zeszyt A5 1 linia 32 kartkowy OXFORD 90g 2401 (6910622719)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
3,90 zł
z 1 sztuk
Dostawa
  • Allegro MiniPaczka InPost 7,20 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Przesyłka kurierska 11,50 zł
Zakupy od 280 zł darmowa dostawa
  • lokalizacja: Budy Sułkowskie, Polska

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • kolor: odcienie zieleni
  • bohater: brak
  • marka: Inna
  • płeć: chłopcy, dziewczynki

opis

ZESZYT A5

OXFORD
- 32 kartkowy
- 1 linia
- zaokrąglone rogi
- okładka laminowana
- margines
- w środku miejsce na podpisanie zeszytu
- gruby papier 90g/m2
- optik papier - tusz nie przebija
- cena dotyczy jednej sztuki

Prowadzimy sprzedaż także na naszym
drugim koncie
szkolnakraina_pl . ZAPRASZAMY

Galeria produktu

Prowadzimy sprzedaż także na naszym drugim koncie szkolnakraina_pl . ZAPRASZAMY

Zapraszamy na nasze pozostałe aukcje

Kontakt

Dostawa

Płatność

Kupując akceptujesz nasz regulamin

Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1000,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1000 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 50 zł. Warunki oferty: wg stanu na 2 października 2017r. Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie lub mBank S.A. z siedzibą w Warszawie lub Kreditech Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Czas promocji jest ograniczony: null – null. Szczegóły promocji określa regulamin dostępny na: na.allegro.pl/raty.
Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Dostawa i płatność
od 7,20 zł

Lokalizacja: Budy Sułkowskie, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u status-ao za co najmniej 280,00 zł.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Allegro MiniPaczka InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
7,20 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
20
Allegro Paczkomaty InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
8,60 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
50
Allegro Kurier InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
12,18 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
50
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
11,50 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
60
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
12,10 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
50
Allegro Kurier InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
15,68 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
50
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
14,90 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
60
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-

Punkty odbioru

Sułkowice
ul.Spacerowa 44
05-650 Chynów
woj. mazowieckie
email: arek@statusokna.com.pl
tel.: 696-155-243

płatność tylko gotówką
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

STATUS Arkadiusz Okolus
Spacerowa 44, Sułkowice
05-650 Chynów
Dodatkowe informacje

  

REKLAMACJA z tytułu rękojmi

PODSTAWA PRAWNA

ustawa kodeks cywilny z   dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.) oraz inne powszechnie obowiązujące przepisy prawa.

Sprzedawca jest   odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).

Wada fizyczna polega na niezgodności sprzedanego Produktu z Umową Sprzedaży. W szczególności sprzedany Produkt jest niezgodny z Umową Sprzedaży, jeżeli: 

1) nie ma właściwości, które Produkt tego rodzaju powinien mieć ze względu na cel w Umowie Sprzedaży   oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia;

2) nie ma właściwości, o których istnieniu Sprzedawca zapewnił Klienta, w tym przedstawiając próbkę lub wzór;

3) nie nadaje się do celu, o którym Klient poinformował Sprzedawcę przy zawarciu Umowy Sprzedaży, a Sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia;

4) została Klientowi wydany w stanie niezupełnym.

Jeżeli Klientem jest konsument, na równi z zapewnieniem Sprzedawcy traktuje się publiczne zapewnienia producenta lub jego przedstawiciela, osoby, która wprowadza Produkt do obrotu w zakresie swojej działalności gospodarczej, oraz osoby, która przez umieszczenie na sprzedanym Produkcie swojej nazwy, znaku towarowego lub innego oznaczenia odróżniającego przedstawia się jako producent.

Sprzedany Produkt ma wadę fizyczną także w razie nieprawidłowego jego zamontowania i uruchomienia, jeżeli czynności te zostały wykonane przez Sprzedawcę lub osobę trzecią, za którą Sprzedawca ponosi odpowiedzialność, albo przez Klienta, który postąpił według instrukcji otrzymanej od Sprzedawcy.

wada prawna

Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt stanowi własność osoby trzeciej albo jeżeli jest obciążony prawem osoby trzeciej, a także jeżeli ograniczenie w korzystaniu lub rozporządzaniu Produktem wynika z decyzji lub orzeczenia właściwego organu

zwolnienie Sprzedawcy od odpowiedzialności

Sprzedawca jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli Klient wiedział o wadzie w chwili zawarcia Umowy Sprzedaży.

