ZMYWARKA DO ZABUDOWY AEG F55602VI0P A++ 13KPL (6912069864)

zakończona
1 648,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska gratis
  • Przesyłka kurierska pobraniowa gratis
  • lokalizacja: Złotów
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • szerokość produktu (cm): 59.6
  • klasa efektywności energetycznej: A++
  • zużycie wody na cykl (l): 10.2
  • marka: AEG
  • informacje dodatkowe: połowa załadunku

Bezpieczne
zakupy

Ponad 25 tyś.
produktów

Infolinia 7 dni
w tygodniu

Zmywarka AEG F55602VI0P

  • Klasa energetyczna A++
  • Pojemność [kpl.] 13
  • Kolor Nie dotyczy
  • Zużycie wody (l/cykl) 10.2
  • Index 790497

Pełna specyfikacja produktu

Opis produktu

Zmywarka do zabudowy AEG FAVORIT F55602VI0P obsługuje zapewniającą skuteczność czyszczenia zatłuszczonych naczyń technologię ProClean. Wyposażona została w dobierający zużycie wody i energii do wielkości załadunku czujnik SensorLogic. Oferuje wybór 5 programów pracy i 4 temperatur. Obsługuje funkcję opóźnienia czasu startu w przedziale 1 - 24 h oraz energooszczędny program AutoSense 45°-70°. Funkcja MultiTab pozwala dostosować ustawienia urządzenia do rodzaju detergentu, a Time Saver umożliwia skrócenie czasu trwania cyklu. Warto wspomnieć także o idealnym do mycia wrażliwych naczyń programie ProZone. Stylowy design zmywarki z pewnością doda charakteru każdej nowoczesnej kuchni.

Specyfikacja techniczna

Parametry

Zużycie energii [kWh/cykl] 0.93
Klasa energetyczna A++
Gwarancja 24 miesiące
Kolor Nie dotyczy
Roczne zużycie wody [l] 2860
Rodzaj zmywarki Zmywarka do zabudowy
Zużycie wody (l/cykl) 10.2
Klasa suszenia A
Klasa zmywania A
Roczne zużycie energii [kWh] 262

Fizyczne

Wysokość [cm] 81.8
Szerokość [cm] 59.6
Głębokość [cm] 55

Techniczne

Poziom hałasu [dB] 46
Pojemność [kpl.] 13
Zastosowane technologie Sensor załadunku,Aqua Sensor-zmywarki,Auto off,Sensorlogic,Mult­itab,ProClean XXL
Wąż dopływowy Tak
Wąż odpływowy Tak
Bezpieczeństwo użytkowania Zabezpieczenie przed zalaniem

Panel sterujący

Rodzaj panelu sterowania Ukryty
Wyświetlacz elektroniczny LCD
Wskaźnik braku nabłyszczacza Tak
Wskaźnik braku soli Tak

Funkcje

Sterowanie Elektroniczne
Opóźnienie startu pracy Tak
Połowa załadunku Tak
Trzecia szuflada Nie
Funkcje dodatkowe Sygnał akustyczny końca pracy,Automatyczny wyłącznik

Programy

Programy zmywania Eco 50C,Pro 70C,AutoSense 45°-70°,30 min 60 C

Temperatury

Temperatury zmywania [stopnie C] 45-70

Kosz

Kosz górny Składane uchwyty na filiżanki,2 składane wsporniki do szklanek,2 składane półki w koszu,Plastikowy uchwyt
Kosz dolny 2 składane stojaki na naczynia,Plastikowy uchwyt

Wyposażenie

Wyposażenie Instrukcja obsługi

Dlaczego warto kupować u nas ?

Ponad 25 tyś.
produktów

Oferujemy 25000 modeli produktów najpopularniejszych producentów w atrakcyjnych cenach, do każdego zakupionego u nas sprzętu otrzymasz fakturę Vat.

Szybka
dostawa

W Avans__pl od lat nieustannie budujemy nowe standardy w rozwiązaniach logistycznych. Dysponujemy ponad 25 000 m2 powierzchni magazynowej, za pośrednictwem wielu firm kurierskich zamówiony przez Ciebie towar wysyłamy w niespełna
24 godziny.

Sprzęty z polskiej
dystrybucji

Na naszych aukcjach znajdziesz tylko i wyłącznie nowe, oryginalnie zapakowane produkty, pochodzące z polskiej linii dystrybucji.

Gwarancja
2 lata

Wszystkie oferowane przez nas produkty pochodzą z legalnego kanału dystrybucji i posiadają polską gwarancję producenta. Jako ceniony sprzedawca zapewniamy kompleksową obsługę gwarancyjną i pogwarancyjną.

14 dni na
zwrot produktu

Kupując u nas zyskujesz
14-dniową gwarancję zwrotu towaru. Jeśli sprzęt nie spełni Twoich oczekiwań, nasz sklep zwróci Ci pełną wartość produktu.

