ZŁOTY NUMER __ 608 77 55 88 __ UNIKAT w T-Mobile (6541443883)

zakończona
549,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • List polecony ekonomiczny
  • Przesyłka elektroniczna (e-mail) 0,00 zł
  • List polecony priorytetowy 7,00 zł
  • lokalizacja: Szczecin, Poznań, Łódź, Warszawa
  • czas wysyłki: natychmiast
  • waga (z opakowaniem): 0.10 [kg]
  • rodzaj usługi: telefon i Internet
  • dodatkowe urządzenie: brak
  • rodzaj karty SIM: pełen rozmiar, mini SIM, micro SIM, nano SIM

Firma "APW"

tel : 660 005 005

gg : 1216022

mail : kliknij wyżej "zapytaj"

Wysyłka w kopercie bąbelkowej. do 12h po zaksięgowanej wpłacie.

Wysyłka wg. cennika na aukcji.

Na wpłatę czekam do 7 dni.

Nie wysyłam za pobraniem.

Wystawiam rachunek na pełną wpłaconą kwotę.

Reasumując : kupujesz, płacisz, otrzymujesz.

T-Mobile Tak Tak HOT

takich numerów już nie ma :(

... chyba, że u mnie :)

wyjątkowy numer, unikalny układ,

takich numerów już nie ma,

kultowy prefiks :

608 77 55 88

numer aktywowany, nieużywany, bez historii połączeń

pełna dokumentacja

nano/micro/standard sim,

01.03.2017

karta sim niewyłamana z ramki, fabrycznie nowa.

Okazja !!!

POLECAM !!!

Zapraszam do mojego sklepu na Allegro !!!

www.zlotenumery.na.a­llegro.pl

GALERIA APW-pl - W Y B R A N E O F E R T Y © 2005-2008
Net_Studio
?
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • BRE BANK SA 08 1140 2004 0000 3602 6860 2140
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 46,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
List polecony priorytetowy 7,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
List polecony ekonomiczny
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Paczka pocztowa priorytetowa 17,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Paczka24 22,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni
Przesyłka elektroniczna (e-mail) 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
Paczka24 Odbiór w Punkcie 17,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni
Paczkomaty 24/7 18,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 51,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie 26,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam rachunki na pełną wpłaconą kwotę.
Nie jestem płatnikiem VAT.
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

kontakt

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
1. Kupujący może składać u Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem biuro@zlotenumery24.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, numer faktury, przedmiot zwrotu (*), ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 2. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 3. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. (*) Ze względu na specyfikę sprzedawanego towaru rozpatrywane będą zwroty tylko i wyłącznie przedmiotów nienaruszonych, nieużytych przez nabywcę oraz takich gdzie kod PUK nie został ujawniony. 4. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na wskazany adres korespondencyjny 5. Zwrot nie będzie uwzględniany po terminie ważności przedmiotu i/lub w wyniku zaniedbań wynikających z obowiązków abonenta. (*) Ze względu na specyfikę sprzedawanego towaru rozpatrywane będą zwroty tylko i wyłącznie przedmiotów nienaruszonych, nieużytych przez nabywcę oraz takich gdzie kod PUK nie został ujawniony.

reklamacje

Opis procedury reklamacyjnej:1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem biuro@zlotenumery24.pl , lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy: APW Arkadiusz Wyganowski, Grzegorza z Sanoka 40, 71-278 Szczecin Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: Imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 2. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 3. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 4. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. 5. Reklamacja nie będzie uwzględniana po terminie ważności przedmiotu i/lub w wyniku zaniedbań wynikających z obowiązków abonenta.

pozostałe informacje

Postanowienia końcowe. Regulamin nie wyłącza oraz nie ogranicza żadnych uprawnień Klienta będącego konsumentem, które przysługują mu na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzeczności pomiędzy postanowieniami Regulaminu, a bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa, przyznającymi konsumentom uprawnienia, pierwszeństwo mają te przepisy. Od 25 lipca 2016r każdy nowy numer na kartę trzeba zarejestrować. Dopiero po zarejestrowaniu będzie można w pełni korzystać z usług Operatora oraz telefonu. Dotyczy to wszystkich operatorów w Polsce i ich nowych kart prepaid aktywowanych od poniedziałku 25 lipca 2016. Numery już aktywne w sieci i te aktywowane do 24.07 pozostają ważne zgodnie z terminem ważności. Należy je zarejestrować do 01.02.2017 roku. Po tym dniu świadczenie usług na numerach niezarejestrowanych zostanie zablokowane.