ZŁOTE DZIECIĘCE KOLCZYKI MOTYLKI K0156 AU333SZTYFT (6922315049)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
119,00 zł
z 3 par
Koszty dostawy
  • List polecony priorytetowy 7,00 zł
  • Przesyłka kurierska 17,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
  • lokalizacja: Ostróda, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • faktura: Nie wystawiam faktury
  • materiał: złoto
  • dostawa z Polski: tak
  • płeć: produkt damski


dostawa przez kuriera w 24h

Przy zamówieniu złożonym do godziny 12:00 dostawa przez kuriera na następny dzień.
Płatność przy odbiorze Koszt dostawy
Przesyłka kurierska pobraniowa 20 zł
Płatność z góry
Przesyłka kurierska 17 zł
List polecony priorytetowy 7 zł

zlotosrebro.pl@gmail­.com

504 761 466

Tel: 504 761 466
Email: zlotosrebro.pl@gmail­.com
Regulamin na stronie o mnie

Wysyłki za granice ustalamy
indywidualnie.

Płatność z góry:
List polecony priorytet: 7zł
Pocztex 17 zł (24H)

Płatność za pobraniem
Pocztex: 20 zł (24H)
Numer konta:
44 1050 1764 1000 0092 2444 2989
ZŁOTE DZIECIĘCE KOLCZYKI MOTYLKI AU 333
Cena 119,00 zł
Szczegóły:
wzór: K0156 sztyft
waga(gram): 0,80-->0,95g
surowiec: Au 333 (złoto)
wysokość/długość: 6,80mm
szerokość: 6,90mm
kamienie: cyrkonia
Rozmiar
(mm)
Średnica
wewnętrzna
­(mm)
Obwód
wewnętrzny
(mm­)
8 15 47,12
9 15,33 48,16
10 15,67 49,23
11 16 50,27
12 16,33 61,3
13 16,67 52,37
14 17 53,41
15 17,33 54,11
16 17,67 55,51
17 18 56,55
18 18,33 57,59
19 18,67 58,65
20 19 59,69
21 19,33 60,73
22 19,67 61,8
23 20 62,33
24 20,33 63,87
25 20,67 64,94
26 21 65,97
27 21,33 67,01
28 21,67 64,94
29 22 69,12
30 22,33 70,15
31 22,67 71,22
32 23 72,26
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 44 1050 1764 1000 0092 2444 2989
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 17,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
List polecony priorytetowy 7,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje

dane sprzedawcy

ZŁOTO-SREBRO.PL
Olsztyńska 47/7
14-100 Ostróda
NIP: 741-190-92-24
REGON: 280260445

kontakt

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
ZŁOTO-SREBRO.PL
Olsztyńska 47/7
14-100 Ostróda
 
PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY 1. Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, Klient zawierający umowę poza salonem sprzedaży ma prawo odstąpienia, bez podania przyczyny, od umowy kupna Towaru w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia zamówionego towaru. Akceptacja postanowień Regulaminu jest równoznaczna w skutkach z poinformowaniem Klienta o prawie odstąpienia od umowy w powyżej wskazanym terminie. Wzór odstąpienia od umowy stanowi załącznik do niniejszego Regulaminu. Klient może również odstąpić od umowy, składając stosowne oświadczenie drogą mailową. 2. Do oświadczenia należy dołączyć paragon będący dowodem dokonania zakupu. 3. Korzystając z prawa odstąpienia od umowy, Klient zobowiązany jest odesłać Towar na własny koszt. W przypadku odstąpienia od umowy przedsiębiorca zobowiązany jest do zwrotu kosztów dostarczenia towaru (za transport od sprzedawcy do konsumenta). W takiej sytuacji sklep zwraca jedynie koszty najtańszego zwykłego sposobu przesyłki dostępnego w swojej ofercie, bez względu na to, jaki środek transportu został wybrany w momencie składania zamówienia. W przypadku gdy Klient nie złożył oświadczenia o odstąpieniu od umowy drogą mailową, wraz z odesłaniem Towaru Klient zobowiązany jest również przesłać pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy wskazując numer rachunku bankowego, na który ma być zwrócona kwota ceny Towaru i koszt jego dostawy do Klienta. 4. Zwrot jest możliwy tylko wtedy, gdy Towar znajduje się w stanie nienaruszonym i nie nosi śladów używania, zawiera wszystkie elementy, z którymi był dostarczony. 5. Zwrotowi nie podlega poniesiony przez Klienta koszt odesłania Towaru. 6. Pieniądze stanowiące 100% ceny zakupu Towaru zwracane są przelewem na wskazane przez Klienta konto bankowe niezwłocznie po dokonaniu prawidłowego zwrotu, nie później niż w terminie do 7 dni roboczych. W przypadku, gdy na zakupiony Towar została wystawiona faktura VAT, termin 7 dni liczony jest od daty zwrotu do naszej firmy podpisanej przez Klienta faktury korygującej. 7. Zwrotu należy dokonać na adres firmy podany w przesyłce z otrzymanym towarem

reklamacje

REKLAMACJE 1. Wszystkie Towary objęte są 24 (dwudziesto-cztero) miesięczną odpowiedzialnością sprzedawcy za zgodność Towaru z umową na warunkach wynikających z ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. 2. Reklamację przesłać na adres : Złoto-Srebro.pl Krzysztof Łupaczewski, ul.Olsztyńska 47/7 14-100 Ostróda, 3. Reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię i nazwisko, adres e-mail, pod którym Klient występuje, opisanie transakcji, której reklamacja dotyczy lub innych okoliczności uzasadniających reklamację, a także konkretne żądanie Klienta związane ze składaną reklamacją. 4. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji, Sklep zwraca się do Klienta składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 5. Reklamacje rozpoznawane są w terminie 14 dni od dnia otrzymania Towaru wraz z dokładnie sprecyzowaną przyczyną reklamacji. Klient otrzyma informację o sposobie rozpatrzenia reklamacji drogą korespondencji elektronicznej, na adres przypisany do Konta lub wskazany w reklamacji lub w zamówieniu w przypadku braku Konta. 6. Gdy wymiana bądź naprawa Towaru okaże się możliwa, sprzedawca powiadomi o tym Klienta oraz przekaże wszelkie informacje dotyczące dalszego toku postępowania. Klient ma również prawo do obniżenia ceny towaru lub do odstąpienia od umowy,chyba że sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla kupujących wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. 7. W przypadku odrzucenia reklamacji Sklep powiadomi o tym Klienta drogą elektroniczną podając powody tej decyzji. 8. Koszty składanych reklamacji ponosi Sprzedawca. 9. Zwrot należności w przypadku uznania reklamacji nastąpi w sposób analogiczny do wybranego przez Klienta sposobu płatności za Towar, a w przypadku zapłaty za pobraniem na wskazany przez Klienta rachunek bankowy niezwłocznie po rozpoznaniu reklamacji, nie później niż w terminie 7 dni. Jeżeli Sprzedawca wystawił Klientowi na jego żądanie fakturę, zwrot należności za zakupiony Towar dokonany zostanie niezwłocznie po otrzymaniu przez Sklep odesłanej przez Klienta faktury korygującej.