Dostawa

Szybko, pewnie i tylko z najlepszymi

Kurierzy mają obowiązek wniesienia do mieszkania sprzętu o wadze nie przekraczającej 30 kg - waga gabarytowa.
(nie dotyczy zamówień z wykupioną dodatkowo usługą wniesienia przesyłki do mieszkania).
Zapytaj o wspólne koszty wysyłki, jeśli kupisz 2 lub więcej sprzętów: aukcje_allegro@avans­.pl

Kontakt

Masz pytania? Skontaktuj się z nami!

poniedziałek - piątek: 9:00 - 18:00 sobota: 9:00 - 14:00
niedziela: 10:00 - 18:00

801 080 247
22 122 33 00
aukcje_allegro@avans­.pl
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska gratis
kolejna sztuka: gratis
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa gratis
kolejna sztuka: gratis
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

TERG S.A.
ul.Za Dworcem 1D
77-400 Złotów
NIP: 767-10-04-218
REGON: 570217011
KRS: 0000427063
Właścicielem konta avans__pl i Sprzedającym jest TERG S.A. z siedzibą w Złotowie, przy ul. Za Dworcem 1d, zarejestrowana w Krajowym Rejestrze Sądowym – Rejestrze Przedsiębiorców pod nr KRS0000427063 Organ, który zarejestrował działalność gospodarczą Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, Spółka posiada kapitał zakładowy w wysokości 38 062 500 zł, NIP Nr 767-10-04-218 Regon 570217011

kontakt

  • 801 080 247
    Infolinia czynna od poniedziałku do piątku 8.00-20.00 sobota,niedziela 10.00-18.00
  • 22 122 33 00
    Infolinia czynna od poniedziałku do piątku 8.00-20.00 sobota,niedziela 10.00-18.00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
TERG S.A., Centrum Dystrybucji Łódź 2 Magazyn Reklamacji (brama „C”)
ul. Niciarniana 54
92-320 Łódź
Polska
 
Odstąpienie od umowy Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny. Bieg terminu na odstąpienie od Umowy sprzedaży rozpoczyna się od chwili objęcia Towaru w posiadanie przez Konsumenta. Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór został zamieszczony przez Sprzedawcę na Stronie Internetowej Sklepu pod adresem: Formularz odstąpienia {http://www.avans.pl/temp/cms_filemanager/Formularz_odst%C4%85pienia_od_umowy_avans.pdf} . Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem na adres: reklamacje@avans.pl Konsument może odstąpić od Umowy sprzedaży, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu za pośrednictwem formularza udostępnionego na stronie internetowej pod adresem: Elektroniczny Formularz odstąpienia. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Sprzedawca niezwłocznie potwierdza Konsumentowi otrzymanie formularza złożonego za pośrednictwem strony internetowej. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą. Jeśli Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt Dostawy Towaru do Konsumenta. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania z powrotem Towaru lub dostarczenia przez Klienta dowodu odesłania Towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Jeżeli Konsument korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób Dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Konsument ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru na adres Sprzedawcy przed upływem tego terminu. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu każdego towaru, w tym również koszty zwrotu w przypadku gdy towar, ze względu na swój charakter nie może zostać w zwykły sposób odesłany pocztą, czyli wówczas kiedy koszt odesłania jest wyższy niż zwykła paczka pocztowa. Zwracany Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres TERG S.A., Centrum Dystrybucji Łódź 2 Magazyn Reklamacji (brama „C”), ul. Niciarniana 54, 92-320 Łódź. W wypadku odstąpienia Klient będący Konsumentem ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru. Jeśli ze względu na swój charakter Towar nie może zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą, Sprzedawca informuje Konsumenta o kosztach zwrotu rzeczy na Stronie Internetowej Sklepu. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument chyba, że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Klientowi będącemu Konsumentem w odniesieniu do umów, w których Towarem jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Klientowi będącemu Konsumentem w odniesieniu do umów, w których Towarem jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Klientowi będącemu Konsumentem w odniesieniu do umów, w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

reklamacje

Rękojmia Sprzedawca zapewnia Dostawę Towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). Jeżeli Towar ma wadę, Klient może: a) Złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiany przez sprzedawcę albo sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wad. Klient może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia. b) Żądać wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową sprzedaży Towaru wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sprzedawca. W wypadku Klienta będącego Konsumentem koszt dostarczenia reklamowanego Towaru pokrywa Sprzedawca. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania Towaru Klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym. W tym terminie Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady Towaru. Jeżeli Klient żądał wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady, termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany Towaru lub usunięcia wady. Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Klient może kierować w formie pisemnej na adres siedziby Sprzedawcy, jak również w formie elektronicznej za pośrednictwem formularza zamieszczonego na Stronie Internetowej Sklepu pod adresem: www.electro.pl/reklamacjezglos.html Sprzedawca w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację, ustosunkuje się do reklamacji Towaru lub reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta. Klient ma możliwość przesłania dokumentacji fotograficznej reklamowanego Towaru na adres poczty elektronicznej Sprzedawcy, na podstawie której Sprzedawca może rozpatrzyć reklamację Towaru w ciągu 14 (czternaście) dni od dnia otrzymania wiadomości elektronicznej. Klient może zgłosić Sprzedawcy reklamację w związku z korzystaniem z usług nieodpłatnych świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedawcę. Reklamacja może być złożona w formie elektronicznej i przesłana na adres reklamacje@electro.pl. W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient winien zawrzeć opis zaistniałego problemu. Sprzedawca niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni rozpatruje reklamacje i udziela Klientowi odpowiedzi. Gwarancja Każdy zakupiony w avans__pl towar jest fabrycznie nowy. Towary sprzedawane przez avans__pl mogą być objęte gwarancją udzieloną przez producenta Towaru bądź dystrybutora. W wypadku Towarów objętych gwarancją, informacja dotycząca istnienia i treści gwarancji prezentowana jest na aukcji.

pozostałe informacje

Każdy Klient może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym zakresie możliwe jest skorzystanie przez Klienta z mediacji. Listy stałych mediatorów oraz istniejących ośrodków mediacyjnych przekazywane są i udostępniane przez Prezesów właściwych Sądów Okręgowych. Klient będący Konsumentem może również skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń poprzez złożenie swojej skargi za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/