ZŁOTY NUMER ____ 606 254 253 ____ V.I.P. (6484063735)

10 dni do końca
cena kup teraz
229,00 zł
Koszty dostawy
  • List polecony ekonomiczny
  • Przesyłka elektroniczna (e-mail) 0,00 zł
  • List polecony priorytetowy 7,00 zł
  • lokalizacja: Szczecin, Poznań, Łódź, Warszawa
  • czas wysyłki: natychmiast
  • waga (z opakowaniem): 0.10 [kg]

SUPER NUMER

KULTOWY PREFIKS

606 254 253

numer fabrycznie nowy
aktywny, pełen komplet
bez historii, nigdy nieużywany
taryfa HOT lub inna
bezpłatna wymiana karty sim na najnowszą kartę LTE 3w1 w salonie T-Mobile

POLECAM !!!


zapraszamy do naszego sklepu :
Zapraszamy na nasze aukcje
Kontakt
E-mail Wyślij wiadomość
Tel.kom. 660 005 005
Gadu-Gadu 1216022

O sprzedającym
Moje komentarze
Inne aukcje
Dodaj do ulubionych
Strona "O mnie"

Koszty przesyłki
Polecony/Prior+Ubezp 13 PLN
Pobranie/Pocztex 51 PLN
Pocztex/Ubezp 46 PLN
Polecony/zwykły 7 PLN
Priorytet (dopłata) 7 PLN

Konta bankowe
Numer 08 1140 2004 0000 3602 6860 2140
Bank mBank

Regulamin
- kupujesz / zamawiasz
- wypełniasz formularz dostawy
- płacisz
- dostajesz szybko przesyłkę
- wystawiasz komentarz
- otrzymujesz komentarz

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • BRE BANK SA 08 1140 2004 0000 3602 6860 2140
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 46,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
List polecony priorytetowy 7,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
List polecony ekonomiczny
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Paczka pocztowa priorytetowa 17,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Paczka24 22,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni
Przesyłka elektroniczna (e-mail) 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
Paczka24 Odbiór w Punkcie 17,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni
Paczkomaty 24/7 18,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 51,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie 26,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam rachunki na pełną wpłaconą kwotę !!!
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
1. Kupujący może składać u Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem biuro@zlotenumery24.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, numer faktury, przedmiot zwrotu (*), ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 2. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 3. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. (*) Ze względu na specyfikę sprzedawanego towaru rozpatrywane będą zwroty tylko i wyłącznie przedmiotów nienaruszonych, nieużytych przez nabywcę oraz takich gdzie kod PUK nie został ujawniony. 4. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na wskazany adres korespondencyjny 5. Zwrot nie będzie uwzględniany po terminie ważności przedmiotu i/lub w wyniku zaniedbań wynikających z obowiązków abonenta. (*) Ze względu na specyfikę sprzedawanego towaru rozpatrywane będą zwroty tylko i wyłącznie przedmiotów nienaruszonych, nieużytych przez nabywcę oraz takich gdzie kod PUK nie został ujawniony.

reklamacje

Opis procedury reklamacyjnej:1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem biuro@zlotenumery24.pl , lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy: APW Arkadiusz Wyganowski, Grzegorza z Sanoka 40, 71-278 Szczecin Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: Imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 2. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 3. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 4. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. 5. Reklamacja nie będzie uwzględniana po terminie ważności przedmiotu i/lub w wyniku zaniedbań wynikających z obowiązków abonenta.

pozostałe informacje

Postanowienia końcowe. Regulamin nie wyłącza oraz nie ogranicza żadnych uprawnień Klienta będącego konsumentem, które przysługują mu na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzeczności pomiędzy postanowieniami Regulaminu, a bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa, przyznającymi konsumentom uprawnienia, pierwszeństwo mają te przepisy. Od 25 lipca 2016r każdy nowy numer na kartę trzeba zarejestrować. Dopiero po zarejestrowaniu będzie można w pełni korzystać z usług Operatora oraz telefonu. Dotyczy to wszystkich operatorów w Polsce i ich nowych kart prepaid aktywowanych od poniedziałku 25go 07.2016 Numery już aktywne w sieci i te aktywowane do 24.07 pozostają ważne zgodnie z terminem ważności. Należy je zarejestrować do 01.02.2017 roku. Po tym dniu świadczenie usług na numerach niezarejestrowanych zostanie zablokowane.