Zestaw wypoczynkowy ENZO kanapa leżanka PRODUCENT (6481756069)

zakończona
1 290,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 150,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 150,00 zł
Zakupy powyżej 3 000 zł
  • lokalizacja: Łęka opatowska
  • czas wysyłki: do 14 dni
  • stan: nowy
  • wielkość : dwuosobowa
  • informacje dodatkowe: funkcja spania
Szybki kontakt

tel.: 607 929 259 (Plus)
tel.: 605 092 949 (Plus)
tel.: 794 622 921 (Play)
tel.: 694 280 215 (T-Mobile)

e-mail: sklep@ewomax.pl
formularz kontaktowy: napisz do nas

Zapraszamy 7 dni w tygodniu
od 7:00 do 22:00.

Transport

Towar dostarczamy własnym transportem lub kurierem. Możliwy jest również odbiór osobisty. Czas realizacji zamówienia jest uzależniony od dostępności produktu i stanu na magazynie, a także strefy punktu docelowego.

Ważne!

Nie pobieramy zaliczek! Płacisz całość przy odbiorze. Czas realizacji wynosi max 21 dni roboczych, ale przeważnie 1-14 dni.

Jak zamawiać?
  1. Wybrane produkty dodaj do koszyka i przejdź do kasy
  2. KUP TERAZ
  3. W ciągu max 3 dni wyślemy do Ciebie maila z potwierdzeniem zamówienia
  4. Dzień przed wyjazdem zadzwonimy do Ciebie i uprzedzimy o której godzinie będzie dostawa
  5. Pół godziny przed dostawą otrzymasz telefon od naszego kierowcy
  6. Na koniec prosimy o wystawienie komentarza po transakcji - to dla nas bardzo ważne! Dziękujemy :-)
eRaty Santander
Uwaga!

Oferta dotyczy mebli jak na zdjęciu. W razie wyboru innego koloru / wzoru proszę o umieszczenie informacji na ten temat w komentarzu do zamówienia. W razie jakichkolwiek pytań odnośnie innych kolorów / wzorów prosimy o kontakt przy pomocy formularza dostępnego pod ceną produktu lub kontakt telefoniczny.

Tkaniny - wzornik kolorów

Produkt może zostać wykonany z tkanin dostępnych w ofercie naszego sklepu - patrz wzornik. Po dokonaniu zakupu proszę podać symbol tkaniny, z której ma być wykonany przedmiot. Symbol należy wpisać w formularzu zamówienia w polu "Dodatkowe informacje" lub przesłać mailem. W razie wątpliwości prosimy o kontakt.

Wzornik tkanin jest materiałem poglądowym i nie stanowi podstawy do reklamacji.

Próbnik materiałów

Posiadamy zdecydowaną większość (ponad 80%) próbnikiów materiałów i kolorów drewna, które są w naszej ofercie. Jeśli chcecie Państwo mieć pewność, że wybieracie właściwą tkaninę / kolor, to prosimy o kontakt z nami - wyślemy wybrane próbki na podany przez Was adres GRATIS!

Inna tkanina -
ta sama cena

Jeśli wybierzecie Państwo inną tkaninę / kolor niż ten, który jest zaprezentowany na zdjęciach produktu, ale z dostęnej, przedstawionej palety, to cena mebla pozostanie bez zmian. Zmiana tkaniny / koloru na inny z dostępnych wzorników nie wpływa na zmianę ceny.

Wnoszenie mebli

Nasi kierowcy - ze względów logistycznych - nie wniosą Państwu zamówionych produktów do domu. Prosimy o zapewnienie
sobie osób
do pomocy
w tej
kwestii.

