ZESTAW WHIRLPOOL CZARNY AKP458NB+AMW140NB MIELEC (6482369410)

zakończona
1 425,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska
  • Przesyłka kurierska pobraniowa
  • lokalizacja: Mielec
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • waga (z opakowaniem): 50.00 [kg]
Kontakt

Potrzebujesz pomocy?

Jesteśmy do Twojej dyspozycji!

Telefon:

17 583-12-76 / 667-555-344

E-mail:

allegro.mielec@mycen­ter.pl

Odbiór osobisty


Zakupiony towar można odebrać osobiście w naszym sklepie (po wcześniejszym uzgodnieniu).

Adres sklepu:
Ducha Świętego 3
39-300 Mielec

Godziny otwarcia:
Poniedziałek – Piątek: 9 00 – 18 00
Soboty: 9 00 – 14 00
Niedziele: nieczynne

Serdecznie zapraszamy!
Formy płatności
Gotówka - przy odbiorze towaru
Przelew - przedpłata
PayU - przelew lub raty
Dane do wpłaty

Numer konta:
46 1050 1230 1000 0023 5617 6400
AGD Market Sp. z o.o.
ul. Kopalniana 32
41-807 Zabrze

Konto: ING Bank Śląski S.A.

Przedłużenie gwarancji

Przedłuż gwarancję na zakupione urządzenia nawet do 5 lat! O szczegóły pytaj sprzedawcę.

Przedmiot aukcji
OPEFRUJĘ PAŃSTWU
ZESTAW CZARNY (METAL MALOWANY NA KOLOR CZARNY) WHIRLPOOL
PIEKARNIK AKP458NB PLUS KUCHNIA MIKROFALOWA AWM140NB
Wymiary bez elementów wystających (SxWxG) 59,5 x 59,5 x 56,4 cm
Kolor frontu czarny
Klasa energetyczna A
Napięcie zasilania 230 V
Moc przyłączeniowa 3,2 kW
Pojemność 60 litrów
Drzwi otwierane uchylnie
Sterowanie mechaniczne - pokrętła na froncie piekarnika
Programator pracy piekarnika mechaniczny
Liczba funkcji piekarnika 8
Grill (opiekacz) tak
Termoobieg tak
Rożen nie
Termosonda nie
Typ prowadnic w piekarniku drabinki
Wnętrze piekarnika emalia
Czyszczenie piekarnika ręczne
Opuszczana grzałka grilla (opiekacza) tak
Funkcje dodatkowe funkcja "rozmrażanie"
Bezpieczeństwo użytkowania
Bezpieczeństwo użytkowania chłodne drzwi, chłodzenie obudowy
Wyposażenie
1 półka siatkowa, 2 półki blaszane, instrukcja obsługi w języku polskim, karta gwarancyjna
Gwarancja
Gwarancja 24 miesiące
Wymiary (szer. x wys. x gł.) 59,5 x 38,8 x 34,3 cm
Barwa czarny
Pojemność 20 litrów
Metoda otwierania drzwi w bok - w lewą stronę
Opcje podstawowe gotowanie, grill, podgrzewanie, rozmrażanie
Automatyczny dobór czasu brak danych
Grill kwarcowy
Moc mikrofal 800 W
Moc grilla 1000 W
Kontrola elektroniczne
Średnica płyty obrotowej 24,5 cm
Wykończenie wnętrza stal nierdzewna
System rozchodzenia się mikrofal przestrzenny
Dodatkowe opcje 5 poziomów mocy, blokada rodzicielska, funkcja kombi, szybki start, timer, wyświetlacz LED, zegar
Wyposażenie
instrukcja obsługi w języku polskim, karta gwarancyjna, podstawka talerza obrotowego, ramka maskująca, talerz obrotowy
TOWAR JET NOWY OBJĘTY 24 MIESIĘCZNĄ GWARANCJĄ PRODUCENTA
WYSTAWIAMY FA VAT
Dostępność i gwarancja

Oferowane przez nas produkty na aukcjach allegro są dostępne od ręki.

Wszystkie produkty są nowe .-fabrycznie zapakowane



Produkty pochodzą bezpośrednio od producenta lub polskiego dystrybutora.
Wszystkie produkty objęte są 24-miesięczną gwarancją producenta. Natomiast naprawy gwarancyjne, są całkowicie bezpłatne.

PAMIĘTAJ : KAŻDY SPRZĘT PRZY ODBIORZE NALEŻY ROZPAKOWAĆ PRZY KURIERZE

wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

Adres sklepu: Salon MyCenter ul. Ducha Świętego 3 39-300 Mielec

kontakt

  • 17 583 12 76
    Infolinia czynna od poniedziałku do piątku 9:00-18:00, w soboty 09:00-14:00

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
MyCenter Mielec
ul. Ducha Świętego 3
39-300 Mielec
Polska
 
1. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827) Nabywca będący Konsumentem ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży bez podania przyczyn, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia towaru. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem terminu. 2. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827) Nabywca będący Konsumentem ma prawo do odstąpienia od umowy świadczenia usług drogą elektroniczną bez podania przyczyn, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia tej umowy. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem terminu. 3. Odstąpienie dokonywane jest przez złożenie oświadczenia o odstąpieniu ,od umowy, w szczególności z wykorzystaniem formularza (http://www.mycenter.pl/files/oswiadczenie_odstapienia_od_umowy.pdf) i wysłane dowolnym kanałem porozumienia się na odległość, m.in.: a) wiadomością e-mail, na adres allegro.mielec@mycenter.pl, b) w formie pisemnej, na adres sklepu: ul. Ducha Świętego 3, 39-300 Mielec. 4. Sklep MyCenter w Mielcu niezwłocznie przesyła Konsumentowi potwierdzenie odebrania oświadczenia woli o odstąpieniu od umowy sprzedaży, na wskazany przez Konsumenta adres e-mail. 5. Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy bez ponoszenia kosztów, za wyjątkiem: a) dodatkowych koszów poniesionych przez Konsumenta w związku z wyborem sposobu dostarczenia towaru innym niż najtańszy, zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego b) bezpośrednich kosztów zwrotu towaru (kosztów wysyłki towaru), c) kosztów zwrotu rzeczy, jeżeli ze względu na swój charakter rzeczy te nie mogą zostać w zwykłym trybie odesłane pocztą. 6. Prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej na odległość, o którym mowa w ust. 1. nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów: a) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; b) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; c) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; d) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; e) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; f) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; g) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; h) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; i) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; j) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; k) zawartej w drodze aukcji publicznej; l) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; m) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. 7. W przypadku skorzystania przez Konsumenta z prawa odstąpienia od umowy, Konsument jest obowiązany zwrócić towar Sklepowi MyCenter w Mielcu niezwłocznie tj. nie później niż w terminie nie dłuższym niż 14 (czternaście) dni na adres Sklepu. Konsument może także dokonać zwrotu towaru przekazując go do odbioru osobie upoważnionej przez Sklep MyCenter w Mielcu, przy zachowaniu w/w terminów. Dla do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem. Towar należy dostarczyć na adres sklepu: ul. Ducha Świętego 3, 39-300 Mielec. 8. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru (koszty przesyłki) mając na uwadze, aby wybrać taki sposób, by towar dotarł do Sklepu MyCenter w Mielcu w stanie nie zniszczonym. 9. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 10. Sklep MyCenter w Mielcu, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, z zastrzeżeniem ust. 5. Sklep MyCenter w Mielcu dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. 11. Jeżeli Sklep MyCenter w Mielcu nie zaproponował, że sam odbierze rzecz od Konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 12. Sklep MyCenter w Mielcu nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.

reklamacje

1. Sklep MyCenter w Mielcu ma obowiązek dostarczenia towaru w stanie wolnymod wad. 2. Towar jest dostarczany przez firmę kurierską w oryginalnym, nieotwartym opakowaniu, wraz z pełną dokumentacją, tj. dowodem zakupu i kartą mgwarancyjną. Produkty oferowane przez Sklep MyCenter w Mielcu posiadają kartę gwarancyjną producenta oraz instrukcję obsługi. 3. W razie niezgodności dostarczonego Towaru ze złożonym zamówieniem, Konsument powinien odmówić przyjęcia niezamawianego Towaru i niezwłocznie powiadomić o tym obsługę sklepu. 4. Nabywcy przysługuje prawo złożenia reklamacji zarówno odnośnie wykonania umowy sprzedaży jak i wykonania umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną. W razie stwierdzenia występowania wady rzeczy sprzedanej Sprzedający ponosi odpowiedzialność określoną w szczególności w przepisach art. 556 i 5561-5563 Kodeksu cywilnego. 5. Zgłoszenie reklamacyjne powinno, aczkolwiek nie jest to wymóg rozpatrzenia reklamacji, zawierać: a. Imię i nazwisko, b. numer zamówienia c. opis wady Towaru, d. datę zakupu i numer dowodu zakupu (paragon, faktura), e. protokół szkody, f. zdjęcia uszkodzenia towaru g. rodzaj roszczenia reklamacyjnego. 6. W razie ewentualnych braków reklamacji uniemożliwiających jej rozpatrzenie Sklep MyCenter w Mielcu niezwłocznie powiadomi o konieczności jej uzupełnienia. 7. Zastosowanie się do ust. 5 będzie stanowiło ułatwienie i pozwoli na sprawniejsze rozpatrzenie reklamacji. 8. Reklamacje można składać mailowo pod adresem e-mail: allegro.mielec@mycenter.pl, pod adresem pocztowym ul. Ducha Świętego 3, 39-300 Mielec lub telefonicznie pod nr telefonu 17 583 12 76. . 9. Odpowiedź na zgłoszone żądanie zostanie udzielona w terminie 14 dni. 10. W przypadku reklamacji dotyczących uprawnień z gwarancji, należy kontaktować się z serwisem producenta, wyszczególnionym w karcie gwarancyjnej. 11. W wypadku gdy Konsument nie korzysta z prawa do odstąpienia od umowy, jego obowiązkiem jest rozpakowanie Towaru (nie niszcząc opakowania, ani profili styropianowych) w celu sprawdzenia czy produkt nie posiada uszkodzeń mechanicznych (rys, wgnieceń itp.). W przypadku jakichkolwiek rozbieżności należy sporządzić Protokół Szkody wraz z osobą dostarczającą paczkę i niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedającym. 12. Zwrot Towaru w sytuacji określonej w ust. 10 odbywa się na koszt sklepu MyCenter w Mielcu. W przypadku uszkodzeń mechanicznych (rys, wgnieceń, itp.) powstałych po wydaniu Towaru sklep MyCenter w Mielcu nie ponosi odpowiedzialności.