ZESTAW GAZOWY WĄŻ NAPEŁNIANIA BUTLI TURYSTYCZNEJ (5764416679)

35 osób kupiło 41 kompletów
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
15,00 zł
z 99319 kompletów
Dostawa
  • List polecony ekonomiczny 9,50 zł
  • List polecony priorytetowy 15,00 zł
  • Paczka pocztowa ekonomiczna 25,00 zł
Zakupy od 500 zł darmowa dostawa
  • lokalizacja: Nowy Targ, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę bez VAT

opis

Masz wątpliwości lub pytania dotyczące wystawionego przedmiotu 

Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku napisz e-mail;Serwisagdgaz@wp.pl

Do zakupionego towaru dołączamy paragon lub na życzenie fakturę (zwolniony z podatku VAT). 

ADRES:

AGD GAZ Dorota Łaś

Gronków 188a

PL 34-400 Nowy Targ

 

NR KONTA :

M BANK  83114020040000300273463500

Przedmiotem aukcji jest zestaw do napełniania butli gazowej turystycznej 1-5kg (z gwintem 3/8 cala lewym) z butli domowej 11kg.

W SKŁAD ZESTAWU WCHODZI:

 

1) Dwuczęściowa końcówka na dużą butlę 11 kg (gwint wewnętrzny lewy 21,8mm)

 

2)Dwuczęściowa końcówka na mała butlę turystyczną z uszczelką (gwint wewnętrzny lewy 3/8 cala)

 

3) Opaski zaciskowe – skręcane śrubokrętem lub kluczykiem 7mm (2 szt.)

 

4) trzywarstwowy wąż do gazu propan-butan 9mm (1 metr).

Dostawa i płatność
od 9,50 zł

Lokalizacja: Nowy Targ, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u serwisagdgaz za co najmniej 500.00 zł.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
List polecony priorytetowy
pierwsza sztuka
15,00 zł
kolejna sztuka
1,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
2-3 dni robocze
Paczka pocztowa priorytetowa
pierwsza sztuka
30,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
50
czas realizacji
2-3 dni robocze
Paczka pocztowa ekonomiczna
pierwsza sztuka
25,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
50
czas realizacji
4 dni robocze
List polecony ekonomiczny
pierwsza sztuka
9,50 zł
kolejna sztuka
1,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
4-5 dni roboczych

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie
pierwsza sztuka
35,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
50
czas realizacji
2-3 dni robocze
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie
pierwsza sztuka
30,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
50
czas realizacji
3 dni robocze
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
1 dzień roboczy
Dodatkowe informacje

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę bez VAT
Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

AGD GAZ Dorota Łaś
Gronków 188a
34-400 Nowy Targ
Dodatkowe informacje

 Dodatkowe informacje

Jeżeli kupiona rzecz ma wadę konsument może żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo usunięcia wady, może też złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo – o ile wada jest istotna – o odstąpieniu od umowy. 

Należy przy tym podkreślić, że sprzedawca w określonych okolicznościach może nie uznać tego wyboru. Zależy to np. od tego czy jest to pierwsza reklamacja, jaki jest charakter wady (istotna/nieistotna) oraz od łatwości i szybkości naprawy albo wymiany towaru.

 

Przykładowo jeżeli konsument żąda wymiany rzeczy lub naprawy, sprzedawca może odmówić spełnienia tego roszczenia, jeżeli jest niemożliwe do spełnienia albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów. 


Należy przy tym pamiętać, że jeżeli przedsiębiorca odmówi i nie zaproponuje innego sposobu zadośćuczynienia, konsument może zmienić swój pierwszy wybór i żądać naprawy (jeżeli wcześniej domagał się wymiany), wymiany (jeżeli wcześniej z kolei żądał naprawy) bądź też może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo – jeżeli wada jest istotna – o odstąpieniu od umowy.

 

Sprzedawca ma obowiązek wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie i bez nadmiernych niedogodności dla kupującego. 


Aby skuteczniej egzekwować swoje uprawnienia, warto również pamiętać jaka jest procedura przy składaniu oświadczenia o obniżeniu ceny oraz odstąpieniu od umowy.

 Mianowicie jeżeli konsument zainteresowany jest obniżeniem ceny, to w oświadczeniu powinien określić kwotę obniżki w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość rzeczy z wadą pozostaje do wartości rzeczy bez wady. Jeżeli zaś chciałby złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy, to powinien  pamiętać, że nie może tego zrobić, jeżeli wada jest nieistotna (czyli drobna, bagatelna, nieprzeszkadzająca w użytkowaniu rzeczy zgodnie z jej przeznaczeniem i celem). 

