ZESTAW OGRODNIKA GRABKI ŁOPATKA__WÓZEK + NARZĘDZIA (6541631797)

zakończona
35,90 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 14,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 24,00 zł
  • lokalizacja: Cieszyn
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • bohater: brak
  • marka: inna
  • wiek dziecka: 3 lata +

Kontakt

Opis

  • Zabawka nowa
  • Zabawka bezpieczna
  • Przy zakupie na więcej niż 1 aukcji za przesyłkę płacisz 1 raz (wysyłka kurierem)
  • Zapoznaj się z regulaminem naszych aukcji w zakładce O MNIE
  • Dołączamy paragon lub fakturę VAT
  • Wysyłamy Pocztą Polska, kurierem GLS lub K-EX
  • Odpowiadamy na wszystkie maile - jeśli nie otrzymałeś odpowiedzi w ciągu 24 godz. to znaczy, że wiadomość do nas nie dotarła
  • Dla użytkowników posiadających minimum - możliwość kupna za pobraniem, w innym przypadku prosimy o kontakt telefoniczny.

Szczegóły

ZESTAW MAŁEGO OGRODNIKA -

WÓZEK + NARZĘDZIA

Zestaw małego ogrodnika to świetny pomysł na zabawę Twojego dziecka w ogródku bądź piaskownicy.

Dzięki tym narzędziom każde dziecko poczuje się jak profesjonalny ogrodnik.

Idealna zabawka dla aktywnych dzieci.

Wszystkie zabawki zapakowane w wózek na kółkach.

ZESTAW ZAWIERA:

- łopatka

- grabki

- nożyce

- dziabki

- zraszacz/atomizer

- konewka

- przyrząd do robienia dziur na sadzonki

- widełki

- wózek

Wymiary wózka: 28 x 18 x 56 (cm).

SUPER POMYSŁ NA UDANY PREZENT DLA MAŁEGO OGRODNIKA

POLECAMY RÓWNIEŻ INNE ZABAWKI DLA NAJMŁODSZYCH

DREWNIANE ZABAWKI DLA MALUCHA

ORAZ PIĘKNE WÓZECZKI DLA LALEK FIRMY DORIS

wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 2 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 24,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 2 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

kontakt

  • rajmalucha@doris24.pl
    Odpisujemy na każdego e-mail'a jeśli nie otrzymaleś odpowiedzi znaczy, że mail do nas nie dotarł.

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
FHU DORIS-TRADE
Rzeźnicza 5
43-400 Cieszyn
Polska
 
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. W celu dokonania zwrotu prosimy o zapoznanie się z naszym regulaminem dostępnym w zakładce "Pozostałe informacje", punkt 6.

reklamacje

Wszystkie towary znajdujące się w ofercie sklepu są fabrycznie nowe i objęte rękojmią na wady ukryte. Reklamacje z tytułu rękojmi będą rozpatrywane w oparciu o przepisy Kodeksu Cywilnego, w terminie do 14 dni od otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego. W celu złożenia reklamacji prosimy o zapoznanie się z naszym regulaminem dostępnym w zakładce "Pozostałe informacje", punkt 7.