Komplet Enzo Bis

Cena:1290.00
Max 21 dni roboczych
masz pytania?
Wymiary:
Wymiary kanapy:
szerokość: 198 cm
wysokość: 74 cm
głębokość: 93 cm
powierzchnia spania: 198x140 cm
sposób otwierana:
automat
pojemnik na pościel: tak
rodzaj wypełnienia: sprężyny bonellowe
funkcja spania: tak

Kanapa wykonana jest na bonellu a fotel na piance i posiada pojemnik

Komplet wypoczynkowy kupujesz prosto od producenta

Przy zmianie tkanin cena nie ulega zmianie

Dostępne tkaniny widoczne wyżej z zakładce wzorniki tkanin

Inne komplety wypoczynkowe

Komplet Enzo Bis (1290zł)

Komplet Hary Bis(1099zł)

Komplet Hary Leniuch(1220zł)

Komplet Hary Pik (1340zł)(tkanina jak na zdjęciu nie jest dostępna)

Komplet Miki Bis (999zł)

Komplet Miki Boki Bis (999zł)


Komplet Miki Delta (1160zł)(tkanina jak na zdjęciu nie jest dostępna)


Komplet Miki Nikiel (1299zł)(tkanina jak na zdjęciu nie jest dostępna)

Komplet Miki Pik (1240zł)


Komplet Oskar (1299zł)(tkanina jak na zdjęciu nie jest dostępna)

Komplet Oskar Bis (1099zł)

EWOmax
Maciej Wierzba
Opatów, ul. Katowicka 3
63-645 Łęka Opatowska
Wielkopolska
KONTAKT:
kom.: 607 929 259
kom.: 794 622 921
tel./fax: (62) 781 41 36
e-mail: sklep@ewomax.pl
DANE FIRMY:
CEIDG: zobacz wpis
NIP: 619 135 84 76
REGON: 250 750 977
Działamy od 1997 r.
wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u ewomax za co najmniej 3 000 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Bank Zachodni WBK S.A. 43 1090 1144 0000 0000 1402 6902
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 150,00 zł
kolejna sztuka: 150,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 15 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 14 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 150,00 zł
kolejna sztuka: 150,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 15 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 14 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Dostawa 0zł obejmuje powiaty Kępno,Kluczbork,Ostrzeszów,Wieruszów, Oleśnica i Namysłów

Szczegóły w sprawie transportu na dole strony lub przez kontakt telefoniczny lub e-mailowy. Dostępne rodzaje transportu:
-Transport firmy - od 0 do 220 zł-w zależnośœci od odległośœci od siedziby firmy
-Kurier - do uzgodnienia
-Odbiór własny - 0zł
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

  • 607929259
    infolinia czynna codziennie od 8:00 do 22:00
  • 694 280 215
    infolinia czynna codziennie od 8:00 do 22:00
  • 794 622 921
    infolinia czynna codziennie od 8:00 do 22:00
  • 605 092 949
    infolinia czynna codziennie od 8:00 do 22:00

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy: W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub - w przypadku usług - zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: sklep@ewomax.pl Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres Opatów, ul. Katowicka 3, 63-645 Łęka Opatowska. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy (oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy): [adres sprzedającego] Ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [nazwy kupionych przedmiotów], numery oferty w Allegro [numery] . Data zawarcia umowy to [data], data odbioru przedmiotów [data] . Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego] Login Allegro: [login kupującego] Adres: [adres kupującego] Data: [data odstąpienia od umowy] Podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej] Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy: W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. Brak odstąpienia od umowy: Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: - o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

