Zestaw uszczelek zacisku tył Opel Signum 38mm (6910993665)

7 dni do końca
cena kup teraz
56,00 zł
z 2 sztuk
Koszty dostawy
  • List polecony ekonomiczny 10,00 zł
  • List polecony priorytetowy 11,00 zł
  • Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 14,00 zł
  • lokalizacja: LUBORZYCA, Polska
  • stan: nowy
  • faktura: Nie wystawiam faktury
  • producent części: inny

Witam,man do sprzedania zestaw uszczelnień wraz z tłoczkiem,zestaw pasuje do Opel Signum ,lata produkcji 2003-2007r. Szczegółowe zastosowanie poniżej.

Zestaw pasuje do zacisku tylnego produkcji ATE,średnica tłoczka 38 mm !!!!!.

Uszczelki zostały wyprodukowane przez Hiszpańską firmę Autofren D4614C

Gwarancja na podstawie paragonu lub faktury vat..

Więcej informacji tel:+48 884047999

OPEL SIGNUM
2.2 direct (2003.05 - ???); 2198.00 ccm - 155.00 KM/114.00 kW; Silnik: Z 22 YH
1.8 (2003.05 - ???); 1796.00 ccm - 122.00 KM/90.00 kW; Silnik: Z 18 XE
2.0 Turbo (2003.05 - ???); 1998.00 ccm - 175.00 KM/129.00 kW; Silnik: Z 20 NET
3.2 V6 (2003.05 - ???); 3175.00 ccm - 211.00 KM/155.00 kW; Silnik: Z 32 SE
2.0 DTI (2003.05 - ???); 1994.00 ccm - 100.00 KM/74.00 kW; Silnik: Y 20 DTH
2.2 DTI (2003.05 - ???); 2171.00 ccm - 125.00 KM/92.00 kW; Silnik: Y 22 DTR
3.0 V6 CDTI (2003.05 - ???); 2958.00 ccm - 177.00 KM/130.00 kW; Silnik: Y 30 DT
1.9 CDTI (2004.04 - ???); 1910.00 ccm - 120.00 KM/88.00 kW; Silnik: Z 19 DT
1.9 CDTI (2004.04 - ???); 1910.00 ccm - 150.00 KM/110.00 kW; Silnik: Z 19 DTH
2.8 V6 Turbo (2005.09 - ???); 2792.00 ccm - 230.00 KM/169.00 kW; Silnik: Z 28 NEL
3.0 V6 CDTI (2005.09 - ???); 2959.00 ccm - 184.00 KM/135.00 kW; Silnik: Z 30 DT
1.8 (2005.09 - ???); 1796.00 ccm - 140.00 KM/103.00 kW; Silnik: Z 18 XER
1.9 CDTI (2005.08 - ???); 1910.00 ccm - 100.00 KM/74.00 kW; Silnik: Z 19 DT
2.8 V6 Turbo (2006.01 - ???); 2792.00 ccm - 250.00 KM/184.00 kW; Silnik: Z 28 NET
2.8 (2006.10 - ???); 2792.00 ccm - 280.00 KM/206.00 kW; Silnik: Z 28 NET
wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 18,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
List polecony priorytetowy 11,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
List polecony ekonomiczny 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje

kontakt

  • +48 733 079 509
    infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-19:00
  • sklep@otoopel.pl
    Reklamacje proszę o kontakt na nuner tel:+ 48 733 079 509 lub email sklep@otoopel.pl

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

 
Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy zawartej na odległość: W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług – zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Koszt zwrotu rzeczy: W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. Nie wysyłaj do nas przesyłek \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"za pobraniem\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\" nie realizujemy płatności za pośrednictwem kuriera lub poczty. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: [adres e-mail]. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres sklep@otoopel.plWzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy (oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy): Tomasz Cholewa TOPELLuborzyca 88 32-010 Luborzyca Ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [nazwy kupionych przedmiotów], numery oferty w Allegro [numery] . Data zawarcia umowy to [data], data odbioru przedmiotów [data] . Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego] Login Allegro: [login kupującego] Adres: [adres kupującego] Data: [data odstąpienia od umowy] Podpis: (tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej). Sytuacje w których odstąpienie od umowy nie będzie możliwe: Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: - o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; - w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; - w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; - w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; - w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; - w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; - o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; - zawartej w drodze aukcji publicznej; - o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; - o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Poznaniu. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce"Rozstrzyganie sporów konsumenckich".

reklamacje

Procedura reklamacji: 1. Klient ma prawo reklamować zakupiony towar w trakcie trwania gwarancji lub może skorzystać z (Art.8 ust.1) Niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową. Jeżeli towar konsumpcyjny jest niezgodny z umową, kupujący może żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę. Sekwencyjność roszczeń. Przy zgłaszaniu reklamacji lub przy korzystaniu z uprawnień niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową konsument nie może od sprzedawcy w pierwszej kolejności zażądać odstąpienia od umowy sprzedaży, ponieważ w Ustawie o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego ustawodawca wprowadził tzw. sekwencyjność roszczeń, polegającą na tym , że w przypadku ujawnienia się niezgodności towaru z umową konsument może wobec sprzedawcy wystąpić w pierwszej kolejności z roszczeniem naprawy , jeśli naprawa jest niemożliwa wymiany towaru na nowy zgodny z zawartą umową. Przed wysłaniem wadliwego towaru konieczny jest kontakt mailowy. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem e-mail: sklep@otoopel.pl. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: - imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - przedmiot reklamacji - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 2. Po wysłaniu tego maila klient otrzymuje indywidualny numer reklamacyjny oraz adres na który ma zostać odesłany reklamowany produkt. 3. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail. 4. W przypadku pytań i wątpliwości, prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny, udzielimy szczegółowych informacji dotyczących reklamacji.

pozostałe informacje

Rodzaje płatności: - PayU (wewnętrzny system płatności Allegro) - Przelew Pocztowy lub w placówce Banku - Przesyłka Pobraniowa (płatna na miejscu kurierowi) - Odbiór osobisty Dane do przelewu bankowego: Tomasz Cholewa TopelLuborzyca 8832-010 Luborzyca Nr konta BGŻ 53203000451130000015584790W tytule przelewu proszę podać nazwę użytkownika Allegro oraz imię i nazwisko. Do ceny zakupu dolicz koszty wysyłki znajdującej się w zakładce płatności. Sprzedawca zobowiązuje się do dostarczenia rzecz bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży. Regulamin: 1.Jeśli nie jesteś pewien zakupu - nie licytuj. Proszę zwracać uwagę na parametry,numery,wygląd licytowanego przedmiotu w razie wątpliwości proszę zadzwonić, proszę o podanie informacji w formularzu opcji dostawy lub wysłać wiadomość e-mailem. 2.Po zakupie przedmiotu bardzo proszę wypełnić formularz opcji dostawy, podać dokładny adres wysyłki w formularzu lub wysłać e-mail z adresem (proszę podawać aktualne dane) - niezbędne do zrealizowania zamówienia. 3.Po zakończonej transakcji wystaw stosowny komentarz, jeśli transakcja nie spełniła twoich oczekiwań zanim wystawisz komentarz neutralny lub w skrajnej sytuacji negatywny, skontaktuj się z nami a zrobimy wszystko co w naszej mocy żeby sprostać twoim oczekiwaniom. 4. Wszystkie ceny zawierają podatek VAT (Dokumentem potwierdzającym sprzedaż jest paragon fiskalny,na życzenie klienta wystawiamy Fakturę VAT). 5. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem, zastosowanie mają przepisy prawa cywilnego oraz ustaw konsumenckich i regulaminu Allegro.