Zestaw natryskowy podtynk Grohe Eurocube 6w1 30 cm (6910597533)

20 monet
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
1 219,00 zł
z 10 sztuk

kolor/wzór:

Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska gratis
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 15,00 zł
Zakupy od 2 000 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Ząbki, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • materiał wykonania: inny
  • z hydromasażem: nie
  • z termostatem: nie

opis

Zestaw natryskowy podtynkowy Grohe Eurocube + REA/Omnires 6w1

W skład zestawu wchodzą:

• Bateria wannowa podtynkowa - element zewnętrzny Grohe Eurocube 19896000
• Uniwersalny element podtynkowy Grohe 35501000
• Rączka prysznicowa metalowa OMNIRES Y-R/K
• Przyłącze kątowe z uchwytem metalowe OMNIRES 8876
• Wąż prysznicowy gładki bezskrętny OMNIRES Silver X 150 (150 cm)
• Deszczownica stalowa kwadratowa30 cm REA Ultra Slim SQ30
• Ramię ścienne stalowe do deszczownic 35 cm REA RSK35



Towar nowy, Gwarancja producenta 5 lat
(element podtynkowy, bateria), 2 lata (rączka natrysku, wąż, przyłącze węża, ramię, deszczownica), wystawiamy faktury VAT



godziny pracy biura sklepu:
poniedziałek - piątek: 9.00-17.00
sobota: 9.00 - 13.00

tel. 22 251 46 13
kom: 506 65 22 47
gg 23157059
e-mail sklep@sengrand.pl

Odbiór osobisty:
sklep Sengrand
Ząbki pod Warszawą
ul. Jarosława Dąbrowskiego 20

Towar wysyłamy firmą kurierską UPS.

Przesyłka kurierska UPS: 25 zł
Przesyłka kurierska UPS pobranie: 35 zł

Dostępność: wysyłamy w 24h

Przy wyborze płatności przelewem towar wysyłamy po zaksięgowaniu pieniędzy na koncie.

Pobranie lub

Wpłata na konto

Numer rachunku:

22 1090 1753 0000 0001 1956 5292

w przypadku wpłaty na konto w tytule przelewu prosimy podać swój nick oraz numer aukcji

Nasze aukcje Oceny i komentarze Strona o nas Dodaj do ulubionych sprzedających Wyślij wiadomość
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u sklep-sen za co najmniej 2 000 zł.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
gratis
kolejna sztuka:
gratis
maksymalnie w paczce:
5
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka:
0,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
-
przybliżony czas realizacji:

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka:
15,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
5
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka:
0,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
-
przybliżony czas realizacji:

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT

Reklamacja

2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji

SENGRAND
Dąbrowskiego 20
05-091 Ząbki
Dodatkowe informacje

Dbamy o Twoje prawa, w tym prawo do złożenia reklamacji na sprzedawane przez nas towary. Poniżej znajdziesz szczegółowe

informacje dotyczące naszej odpowiedzialności z tytułu wady sprzedanego przez nas Towaru oraz Twoich uprawnień związanych

z reklamacją na podstawie ustawowej – z tytułu rękojmi.

Ważne! Pamiętaj, że jeżeli na dany Towar została udzielona także gwarancja, to również na jej podstawie możesz złożyć

reklamację – w tym wypadku jednak adresatem będzie gwarant wskazany w gwarancji. Gwarancja określa również każdorazowo

zakres Twoich uprawnień. Pamiętaj, że wykonanie uprawnień z gwarancji nie wpływa na naszą odpowiedzialność z tytułu rękojmi

oraz, że gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza Twoich uprawnień wynikających z przepisów o rękojmi za wady

rzeczy sprzedanej

Podstawa i zakres naszej odpowiedzialności za wady Towaru z tytułu rękojmi jest określona powszechnie obowiązującymi

przepisami prawa, w szczególności przepisami Kodeksu Cywilnego, a dla umów sprzedaży zawartych do dnia 24 grudnia 2014

roku przepisami ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu

cywilnego (Dziennik Ustaw z 2002 roku o numerze 141, poz. 1176 ze zm.).

Mamy obowiązek dostarczyć Towar bez wad. Odpowiadamy z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna Towaru zostanie stwierdzona

przed upływem dwóch lat od dnia jego wydania Kupującemu. Ważne! Jesteśmy odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady

fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Kupującego lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy

sprzedanej w tej samej chwili.

