złote kolczyki - różowe motylki - ks210roz/8 (6542003810)

zakończona
199,00 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • Paczka pocztowa ekonomiczna
  • Paczka pocztowa priorytetowa 12,00 zł
  • Przesyłka kurierska 20,00 zł
  • lokalizacja: Łódź
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • stan: nowy
  • materiał: złoto
  • rodzaj bigla: sztyft
  • kamień : cyrkonia, inny kamień
  • typ: wyrób jubilerski, klasyczne
Bardzo prosimy o zapoznanie się z opisem produktu przed dokonaniem zakupu !!!


Usługa wykonania – złote kolczyki

NR KAT. - ks210roz/8

Opis

  • surowiec - żółte złoto - próba 333 (8k),
  • masa przybliżona - 1,100 – 1,200 grama.
  • kamienie - białe i różowe cyrkonie,
  • wymiary części ozdobnej około - 8 x 7 mm,
  • typ zapięcia - sztyft
  • ozdobne pudełko - tak,
  • realizacja - jeśli nie mamy na stanie od 5 - do 10 dni roboczych.

Dodatkowe informacje


  • kolczyki dostępne również ze złota próby 585 (14K) oraz innym kamieniem głównym, napisz do nas lub szukaj na tych aukcjach kliknij tutaj
  • Każdy nasz wyrób jest nowy
  • Produkt ocechowany zgodnie z polskim prawem probierczym
    (Dz. U. z 1993 r., Nr 55, poz 249, wraz z późniejszymi zmianami)
  • Do każdego naszego wyrobu dołączony jest paragon, lub na życzenie faktura VAT

Opcje dostawy


  • przesyłka pocztowa,
  • przesyłka kurierska.

Kontakt


    ROKARTE Katarzyna Karkutt-Miłek
    ul.Łagiewnicka 54/56 lok.318
    91-463 Łódź
    REGON: 100888100
    NIP: 8291524248
    e-mail: rokarte@rokarte.pl
    Tel. 607-320-630
    Zobacz inne nasze wyroby
    © UltraPanel


wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • mBank 02 1140 2004 0000 3702 6985 0492
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Paczka pocztowa priorytetowa 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Paczka pocztowa ekonomiczna
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 5 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
W przypadku wysyłki za granice Polski, koszt przesyłki będzie ustalony indywidualnie.
W tym wypadku koszt przesyłki ponosi kupujący.
Nie wysyłamy paczek za granice Polski za pobraniem.
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

kontakt

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Zwrot na zasadach ogólnych wyłącznie biżuterii seryjnej. Biżuteria wykonywana na specjalne zamówienie oraz biżuteria grawerowana na specjalne zamówienie nie podlega zwrotowi. Obrączki ślubne to biżuteria na specjalne zamówienie klienta bez prawa zwrotu. Biżuteria z wstawionymi zdjęciami na specjalne zamówienie nie podlega zwrotowi.

reklamacje

Reklamacje 1. Rokarte Katarzyna Karkutt-Miłek jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym, w szczególności w art. 556 oraz art. 556[1]-556[3] Kodeksu Cywilnego. 2. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres: ROKARTE Katarzyna Karkutt-Miłek ul.Łagiewnicka 54/56 lok.318 91-463 Łódź Tel. 607-320-630 e-mail: rokarte@rokarte.pl. Rokarte-Katarzyna Karkutt-Miłek zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona. Rokarte Katarzyna Karkutt-Miłek jest producentem wybranych Towarów dostępnych w Sklepie. W odniesieniu do tych Rokarte Katarzyna Karkutt-Miłek jako producent ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej. W odniesieniu do towarów, których producentem nie jest Rokarte Katarzyna Karkutt-Miłek , producent może ponosić niezależną odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej wydanej przez producenta. Jeśli dokument gwarancyjny producenta przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej. Wszystkie Towary dostępne w Sklepie objęte są niezależnie gwarancją Rokarte Katarzyna Karkutt-Miłek jako sprzedawcy. Rokarte Katarzyna Karkutt-Miłek ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej. Postanowieniea końcowe 1. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Rokarte-Katarzyna Karkutt-Miłek a Klientem, który jest konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego. 2. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Rokarte-Katarzyna Karkutt-Miłek a Klientem, który nie jest konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Rokarte-Katarzyna Karkutt-Miłek. 3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.