Sprzedawca nie jest odpowiedzialny względem Klienta będącego konsumentem za to, że sprzedany produkt nie ma właściwości wynikających z publicznych zapewnień, o których mowa powyżej, jeżeli zapewnień tych nie znał ani, oceniając rozsądnie, nie mógł znać albo nie mogły one mieć wpływu na decyzję Klienta o zawarciu Umowy Sprzedaży, albo gdy ich treść została sprostowana przed zawarciem Umowy Sprzedaży.

PODSTAWOWE  UPRAWNIENIA KONSUMENTA

Niniejsze uprawnienia mają co do zasady charakter równorzędny, co oznacza, że Klient ma możliwość korzystania od razu zarówno z pierwszej, jak i drugiej grupy uprawnień:

1) Grupa: obniżenie   ceny /zwrot pieniędzy

Jeżeli sprzedany Produkt ma wadę, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni wadliwy Produkt na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Produkt był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Produktu na wolny od wad lub usunięcia wady. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z Umowy Sprzedaży, w jakiej wartość Produktu z wadą pozostaje do wartości Produktu bez wady. Klient nie może odstąpić od Umowy Sprzedaży, jeżeli wada jest nieistotna.

Jeżeli Klientem jest konsument, może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę zgodnie z postanowieniami powyżej usunięcia wady żądać wymiany Produktu na wolny od wad albo zamiast wymiany Produktu żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. 

Jeżeli spośród sprzedanych Produktów tylko niektóre są wadliwe i dają się odłączyć od Produktów wolnych od wad, bez szkody dla stron obu, uprawnienie Klienta do odstąpienia od umowy ograniczone jest do Produktów wadliwych.

2) Grupa: naprawa/wymiana

Jeżeli sprzedany Produkt ma wadę, Klient może żądać wymiany Produktu na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Produkt wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową Sprzedaży Produktu wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową Sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów.

WAŻNE TERMINY REKLAMACYJNE

1 rok domniemania istnienia wady w chwili wydania Produktu

Sprzedawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Klienta lub wynikły z przyczyny tkwiącej w sprzedanym Produkcie w tej samej chwili. Jeżeli Klientem jest konsument, a wada fizyczna została stwierdzona przed upływem roku od dnia wydania sprzedanego Produktu, domniemywa się, że wada lub jej przyczyna istniała w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Klienta.

2 lata odpowiedzialności Sprzedawcy

Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania Produktu Klientowi. Do wykonywania uprawnień z tytułu rękojmi za wady prawne sprzedanego Produktu stosuje się przepisy dotyczące wady fizycznej, z tym że bieg terminu do wykonania uprawnień z tytułu rękojmi rozpoczyna się od dnia, w którym Klient dowiedział się o istnieniu wady, a jeżeli Klient dowiedział się o istnieniu wady dopiero na skutek powództwa osoby trzeciej - od dnia, w którym orzeczenie wydane w sporze z osobą trzecią stało się prawomocne.

MIEJSCE I SPOSÓB   ZŁOŻENIA REKLAMACJI

Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład :

· pisemnie na adres: ul. Spacerowa 44, Sułkowice, 05-650 Chynów;

· w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: arek@statusokna.com.pl;

OPIS REKLAMACJI

Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji poniższych informacji - ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę: 

(1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia niezgodności/wady; 

(2) żądanie sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz 

(3) danych kontaktowych składającego reklamację. 

Wymogi podane powyżej mają formę jedynie zalecenia i  nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

DOSTARCZENIE   REKLAMOWANEGO PRODUKTU

Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt Sprzedawcy dostarczyć Produkt wadliwy na adres: ul. Spacerowa 44, Sułkowice, 05-650 Chynów. Jeżeli ze względu na rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby nadmiernie utrudnione, Klient obowiązany jest udostępnić Produkt Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje.

ODPOWIEDŹ SPRZEDAWCY

Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.

POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ

Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: 

· http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; 

· http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz 

· http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.

Konsument ma możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń poprzez np.:

· zwrócenie się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 Nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży.

· zwrócenie się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 Nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą. 

· zwrocenie o bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą do powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej  801 440 220 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl.   

· Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest unijna platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami (platforma ODR).

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

STATUS Arkadiusz Okolus
Spacerowa 44, Sułkowice
05-650 Chynów

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.