reklamacje

REKLAMACJA PRODUKTU (DOTYCZY UMÓW SPRZEDAŻY ZAWARTYCH OD 25 GRUDNIA 2014 ROKU) Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym.Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad. Szczegółowe informacje dotyczące odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu wady Produktu oraz uprawnień Klienta są określone na stronie Sklepu Internetowego w zakładce "Reklamacja towaru".Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład: pisemnie na adres: Opatów Katowicka 3, 63-645 Łęka Opatowska,w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@ewomax.pl; Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację zaW przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z rękojmi niezbędne będzie dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na koszt Sprzedawcy na adres Opatów Katowicka 3, 63-645 Łęka Opatowska. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj wady, rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby niemożliwe albo nadmiernie utrudnione, Klient poproszony zostanie o udostępnienie, po uprzednim uzgodnieniu terminu, Produktu Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje.Prośba o dostarczenie Produktu, o której mowa w pkt. 7.6 Regulaminu nie ma wpływu na bieg terminu na ustosunkowanie się Sprzedawcy do reklamacji Klienta, o którym mowa w pkt. 7.5 Regulaminu oraz nie narusza prawa Klienta żądania od Sprzedawcy demontażu wadliwego Produktu i ponownego zamontowania Produktu po dokonaniu wymiany na wolny od wad lub usunięciu wady, o którym mowa w art. 561[1] Kodeksu cywilnego. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.Klient będący konsumentem posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: Klient uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży. Regulamin organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa rozporządzenie ministra sprawiedliwości z 25 września 2001 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich. (Dz.U. 2001, nr 113, poz.Klient uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą. Informacja na temat zasad i trybu procedury mediacji prowadzonej przez wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej dostępna jest w siedzibach oraz na stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej.Klient może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem e-mail porady@dlakonsumentow.pl.

pozostałe informacje

POSTANOWIENIA OGÓLNE Sklep Internetowy dostępny pod adresem internetowym www.ewomax.pl prowadzony jest przez Macieja Wierzbę prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą Z.P.H. "EWOMAX" Maciej Wierzba wpisanego do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, posiadającego: adres miejsca wykonywania działalności i adres do doręczeń: Opatów Katowicka 3, 63-645 Łęka Opatowska, NIP 6191358476, REGON 250750977, adres poczty elektronicznej: sklep@ewomax.pl, numer telefonu: + 48 607 929 259.Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do konsumentów, jak i do przedsiębiorców korzystających ze Sklepu Internetowego (z wyjątkiem pkt. 11 Regulaminu, który skierowany jest wyłącznie do przedsiębiorców).Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z realizacją postanowień niniejszego Regulaminu jest Usługodawca. Dane osobowe przetwarzane są w celach, w zakresie i w oparciu o zasady wskazane w polityce prywatności opublikowanej na stronach Sklepu Internetowego. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Każda osoba, której dane osobowe przetwarza Usługodawca ma prawo do wglądu w ich treść oraz prawo do ich aktualizacji i poprawiania.Definicje: DZIEŃ ROBOCZY – jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.FORMULARZ ZAMÓWIENIA – Usługa Elektroniczna, interaktywny formularz dostępny w Sklepie Internetowym umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do elektronicznego koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.KLIENT – (1) osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych; (2) osoba prawna; albo (3) jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną; - która zawarła lub zamierza zawrzeć Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą.KODEKS CYWILNY – ustawa kodeks cywilny z 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. 1964 nr 16, poz. 93 ze zm.).PRODUKT – dostępna w Sklepie Internetowym rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.REGULAMIN – niniejszy regulamin Sklepu Internetowego.SKLEP INTERNETOWY - sklep internetowy Usługodawcy dostępny pod adresem internetowym: www.ewomax.pl.SPRZEDAWCA; USŁUGODAWCA – Maciej Wierzba prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Z.P.H. "EWOMAX" Maciej Wierzba wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, posiadający: adres miejsca wykonywania działalności i adres do doręczeń: Opatów Katowicka 3, 63-645 Łęka Opatowska, NIP 6191358476, REGON 250750977, adres poczty elektronicznej: sklep@ewomax.pl, numer telefonu: + 48 607 929 259.UMOWA SPRZEDAŻY – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu Internetowego.USŁUGA ELEKTRONICZNA – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Sklepu Internetowego.USŁUGOBIORCA – (1) osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych; (2) osoba prawna; albo (3) jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną; - korzystająca lub zamierzająca korzystać z Usługi Elektronicznej.USTAWA O PRAWACH KONSUMENTA, USTAWA – ustawa z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827 ze zm.)ZAMÓWIENIE - oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą.