ZLEWOZMYWAK TAURUS BRENOR NAJNIŻSZA CENA SPRAWDŹ!! (6931016377)

zakończona
730,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska gratis
  • Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie 30,00 zł
  • lokalizacja: Płock, Polska
  • czas wysyłki: do 7 dni
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • materiał wykonania: granit
  • liczba komór: 1,5
  • rodzaj: wpuszczane

Opis produktu

ZLEWOZMYWAK

TAURUS marki BRENOR

Zlewozmywak TAURUS Brenor,

Zlewozmywak 1,5 - komorowy, odwracalny z ociekaczem

W komplecie znajduje się:

- szablon do wycięcia otworu w blacie

- syfon

- korek automatyczny z możliwością podłączenia zmywarki lub pralki

- uchwyty do montażu

- instrukcja

Minimalny wymiar szafki pod zlewozmywak

- podbudowa od 60 cm

Wymiary zlewozmywaka :

Szafka podbudowa: od 60 cm

Syfon z korkiem automatycznym 3,5"

Wymiary zewnętrzne: 79 cm x 49,5 cm

Komory: 32 cm x 39 cm x 16,5 cm, 15 cm x 21 cm x 11,5 cm

Pojemność komór: 12,5 l, 4 l

Skład:

- piaski granitowe 80%

- żywice akrylowe 20%

Model dostępny w wielu kolorach, m.in.:

biały 01, piaskowy 02, pustynny 25, szary metalik 27, grafitowy 08,

czarny metalic 08M (inna cena - dostępny na innej aukcji)

PRZED ZAKUPEM WYBIERZ KOLOR:

Istnieje BEZPŁATNA możliwość wykonania dodatkowego otworu w zlewozmywaku pod akcesoria.

Do zlewozmywaka POLECAMY:

Baterię Serpens z wyciągana wylewką - 399 zł (dostępna na innej aukcji)

Baterię Aries zwykła - 276 zł, (dostępna na innej aukcji)

Dozownik - 69 zł, (dostępny na innej aukcji)

Baterie dostępne w kolorach:

biały 01, piaskowy 02, pustynny 25, szary metalik 27, grafitowy 08,

czarny metalic 08M

Baterie Serpens:

Baterie Aries:


Dozownik

GWARANCJA ZLEWOZMYWAKA:


Drogi Kliencie!

Tylko u nas wszelka najmniejsza nawet wątpliwość

jest potwierdzana przez naszego konsultanta telefonicznie.

Nie musisz obawiać się zakupu.

ZAWSZE potwierdzamy zamówienie,

DOKŁADNIE wyjaśniamy wątpliwości,

PILNUJEMY oferowanej ceny abyś miał poczucie

BEZPIECZEŃSTWA i zadowolenia.

Płatność

Przesyłka

Kontakt

512 218 500

22 266 83 66

polskiegrzejniki@gma­il.com

sklep@polskiegrzejni­ki.com.pl

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 86 1140 2004 0000 3302 7409 5060
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska gratis
kolejna sztuka: gratis
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 8 dni roboczych
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie 30,00 zł
kolejna sztuka: 20,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 8-9 dni roboczych
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

T.Z. Partner Tomasz Zalewski
ul. Obrońców Westerplatte 12 lok. 10
09-400 Płock
NIP: 774-247-89-01
REGON: 00001401186312

Szanowny Państwo,  

 Jestesmy profesjonalnym sklepem internetowym, który powstał na bazie doświadczeń naszego stacjonarnego punktu zajmujacego się sprzedażą ekskluzywnych grzejników najlepszych polskich marek. Wieloletnie doświadczenie, współpraca z producentami i dbanie o każdego Klienta sprawiły iż możemy Państwu zaoferowac produkty najwyższej jakości w najniższej cenie. Producenci grzejników, armatury, zlewozmywaków ufają nam wierząc iż przekazujemy Klientom tylko i wyłącznie wiarygodne informacje dbając o wszelkie szczegóły transakcyjne. Ostatnie lata poświęcaliśmy na wyszukaniu najtrafniejszych produktów dla naszych Klientów aby wreszcie wypromować najlepszy i cieszący się najlepszą opinią asortyment. Zakup w naszym sklepie jest gwarancją NAJNIŻSZEJ ceny oraz NAJKRÓTSZEGO czasu oczekiwania. Poza tym konsultanci odpowiadają możliwie bezzwłocznie na każdy email udzielając fachowych porad często bardzo pomocnych w dokonaniu wyboru.  Zapraszamy życząc udanych zakupów. 

