Zmiana dysku- na 120GB SSD dotyczy aukcji ACTIVCOM (6912189053)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
170,00 zł
z 999 sztuk
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska gratis
  • Przesyłka kurierska pobraniowa gratis
  • lokalizacja: Słońsk, Polska
  • czas wysyłki: natychmiast

parametry

  • stan: używany
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT

opis

+48 510-792-069

Aukcja dotyczy zmiany dysku w zakupionym laptopie na aukcji allegro.
Zmiana z 250GB na DYSK 120 GB SSD

STARA CENA 220 PLN
NOWA CENA 170 PLN ! Posiadamy dyski najlepszych PRODUCENTÓW

Dopłata z dysku 250 GB HDD:

Dopłata do 120 GB SSD

Aukcja nie dotyczy zakupu dysku!

• Ceny: HURTOWE

• FV: TAK, 23%

510-792-069

Sprawdź również inne aukcje ACTIVCOM:





GWARANCJA ZADOWOLENIA

PROFESJONALNA OBSŁUGA

SZYBKA REALIZACJA ZAMÓWIEŃ



Zdjęcia poglądowe
ACTIVCOM

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
gratis
kolejna sztuka:
gratis
maksymalnie w paczce:
5
przybliżony czas realizacji:
1 dzień roboczy

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka:
gratis
kolejna sztuka:
gratis
maksymalnie w paczce:
5
przybliżony czas realizacji:
1 dzień roboczy

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT

Reklamacja

1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji

ACTIVCOM8
ul. Sienkiewicza 4
66-436 Słońsk
Dodatkowe informacje

 

Reklamowany towar należy dostarczyć wraz z opisem usterki do siedziby  Sprzedającego będącej miejscem zakupu towaru lub wysłać bezpośrednio na adres siedziby Sprzedającego: 

ACTIVCOM8

Sienkiewicza 4

66-436 Słońsk 

tel. 510-792-069

Na rozpatrzenie reklamacji Sprzedający ma 14 dni roboczych od momentu otrzymania towaru wysłanego przez Klienta. 

- Odbiór reklamowanego sprzętu następuje wyłącznie w miejscu i formie w jakiej towar ten został dostarczony do Sprzedającego. 

-  Reklamowany sprzęt należy odebrać w terminie 30 dni od otrzymania  powiadomienia Ważne - Sprzęt musi być zapakowany w sposób umożliwiający  bezpieczny transport do serwisu. 

- Przesyłany sprzęt powinien być  kompletny (włączając w to akcesoria mające wpływ na funkcjonalność  sprzętu lub mogące być jedną z przyczyn nieprawidłowego funkcjonowania  sprzętu). 

- Klient w przypadku zgłoszenia tytułem gwarancji  zobowiązany jest do dołączenia kserokopii faktury zakupu lub paragonu,  oryginalnej karty gwarancyjnej (jeżeli produkt posiada takową) oraz  szczegółowego opisu usterki oraz informacji o okolicznościach jej  występowania. 

- Nie odbieramy przesyłek wysyłanych za pobraniem. 

-  Reklamacje nie będą uznawane bez dostarczenia w przesyłce wyżej  wymienionych dokumentów - W przypadku reklamacji przesyłki ( uszkodzenie  podczas transportu) należy do przesyłki dołączyć ORYGINAŁ PROTOKOŁU SZKODY spisanego przez kuriera. 

Przed zakupem należy zapoznać się z klasyfikacją sprzętu, np. laptopy: 

-Klasa  1 - Laptopy w najlepszym stanie wizualnym. Brak wad mechanicznych.  Laptopy mogą posiadać normalne ślady uzytkowania. Oferujemy do nich  najdłuższą gwarancję.

-Klasa 2 - Laptopy mogą posiadać mechaniczne  uszkodzenia obudowy (pęknięcia, drobne braki), mniej uciążliwe wady  matryc (ryski, plamki), luźne zawiasy w niektórych modelach, uszkodzone  pojedyńcze porty. 

-Klasa 3 - Znaczne wady matrycy (plamy, linie pixeli) i obudowy lub braki w obudowach. Laptopy cechują się najniższą ceną.

W  przypadku sprzedaży towaru w obrocie między przedsiębiorcami na  podstawie art. 558 § 1 k.c. strony wyłączają odpowiedzialność  sprzedającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy, w  szczególności ustalają, iż nie ponosi on żadnej odpowiedzialności także  za wady ukryte przedmiotu sprzedaży.

Zwroty

14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

ACTIVCOM8
SIENKIEWICZA 4
66-436 SŁOŃSK

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Na podstawie art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r., poz. 827) konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić na piśmie bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia wydania rzeczy. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy wysłać drogą pocztową na adres siedziby firmy ACTIVCOM, lub drogą elektroniczną na adres e-mail: ac8@activcom.pl Klient ma prawo zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki przez konsumenta lub wskazaną przez konsumenta osobę trzecią. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany. Za Klienta uważa się osobę nieprowadzącą działalności gospodarczej, dlatego jeśli produkt/usługa została nabyta (w związku z prowadzeniem własnej działalności, nie przysługuje prawo opisane powyżej. Towar należy odesłać niezwłocznie po złożeniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy, w stanie niezmienionym. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży towaru zakupionego w zestawie z innym produktem zwrotowi podlega cały zestaw. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny dla stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Koszty bezpośredniego odesłania (zwrotu) towaru do Sprzedawcy w związku z dokonanym odstąpieniem od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia wydania rzeczy, ponosi konsument. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Do przesyłki należy dołączyć odpowiednio wypełniony formularz zwrotu oraz oryginał dokumentu zakupu (paragon) oraz podać dokładne dane nabywcy wraz z numerem konta bankowego, na które mają być odesłane pieniądze. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 14 dni przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta. Nie odbieramy przesyłek za pobraniem. Zwracany towar należy odesłać na adres: ACTIVCOM Sienkiewicza 4 66-436 Słońsk tel 510-792-069 Sprzedawca ma obowiązek dostarczenia rzeczy wolnych od wad zgodnie z postanowieniami art. 556 oraz 5561 – 5563 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (t.j. Dz. U. 2014, poz. 121 ze zm.).