Żyrandol Regina E14 3x40W brąz klosz kremowy 8173 (6930865921)

1 osoba kupiła 1 sztukę
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
260,51 zł
z 1 sztuk
Dostawa
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Przesyłka kurierska 16,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 19,00 zł
Zakupy od 500 zł darmowa dostawa
  • lokalizacja: Błonie, Polska
  • czas wysyłki: do 2 dni

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • kolor: odcienie brązowego
  • rodzaj lampy: sufitowe - wiszące
  • moc: 120 [W]
  • długość/wysokość (cm): 22 [cm]
  • rodzaj gwintu: E14
  • ilość punktów światła: 3
  • materiał dominujący: metal
  • szerokość (cm): 53 [cm]
  • zasilanie: sieciowe

opis

Żyrandol Regina, E14, 3x 40W, brąz, klosz kremowy, RABALUX 8173

Rabalux

Żyrandol Regina, E14, 3x 40W, brąz, klosz kremowy, RABALUX 8173

Nazwa - Regina

Styl - Klasyczne

Energooszczędność - Żarówki energooszczędne mogą być wykorzystane

Dane oprawy oświetleniowe E14 3x MAX 40W

Stopień ochrony IP - IP20

Zawiera energooszczędne źródła światła nie

Może być stosowane energooszczędne źródło światła nie

Wysokość (mm) 220

Średnica (mm) 530

Odległość od sufitu (mm) 900

Waga netto (kg) 2,15

Materiał oprawy - metal

Materiał klosza - szkło

Cena: 260.51 zł brutto 

Wystawione przez system BaseLinker.com

Dostawa i płatność
od 8,60 zł

Lokalizacja: Błonie, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u CENTROBUD_pl za co najmniej 500,00 zł.

Darmowa dostawa na 18. urodziny Allegro

Wybierz Paczkomat, a podczas zakupu dostaniesz kupon na darmową dostawę.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro Paczkomaty InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
8,60 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
3-4 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
16,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
19,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
3 dni robocze

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
12 miesięcy dla przedsiębiorców
Dodatkowe informacje

 

  • Gwarantujemy, że wszystkie towary pochodzą bezpośrednio od producentów lub polskich dystrybutorów. Wszystkie mają zapewniony oficjalny polski serwis;


  • wszystkie towary mają wymagane w Polsce atesty, dopuszczenia i certyfikaty.;


  • oferowany towar posiadamy w magazynie;


  • wystawiamy faktury VAT (normalne faktury uprawniające do pełnego odliczenia VAT a nie np. VAT-marża);


  • gwarantujemy uczciwe podejście: nie stosujemy żadnych trików mających na celu sztucznie obniżyć cenę towaru generując dla klienta ukryte koszty;


  • nie sprzedajemy jako nowe towarów pochodzących ze zwrotów, napraw, niepełnowartościowych, pozagatunkowych (np. płytek nie trzymających koloru);


  • nie musisz szukać dopisków drobnym drukiem.

Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

Centrobud
Powstańców 8
05-870 Błonie
Dodatkowe informacje

Gwarancja Jakości 1. Należy bezwzględnie zachować dowód zakupu Produktu wydany przez Sprzedawcę oraz załączyć wskazany dokument w przypadku reklamowania towaru w oparciu o gwarancję udzieloną przez Centrobud. 2. Niniejsza gwarancja jakości ma zastosowanie do towarów nabywanych na podstawie umów sprzedaży zawieranych pomiędzy Centrobud sp.z o.o. sp. k. z siedzibą w Konstancinie-Jeziornej przy ulicy Przyrzecze 20, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 489284, NIP 1230014319, REGON 011561276, a Klientami. 3. Centrobud udziela Klientowi gwarancji jakości na sprawne działanie towaru wyszczególnionego na dokumencie sprzedaży. Okres Gwarancji wskazany jest w tabeli specyfikacji gwarancji (wyrażony w postaci xx, gdzie xx to liczba miesięcy) oraz liczy się od daty zakupu sprzętu. Sprzęt posiadający Gwarancję Producenta i wyrażony w tabeli specyfikacji GPxx, nie podlega warunkom gwarancyjnym Centrobud i powinien być serwisowany wyłącznie w punktach serwisowych wskazanych przez Producenta zgodnie z warunkami karty gwarancyjnej Producenta dostarczonej wraz z towarem. 4. Gwarancja obowiązuje tylko na terenie Polski 5. Uprawnienia Klienta z tytułu udzielonej Gwarancji wygasają automatycznie: po upływie okresu Gwarancji; w przypadku dokonania jakichkolwiek zmian, modyfikacji, uzupełniania lub wymiany towaru lub którejkolwiek z jego części przez Klienta lub podmiot inny niż Centrobud; w przypadku eksploatacji towaru w sposób niezgodny z jego przeznaczeniem oraz wskazówkami Centrobud i Producenta towaru; w przypadku braku odpowiedniej konserwacji towaru, zgodnie ze wskazówkami Centrobud i producenta towaru; w przypadku gdy uszkodzenia lub wady towaru powstały na skutek: szkodliwego promieniowania, jakiegokolwiek urazu mechanicznego, zwarciem instalacji elektrycznej; w przypadku stwierdzenia naruszenia, uszkodzenia lub zerwania plomb lub numerów seryjnych towaru albo zakrycia ich w jakikolwiek sposób uniemożliwiający identyfikację towaru. 6. Zgłoszenie wady towaru przez Klienta i wszczęcie procedury reklamacyjnej następuje z chwilą otrzymania przez Centrobud oświadczenia Klienta o zgłoszeniu wady towaru oraz wadliwego towaru. Zgłoszona wada podlega weryfikacji przez Serwis, który stwierdzi czy usterka nie nastąpiła z winy klienta. Centrobud rozpatruje reklamacje najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia. W przypadku konieczności wysłania wadliwego towaru lub jego części do specjalistycznych serwisów okres rozpatrywania zgłoszenia gwarancyjnego może zostać wydłużony do 28 dni roboczych. 7. Sposób dostarczenia sprzętu do naprawy gwarancyjnej: - klient detaliczny sklepu internetowego jest zobowiązany wysłać sprzęt na koszt Centrobud za pośrednictwem firmy spedycyjnej, pod warunkiem, iż zostanie poprawnie wypełniony formularz RMA. - pozostali klienci wysyłają sprzęt na własny koszt. 8. W przypadku, gdy w toku analizy zasadności reklamacji i oględzin wadliwego towaru lub jego części, Centrobud stwierdzi, iż naruszono warunki udzielonej Gwarancji, w szczególności towar lub jego części zostały zmodyfikowane w zakresie właściwości fizycznych lub prawnych, Centrobud poinformuje o tym Klienta, zwracając Klientowi wadliwy towar na jego koszt i ryzyko, a Klient zobowiązany jest do pokrycia poniesionych przez Centrobud kosztów. 9. Centrobud nie ma obowiązku dostarczenia Klientowi zastępczego towaru na czas trwania procedury reklamacyjnej. 10. Wadliwy towar Klient powinien dostarczyć Centrobud w oryginalnym, fabrycznym, opakowaniu, w którym towar został odebrany przez Klienta, wraz ze wszystkimi elementami dostarczonymi Klientowi, w szczególności dokumentacją oraz kablami. Wadliwy towar Klient może dostarczyć w opakowaniu zastępczym, które będzie zapewniało odpowiedni poziom ochrony towaru podczas transportu. 12. Gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego względem sprzedawcy towaru konsumpcyjnego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej. Procedura reklamacji 1. Jeżeli zakupiony towar zawiera wady, koszty zwrotu przesyłki pokrywa Centrobud. Zgłoszona wada towaru podlega weryfikacji przez serwis, który stwierdzi czy wada towaru istniała w chwili jego wydania. 2. Dostarczenie towaru w ramach reklamacji jest bezwarunkowe; jednakże w celu jej identyfikacji w systemie reklamacyjnym Centrobud wskazane jest uzyskanie numeru RMA od pracownika Centrobud obsługującego Allegro sprzedawcy Centrobud 3. Towar powinien zawierać oryginalne opakowanie umożliwiające bezpieczny transport do specjalistycznego serwisu. 4. Dopuszczalne jest zastosowanie opakowania zastępczego, jednak powinno ono gwarantować odpowiednią ochronę podczas transportu.

Zwroty
14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Centrobud Błonie
Powstańców 8
05-870 Błonie

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Zwrot towaru przez konsumenta 1. Konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ust. 2 i art. 35 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2014.827). Konsument może odstąpić od umowy składając stosowne oświadczenie na piśmie - formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do ww. ustawy. 2. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. 3. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się: 1) dla umowy, w wykonaniu której przedsiębiorca wydaje rzecz, będąc zobowiązany do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: a) obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części, b) polega na regularnym dostarczaniu rzeczy przez czas oznaczony - od objęcia w posiadanie pierwszej z rzeczy; 2) dla pozostałych umów - od dnia zawarcia umowy. 4. W celu identyfikacji zwracanej rzeczy wskazane jest podanie numeru RMZ. Numer ten można uzyskać za pośrednictwem pracownika sprzedawcy Centrobud prowadzonego przez Centrobud sp. z o.o. sp. k. realizującego zamówienie. Numer RMZ powinien być opisany w widocznym miejscu na przesyłce. Brak numeru RMZ nie stanowi przeszkody w zwrocie rzeczy. 5. Zwrot rzeczy do sprzedawcy powinien nastąpić niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od momentu odstąpienia od umowy. 6. Koszt zwrotu rzeczy ponosi konsument. 7. Jeżeli konsument wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu żądania zgodnie z art. 15 ust. 3 i art. 21 ust. 2 ww. ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2014.827), ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy. 8. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w sytuacjach opisanych w art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2014.827), w tym w odniesieniu do umów: 1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 2) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 9. Centrobud sp. z o.o. nie stosuje polityki towarów zastępczych.

O sprzedającym
CENTROBUD_pl
100,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

414

 

0

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • 786 108 708
poniedziałek - piątek
10:00 - 18:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Centrobud to sieć marketów budowlanych położonych w Warszawie i jej okolicach. 


  • 8 oddziałów
  • 25 lat na rynku
  • 30 tysięcy produktów w ofercie

Pozostałe informacje

email: sklep@centrobud.pl
telefon: 786 108 708