ZESTAW KOLCZYKÓW TOPSHOP FREEDOM SUPER F.VAT (6988957876)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
29,99 zł
Koszty dostawy
  • Paczka48 12,00 zł
  • Przesyłka kurierska 14,00 zł
  • Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 20,00 zł
  • lokalizacja: Łódź, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • płeć: produkt damski
  • materiał: mosiądz
  • rodzaj bigla: sztyft
  • kamień : kryształ
  • dostawa z Polski: tak
  • rodzaj: klasyczne, orientalne, wyrób jubilerski

opis

509 50 60 40 biuro@outletforyou.p­l

ZESTAW KOLCZYKÓW TOPSHOP FREEDOM SUPER F.VAT

Super modny zestaw acesoriów do uszu marki Topshop Freedom. Obejmuje nausznicę na prawe ucho, sztyfta w kolorze złotym, oraz sztyfta z łańcuszkiem i kryształem. Produkt NOWY.

metal - mosiądz

kamień - kryształ

zapięcie - sztyft



Do każdego zakupu paragon lub faktura VAT
KONTAKT

509 50 60 40

biuro@outletforyou.p­l


Odbiór osobisty zakupionego towaru w godzinach: pon. - pt. 9-17, sob. 9-13


Sklep stacjonarny "OutletForYou"

Piotr Fijałkowski

Brukowa 8, 91-341 Łódź

PŁATNOŚCI

Polecamy płatność przez system PayU. Pozwala to na wysyłkę nawet tego samego dnia! Najszybciej!

Lub bezpośrednio na konto firmy w
BZWBK


12 1090 2590 0000 0001 2422 2443
Tytułem: (imię nazwisko kupującego/nick allegro ewentualnie nr aukcji) Kwota: koszt zakupu zegarka

WYSYŁKA I ZWROTY

Wszystkie przesyłki wysyłane są priorytetową paczką (Paczka 48).

Kupując kilka przedmiotów płacisz za przesyłkę tylko raz!


Każdy zakupiony przedmiot mogą Państwo zwrócić w ciągu 14 dni! Podstawą do zwrotu towaru jest wypełnienie formularza i odesłanie przedmiotu wraz z dowodem zakupu w stanie nienaruszonym.


Formularz zwrotu
Formularz wymiany
Regulamin sklepu
NAJWYŻSZA JAKOŚĆ

Jesteśmy legalnie działającą firmą! Na każdy zakupiony przedmiot wystawiamy paragon lub na życzenie Fakturę VAT.



Spełniamy wymagania Standardu Allegro. Najwyższa jakość obsługi to nasz standard!

Generated by Allegro module - Copyright © 2014 by addonsPresta.com

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
14,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
5
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze
Paczka48
pierwsza sztuka:
12,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
5
przybliżony czas realizacji:
3 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka:
0,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
-
przybliżony czas realizacji:

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka:
25,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
5
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie
pierwsza sztuka:
20,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
5
przybliżony czas realizacji:
3-4 dni robocze
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka:
0,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
-
przybliżony czas realizacji:

Punkty odbioru

Outlet For You
Brukowa 8
91-341 Łódź
email: biuro@outletforyou.pl
tel.: 505464627

  • Poniedziałek - Piątek 08:30 - 16:00
  • Sobota - Niedziela zamknięte

Płatność gotówką
Prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT

Gwarancja

24 miesiące

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

24 miesiące
Dodatkowe informacje

 

Odpowiedzialność z tytułu rękojmi i gwarancji przy sprzedaży z udziałem KONSUMENTA.


  1. SPRZEDAWCA jest zobowiązany dostarczyć PRODUKT będący przedmiotem umowy - bez wad.
     
  2. SPRZEDAWCA jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne,  które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na kupującego lub  wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili -  przez okres 2 lat ( z wyłączeniem zegarków używanych oraz powystawowych, na które sprzedawca udziela 30-dniowej gwarancji lub 12-miesiecznej co jest zaznaczone każdorazowo na danej aukcji )
    2. a) Gwarancja nie obejmuje :
    - zużycia baterii
    - zużycia paska, elementów ścieralnych
    - uszkodzeń mechanicznych
    - skaz oraz ubytków wskazanych w treści ogłoszenia.
     
  3. SPRZEDAWCA jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli KONSUMENT wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy.
     
  4. W przypadku stwierdzenia wady lub niezgodności dostarczonego PRODUKTU  z umową, KONSUMENTOWI przysługuje prawo do złożenia reklamacji.
     