Jak ODSTĄPIĆ OD UMOWY i ZWRÓCIĆ TOWAR

Kupujący (konsument) ma prawo zwrotu towaru w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania bez podania przyczyny. Jeżeli chcesz odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony towar prześlij pocztą lub drogą mailową (arek@statusokna.com.pl) wypełniony formularz odstąpienia od umowy (wzór poniżej) w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru. Kupujący odsyła zwracany towar na własny koszt niezwłocznie, nie później jednak niż 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia na wskazany powyżej adres. Prosimy (co nie jest obowiązkiem), aby zwracany towar był w oryginalnym opakowaniu i ze wszystkimi metkami oraz z dołączonym dowodem zakupu. Zwrócimy koszt zakupionego towaru wraz z kosztem wysyłki przy zakupie (do wysokości odpowiadającej najtańszej opcji przesyłki dostępnej w danej ofercie). Zwrot kosztów nastąpi w ciągu 14 dni od otrzymania przez nas oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Odesłanie środków może być wstrzymane do czasu otrzymania przedmiotu. Zwrot pieniędzy nastąpi tą samą drogą, jaką dokonana była płatność za towar, chyba że wyraźnie zgodzicie się Państwo na inne rozwiązanie. W każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. UWAGA: nie przyjmujemy zwrotów (przesyłek) za pobraniem.


WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)



Adresat:

STATUS Arkadiusz Okolus

ul.Spacerowa 44, Sułkowice

05-650 Chynów

arek@statusokna.com.pl


Ja............................................................... niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży/dostawy następujących rzeczy...................................................................................... ........................................................................................................................................................

Data zawarcia umowy/odbioru................................................

Imię i nazwisko konsumenta........................................................................................

Adres konsumenta........................................................................................................

Podpis konsumenta....................................................................................................... Data..................................................

O sprzedającym
status-ao
100,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

133

 

0

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • 602-603-022
  • 696-155-243
poniedziałek - piątek
08:30 - 16:30
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

W razie pytań czy wątpliwości prosimy o kontakt. Chętnie udzielimy wszelkich informacji dotyczących sprzedawanych towarów.

NUMER KONTA:

PKO BP   79 1020 4317 0000 5102 0270 2876

W tytule przelewu proszę podać nick allegro.

Pozostałe informacje

1)   Po zalicytowaniu aukcji wypełnij FORMULARZ DOSTAWY, wybierz formę płatności i dostawy, wybierz model, kolor itp.

2)   Zapłać za kupiony towar. Wpisz w tytule przelewu swój nick z allegro.

3)   Towar wysyłamy do 24h od zaksięgowania wpłaty lub wpłynięcia zamówienia za pobraniem (w pojedynczych i wyjątkowych przypadkach czas ten może się wydłużyć). Za towar można zapłacić przelewem przed wysyłką lub gotówką przy odbiorze (za pobraniem).

Numer konta:

PKO BP   79 1020 4317 0000 5102 0270 2876

4)   Przy odbiorze sprawdź towar w obecności kuriera. Jeśli paczka jest uszkodzona należy sporządzić protokół reklamacyjny (dostępny u kuriera).

5)   Do każdego zakupionego towaru wystawiamy paragon. Na życzenie Klienta wystawiamy Fakturę VAT (w takim przypadku proszę o zaznaczenie opcji w formularzu dostawy i podanie danych do faktury). Paragon lub fakturę wysyłamy razem z towarem.

6)   Na płatność czekamy do 7 dni. Po tym terminie i przy braku kontaktu z Państwa zaczynamy procedurę zwrotu prowizji.

7)   JEDEN koszt PRZESYŁKI przy zakupach na kilku aukcjach. Proszę wziąć pod uwagę najwyższy koszt przesyłki.

8)   Przesyłki nadajemy od poniedziałku do piątku.

9)   Po otrzymaniu i sprawdzeniu przesyłki prosimy o wystawienie komentarza. Jest to dla nas sygnał, że towar dotarł i wszystko przebiegło pomyślnie. Gdyby jednak nie wszystko było w porządku, prosimy o

kontakt. Z pewnością wyjaśnimy wszelkie niejasności i dojdziemy do porozumienia.

10)  Sprzedawca ma obowiązek dostarczenia rzeczy bez wad. Wszystkie artykuły sprzedawane na naszych aukcjach są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych.

11)  Wszelkie spory mogą być rozstrzygane przez właściwe polskie sądy. Konsumenci mają możliwość skorzystania z pozasądowego rozpatrywania reklamacji i sporów. Procedury i informacje dotyczące rozstrzygania sporów znajdują się na stronie www.uokik.gov.pl , w zakładce: Rozstrzyganie sporów

konsumenckich. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów, możesz złożyć swoją skargę także za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem:

http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Podaj przy tym nasz adres poczty elektronicznej: arek@statusokna.com.pl

12)   Wszystkie zdjęcia i opisy produktów są własnością sprzedającego i ich kopiowanie oraz

wykorzystywanie jest zabronione.