kontakt

  • poniedziałek - piątek 08:00 - 19:00
  • sobota 09:00 - 14:00
  • niedziela zamknięte

pozostałe informacje

Sprzedawane towary są objęte gwarancją. Towary mogą być objęte gwarancją producenta lub dystrybutora. Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie (adres znajduje się w dokumencie gwarancji). Klient może skorzystać z uprawnień przysługujących mu od sprzedawcy z tytułu rękojmi. W przypadku stwierdzenia wady towaru Klientowi przysługuje uprawnienie do złożenia reklamacji w terminie 2 lat od daty doręczenia towaru i 1 roku od daty stwierdzenia wady towaru. Zgodnie z zasadami określonymi w Kodeksie Cywilnym, Klient może żądać naprawy towaru, wymiany towaru na wolny od wad, obniżenia ceny towaru lub może odstąpić od umowy sprzedaży. O wadliwym towarze Klient powinien poinformować sprzedawcę i ustalić z nim szczegóły wymiany bądź naprawy. Do odsyłanego towaru należy dołączyć dowód zakupu oraz opis reklamacji. Sklep w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki z reklamowanym towarem, ustosunkuje się do złożonej reklamacji i poinformuje Klienta o kolejnych krokach. W przypadku zaistnienia okoliczności zobowiązujących Sklep do zwrotu należności wpłaconych przez Klienta na rzecz Sklepu, zwrot następuje nie później niż w terminie 14 dni (z zastrzeżeniem odpowiednich postanowień Ustawy o prawach konsumenta). Zwrot należności następuje na rachunek bankowy wskazany przez klienta. Klient zobowiązany jest do podania pełnych i prawidłowych danych dotyczących konta bankowego na który ma zostać dokonany zwrot.

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
T.Z. PARTNER
Wybickiego 2/9
05-820 Piastów
PL
Ograniczenie prawa do odstąpienia

Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy kupuje rzecz nieprefabrykowaną, wyprodukowaną według jego specyfikacji lub służącą zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (przepis z ustawy).

Dodatkowe informacje

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Zwracane towary powinny być kompletne. Towary powinny być zwrócone w stanie niezmienionym chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu, tj. Konsument powinien postępować z towarem mając na uwadze, konieczność jego ewentualnego zwrotu. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. W celu złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy Konsument powinien złożyć oświadczenie (wzór poniżej) o odstąpieniu od umowy wysyłając oświadczenie na adres: T.Z. PARTNER Tomasz Zalewski ul. Wybickiego 2/9 05-820 Piastów oraz dokonać zwrotu towaru do Sklepu na podany powyżej adres. Oświadczenie można przesłać za pośrednictwem poczty e-mail na adres polskiegrzejniki@gmail.com Konsument ponosi koszty zwrotu rzeczy do Sklepu! Zwracane towary muszą być kompletne. Towary powinny być zwrócone w stanie niezmienionym chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu, tj. Konsument powinien postępować z towarem mając na uwadze, konieczność jego ewentualnego zwrotu. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku: - o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; - w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; - w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; - w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; - w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; - w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; - o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; - zawartej w drodze aukcji publicznej; - o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; - o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY T.Z. PARTNER Tomasz Zalewski Wybickiego 2/9 05-820 Piastów Imię i nazwisko .................................................. Adres ................................................................ Data .................................................................. Ja ........................................................................niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy .......................................................................................................................... .......................................................................................................................... .......................................................................................................................... .......................................................................................................................... .......................................................................................................................... numer oferty / aukcji ..................................................................... nazwa użytkownika Allegro .................................................................................. Data zawarcia umowy: ......................................................................................... data odbioru towaru: ............................................................................................. nr. faktury lub paragonu ......................................................................................... Proszę o zwrot środków na niżej podany numer rachunku bankowego: Nazwa banku ...................................................................................................... nr konta .............................................................................................................. Przesyłkę należy wysłać na adres: T.Z. PARTNER Tomasz Zalewski Wybickiego 2/9 05-820 Piastów W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru.

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
T.Z. PARTNER Tomasz Zalewski
Wybickiego 2/9
05-820 Piastów
PL
Dodatkowe informacje

Opis procedury reklamacyjnej: Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem polskiegrzejniki@gmail.com, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy (T.Z. PARTNER Tomasz Zalewski ul. Wybickiego 2/9; 05-820 Piastów) 1.Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: a. imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, b. datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, c. przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, d. wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 2. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 3. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 4. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Warszawie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.