pozostałe informacje

Uwaga!! W okresie przedświątecznym czas realizacji zamówienia może wydłużyć się do 48 godzin. 1. Dane firmy : FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "DORIS-TRADE"DOROTA BODA-NORENBERG Wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki. Adres miejsca prowadzenia działalność oraz adres do korespondencji: ul. Rzeźnicza 5, 43-400 Cieszyn NIP 5471458333 REGON 070646874 2. Kontakt: e-mail: rajmalucha@doris24.pl 3. Dane do przelewu: Raiffeisen Polbank 27 1750 0012 0000 0000 2780 1757 F. H. U. Doris ul. Rzeźnicza 5 43-400 Cieszyn W tytule przelewu prosimy podać nazwę użytkownika kupującego oraz numer aukcji. 3.1. WAŻNE! W przypadku zapłaty poprzez PayU, zamówienia realizowane są do 24 godzin (dni robocze) od zaksięgowania wpłaty na naszym koncie bankowym, a nie na koncie w serwisie Allegro. KUPUJĄC NA NASZYCH AUKCJACH AKCEPTUJESZ PONIŻSZY REGULAMIN: 1. Przed dokonaniem zakupów zapoznaj się z opisem na aukcji. 2. Zakupy: - O wybranym kolorze należy nas poinformować w Wiadomości dla Sprzedającego lub w e-mailu bezpośrednio po zakupie u w przeciwnym razie wysyłamy zabawkę losowo. - Jeśli zakupisz towar na naszych aukcjach, czekamy na wpłatę do 2 tygodni. Po tym czasie, jeśli pieniądze nie wpłyną, aukcja zostanie wznowiona, a my rozpoczynamy procedurę zwrotu prowizji. - Do każdej przesyłki dołączana jest faktura VAT. O braku FV należy nas poinformować mailowo w dniu otrzymania przesyłki. 3. Akceptowane płatności: - Przelew na konto Raiffeisen POLBANK - Płatność Payu - Pobranie ( dla użytkowników posiadających przewagę komentarzy pozytywnych) 4. Wysyłka: - Poczta Polska - Firma kurierska GLS - Nie udostępniamy odbioru osobistego - Gwarantujemy wysłanie towaru nowego, nieużywanego zgodnie z państwa oczekiwaniami i opisem na aukcji. - Czas realizacji zamówienia- towar wysyłamy w ciągu 24 godz. (w dni robocze) od otrzymania przelewu na nasze konto bankowe. Przesyłka za pobraniem jest odpowiednio droższa i realizowana do 24 godz. od zamówienia (w dni robocze) - Towary wysyłane z firmy Doris firmą kurierską, należy sprawdzać czy nie zostały uszkodzone w transporcie. Przedmioty zawarte w paczkach mogą ulegać uszkodzeniu podczas przeładunku. Prosimy więc o sprawdzanie towaru, który do państwa trafia ( zawartość przesyłki należy sprawdzić nawet gdy nie ma widocznych uszkodzeń zewnętrznych opakowania). W razie stwierdzonych nieprawidłowości prosimy o sporządzenie protokołu szkody w obecności kuriera. Ułatwi nam to sprawne załatwianie reklamacji z tego tytułu. Regulamin świadczeń usług GLS https://gls-group.eu/PL/pl/regulamin - W przypadku wysyłki pocztexem, Pocztą Polską gdyby było jakiekolwiek podejrzenie naruszenia paczki lub jej zawartości ma Pan/i prawo otworzyć ją komisyjnie na poczcie, sprawdzić całość zawartości i dochodzić roszczeń z tytułu nienależytego wykonania usługi. Tak ustala to Regulamin świadczenia usług powszechnych - par. 38, 39, 41, 42. Proszę się zapoznać. Adres internetowy podaję poniżej." http://www.poczta-polska.pl/hermes/uploads/2013/07/regulamin-swiadczenia-uslug-powszechnych-28-czerwca-2013.pdf - Podpisanie odbioru przesyłki bez jej sprawdzenia jest równoznaczne z potwierdzeniem odbioru przesyłki w stanie niezmienionym i nieuszkodzonym.