  5. W celu zgłoszenia reklamacji zalecamy, aby KONSUMENT wypełnił  protokół reklamacyjny (DrukReklamacyjny.doc), lub w innej formie opisał  podstawy reklamacji oraz żądania odnośnie usunięcia wad i przesłał  zgłoszenie drogą elektroniczną (e-mail) lub pocztą na adres do  korespondencji SPRZEDAWCY podany w nagłówku. Zgłoszenia można też  dokonać telefonicznie lub ustnie.
     
  6. Wadliwy PRODUKT - w uzgodnieniu ze SPRZEDAWCĄ - jeżeli będzie to  możliwe i celowe - KONSUMENT, który wykonuje uprawnienia z tytułu  rękojmi, będzie zobowiązany na koszt SPRZEDAWCY dostarczyć rzecz do  miejsca oznaczonego w umowie sprzedaży, a gdy takiego miejsca nie  określono w umowie - do miejsca, w którym rzecz została wydana  KONSUMENTOWI. Jeżeli ze względu na rodzaj rzeczy lub sposób jej  zamontowania dostarczenie rzeczy przez KLIENTA byłoby nadmiernie  utrudnione, KLIENT obowiązany jest udostępnić rzecz SPRZEDAWCY w  miejscu, w którym rzecz się znajduje.
     
  7. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, KLIENT może złożyć oświadczenie z  wnioskiem o odstąpieniu od umowy, chyba że SPRZEDAWCA niezwłocznie i bez  nadmiernych niedogodności dla kupującego wymieni rzecz wadliwą na wolną  od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli  rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez SPRZEDAWCĘ albo  SPRZEDAWCA nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad  lub usunięcia wady.
     
  8. Jeżeli KUPUJĄCYM jest KONSUMENT, może zamiast zaproponowanego przez  sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo  zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie  rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez kupującego jest  niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem  proponowanym przez sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów  uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie  stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie  narażałby kupującego inny sposób zaspokojenia.
     
  9. KUPUJĄCY nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.
     
  10. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, KUPUJĄCY może żądać wymiany rzeczy na  wolną od wad albo usunięcia wady. SPRZEDAWCA jest obowiązany wymienić  rzecz wadliwą na wolną od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez  nadmiernych niedogodności dla kupującego. SPRZEDAWCA może odmówić  zadośćuczynienia żądaniu kupującego, jeżeli doprowadzenie do zgodności z  umową rzeczy wadliwej w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe  albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności  z umową wymagałoby nadmiernych kosztów. Jeżeli KUPUJĄCYM jest  przedsiębiorca,SPRZEDAWCA może odmówić wymiany rzeczy na wolną od wad  lub usunięcia wady także wtedy, gdy koszty zadośćuczynienia temu  obowiązkowi przewyższają cenę rzeczy sprzedanej.
     
  11. SPRZEDAWCA rozpatrzy reklamację bez zbędnej zwłoki. Nie później niż w  ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania zgłoszenia reklamacji i  poinformuje w tym czasie drogą pisemną lub elektroniczną KONSUMENTA o  stanie realizacji reklamacji. Pozostawienie reklamacji w tym czasie bez  odpowiedzi jest równoznaczne z uznaniem reklamacji.
     
  12. Po uwzględnieniu reklamacji SPRZEDAWCA zwróci KONSUMENTOWI koszty  związane z reklamacją a poniesione przez KONSUMENTA. SPRZEDAWCA przekaże  należną kwotę KONSUMENTOWI na rachunek bankowy lub przekazem pocztowym.
     
  13. Jeżeli uznanie reklamacji jest związane z naprawą lub wymianą towaru - SPRZEDAWCA odeśle produkt KONSUMENTOWI na własny koszt.
     

Reklamacja

2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

OUTLET FOR YOU
BRUKOWA 8
91-341 ŁÓDŹ
Dodatkowe informacje

 

Odpowiedzialność z tytułu rękojmi i gwarancji przy sprzedaży z udziałem KONSUMENTA.


  1. SPRZEDAWCA jest zobowiązany dostarczyć PRODUKT będący przedmiotem umowy - bez wad.
     
  2. SPRZEDAWCA jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne,  które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na kupującego lub  wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili -  przez okres 2 lat ( z wyłączeniem zegarków używanych oraz powystawowych, na które sprzedawca udziela 30-dniowej gwarancji )
    2. a) Gwarancja nie obejmuje :
    - zużycia baterii
    - zużycia paska, elementów ścieralnych
    - uszkodzeń mechanicznych
    - skaz oraz ubytków wskazanych w treści ogłoszenia.
     