pozostałe informacje

Klient ma prawdo do wyboru następujących form dostarczenia towarów: 1) przesyłka kurierska 2) przesyłka pocztą polską. § 10 Koszty dostarczenia towaru ponosi Klient, przy czym koszty te są podawane w Sklepie Internetowym przy składaniu zamówienia oraz w zakładce "cennik dostaw". § 11 Warunkiem przyjęcia zamówienia do realizacji w przypadku wyboru formy płatności innej, niż płatność za pobraniem, jest uprzednie dokonanie płatności za zamówiony towar. § 12 Sprzedawca dostarcza towar Klientowi wraz z dokumentem potwierdzającym zawarcie umowy sprzedaży towarów, to jest paragonem fiskalnym lub fakturą VAT, jeżeli Klient zażądał jej wystawienia przy dokonywaniu zamówienia i podał niezbędne dane do wystawienia faktury. Prośbę o fakturę VAT należy wpisać w rubrykę „uwagi” po dokonaniu zakupu lub bezpośrednio na adres e-mail: rokarte@rokarte.pl § 13 Czas realizacji zamówienia na towary zamówione w Sklepie Internetowym wynosi nie więcej niż 10 dni roboczych, z zastrzeżeniem dłuższego terminu w przypadku zamówień indywidualnych. Termin na dostawę towaru biegnie od dnia wysłania do Klienta potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji. Przesyłając do Klienta potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji, Sprzedawca może poinformować Klienta o przewidywanym terminie dostawy. § 14 Sprzedawca informuje, że każdy z prezentowanych w Sklepie internetowym wyrobów jest niepowtarzalny i może różnić się nieznacznie od innych egzemplarzy, w szczególności masą wyrobu (dla przykładu ze względu na rozmiar lub rodzaj użytych kamieni szlachetnych), w tym poszczególnych elementu biżuterii. Powyższa okoliczność wynika z faktu, że wyroby Sprzedawcy w znacznej mierze wykonywane są ręcznie. § 15 Wszystkie ceny podane na stronach internetowych są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Prawo odstąpienia od umowy § 16 Klient, będący konsumentem w rozumieniu ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, może zwrócić zakupiony w Sklepie Internetowym towar bez podania przyczyny i ponoszenia kosztów, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży towarów zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. Odstąpienie od umowy sprzedaży towarów może zostać dokonane poprzez wypełnienie formularza odstąpienia od umowy sprzedaży towaru, stanowiącego Załącznik nr 1 do Regulaminu. Uprawnienie to Klient może zrealizować w ciągu 14 dni od otrzymania towaru. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od objęcia towaru w posiadanie przez Klienta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży towarów, umowę sprzedaży towarów uznaje się za niezawartą. Jeżeli Klient złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać. Klient może odstąpić od umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Jeżeli Klient wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Klient ma obowiązek zwrócić towar Sprzedawcy lub przekazać towar osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru przed jego upływem. Klient ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu towaru. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru. § 17 Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi w wypadkach określonych szczegółowo w art. 38 ust. 1 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, w szczególności w odniesieniu do umów: 1) świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 2) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 3) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami, 4) zawartej w drodze aukcji publicznej. § 18 W przypadku, gdy Klient wykonuje prawo odstąpienia od umowy sprzedaży towaru po zgłoszeniu żądania rozpoczęcia świadczenia przez Sprzedawcę usługi przed upływem terminu na odstąpienie od umowy, Klient będzie zobowiązany do zapłacenia za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy. § 19 Sprzedawca zwróci Klientowi należność za odesłany przez Klienta towar, w tym koszty dostarczenia towaru, w ciągu 14 dni, licząc od dnia doręczenia Sprzedawcy oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży towarów. Sprzedawca dokona zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania zwrotnie towarów lub dostarczenia przez Klienta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. § 19 Sprzedawca zwróci Klientowi należność za odesłany przez Klienta towar, w tym koszty dostarczenia towaru, w ciągu 14 dni, licząc od dnia doręczenia Sprzedawcy oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży towarów. Sprzedawca dokona zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania zwrotnie towarów lub dostarczenia przez Klienta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.Polityka prywatności 1. Firma Rokarte Katarzyna Karkutt - Miłek zobowiązuje się do należytej ochrony danych dotyczących odwiedzających serwis. 2. Dane dotyczące użytkowników serwisu nie będą przekazywane ani sprzedawane firmom oraz osobom trzecim. 3. Dane przekazywane przez użytkowników serwisu będą wykorzystane jedynie w celu realizacji zamówienia.