- Po nadaniu paczki wysyłamy potwierdzenie e-mailem. Przesyłka kurierska powinna trafić do adresata w następnym dniu roboczym, za przesyłki pocztowe i czas ich doręczenia odpowiedzialność ponosi Poczta Polska. - Zaginione przesyłki, które do państwa nie docierają zawsze reklamujemy jako nadawca po upływie 14 dni roboczych od daty nadania przesyłki, następnie czekamy na zajęcie stanowiska przez pocztę i ustosunkowanie się do naszej reklamacji. W przypadku winy ze strony poczty załatwiamy sprawę zawsze z korzyścią dla klienta (zwrot wpłaty lub wysłanie nowego towaru). Uprzedzamy, że proces reklamacji w instytucji takiej jak Poczta trwa ponad 30 dni. 5. Koszt przesyłki: - Koszt wysyłki podany jest w opisie licytowanego przedmiotu (dotyczy jednej sztuki) i zawiera opłatę za zapakowanie i wysłanie przedmiotu oraz podatek VAT. - Przedmioty wielkogabarytowe i zakupy z aukcji łączonych wysyłamy tylko firmą kurierską. - Przy zakupie na kilku aukcjach, za przesyłkę płacisz raz - (nie dotyczy to jednak przedmiotów, gdzie uwzględniono dodatkowe informacje n/t formy płatności i przesyłki w szablonie aukcji i każdy z przedmiotów wysyłany jest osobną paczką). W pozostałych przypadkach dolicz do ceny zakupionych przedmiotów najwyższą cenę za przesyłkę kurierską. Jeśli kupiłeś kilka przedmiotów i nie wiesz ile doliczyć za przesyłkę - skontaktuj się z nami. 6. Zwrot:- Konsument może zrezygnować z zakupionego towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki, pod warunkiem, że nie był on używany oraz nie jest w żaden sposób zniszczony (zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku „O ochronie niektórych praw konsumentów, oraz o sprzedaży konsumenckiej"). - Od daty oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru.- Warunkiem przyjęcia zwrotu jest odesłanie nam zakupionego towaru, pod warunkiem że zwracane produkty są w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu, co oznacza, że w celu sprawdzenia charakteru, cech i funkcjonalności produktu klient powinien obchodzić się z produktem i sprawdzić go tylko w takim zakresie, w jakim mógłby to zrobić dokonując zakupu w sklepie stacjonarnym. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu, będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu. W przypadku przesłania towaru w nieoryginalnym lub uszkodzonym opakowaniu, od kosztu zwrotu zostanie odjęta kwota w wysokości 10% wartości zwracanego produktu. Produkt należy odesłać wraz z kompletem dokumentów. Prosimy o dołączenie dowodu zakupu oraz wypełnionego formularza odstąpienia od umowy zawartej na odległość. - Koszt odesłania ponosi kupujący, firma nie przyjmuje przesyłek za pobraniem. Zwrot kosztów zamówienia nastąpi w ciągu 14 dni od odstąpienia od umowy zawartej na odległość.- Prosimy o poinformowanie nas mailem o zwrocie towaru, nie przyjmujemy paczek niewiadomego pochodzenia. - Zwroty prosimy kierować wyłącznie na adres: FHU Doris-Trade ul. Rzeźnicza 5 43-400 Cieszyn 7. Reklamacja: - Wszystkie towary znajdujące się w ofercie sklepu są fabrycznie nowe i objęte rękojmią na wady ukryte. Reklamacje z tytułu rękojmi będą rozpatrywane w oparciu o przepisy Kodeksu Cywilnego, w terminie do 14 dni od otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego. - W przypadku towarów objętych gwarancją producenta do przesyłki dołączona jest karta gwarancyjna podpisana i podstemplowana przez sprzedającego. Jeżeli stwierdzą państwo wadę ukrytą bądź uszkodzenie towaru prosimy o niezwłoczny kontakt z nami w celu ustalenia dalszego toku postępowania. - Reklamacje dotyczące braków ilościowych w zamówionym towarze (brak części), będą przyjmowane najpóźniej w dniu następny od daty doręczenia przesyłki. - W przypadku odesłania do nas towaru - prosimy o powiadomienie mailem.- Reklamacje wraz z wypełnionym formularzem oraz dowodem zakupu prosimy przesłać na adres podany poniżej. Towar należy wysłać zwykła paczką pocztową ekonomiczną na adres: FHU Doris-Trade ul. Rzeźnicza 5 43-400 Cieszyn 8. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem, zastosowanie mają przepisy prawa cywilnego oraz ustaw konsumenckich i regulaminu Allegro. UWAGA! Zdjęcia zabawek są naszą własnością i są chronione prawami autorskimi. Użytkowanie zdjęć bez naszego zezwolenia grozi konsekwencjami prawnymi. Ze względu na różne kalibracje wyświetlaczy, kolory mogą mieć minimalne inne odcienie