Co ważne, jeżeli jest to pierwsza reklamacja wadliwej rzeczy, to sprzedawca zamiast obniżenia ceny albo zwrotu pieniędzy ma prawo zaproponować wymianę albo naprawę – niezwłoczną i bez nadmiernych niedogodności dla konsumenta. Niemniej decyzja należy do konsumenta.

 Sprzedawca może odmówić spełnienia żądania tylko pod warunkiem, że okaże się niemożliwe do spełnienia albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem zaproponowanym przez sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby kupującego inny sposób zaspokojenia. 

Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada zostanie stwierdzona przed upływem 2 lat od dnia wydania rzeczy kupującemu (przy zakupie rzeczy używanej jest tak samo, choć umownie można ten termin skrócić nawet do jednego roku). 

Jeżeli konsument wykrył nieprawidłowość w ciągu roku od zakupu, to istnieje korzystne dla niego domniemanie, że wada istniała już w chwili transakcji. W takim przypadku sprzedawca, który to kwestionuje, powinien udowodnić, że wada powstała już w trakcie używania rzeczy. 

Trzeba mieć na uwadze, że konsument ma obowiązek powiadomić sprzedawcę o wadzie i określić swoje żądanie w ramach rękojmi w ciągu roku od jej zauważenia (niemniej najlepiej zgłosić ją zaraz po wykryciu). W przeciwnym razie roszczenie reklamacyjne przedawnia się. Nie skraca to przy tym w żaden sposób okresu odpowiedzialności przedsiębiorcy – przedawnienie nie może skończyć się przed jego upływem. 

Sprzedawca ma 14 dni na ustosunkowanie się do reklamacji. Jeżeli konsument żądał naprawy, wymiany albo obniżenia ceny (uwaga – nie dotyczy odstąpienia od umowy), a przedsiębiorca nie zrobił tego w tym terminie, należy przyjąć że uznał reklamację za uzasadnioną. Nie oznacza to jednak, że musi on w tym czasie przywrócić towar do stanu zgodnego z umową. 

Co istotne, powyższych uprawnień nie można wyłączyć ani ograniczyć. 

Niezależnie od powyższego, jeżeli na dany towar udzielona została gwarancja, kupujący może skorzystać z uprawnień gwarancyjnych.Jeżeli kupiona rzecz ma wadę konsument może żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo usunięcia wady, może też złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo – o ile wada jest istotna – o odstąpieniu od umowy. Należy przy tym podkreślić, że sprzedawca w określonych okolicznościach może nie uznać tego wyboru. Zależy to np. od tego czy jest to pierwsza reklamacja, jaki jest charakter wady (istotna/nieistotna) oraz od łatwości i szybkości naprawy albo wymiany towaru. Przykładowo jeżeli konsument żąda wymiany rzeczy lub naprawy, sprzedawca może odmówić spełnienia tego roszczenia, jeżeli jest niemożliwe do spełnienia albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów. Należy przy tym pamiętać, że jeżeli przedsiębiorca odmówi i nie zaproponuje innego sposobu zadośćuczynienia, konsument może zmienić swój pierwszy wybór i żądać naprawy (jeżeli wcześniej domagał się wymiany), wymiany (jeżeli wcześniej z kolei żądał naprawy) bądź też może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo – jeżeli wada jest istotna – o odstąpieniu od umowy. Sprzedawca ma obowiązek wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie i bez nadmiernych niedogodności dla kupującego. Aby skuteczniej egzekwować swoje uprawnienia, warto również pamiętać jaka jest procedura przy składaniu oświadczenia o obniżeniu ceny oraz odstąpieniu od umowy. Mianowicie jeżeli konsument zainteresowany jest obniżeniem ceny, to w oświadczeniu powinien określić kwotę obniżki w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość rzeczy z wadą pozostaje do wartości rzeczy bez wady. Jeżeli zaś chciałby złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy, to powinien pamiętać, że nie może tego zrobić, jeżeli wada jest nieistotna (czyli drobna, bagatelna, nieprzeszkadzająca w użytkowaniu rzeczy zgodnie z jej przeznaczeniem i celem). Co ważne, jeżeli jest to pierwsza reklamacja wadliwej rzeczy, to sprzedawca zamiast obniżenia ceny albo zwrotu pieniędzy ma prawo zaproponować wymianę albo naprawę – niezwłoczną i bez nadmiernych niedogodności dla konsumenta. Niemniej decyzja należy do konsumenta. Sprzedawca może odmówić spełnienia żądania tylko pod warunkiem, że okaże się niemożliwe do spełnienia albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem zaproponowanym przez sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby kupującego inny sposób zaspokojenia. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada zostanie stwierdzona przed upływem 2 lat od dnia wydania rzeczy kupującemu (przy zakupie rzeczy używanej jest tak samo, choć umownie można ten termin skrócić nawet do jednego roku). Jeżeli konsument wykrył nieprawidłowość w ciągu roku od zakupu, to istnieje korzystne dla niego domniemanie, że wada istniała już w chwili transakcji. W takim przypadku sprzedawca, który to kwestionuje, powinien udowodnić, że wada powstała już w trakcie używania rzeczy. Trzeba mieć na uwadze, że konsument ma obowiązek powiadomić sprzedawcę o wadzie i określić swoje żądanie w ramach rękojmi w ciągu roku od jej zauważenia (niemniej najlepiej zgłosić ją zaraz po wykryciu). W przeciwnym razie roszczenie reklamacyjne przedawnia się. Nie skraca to przy tym w żaden sposób okresu odpowiedzialności przedsiębiorcy – przedawnienie nie może skończyć się przed jego upływem. Sprzedawca ma 14 dni na ustosunkowanie się do reklamacji. Jeżeli konsument żądał naprawy, wymiany albo obniżenia ceny (uwaga – nie dotyczy odstąpienia od umowy), a przedsiębiorca nie zrobił tego w tym terminie, należy przyjąć że uznał reklamację za uzasadnioną. Nie oznacza to jednak, że musi on w tym czasie przywrócić towar do stanu zgodnego z umową. Co istotne, powyższych uprawnień nie można wyłączyć ani ograniczyć. Niezależnie od powyższego, jeżeli na dany towar udzielona została gwarancja, kupujący może skorzystać z uprawnień gwarancyjnych.

