opony oraz zostawić koła na przechowanie.

Pamiętaj, że jesteśmy do Twojej dyspozycji i w razie pytań możesz się zawsze z nami skontaktować korzystając z danych podanych poniżej. 

Zachęcamy Cię do uważnej lektury i zakupów,  Sprzedający

PS. Dla ułatwienia lektury przyjęliśmy nazewnictwo z Regulaminu Allegro. Przykładowo jeżeli poniżej będziemy mówili o Towarze, Transakcji, Sprzedającym lub Kupującym, to ich definicje znajdziesz w Regulaminie. Sam Regulamin Allegro dostępny jest w zakładce „Regulamin” na stronie Allegro.

Niniejsze informacje skierowane są zarówno do konsumentów, jak i innych podmiotów zawierających z nami umowy sprzedaży, z zastrzeżeniem postanowień wyraźnie dotyczących jedynie konsumentów bądź innych podmiotów.


POZOSTAŁE INFORMACJE I WARUNKI SPRZEDAŻY 

Informacje dotyczące płatności

Informację o dostępnych sposobach płatności dla danej Transakcji znajdziesz w jej opisie, w tym w zakładce „Płatność” W przypadku płatności przelewem na rachunek bankowy prosimy o podawanie w tytule przelewu nazwy Twojego Konta Kupującego na Allegro lub numeru zamówienia – ułatwi to nam i przyśpieszy księgowanie płatności.

Termin płatności (chyba że opis danej Transakcji stanowi inaczej): (1) w przypadku wyboru przez Ciebie płatności przelewem albo płatności za pomocą systemu PayU, jesteś zobowiązany do dokonania płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy sprzedaży, (2) w przypadku wyboru przez Ciebie płatności za pobraniem przy odbiorze przesyłki albo płatności gotówką przy odbiorze osobistym, jesteś zobowiązany do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki.

Informacje o dostawie 

Informację o koszcie, sposobie i terminie dostawy dla danej Transakcji znajdziesz w jej opisie, w tym w zakładce „Dostawa” Dostawa Towaru dostępna jest jedynie na terytorium Unii Europejskiej, chyba ze opis dla danej Transakcji stanowi inaczej. Koszt dostawy jest uzależniony od destynacji (do w wglądu w cennikach dostaw w każdej Transakcji).

Sposoby dostawy Towaru – udostępniamy Ci następujące sposoby dostawy lub odbioru Towaru, chyba że opis danej Transakcji stanowi inaczej: (1) przesyłka kurierska, przesyłka kurierska pobraniowa; (3) odbiór osobisty dostępny pod adresem: ul. Gnieźnieńska 66, 62-006 Bogucin – w dni robocze w godzinach od 09:00 do 17:00. W przypadku odbioru osobistego prosimy o wcześniejsze umówienie się na dokładny dzień i godzinę odbioru, co pozwoli usprawnić odbiór. 

Termin dostawy Towaru do Ciebie wynosi maksymalnie 10 dni roboczych, chyba że w opisie danej Transakcji podano krótszy termin. Początek biegu terminu dostawy Towaru liczy się w następujący sposób: (1) w przypadku wyboru przez Ciebie sposobu płatności przelewem, płatności ratalnych albo płatności za pomocą systemu PayU - od dnia uznania płatnością rachunku bankowego lub rachunku rozliczeniowego w systemie PayU Sprzedającego; (2) w przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności za pobraniem – od dnia zawarcia umowy sprzedaży.

Termin gotowości Towaru do odbioru przez Ciebie – w przypadku wyboru przez Ciebie odbioru osobistego Towaru, Towar będzie gotowy do odbioru w terminie maksymalnie 10 dni roboczych, chyba że w opisie danej Transakcji podano krótszy termin. Początek biegu terminu gotowości Towaru do odbioru przez Kupującego liczy się w następujący sposób: (1) w przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności przelewem, płatności ratalnych albo płatności za pomocą systemu PayU - od dnia uznania rachunku bankowego lub rachunku rozliczeniowego w systemie PayU Sprzedającego; (2) w przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności gotówką przy odbiorze osobistym – od dnia zawarcia umowy sprzedaży.

Ważne! Dniem roboczym jest jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. W dni robocze pracujemy w godzinach od 9:00 do 17:00. 

Administrator danych osobowych 

Administratorem danych osobowych Kupujących biorących udział w Transakcjach Sprzedającego jest Sprzedający (dokładne dane Sprzedającego podane są w zakładce Informacje o Sprzedającym). Dane osobowe Kupujących Sprzedający otrzymuje od Grupy Allegro. Dane osobowe Kupującego są przetwarzane zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz.U. 1997 Nr 133, poz. 883 ze zm.). Sprzedający zapewnia Kupującym realizację uprawnień wynikających z powyższej ustawy oraz z innych powszechnie obowiązujących przepisów.

Cel zbierania danych i odbiorcy danych  

Dane osobowe Kupujących przetwarzane są wyłącznie w celach związanych z przeprowadzeniem Transakcji Sprzedającego i z realizacją umów sprzedaży zawartych w wyniku Transakcji Sprzedającego. Podstawą przetwarzania danych osobowych Kupującego jest konieczność realizacji umowy sprzedaży, której jest stroną lub podjęcia na jego żądanie działań przed jej zawarciem. Jeżeli Kupujący wyrazi uprzednią zgodę, to dane Kupującego mogą być przetwarzane także w innym celu, o którym mowa w udzielanej zgodzie przez Kupującego. 

 W przypadku Kupującego, który korzysta ze sposobu dostawy przesyłką kurierską, Sprzedający udostępnia zebrane dane osobowe Kupującego wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Sprzedającego.

Prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania 

Kupujący ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania. Każdej osobie przysługuje prawo do kontroli przetwarzania danych, które jej dotyczą, zawartych w zbiorze danych Sprzedającego. W celu realizacji uprawnień, o których mowa powyżej można przesłać stosowną wiadomość pisemnie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres Sprzedającego wskazany na wstępie.

Dobrowolność podania danych osobowych Podanie danych osobowych przez Kupującego jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie Allegro danych osobowych niezbędnych do udziału w Transakcji i zawarcia umowy sprzedaży skutkuje brakiem możliwości udziału w Transakcji lub zawarcia umowy sprzedaży ze Sprzedającym. Dane niezbędne do zawarcia umowy sprzedaży lub udziału w Transakcji są każdorazowo wskazane na stronie internetowej Allegro.

Prawo właściwe, język 

Umowa sprzedaży między Sprzedającym i Kupującym zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.

Postanowienia dotyczące przedsiębiorców 

Odpowiedzialność Sprzedającego w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem, bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona - zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie - do wysokości zapłaconej lub należnej ceny oraz kosztów dostawy z tytułu umowy sprzedaży. Sprzedający ponosi odpowiedzialność w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem tylko za typowe szkody przewidywalne w momencie zawarcia umowy i nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem.

Jesteśmy do Twojej dyspozycji i w razie pytań możesz się zawsze z nami skontaktować korzystając z danych kontaktowych podanych na wstępie.

Wyświetlenia:9
Numer oferty:6999638179
Zgłoś naruszenie zasad

Sponsorowane oferty z tej kategorii

Inni klienci oglądali również

Do góry