Złącze TOYOTA LEXUS DAIHATSU / CELICA RAV 4 na iso (6483813245)

1 osoba kupiła 1 sztukę
13 dni do końca
cena kup teraz
9,99 zł
z 1 sztuk
Koszty dostawy
  • Paczka pocztowa ekonomiczna 6,00 zł
  • Paczka pocztowa priorytetowa 7,00 zł
  • Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 13,00 zł
  • lokalizacja: MAŁOPOLSKA
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowy
  • waga (z opakowaniem): 0.30 [kg]

CONCEPT CAR

CHRAMCÓWKI 2

34-500 ZAKOPANE

TELEFON

603-842-350

CZYNNE :

PON.-PT. 10-17

SOBOTA 10-13

E-mail:

asiek122@interia.pl

CONCEPTCAR_PL

Wszystkie potrzebne dane do wpłaty jak nr konta itp. dostaje się po zalicytowaniu przedmiotu

w e-mailu zwrotnym od Allegro

Koszt wysyłki paczki to :

7 zł przy wpłacie na konto

13 zł przy wysyłce za pobraniem - czyli płatne przy odbiorze


PRZY ZAKUPIE KILKU PRZEDMIOTÓW NA NASZYCH AUKCJACH PŁACISZ TYLKO RAZ KOSZT WYSYŁKI

Dla niedowiarków, iż można kupić markowy sprzęt w tak niskiej cenie jest możliwość sprawdzenia zawartości paczki - koszt takiej usługi to + 5zł do ceny wysyłki według cennika Poczty Polskiej.

Zalicytowany sprzęt zawsze staramy się wysyłać tego samego dnia !!!

Wszystkie paczki ubezpieczamy !!!

Jest możliwość przesłania zakupionego towaru za pośrednictwem firm kurierskich !!!

Regulamin na stronie "Informacje od sprzedającego"

Zaraz po zakupie prosimy

o formularz lub e-maila z informacją o formie płatności.

Paczki wysyłamy zaraz po zaksięgowaniu wpłaty na koncie lub wybraniu zakupu za pobraniem. Zwykle wysyłka realizowana jest natychmiast.

Po otrzymaniu przesyłki należy sprawdzić zawartość i stan sprzętu !
W razie jakichkolwiek wątpliwości prosimy o natychmiastowy kontakt !
Przy ewentualnym uszkodzeniu sprzętu w transporcie należy spisać protokół szkody przed odjazdem kuriera!

Kupujący wystawia komentarz jako pierwszy.

Jesteśmy legalnym sklepem. Zarejestrowana działalność gospodarcza, firma

CONCEPT CAR

REGON: 120272719

NIP 735-221-97-87

ADRES

CHRAMCÓWKI 2

34-500 ZAKOPANE

Do każdego zamówienia wystawiany jest paragon fiskalny, faktura VAT na życzenie klienta.

ZŁĄCZE DO TOYOTA / LEXUS / DAIHATSU NA ISO

ZŁĄCZE UMOŻLIWIA PODŁĄCZENIE RADIOODTWARZACZA W MIEJSCE ZAJMOWANE DO TEJ PORY PRZEZ FABRYCZNE RADIO.
ZŁĄCZE IDEALNIE JEST DOPASOWANE DO FABRYCZNEGO ZŁĄCZA - WYSTARCZY WPIĄĆ I WSZYSTKO DZIAŁA, MONTAŻ BARDZO PROSTY
WŁAŚCIWOŚCI :
ZŁĄCZE PASUJE DO SAMOCHODÓW:
TOYOTA
- 4-RUNNER 1989->
- AURIS 2007->
- AVALON 1995-> 1999
- AVENSIS 1997->
- CAMRY 1987->
- CARINA E 1992-> 1997
- CELICA 1986->
- COASTER 1993->
- COROLLA 1988->
- COROLLA VERSO 2004->
- CRESSIDA 1989->1992
- ECHO 2000-> 2003
- FJ CRUISER 2006->
- FORTUNER
- HI-ACE 1989->
- HI-LUX 1989->
- HIGHLANDER 2001->
- KLUGER 2001->
- LAND CRUISER 100 08/2002-> LI>
- LAND CRUISER 90 1984->
- LAND CRUISER 1984-> 1999
- LITE ACE 1993->
- MATRIX 2005->
- MR 2 1987->
- OPTIMO 1993->
- PASEO 1992-> 1999
- PICK UP 1986-> 1995
- PICNIC 1990->
- PREVIA 1990->
- PRIUS 2004->
- RAV 4 1994->
- SEQUOIA 2001->
- SOLARA 1998->
- SPORTS VAN 1996-> 20004
- STARLET 1993->
- SUPRA 1986-> 1998
- TACOMA 1995-> 2001
- TERCEL 1987-> 1998
- TUNDRA 2000->
- VAN 1987-> 1990
- YARIS 1999->
LEXUS
- GS300 1993-> 1997
- GX470 2002->
- IS200 1999-> 09/2005
- IS300 2001-> 09/2005
- LX450 1996-> 1997
- SC400 1991-> 2001
- SC300 1991-> 2001
DAIHATSU
- APPLAUSE 1990-> 1995
- CHARADE 1993-> 02/2004
- CUORE 1991->
- FEROZA 1991->
- FOURTAK 1985-> 1993
- GRAN MOVE 1997->
- INDEPENDENT 1993->
- MOVE 1997->
- ROCKY 1991->
- SIRION 1998->
- TERIOS 1997->
- YRV 2000->
ZAWARTOŚĆ KOMPLETU:

ZŁĄCZE Z ORYGINALNEJ INSTALACJI NA ISO

Paragon lub Faktura vat

.