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

AGD GAZ Dorota Łaś
Gronków 188a
34-400 Nowy Targ

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Zasady zwrotu produktu.


   Zakupiony towar można zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od jego otrzymania.

 Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania (nie może być brudny, zniszczony itp.) oraz musi zwierać oryginalne opakowanie.

  Koszty zwrotu zawsze pokrywa Kupujący. 

 Do odsyłanego towaru należy dołączyć oryginał paragonu lub faktury oraz numer konta bankowego, na które mają zostać przesłane pieniądze za towar.


  O fakcie zwrotu lub reklamacji należy poinformować firmę drogą e-mail , przed wysłaniem towaru. 


serwisagdgaz@wp.pl



  PACZKI NALEŻY ODESŁAĆ NA PONIŻSZY ADRES: 


 AGD GAZ Dorota Łaś

  Gronków 188a 

 34-400 Nowy Targ 


 Zwrot należności wynikający z rezygnacji bądź pomyłki zakupionego towaru następuje do 14 dni roboczych. 

O sprzedającym
serwisagdgaz
99,8%
kupujących poleca tego sprzedającego

1499

 

3

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

poniedziałek - piątek
08:00 - 11:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

ADRES:

 AGD GAZ Dorota Łaś

 Gronków 188a

 PL 34-400 Nowy Targ  


 NR KONTA :

 M BANK  83114020040000300273463500



kontakt mailowy serwisagdgaz@wp.pl


Pozostałe informacje

Zakupiony towar można zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od jego otrzymania.

 Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania (nie może być brudny, zniszczony itp.) oraz musi zwierać oryginalne opakowanie.

 Koszty zwrotu zawsze pokrywa Kupujący.

 Do odsyłanego towaru należy dołączyć oryginał paragonu lub faktury oraz numer konta bankowego, na które mają zostać przesłane pieniądze za towar.

 O fakcie zwrotu lub reklamacji należy poinformować firmę przed wysłaniem towaru.

 

 PACZKI NALEŻY ODESŁAĆ NA PONIŻSZY ADRES:


 AGD GAZ Dorota Łaś

 Gronków 188a 

34-400 Nowy Targ


 Zwrot należności wynikający z rezygnacji bądź pomyłki zakupionego towaru następuje do 14 dni roboczych.

 Jak zgłaszać reklamację? 

Reklamacji podlegają wszystkie towary zawierające wady ukryte.

 Prosimy o informację drogą e-mail , w której zawarta będzie informacja dlaczego towar jest reklamowany oraz podanie danych do zwrotu należności.

 Czas realizacji reklamacji wynosi 14 dni.

 ADRES DO REKLAMACJI: 

  serwisagdgaz@wp.pl  

 AGD GAZ Dorota Łaś

 Gronków 188a

 34-400 Nowy Targ 

Numer oferty:5764416679
Zgłoś naruszenie zasad

Sponsorowane oferty z tej kategorii

Pozostałe przedmioty od tego sprzedawcy

Do góry