Zimowa Czapka Dresowa CASUAL Naszywka Skóra (6983676067)

1 osoba kupiła 1 sztukę
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
13,00 zł
z 50 sztuk

kolor/wzór:

Dostawa
  • Allegro MiniPaczka InPost 5,40 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost darmowa
  • Przesyłka kurierska 10,00 zł
Zakupy od 199 zł darmowa dostawa
  • lokalizacja: Cykarzew Północny, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • kolor: odcienie niebieskiego
  • płeć: produkt uniseks
  • dostawa z Polski: tak
  • marka: Inna marka
  • rodzaj: beanie
  • wzór dominujący: bez wzoru
  • materiał dominujący: bawełna
  • waga (z opakowaniem): 0.3 [kg]

opis

yoco.pl

Jodłowa 9
42-231 Cykarzew Płn.

Infolinia +48 882 388 341

E-mail yoco@yoco.pl

Zimowa Czapka Dresowa CASUAL Naszywka Skóra

Polska świetna czapka dresowa typu ciamajda, krasnal, beanie
Wykończona skórą naturalną z napem
Szyta na ostrą krawędź.
kolor: granatowy
czapka 28x30,
Produkt Polski.

TARA
uniwersalny
C13NW
Gwarancja 24 m-ce
Opis produktu:

ORYGINALNA

pojedyńcza ciepła czapka

typu beanie, ciamajda, krasnal

wykończona napem i naszywką ze skóry naturalnej


cut edges -cięte krawędzie

Świetna czapka dla osób poszukujących luzu, relaksu,

lubiących mode i szyk.

Wykonana z bawełny, przyjemna w dotyku i ciepła.

Sprawdza się jako dodatek w wymyślnej

stylizacji jak i codziennego design'u.


Producent czapek TARA

Produkt wykonany w Polsce.

krasnal - aż 30cm

OVERSIZE - Styl w modzie, oznacza noszenie ubrań i dodatków
w dużym rozmiarze, większym niż zazwyczaj.

Casual - Styl w modzie, jedno z najmodniejszych pojęć,

oznacza swobodę, luz, wygodę i nieformalność

CZAPKA - UNISEX

wymiary czapki:

Materiał bawełna, elastan, PU
Dostępne kolory

granatowy

szerokość na płasko
28
długość na płasko
30
obwód bez rozciągania
56

Nasze produkty:

Plecaki * Saszetki * Piórniki * Torebki * Listonoszki * Teczki * Obuwie * Czapki

.


_NZuBB_
Dostawa i płatność
od 5,40 zł

Lokalizacja: Cykarzew Północny, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u yocopl za co najmniej 199,00 zł.

Wysyłka

Darmowa dostawa na 18. urodziny Allegro

Wybierz Paczkomat, a podczas zakupu dostaniesz kupon na darmową dostawę.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro MiniPaczka InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
5,40 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
4 dni robocze
Allegro Paczkomaty InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
8,60 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
10,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
2 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro Paczkomaty InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
12,10 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
16,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
2 dni robocze

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Niemcy
pierwsza sztuka
44,90 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
83
Czechy
pierwsza sztuka
44,90 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
83
Słowacja
pierwsza sztuka
44,90 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
83
Dania
pierwsza sztuka
44,90 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
83
Austria
pierwsza sztuka
44,90 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
83
Dodatkowe informacje

Zagraniczna przesyłka kurierska już od 36,71zł - zapytaj o cennik

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
12 miesięcy dla przedsiębiorców
Dodatkowe informacje

 

Reklamacje dotyczące Towarów


  1. TARA Edyta Filecka z siedzibą: 42-231 Cykarzew Północny, ul. Jodłowa 9 z jako  sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu  art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, za niezgodność z Umową sprzedaży Towaru  zakupionego przez tego konsumenta, w zakresie określonym Ustawą o  szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej.
  2. Reklamacje,  wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na  podstawie niniejszego Regulaminu, należy składać na adres  Sprzedawcy. Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w  odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie  transportu
  3. TARA Edyta Filecka z siedzibą: 42-231 Cykarzew Północny, ul. Jodłowa 9  zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni,  a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta,  kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
  4. TARA Edyta Filecka  ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na  warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej producenta.  Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może  zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w  autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w karcie  gwarancyjnej.
  5. TARA Edyta Filecka udziela  na sprzedane produkty 24 m-czną gwarancję chyba że okres gwarancji  został oznaczony inaczej w karcie gwarancyjnej lub reklamie.
  6. Klient  jeżeli Towar ma wadę, może: złożyć oświadczenie o żądaniu obniżenia  ceny; złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy; chyba że Sprzedający  niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni rzecz  wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie.
  7. Klient,  może zamiast zaproponowanego przez Sprzedającego usunięcia wady żądać  wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać  usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w  sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych  kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedającego, przy  czym przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy  wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się  pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób  zaspokojenia.
  8. Konsument  może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i  dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego  rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może  złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej  ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

TARA
Jodłowa 9
42-231 Cykarzew Północny
Dodatkowe informacje

Reklamacje dotyczące Towarów 1. TARA Edyta Filecka z siedzibą: 42-231 Cykarzew Północny, ul. Jodłowa 9 z jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, za niezgodność z Umową sprzedaży Towaru zakupionego przez tego Konsumenta, w zakresie określonym Ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej. 2. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na podstawie niniejszego Regulaminu należy składać na adres e-mail lub pisemnie na adres Sprzedającego. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: - imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 3. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 4. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 5. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. 6. Sprzedający zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona. 7. Sprzedający ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej producenta. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej. 8. Sprzedający udziela gwarancji na sprzedane produkty 24 miesięcy chyba że okres gwarancji został oznaczony inaczej w karcie gwarancyjnej lub reklamie. 9. Klient, jeżeli Towar ma wadę, może: złożyć oświadczenie o żądaniu obniżenia ceny; złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy; chyba że Sprzedający niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie.

Zwroty
14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

TARA
Jodłowa 9
42-231 Cykarzew Północny

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

1. Klient, będący Konsumentem zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014r. poz. 827) może odstąpić od umowy sprzedaży towarów zawartej za pośrednictwem sklepu internetowego na odległość bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej w terminie 14 dni od dnia doręczenia towaru Klientowi. Do zachowania powyższego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu przed jego upływem. Pouczenie o prawie odstąpienia od umowy przekazywane jest Klientowi w trakcie procedury składania zamówienia. 2. Zwrot należy wysyłać na adres: TARA Edyta Filecka 42-231 Cykarzew Północny, ul. Jodłowa 9 3. Termin 14-dniowy liczy się od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie Towaru. 4. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Wzajemny zwrot świadczeń nastąpi w terminie 14 dni od wysłania oświadczenia. 5. Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu. 6. Koszt opakowania i odesłania towaru ponosi Klient. 7. W przypadku złożenia przez Klienta oświadczenia o odstąpieniu od umowy w innej formie niż pisemna Sprzedający niezwłocznie potwierdzi Klientowi za pośrednictwem adresu e-mail (podany przy składaniu zamówienia lub inny jeżeli został podany w złożonym oświadczeniu) otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, o którym mowa powyżej. 8. Sprzedający dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyrazi zgodę na inny sposób płatności, zgodnie z treścią Formularza oświadczenia o zwrocie - odstąpieniu. 

O sprzedającym
yocopl
100,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

3825

 

0

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • +48 882 38 83 41
poniedziałek - piątek
09:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Po dokonaniu zakupu koniecznie wypełnij formularz zapłaty i dostawy.

Wiadomości email proszę podpisyać loginem lub nazwiskiem.

Nr konta do wpłat: PL 67 1140 2004 0000 3402 7448 8494

**************

WYMIANA TOWARU:

Jeśli przedmiot nie spełnia oczekiwań i chcesz wymienić go na inny,

wystarczy to zgłosić (na email, telefonicznie) i odesłać. Koszt

przesyłek ponosi Kupujący.

***************

JEŚLI OTRZYMASZ INNY PRZEDMIOT:

Przede wszystkim proszę o wyrozumiałość, wcześniej czy później

pewnie mi się to przydarzy. Proszę to zgłosić na email lub

telefonicznie.

Otrzymany przedmiot proszę odesłać przesyłką ekonomiczną i na email

scan (foto lub numer) nadania. Prawidłowy przedmiot postaram się wysłać nie czekając na otrzymanie przesyłki. Koszt odesłania zwrócę na konto, nr konta

proszę podać w wiadomości email.