Reklamację możesz złożyć na przykład:

• pisemnie na adres: ul. Dąbrowskiego 20, 05-091 Ząbki;

• w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@sengrand.pl;

W opisie reklamacji podaj: (1) informacje i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty

wystąpienia wady; (2) żądanie sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z umową sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu

ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży; oraz (3) swoje dane kontaktowe – ułatwi to i przyśpieszy rozpatrzenie Twojej

reklamacji. Pamiętaj, że wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność

reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

Pamiętaj, że Kupujący, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na nasz koszt dostarczyć Towar wadliwy

na adres: ul. Dąbrowskiego 20, 05-091 Ząbki. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj Towaru lub sposób jego zamontowania jego

dostarczenie byłoby nadmiernie utrudnione, Kupujący obowiązany jest nam udostępnić Towar w miejscu, w którym się znajduje.


Ustosunkujemy się do Twojej reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.


Postanowienia dotyczące przedsiębiorców

• Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi za Towar wobec Kupującego

nie będącego konsumentem zostaje wyłączona.

• Z chwilą wydania przez Sprzedającego Towaru przewoźnikowi przechodzą na Kupującego nie będącego konsumentem

korzyści i ciężary związane z Towarem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Towaru. Sprzedający

w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Towaru powstałe od przyjęcia go do

przewozu aż do wydania go Kupującemu oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki.

Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów

rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są na stronie internetowej Urzędu

Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem:

https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php.

Przy Prezesie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów działa także punkt kontaktowy (telefon: 22 55 60 333, email:

kontakt.adr@uokik.gov.pl lub adres pisemny: Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-030 Warszawa.), którego zadaniem jest między

innymi udzielanie pomocy konsumentom w sprawach dotyczących pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.

Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i

dochodzenia roszczeń: (1) wniosek o rozstrzygnięcie sporu do stałego polubownego sądu konsumenckiego (więcej informacji na

stronie: http://www.spsk.wiih.org.pl/); (2) wniosek w sprawie pozasądowego rozwiązania sporu do wojewódzkiego inspektora

Inspekcji Handlowej (więcej informacji na stronie inspektora właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności

gospodarczej przez Sprzedawcę); oraz (3) pomoc powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do

której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).

Porady udzielane są między innymi mailowo pod adresem porady@dlakonsumentow.pl oraz pod numerem infolinii konsumenckiej

801 440 220 (infolinia czynna w Dni Robocze, w godzinach 8:00 - 18:00, opłata za połączenie wg taryfy operatora).

Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy

konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną

stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego

rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie

usług (więcej informacji na stronie samej platformy lub pod adresem internetowym Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:

https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie_faq_platforma_odr.php.

Zwroty

14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

SENGRAND
Dąbrowskiego 20
05-091 Ząbki

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Czas na zwrot: 14 dni

Niniejszy punkt dotyczy jedynie Kupujących będących konsumentami.

Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny

i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych poniżej. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia

przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład:

• pisemnie: ul. Dąbrowskiego 20, 05-091 Ząbki;

• mailowo: sklep@sengrand.pl;

Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy stanowi załącznik nr 2 do ustawy o prawach konsumenta oraz dostępny jest

poniżej. Konsument może skorzystać z wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe.

Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się:

• dla umowy, w wykonaniu której Sprzedający wydaje Towar, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (np.

umowa sprzedaży) – od objęcia Towaru w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż

przewoźnik, a w przypadku umowy, która: (1) obejmuje wiele Towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w

częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Towaru, partii lub części albo (2) polega na regularnym dostarczaniu

Towarów przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Towarów;

• dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy.

Zwrot wzajemnych świadczeń:

• Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od

umowy, zwrócić Towar Sprzedającemu lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedającego do odbioru, chyba że

Sprzedający zaproponował, że sam odbierze Towar. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego

upływem. Konsument może zwrócić Towar na adres: ul. Dąbrowskiego 20, 05-091 Ząbki.

• Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób

wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.

• Sprzedający ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania

oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w

tym koszty dostawy Towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego sposobu

dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w opisie Transakcji). Sprzedający dokonuje zwrotu

płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził

się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedający nie zaproponował, że sam

odbierze Towar od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili

otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które

zdarzenie nastąpi wcześniej.

Możliwe koszty odstąpienia od umowy - możliwe koszty związane z odstąpieniem przez konsumenta od umowy, które

obowiązany jest ponieść konsument:


• Jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w opisie danej

Transakcji, Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

• Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.

Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy - prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w

odniesieniu do umów:

• świadczenie usług, jeżeli Sprzedający wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany

przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedającego utraci prawo odstąpienia od umowy;

• w której przedmiotem świadczenia jest Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub

służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

• w której przedmiotem świadczenia jest Towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do

użycia;

• w której przedmiotem świadczenia jest Towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu

opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało

otwarte po dostarczeniu;

• w której przedmiotem świadczenia są Towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie

połączone z innymi rzeczami;

• w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w

zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

• dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;

• dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się

za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez

Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

(ZAŁĄCZNIK NUMER 2 DO USTAWY O PRAWACH KONSUMENTA)


Wzór formularza odstąpienia od umowy


(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)


– Adresat:


PIOTR SENATOR SENGRAND

ul. Dąbrowskiego 20, 05-091 Ząbki

sklep@sengrand.pl


– Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*)

umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie

następującej usługi(*)


– Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)

– Imię i nazwisko konsumenta(-ów)

– Adres konsumenta(-ów)

– Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

– Data

(*) Niepotrzebne skreślić. 


O sprzedającym

sklep-sen
100,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

166

 

0

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

5,0

Obsługa kupującego

5,0

Kontakt

  • 22 2514213
poniedziałek - sobota
09:00 - 17:00

Informacje o sprzedającym

1. Aukcja firmy SENGRAND Piotr Senator, ul. Jarosława Dąbrowskiego 20, 05-091 Ząbki, NIP: 1250642852, REGON: 012677667

2. Adres na potrzeby korespondencji, reklamacji i zwrotów   SENGRAND Piotr Senator, ul. Jarosława Dąbrowskiego 20, 05-091 Ząbki

Pozostałe informacje

3. Rodzaje, koszty i terminy dostawy znajdują się w zakładce Dostawa i płatność na stronie każdej aukcji.

4. Wszystkie ceny wyrażone są w polskiej walucie i są cenami brutto (zawierają podatek VAT jeśli jest należny).

5. Wszelkie terminy liczone są zgodnie z art. 111 Kodeksu cywilnego, czyli termin oznaczony w dniach kończy się z upływem ostatniego dnia, a jeżeli początkiem terminu oznaczonego w dniach jest pewne zdarzenie, nie uwzględnia się przy obliczaniu terminu dnia, w którym to zdarzenie nastąpiło.

6. Realizacja zamówienia następuje niezwłocznie. Wysłanie zamówionego produktu ma miejsce w ciągu 24h od dokonania zakupu (w przypadku dostaw płatnych za pobraniem) lub zaksięgowania wpłaty (dla zamówień płatnych przelewem lub za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych).

13. Świadczymy usługi i sprzedajemy rzeczy wolne od wad fizycznych i prawnych.

14. Ponosimy odpowiedzialność wobec konsumenta na zasadach określonych w art. 556 Kodeksu cywilnego i kolejnych za wady (rękojmia). Pismo określające żądanie: obniżenia ceny, odstąpienia od umowy, wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady należy przesłać na nasz adres. Odpowiemy na nie jak najszybciej, nie później niż w 14 dni.

15. Zobowiązujemy się do ochrony danych osobowych zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku oraz Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 roku.

16. Nie pobieramy żadnych opłat za komunikację.

17. Przestrzegamy zbióru zasad postępowania, a w szczególności norm etycznych i zawodowych, o których mowa w art 2 pkt. 5 Ustawy o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym z dnia 23 sierpnia 2007 roku z późniejszymi zmianami.

18. Kwestie sporne, jeśli konsument wyrazi taką wolę, rozwiązuje się na drodze postępowania mediacyjnego przed Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej lub procesu przed sądem polubownym przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej lub na drodze równoważnych i zgodnych z prawem metod przedsądowego lub pozasądowego rozwiązywania sporów wskazanych przez konsumenta. W ostateczności sprawę rozstrzyga sąd właściwy miejscowo i rzeczowo.

19. W przypadku niezgodności jakiejkolwiek części udzielonych przez nas informacji z obowiązującym prawem deklarujemy bezwzględne podporządkowanie się i stosowanie tego prawa w miejsce zakwestionowanego zapisu, gdyż może być on jedynie wynikiem błedu, a nie celowym działaniem.

Użyte na stronie pojęcia:

Kodeks cywilny – ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 roku z późniejszymi zmianami.

Prawo konsumenckie – ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku.