ZŁOTY PODKŁAD POD TORT CIASTO - SUPER SZTYWNY 26cm (6912035170)

zakończona
2,29 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Allegro Kurier InPost 12,00 zł
  • Przesyłka kurierska 13,00 zł
Zakupy od 200 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: @, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • waga (z opakowaniem): 0.12 [kg]

Kontakt


Amak


692730379

mail:

firma.amak@interia.p­l

Godziny działania sklepu poniedziałek - piątek: 8-16

Płatność

Płatność przez PayU

lub

59 1140 2004 0000 3602 4759 1992

Na wpłatę czekamy 7 dni

Wysyłka



Paczki wysyłamy w ciągu 24h od otrzymania płatności lub informacji o wysyłce za pobraniem.

Koszty wysyłki podane są w zakładce : dostawa i płatność.

Regulamin

1. Dokładny regulamin znajduje się w zakładce: informacje od sprzedającego.

2. Prosimy o wypełnienie formularza opcji dostawy niezależnie od wybranej formy płatności.
3. Na życzenie wystawiamy faktury vat.



PODKŁAD ZŁOTY POD TORT CIASTO...

SZTYWNY GRUBOŚĆ 3 mm

Sztywny podkład wykonany z grubej tektury:

- górna strona pokryta jest złotą estetyczną powłoką odporną

na tłuszcz i zamoczenia.

- dolna strona z białego kartonu

WYMIARY:

średnica 26 cm
Grubość tektury 3 mm

SERDECZNIE POLECAM I ZAPRASZAM NA POZOSTAŁE MOJE AUKCJE

Inne aukcje

Zobacz nasze pozostałe aukcje:
wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u amak-agakieryk za co najmniej 200 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 59 1140 2004 0000 3602 4759 1992
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 50
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
Allegro Kurier InPost 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 50
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Przesyłka kurierska 13,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 150
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Paczka pocztowa ekonomiczna 13,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 50
przybliżony czas realizacji: 4 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Allegro Kurier InPost 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 50
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Przesyłka kurierska pobraniowa 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 150
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 50
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni robocze
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

AMAK
ul. Osiedlowa 2
56-410 Dobroszyce
NIP: 614-141-08-61
REGON: 020558502
Amak Agnieszka Stefańska-Kieryk ul. Osiedlowa 2 56-410 Dobroszyce tel. 692730379 NIP: 614-141-08-61 Działalność gospodarcza zarejestrowana przez Wója Gminy Dobroszyce pod nr 1220.

kontakt

  • 692730379
    pracujemy od poniedziałku do piątku 8:00 - 16:00

pozostałe informacje

Towar wysyłam max do 24 godzin od wpłynięcia pieniędzy na moje konto lub po otrzymaniu e-maila potwierdzającego wysyłkę "za pobraniem". Wysyłki odbywają się codziennie od poniedziałku do piątku z wyjątkiem świąt i dni wolnych od pracy. Koszty przesyłki podane są na każdej aukcji w zakładce dostawa i płatność. PRZYBLIŻONY TERMIN DORĘCZENIA PRZESYŁKI: KURIER - 1 do 2 dni roboczych PACZKOMAT - 1 do 3 dni roboczych PACZKA 24 / LIST PRIORYTET - 1 do 3 dni roboczych PACZKA 48 / LIST EKONOMICZNY - 1 do 5 dni roboczych Za zakupy na kilku aukcjach zawsze płacisz jeden wspólny koszt przesyłki. Jeśli chcesz kupić kilka przedmiotów skorzystaj z funkcji - dodaj do koszyka - wtedy system pokaże koszty wysyłki dla całego zamówienia. Na przelew czekam do 14 dni, po tym czasie wysyłam przypomnienie a po kolejnych 7 dniach zgłaszam się do Allegro o zwrot prowizji. Jeśli nie możesz zapłacić od razu i potrzebujesz czasu poinformuj mnie o tym. Na zakupiony towar wystawiam paragon fiskalny a na życzenie mogę wystawić FV - dane do Fv należy podać zaraz po zakupie. Jak należy postępować, gdy dostarczone przez kuriera zamówienie ma ślady uszkodzenia? W trakcie odbioru przesyłki proszę sprawdzić stan opakowania czy nie jest uszkodzone. Jeśli przesyłka nosi ślady uszkodzenia to kupujący ma prawo żądać od przewoźnika sporządzenia odpowiedniego protokołu. Jeśli zawartość przesyłki została uszkodzona kupujący może odmówić przyjęcia przesyłki. O fakcie spisania protokołu lub nieprzyjęcia przesyłki należy powiadomić sprzedającego. Czy sklep ma prawo żądać zwrotu kosztów poniesionych przez sklep jeżeli ten wyśle towar, a klient go nie odbierze? Jeżeli przedsiębiorca wyśle towar, a konsument go nie odbierze, przedsiębiorca ma prawo żądać zwrotu kosztów przesyłki zwrotnej. Konsument może zwolnić się z odpowiedzialności, wykazując, że nie odebrał przesyłki nie ze swojej winy. (podstawa prawna: art. 471 Kodeksu cywilnego) Jeśli mają Państwo jakieś pytania czy wątpliwości proszę dzwonić lub pytać mailowo - jestem do dyspozycji i zawsze odpowiem na pytania.

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
Amak Agnieszka Stefańska-Kieryk
ul. Osiedlowa 2
56-410 Dobroszyce
PL
Dodatkowe informacje

Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy:


 W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług – zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: firma.amak@interia.pl. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego powyżej. Przesyłkę należy nadać na adres: Amak Agnieszka Stefańska-Kieryk ul. Osiedlowa 2 56-410 Dobroszyce. 


Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy: W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. W przypadku zwrotu towaru sprzedawca zwraca kupującemu koszty przesyłki towaru do niego, jednak jeżeli kupujący wybrał sposób dostarczenia inny niż najtańszy oferowany zwykły sposób dostarczenia, sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 


Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. 


Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Oznacza to, że kupujący ma prawo ocenić i sprawdzić towar, ale tylko w  taki sposób w jaki mógłby to uczynić w sklepie stacjonarnym (czyli  sprawdzić jego kompletność czy parametry techniczne). Konsument nie może  normalnie użytkować rzeczy, w przeciwnym razie odstępując od umowy może zostać obciążony dodatkowymi kosztami w związku ze zmniejszeniem jej wartości.  


 Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość przysługuje wyłącznie konsumentom. 

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 1 rok (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
Amak Agnieszka Stefańska-Kieryk
ul. Osiedlowa 2
56-410 Dobroszyce
PL
Dodatkowe informacje

Opis procedury reklamacyjnej:

1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem firma.amak@interia.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.

 2. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.

3. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.

4. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. 

Oświadczam, że zobowiązuję się dostarczyć rzecz bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży.

 Zgodnie  z art. 548 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedającego z  tytułu rękojmi za Towar wobec Kupującego nie będącego konsumentem  zostaje wyłączona.
• Z chwilą  wydania przez Sprzedającego Towaru przewoźnikowi przechodzą na  Kupującego nie będącego konsumentem korzyści i ciężary związane z  Towarem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia  Towaru. Sprzedający w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za  utratę, ubytek lub uszkodzenie Towaru powstałe od przyjęcia go do  przewozu aż do wydania go Kupującemu oraz za opóźnienie w przewozie  przesyłki.