Pozostałe informacje

Pozostałe punkty regulaminu (całość wysyłana jest w wiadomości od sprzedającego po dokonaniu zakupu) I. Postanowienia ogólne II. Procedura zawarcia Umowy sprzedaży III Ceny i metody płatności IV Dostawa V Reklamacje dotyczące Towarów VI Uprawnienie do odstąpienia od umowy VII Brak odstąpienia od umowy VIII Polityka prywatności IX Postanowienia końcowe ******************************** I. Postanowienia ogólne 1. Konto użytkownika yocopl w serwisie Allegro prowadzone jest przez TARA Edyta Filecka z siedzibą: 42-231 Cykarzew Północny, ul. Jodłowa 9 NIP 9490700180, REGON 151503971 zgłoszonej w CEIDG (Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej). 2. W celu korzystania z możliwości złożenia zamówienia w Klient powinien we własnym zakresie uzyskać dostęp do stanowiska komputerowego lub urządzenia końcowego, z dostępem do Internetu. 3. Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w treści aukcji w zakładce "Informacje od Sprzedającego" i sporządzić jego wydruk. W celu utrwalenia Regulamin zostanie wysłany na adres email Kupującego. 4. Sprzedający udziela 12 miesięcznej gwarancji na sprzedawane produkty, chyba że okres gwarancji został oznaczony inaczej w karcie gwarancyjnej lub reklamie. 5. Utrwalenie, zabezpieczenie, udostępnienie oraz potwierdzenie Klientowi istotnych postanowień Umowy sprzedaży Towarów następuje za pośrednictwem poczty elektronicznej. 6. Zasady korzystania z serwisu Allegro.pl reguluje regulamin tego serwisu. II. Procedura zawarcia Umowy sprzedaży 1. W celu zawarcia Umowy Sprzedaży w ramach Allegro.pl należy dokonać wyboru podejmując kolejne czynności techniczne w oparciu o wyświetlane Klientowi komunikaty oraz informacje dostępne w serwisie Allegro.pl. 2. Wysłanie przez Klienta Zamówienia stanowi oświadczenie woli zawarcia ze Sprzedającym Umowy sprzedaży,zgodnie z treścią Regulaminu. 3. Po złożeniu Zamówienia, Klient otrzymuje wiadomość e-mail zawierającą ostateczne potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia. 4. W dniu wysyłki wystawiane są dokumenty sprzedaży: Faktura VAT lub paragon fiskalny, dokumenty dołączone są do przesyłki. Faktura lub potwierdzenie sprzedaży dostępne jest do pobrania na stronie zamówienia, link do strony z zamówieniem przesyłany w wiadomości dotyczącej wysłania towaru. 5. Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim, o treści zgodnej z Regulaminem. 6. Sprzedający zobowiązuje się dostarczyć rzecz bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży. III Ceny i metody płatności 1. Ceny Towarów podawane są w złotych polskich i zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT (z wyróżnieniem wysokości stawki), cła oraz wszelkie inne składniki. 2. Klient ma możliwość uiszczenia ceny: - przelewem na numer konta bankowego PL 67 1140 2004 0000 3402 7448 8494 - płatnością w systemie szybkich płatności - forma obsługiwana przez Payu.SA - w momencie odbioru od przewoźnika ("płatne przy odbiorze"). IV Dostawa 1. Dostawa Towarów nie jest ograniczona do obszaru Rzeczpospolitej Polskiej i odbywa się pod adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia. 2. Cennik i opcje dostawy ustalane są dla każdej aukcji indywidualnie w zależności od rodzaju, ciężaru i rozmiaru sprzedawanego przedmiotu. Informacje podane są w treści aukcji w zakładce "Dostawa i Płatność". 3. Cenę dostawy po za granice Rzeczpospolitej Polskiej ustala Sprzedający indywidualnie. Cena zależna jest od rodzaju towaru, opakowania i ceny operatora. 4. Zakupione przedmioty w terminie podanym w aukcji licząc dni roboczych od dnia następnego po otrzymaniu wpłaty lub wybrania opcji za pobraniem. 5. Sprzedający umożliwia odbiór osobisty Towaru w tym celu należy skontaktować się ze Sprzedającym celu ustalenia terminu odebrania przedmiotu. V Reklamacje dotyczące Towarów Punkt opisany w zakładce reklamacje VI Uprawnienie do odstąpienia od umowy Punkt opisany w zakładce zwroty VII Brak odstąpienia od umowy: Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: 1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; 8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; 9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 11) zawartej w drodze aukcji publicznej; 12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; 13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. VIII Polityka prywatności 1. Sprzedający będzie przetwarzał następujące dane osobowe podane w celu zawarcia Umowy Sprzedaży w ramach serwisu Allegro.pl: - imię, nazwisko, - adres zamieszkania, - adres do korespondencji, jeżeli jest inny niż adres zamieszkania, - adres poczty elektronicznej, - numer telefonu. 2. Podanie powyższych danych jest dobrowolne lecz konieczne dla dokonania złożenia zamówienia. 3. Sprzedający dokłada wszelkich starań w celu zapewnienia poszanowania prywatności i ochrony udzielonych informacji osobowych podczas dokonywania zakupów w ramach serwisu Allegro.pl oraz w tym celu podejmuje wszelkie niezbędne działania. 4. W celu realizacji Umowy Sprzedaży Sprzedający może udostępniać zebrane od Państwa dane do współpracujących podmiotów realizujących dostawę towaru - firmy kurierskie oraz operatorów płatności online. W takich przypadkach ilość przekazywanych danych ograniczona jest do wymaganego minimum. Ponadto, podane przez Państwa informacje mogą zostać udostępnione właściwym organom władzy publicznej, jeżeli wymagają tego obowiązujące przepisy prawa. 5. Sprzedający dokłada wszelkich możliwych starań, aby zabezpieczyć Państwa dane i ochronić je przed działaniami osób trzecich. 6. Klient ma prawo do żądania informacji o treści przechowywanych na jego temat danych, jak również prawo do żądania zmiany, zablokowania lub usunięcia danych, a także prawo do sprostowania błędów, uzupełnienia lub uaktualnienia danych. 7. Prawo do podglądu i edycji danych w ramach serwisu Allegro.pl reguluje regulamin tego serwisu. IX Postanowienia końcowe 1. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego. 2. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”. Regulamin wchodzi w życie z dniem 20.10.2016r.