ZESTAW POJEMNIKÓW Tigex DO POKARMU (6541435787)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
30,00 zł
Koszty dostawy
  • Pocztex Kurier48 12,00 zł
  • Przesyłka kurierska 18,00 zł
  • Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 18,00 zł
Zakupy od 1 000 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: STRZELCE KRAJEŃSKIE, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT

Preferujemy kontakt e-mail

Hl_Plus@o2.pl

jeśli jednak nie możesz czekać dzwoń:

533 240 498

Jesteśmy do Państwa dyspozycji w godzinach

od 9:00-15:00

później prosimy o kontakt e-mail

Niezależnie od ilości kupionych przedmiotów

koszt wysyłki jest jeden.

Wysyłkę realizujemy przy pomocy

firm kurierskich DPD, Fedex lub na życzenie

Poczty Polskiej

Dostępne formy płatności:
* za pobraniem
* payu (allegro.pl)
* tradycyjny przelew

ZESTAW POJEMNIKÓW Tigex DO POKARMU

Pojemnik o pojemności 200ml umożliwia przechowywanie pokarmu dla dziecka. Nadaje się do sterylizacji.

Szczelne zamknięcie umożliwia bezpieczne przechowywanie i transport. Można bezpiecznie używać z

podgrzewaczem do butelek, mikrofalówką, zmywarką do naczyń i sterylizatorem.

W zestawie 6 pojemników o pojemności 200ml+pokrywki

Przedmiot NOWY lekko uszkodzone opakowanie

DOSTĘPNY NA TEJ AUKCJI TOWAR POCHODZI Z NIEMIECKICH DOMÓW

HANDLOWYCH- POEKSPOZYCYJNE NADWYŻKI TOWARU.

TOWAR ZOSTAŁ PRZEZ NAS SPRAWDZONY PRZED SPRZEDAŻĄ.

TOWAR W 100% SPRAWNY


Za uszkodzenia podczas transportu nie odpowiadamy, paczkę należy otworzyć w obecności kuriera !!!

W przypadku uszkodzenia spisać protokół szkody!!!

NA TOWAR UDZIELAMY 3 MIESIĘCZNEJ GWARANCJI, JEDNAK NIE OBEJMUJĘ ONA USZKODZEŃ SPOWODOWANYCH NIEWŁAŚCIWYM KORZYSTANIEM ZE SPRZĘTU ( USZKODZEŃ MECHANICZNYCH)

Zamówienia są realizowane zaraz po wpłynięciu zawiadomienia o płatności PAYU

lub w dniu zaksięgowania środków na naszym koncie.

Jesteśmy legalnie działającą firmą do każdego zakupu wystawiamy paragon.

Zobacz nasze pozostałe aukcje:

Strona "o mnie" Wszystkie aukcje


Dodano 2015-11-18 15:28
Za uszkodzenia powstałe w czasie transportu paczki nie odpowiadamy. W przypadku jeżeli towar dotarł do Państwa uszkodzony podstawą reklamacji jest spisanie protokołu uszkodzenia w obecności przewoźnika.

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u HL_Plus za co najmniej 1 000 zł.
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 18,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Pocztex Kurier48 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 18,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni robocze
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

Dane do przelewu w przypadku wpłat bezpośrednich Łukasz Pałasz Wojska Polskiego 2/12 66-500 Strzelce Krajeńskie nr konta 30 1020 1967 0000 8502 0136 4371

kontakt

  • poniedziałek - piątek 09:00 - 14:00
  • sobota - niedziela zamknięte

pozostałe informacje

Za uszkodzenia powstałe w czasie transportu paczki nie odpowiadamy. W przypadku jeżeli towar dotarł do Państwa uszkodzony podstawą reklamacji jest spisanie protokołu uszkodzenia w obecności przewoźnika.

Przedmioty sprzedawane na aukcjach, w których jest informacja, że pochodzą z

niemieckich domów handlowych są to produkty ze zwrotów sklepowych w ciągu kilku dni w dużych sieciach detalicznych z innych powodów niż usterki techniczne np.

nietrafiony prezent, brak kompatybilności ze sprzętem lub są to modele powystawowe.

Wszystkie towary są najwyższej jakości, są przetestowane i sprawne w 100%.

Niektóre przedmioty mogą posiadać drobne ślady użytkowania typu  drobne ryski.

Rekompensatą tego jest niska cena nawet do 50% niższa niż rynkowa.

Dbamy o satysfakcje naszych klientów dlatego w przypadku niezadowolenia z

dokonanego zakupu istnieje możliwość zwrotu towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni.

Pozostałe sprzedawane przedmioty są w 100% NOWE prosto z hurtowni lub zakupione bezpośrednio od producenta.

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
HL_Plus Łukasz Pałasz
Wojska Polskiego 2/12
66-500 Strzelce Krajeńskie
PL
Dodatkowe informacje

 

Zgodnie z obowiązującym prawem, kupujący ma prawo do zwrotu zakupionego towaru, w ciągu 14 dni od daty zakupu, bez podania przyczyny.  Zwracany towar musi być kompletny, w oryginalnym opakowaniu, nie może być uszkodzony, ani nosić śladów użytkowania. 

Łącznie z zakupionym przedmiotem należy przesłać paragon oraz wypełniony formularz zwrotu.

Klient dokonuje zwrotu na swój koszt.

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 1 rok (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
HL_Plus Łukasz Pałasz
Wojska Polskiego 2/12
66-500 Strzelce Krajeńskie
PL
Dodatkowe informacje

  Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem Hl_Plus@o2.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: Imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego; Datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji; Przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego; Wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.  Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.  Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.  Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.  Przedmiot musi być zapakowany w sposób umożliwiający bezpieczny transport.  Przesyłany przedmiot powinien być kompletny (włączając w to akcesoria  mające wpływ na funkcjonalność sprzętu lub mogące być jedną z przyczyn nieprawidłowego funkcjonowania).    Podstawą do złożenia reklamacji jest posiadanie dowodu zakupu w postaci paragonu lub faktury VAT.   

 Nie przyjmujemy zwrotów lub reklamacji przesyłanych za pobraniem. Prosimy więc liczyć się z tym, że taka przesyłka nie zostanie odebrana i w żadnym razie nie pokryjemy kosztów związanych z jej wysłaniem. 

gwarancja

Rodzaj Gwarancji: sprzedającego

Okres gwarancji: 3 miesiące

Dodatkowe informacje

 Podstawą gwarancji jest dokument zakupu (paragon, FV)