.

.

.

.

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Paczka pocztowa priorytetowa 7,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Paczka pocztowa ekonomiczna 6,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 3 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 13,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

  • 603-842-350
    Sklep czynny w godzinach 9-18 od poniedziałku do soboty

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY 1.Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827) Kupujący będący konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży bez podania przyczyn, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia towaru. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem terminu. 2.Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827) Kupujący będący konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego ma prawo do odstąpienia od umowy świadczenia usług drogą elektroniczną bez podania przyczyn, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia tej umowy. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem terminu. Odstąpienie dokonywane jest przez złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, w szczególności z wykorzystaniem formularza i wysłane dowolnym kanałem porozumienia się na odległość, m.in.: a.wiadomością e-mail, na adres concept_car@interia.pl, b.w formie pisemnej, na adres CONCEPT CAR Chramcówki 2 34-500 Zakopane 3.Sprzedający niezwłocznie przesyła konsumentowi potwierdzenie odebrania oświadczenia woli o odstąpieniu od umowy sprzedaży, na wskazany przez konsumenta adres e-mail. 4.Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy bez ponoszenia kosztów, za wyjątkiem: a.dodatkowych koszów poniesionych przez konsumenta w związku z wyborem sposobu dostarczenia towaru innym niż najtańszy, zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego b.bezpośrednich kosztów zwrotu towaru (kosztów wysyłki towaru), c.kosztów zwrotu rzeczy, jeżeli ze względu na swój charakter rzeczy te nie mogą zostać w zwykłym trybie odesłane pocztą. 5.W przypadku skorzystania przez konsumenta z prawa odstąpienia od umowy, konsument jest obowiązany zwrócić towar Sprzedającemu niezwłocznie tj. nie później niż w terminie nie dłuższym niż 14 (czternaście) dni na adres Sklepu. Konsument może także dokonać zwrotu towaru przekazując go do odbioru osobie upoważnionej przez Sprzedawcę, przy zachowaniu w/w terminów. Dla do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem. 6. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru (koszty przesyłki) mając na uwadze, aby wybrać taki sposób, by towar dotarł do Sprzedającego w stanie nie zniszczonym. 7.Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 8.Sprzedający, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwróci konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, z zastrzeżeniem ust. 5. Sprzedający dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. 9.Jeżeli Sprzedający nie zaproponował, że sam odbierze rzecz od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 10.Sprzedający nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem. Adres do zwrotu towaru: CONCEPT CAR JOANNA USTUPSKA Dział Reklamacji ul. Chramcówki 2 34-500 Zakopane 11.W przypadku decyzji o zwrocie zakupionego towaru, prosimy o kontakt telefoniczny z CONCEPT CAR, lub kontakt mailowy na adres: asiek122@interia.pl w tym miejscu Kupujący otrzyma wyczerpujące informacje na temat przeprowadzenia tej procedury. KOSZT ZWROTU RZECZY W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. BRAK MOŻLIWOŚCI ODSTĄPIENIA OD UMOWY Prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej na odległość, o którym mowa w ust. 1. nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: a.o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; b.w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; c.w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; d.w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; e.w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; f.w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; g.w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; h.w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; i.w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; j.o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; k.zawartej w drodze aukcji publicznej; l.o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; m.o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. Każdy towar zakupiony w sklepie Concept Car - jest fabrycznie nowy i posiada gwarancję producenta. Szczegółowe warunki i czas trwania gwarancji uzależnione są od rodzaju i przeznaczenia sprzętu oraz producenta

reklamacje

Przed reklamacją prosimy o kontakt telefoniczny Pracownik sklepu wyjaśni w jaki sposób można skorzystać z gwarancji i gdzie należy wysłać reklamowany produkt OPIS PROCEDURY REKLAMACYJNEJ W przypadku jeśli zakupiony towar okaże się wadliwy Konsument ma prawo: A. skorzystać ze świadczeń gwarancyjnych bezpośrednio w serwisach wskazanych przez Gwaranta lub przeprowadzić procedurę reklamacyjną z tytułu Gwarancji za pośrednictwem Sprzedającego (dotyczy produktów objętych gwarancją). Szczegółowe warunki postępowania gwarancyjnego jak i lista punktów serwisowych zostały określone w oświadczeniu gwarancyjnym, mogą być opublikowane na stronie internetowej producenta. B. złożyć Sprzedającemu reklamację z tytułu rękojmi (podstawa prawna Kodeks Cywilny). Reklamacja z tytułu rękojmi może zostać złożona za pomocą formularza reklamacyjnego w formie elektronicznej lub w formie pisemnej na adres sklepu concept_car@interia.pl. Konsument ma prawo żądać obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy, chyba że sklep Concept Car niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni produkt wadliwy na wolny od wad albo usunie wadę. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli produkt był już wymieniony lub naprawiony przez sklep Concept Carl albo sklep Concept Car nie wymienił produktu na wolny od wad, ani tej wady nie usunął. Reklamacja z tytułu rękojmi rozpatrywana jest w terminie 14 dni od daty jej otrzymania. Jeżeli w ciągu 14 dni sklep Concept Carl nie ustosunkuje się do żądań Konsumenta, oznacza to, iż uznał żądania za zasadne. W przypadku gdy realizacja żądań Konsumenta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego produktu, koszty dostawy ponosi sklep Concept Car