  3. SPRZEDAWCA jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli KONSUMENT wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy.
     
  4. W przypadku stwierdzenia wady lub niezgodności dostarczonego PRODUKTU  z umową, KONSUMENTOWI przysługuje prawo do złożenia reklamacji.
     
  5. W celu zgłoszenia reklamacji zalecamy, aby KONSUMENT wypełnił  protokół reklamacyjny (DrukReklamacyjny.doc), lub w innej formie opisał  podstawy reklamacji oraz żądania odnośnie usunięcia wad i przesłał  zgłoszenie drogą elektroniczną (e-mail) lub pocztą na adres do  korespondencji SPRZEDAWCY podany w nagłówku. Zgłoszenia można też  dokonać telefonicznie lub ustnie.
     
  6. Wadliwy PRODUKT - w uzgodnieniu ze SPRZEDAWCĄ - jeżeli będzie to  możliwe i celowe - KONSUMENT, który wykonuje uprawnienia z tytułu  rękojmi, będzie zobowiązany na koszt SPRZEDAWCY dostarczyć rzecz do  miejsca oznaczonego w umowie sprzedaży, a gdy takiego miejsca nie  określono w umowie - do miejsca, w którym rzecz została wydana  KONSUMENTOWI. Jeżeli ze względu na rodzaj rzeczy lub sposób jej  zamontowania dostarczenie rzeczy przez KLIENTA byłoby nadmiernie  utrudnione, KLIENT obowiązany jest udostępnić rzecz SPRZEDAWCY w  miejscu, w którym rzecz się znajduje.
     
  7. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, KLIENT może złożyć oświadczenie z  wnioskiem o odstąpieniu od umowy, chyba że SPRZEDAWCA niezwłocznie i bez  nadmiernych niedogodności dla kupującego wymieni rzecz wadliwą na wolną  od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli  rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez SPRZEDAWCĘ albo  SPRZEDAWCA nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad  lub usunięcia wady.
     
  8. Jeżeli KUPUJĄCYM jest KONSUMENT, może zamiast zaproponowanego przez  sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo  zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie  rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez kupującego jest  niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem  proponowanym przez sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów  uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie  stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie  narażałby kupującego inny sposób zaspokojenia.
     
  9. KUPUJĄCY nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.
     
  10. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, KUPUJĄCY może żądać wymiany rzeczy na  wolną od wad albo usunięcia wady. SPRZEDAWCA jest obowiązany wymienić  rzecz wadliwą na wolną od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez  nadmiernych niedogodności dla kupującego. SPRZEDAWCA może odmówić  zadośćuczynienia żądaniu kupującego, jeżeli doprowadzenie do zgodności z  umową rzeczy wadliwej w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe  albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności  z umową wymagałoby nadmiernych kosztów. Jeżeli KUPUJĄCYM jest  przedsiębiorca,SPRZEDAWCA może odmówić wymiany rzeczy na wolną od wad  lub usunięcia wady także wtedy, gdy koszty zadośćuczynienia temu  obowiązkowi przewyższają cenę rzeczy sprzedanej.
     
  11. SPRZEDAWCA rozpatrzy reklamację bez zbędnej zwłoki. Nie później niż w  ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania zgłoszenia reklamacji i  poinformuje w tym czasie drogą pisemną lub elektroniczną KONSUMENTA o  stanie realizacji reklamacji. Pozostawienie reklamacji w tym czasie bez  odpowiedzi jest równoznaczne z uznaniem reklamacji.
     
  12. Po uwzględnieniu reklamacji SPRZEDAWCA zwróci KONSUMENTOWI koszty  związane z reklamacją a poniesione przez KONSUMENTA. SPRZEDAWCA przekaże  należną kwotę KONSUMENTOWI na rachunek bankowy lub przekazem pocztowym.
     
  13. Jeżeli uznanie reklamacji jest związane z naprawą lub wymianą towaru - SPRZEDAWCA odeśle produkt KONSUMENTOWI na własny koszt.
     

Zwroty

14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

OUTLET FOR YOU
BRUKOWA 8
91-341 ŁÓDŹ

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący