ZESTAW TELESKOP MIKROSKOP LORNETKA | Opticon (7047475777)

1 moneta

Zakres powiększeń : 150x, 450x, 900x
Oświetlenie naturalne
Oświetlenie sztuczne
Teleskop :
System optyczny refraktor (teleskop soczewkowy)
Średnica obiektywu : 45 mm
Ogniskowa : 600 mm
Lornetka 8x21

NASZA CENA:

199.00 PLN

DOKŁADNY OPIS PRODUKTU

Duży teleskop + mikroskop + lornetka!
Nowość! Eksperymentuj, odkrywaj, podziwiaj!
26 elementów – ten zestaw szybko się nie znudzi!
Instrumenty edukacyjne rekomendowane przez ekspertów

Ceniony zestaw edukacyjny dla młodych naukowców teraz dostępny także z lornetką! ScienceMaster SE jest unikalnym zestawem 3 instrumentów optycznych, dostarczającym setek godzin inspirujących eksperymentów i obserwacji. ScienceMaster SE to doskonały prezent, który rozbudza ciekawość świata, rozwija wyobraźnię, uczy i bawi.

Uniwersalna lornetka turystyczna
o parametrach 8x21 jest optymalna do oglądania ptaków, leśnej zwierzyny, krajobrazu, samolotów oraz widowisk sportowych. Soczewki pokryto specjalnymi powłokami z fluorku magnezu, podwyższającymi współczynnik transmisji światła oraz gwarantującymi naturalne odwzorowanie kolorów. W centralnej części lornetki znajdują się pryzmaty ze szkła szlachetnego, zbudowane w niemieckim systemie Schmidta-Pechana. Rozwiązanie to zapewnia szerokie pole widzenia przy zachowaniu kompaktowych wymiarów instrumentu. Lornetka po złożeniu mieści się w kieszeni i jest zawsze pod ręką kiedy tylko zaczyna się dziać coś ciekawego. Lekki i wytrzymały korpus wykonano z aluminium i obito ochronnym gumowym pancerzem. Zabezpiecza on lornetkę przed uszkodzeniami, absorbuje uderzenia i gwarantuje pewny chwyt. Lornetka posiada również praktyczny futerał, który można przypiąć na biodrze do pasa.

Tam, gdzie potrzeba mocniejszego przybliżenia przyda się duży teleskop oferujący powiększenie aż 120x. Osadzona na pełnowymiarowym statywie luneta astronomiczna doskonale sprawdza się przy obserwacjach gwiazd, planet, komet oraz Księżyca, ukazując kratery, góry i morza na powierzchni Srebrnego Globu. Głowica azymutalna sprawia, że posługiwanie się teleskopem jest wyjątkowo łatwe. Dzięki dodatkowej lunetce celowniczej może służyć do namierzania celów naziemnych.

Wyposażony w 3 obiektywy i podwójny system podświetlania próbek mikroskop oferuje powiększenia dochodzące do 900x! Przy jego pomocy dokonasz dziesiątków wspaniałych doświadczeń – oglądaj w dużym zbliżeniu komórki roślinne, mikroskopijne żyjątka, włosy, liście, mikrodruki na banknotach, owady, glony, źdźbła leśnego mchu, włókna tkanin… granice wyznacza tylko wyobraźnia. W pudełku znajdziesz gotowe próbki, które można oglądać natychmiast po wyjęciu z opakowania, a także materiały do przygotowania własnych preparatów – szkiełka mikroskopowe, narzędzia do prac precyzyjnych oraz fiolki na odczynniki.

Sprzęt objęty jest pełną dwuletnią gwarancją producenta i posiada instrukcję w języku polskim.

Z TYM PRODUKTEM OTRZYMASZ GRATIS

GALERIA ZDJĘĆ

SPECYFIKACJA TECHNICZNA

Parametry techniczne mikroskopu:Model: PupilZakres powiększeń: 150x, 450x, 900xOświetlenie naturalne TakOświetlenie sztuczne TakGotowe preparaty mikroskopowe TakGotowe szkiełka na preparaty TakZestaw narzędzi laboratoryjnych TakParametry techniczne teleskopu:Model StarRangerUkład optyczny Refraktor (teleskop soczewkowy)Średnica [mm] 45 mmOgniskowa [mm] 600 mmŚwiatłosiła f/13,3Typ montażu AzymutalnyWyciąg okularowy 0,98"Maks. teoretyczne powiększenie 120 xZałączone okulary Huygens 10 mm
Huygens 5 mmParametry techniczne lornetkiŚrednica obiektywów 21 mmPowiększenie: 8xPole widzenia 131m/1000mŹrenica wyjściowa 2,6 mmKonstrukcja pryzmatów Schmidta-PechanaRegulacja ostrości centralnaDodatkiZawartość zestawu 5 gotowych do oglądania preparatów
2 wymienne okulary teleskopowe w etui
3 fiolki na preparaty
3 szkiełka podstawowe
3 szkiełka nakrywkowe
Lornetka z pokrowcem
Mikroskop
Teleskop
zestaw narzędzi labolatoryjnych

SPRAWDŹ INNE PRODUKTY NA PREZENT

MARKOWY SPRZĘT W NAJLEPSZEJ CENIE

MARKOWE PRODUKTY W PRZYSTĘPNEJ CENIE Produkty OPTICON, to wysokiej klasy sprzęt tworzony przez specjalistów, którzy mają za sobą tysiące godzin spędzonych na obserwacjach astronomicznych, biologicznych i przyrodniczych. Dzięki wiedzy naszych inżynierów, jesteśmy w stanie tworzyć produkty trwałe, praktyczne, wygodne, a przede wszystkim użyteczne dla każdego pasjonata astronomii, biologii lub otaczającej nas przyrody. Każdy produkt marki OPTICON opiera się na przestrzeganiu rygorystycznych norm jakościowych, starannemu doborowi materiałów i wsparciu kontroli podczas procesu produkcji. Tylko dzięki temu mamy pewność, że nasze produkty spełnią swoje zadanie! Przekonały się o tym tysiące zadowolonych użytkowników na całym świecie. Produkty OPTICON znalazły zastosowanie w: ZBIERANIU DANYCH NAUKOWYCH Produkty OPTICON wykorzystywane są między innymi przez obserwatorów gwiazd zmiennych, naukowców przeprowadzających badania roślin i taknek zwierzęcych, obserwatorów zajmujących się badaniem zachowań zwierząt w ich naturalnym środowisku. EDUKACJI Wiele s zkół podstawowych, ponad podstawowych i uczelni wyższych zaopatrzyło się nasze produkty, dzięki czemu uczniowie i studenci mogą zobaczyć jak wygąda Księżyc, sprawdzić jak wyglądają z bliska płatki róży, poznać budowę owadów lub podziwiać widoki przyrody. OBSERWACJI AMATORSKIEJ Markowe produkty OPTICON pozwalają na rozwój pasji już od najmłodszych lat! Nasze teleskopy służą astronomom-amatorom do obserwacji gwiazd i planet na nocnym niebie. Mikroskopy OPTICON sprawdzają się w badaniu chorób przydomowych roślin lub poznawaniu otazcającej nas roślinności. Dzięki lunetom OPTICON, ornitolodzy mogą nawet w miejskim szumie pielęgnować swoje hobby.

NASZE PRODUKTY WYRÓŻNIA

JAKOŚĆ OPTYKI To najważniejsza cecha na którą zwracamy uwagę. Starannie testujemy każdą partię soczewek i zwierciadeł. JAKOŚĆ WYKONANIA Nasze produkty są trwałe i bezpieczne w użytkowaniu. Nie tracą z czasem swoich właściwości optycznych. Dodatkowo dajemy pełną 24 miesięczną gwarancję. RADOŚĆ Z OBSERWACJI Do każdego teleskopu dołączamy szereg praktycznych dodatków ułatwiających początkującym wkroczyć w świat obserwacji astronomicznych i biologicznych. GWARANCJA ZADOWOLENIA W przypadku, gdyby nasz produkt nie spełnił Państwa oczekiwań wystarczy go odesłać w ciągu 14 dni, a zwrócimy 100% ceny towaru.

SZYBKI KONTAKT

Masz pytania? Skontaktuj się z nami!

Chętnie odpowiemy na wszystkie Twoje pytania i pomożemy Ci zrealizować zamówienie!

Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku. Nasza infolinia działa od 8:00-17:00

+48 71 394 71 19

allegro@teleskop.pl

Długosza 42-46 Wrocław

NASZE PROPOZYCJE NA PREZENT

Zakupy na naszej aukcji są bezpieczne Nad akt
Dostawa i płatność
od 9,90 zł

Lokalizacja: Wrocław, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u Teleskop_pl za co najmniej 250.00 zł.

Wysyłka

24 miesiące
12 miesięcy dla przedsiębiorców
Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

GFCorp, Serwis Główny
Dodatkowe informacje

Postępowanie reklamacyjne w razie niezgodności Towaru z Umową Sprzedaży 1. Sprzedawca odpowiada wobec Konsumenta za niezgodność z Umową Sprzedaży Towaru zakupionego przez tego Konsumenta, w zakresie określonym ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej. 2. W celu uniknięcia wątpliwości stwierdza się, że żadne z postanowień niniejszego Regulaminu nie ogranicza uprawnień Konsumenta jakie przysługują mu na podstawie przepisów prawa. 3. Towar należy zwrócić na adres Sprzedawcy, tj. GF Corp spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k., ul. Jana Długosza 42-46, 51-162 Wrocław. 4. Reklamacja powinna zawierać co najmniej informację o typie reklamowanego towaru (z podaniem kodu, pod jakim Towar występuje na załączonym do zamówienia potwierdzeniu sprzedaży lub numerem aukcji), wskazanie terminu wykrycia wady, dane Klienta oraz opis wady Towaru. 5. Sprzedawca rozpatruje reklamacje w terminie 14 dni od dnia otrzymania reklamowanego towaru. 6. Odpowiedź na reklamację Sprzedawca kieruje na adres wskazany przez Konsumenta. W przypadku braku podania adresu odpowiedź zostanie przesłana na adres podany podczas rejestracji lub podczas składania zamówienia. Gwarancja 1. Niezależnie od odpowiedzialności z tytułu niezgodności towaru z Umową , Towary oferowane w Sklepie są objęte gwarancją, o ile w opisie aukcji nie wskazano inaczej. 2. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych, usterek wywołanych nieprawidłową eksploatacją oraz obsługą, a także podzespołów ulegających naturalnemu zużyciu.

Zwroty