Zestaw dozowników ABS SATYNA: RĘCZNIKI ZZ I MYDŁO (6912023883)

1 osoba kupiła 1 sztukę
do wyczerpania przedmiotów
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska gratis
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 5,00 zł
Zakupy od 999 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Rybnik-Kamień, Polska
  • czas wysyłki: natychmiast

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • typ: na ręczniki papierowe
  • kolor: odcienie szarości
  • rodzaj: ścienne
  • materiał wykonania: tworzywo sztuczne

opis

tel.: +48 725 830 004
Pracujemy w godzinach: Pon. - Pt.: 7.00 - 18.00 Sob.: 12.00 - 16.00
  • Opis produktu

Zestaw dozowników z tworzywa ABS w kolorze satyna:

- Podajnik ręczników papierowych ZZ - 400 listków.

- Dozownik do mydła w płynie - 500ml

Zestaw dozowników polecany jest do miejsc o średnim i dużym natężeniu ruchu. Znajduje zastosowanie w lokalach usługowych, szkołach oraz szpitalach, w których duże znaczenie ma zachowanie wysokiego poziomu higieny i sterylności.

  • Zamknięcie na zamek + kluczyk
  • Okienko do kontroli poziomu mydła
  • Podajniki wielokrotnego uzupełniania
  • Opakowanie zawiera zestaw wkrętów z kołkami

yyycaayyy

yyykaayyy

yyyeaayyy

  • Galeria produktu
  • Dane techniczne produktu
Podajnik papierów ręcznikowych ZZ 400 listków
Wymiary Wysokość 270 mm, Szerokość 270 mm, Głębokość 130 mm
Rodzaj montażu Naścienny, przykręcana
Obudowa ABS
Waga 0,7 kg
Dozownik na mydło w płynie 500ml
Wymiary Wysokość 170 mm, Szerokość 125 mm, Głębokość 105 mm
Rodzaj montażu Naścienny, przykręcana
Obudowa ABS
Waga 0,38 kg
tel.: +48 725 830 004
Pracujemy w godzinach: Pon. - Pt.: 7.00 - 18.00 Sob.: 12.00 - 16.00

Gwarancja zwrotu

Gwarantujemy zwrot towaru w przeciągu 14 dni od daty zakupu.

Darmowa wysyłka

Oferujemy darmową wysyłkę dla wybranych modeli z 2016 roku.

Dowód zakupu

Jesteśmy legalnie działającą firmą. Do każdego zamówienia wystawiamy fakturę VAT.

Istnieje możliwość odbioru osobistego po wcześniejszym umówieniu się w: Krakowie lub Rudzieńcu (okolice Gliwic).

Płatność

Przyjmujemy wpłaty za pomocą PayU oraz przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy w ING Bank Śląski.

Numer rachunku bankowego do wpłat:

48 1050 1298 1000 0023 0308 4145

Kontakt

tel.: +48 725 830 004

Firma Handlowa Export-Import

Andrzej Morawski



Dostawa

Kurier przedpłata:

Paczka kurierska - 19zł

Kurier pobranie:

Paczka kurierska - 25 zł

W wybranych aukcjach oferujemy darmową przesyłkę.

Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u mikrowlokna za co najmniej 999 zł.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
gratis
kolejna sztuka:
gratis
maksymalnie w paczce:
20
przybliżony czas realizacji:
1 dzień roboczy

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka:
5,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
20
przybliżony czas realizacji:
1 dzień roboczy

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT

Reklamacja

2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji

Import-Export Andrzej Morawski
Sułków 162
32-020 Wieliczka
Dodatkowe informacje

10. Reklamacje 10.1a.Przy odbiorze paczki prosimy o dokładne sprawdzenie jej zawartości w obecności kuriera.Jeśli stwierdzą Państwo uszkodzenie lub braki w przesyłce - prosimy o niezwłoczne zgłoszenie reklamacji u kuriera i spisanie "PROTOKOŁU SZKODY"(każdy kurier ma go przy sobie). Tylko na podstawie protokołu szkody możemy rozpatrywać reklamacje, dotyczące uszkodzeń lub braków wynikłych podczas transportu paczki przez kuriera.W przypadku innych reklamacji prosimy o pełen opis produktu i jego usterki np dokumentację zdjęciową. Termin jest zachowany jeśli  klient odeśle rzecz/rzeczy  przed upływem terminu 14 dni. Klient zawsze ponosi bezpośrednie koszty zwrotu (odesłania/przekazania/opakowania) rzeczy, jest to koszt klienta, który nie podlega zwrotowi. Jednak w przypadku uzasadnionej wady klient ma prawo ubiegać się o zwrot kosztów towaru wraz z kosztami jego nadania/wysyłki z magazynu firmy do klienta.10.2. Konsument reklamując towar wskazuje przyczyny reklamacji oraz informacje niezbędne do określenia zamówienia (przykładowo: numer zamówienia, datę złożenia zamówienia, swoje dane).10.3. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, Sprzedający wyśle do Konsumenta produkt naprawiony lub nowy w ciągu 14 dni. W przypadku gdy zarówno naprawa jak i wymiana towaru na nowy okażą się niemożliwe, przykładowo z powodu braku dostępności towaru w magazynie, Sprzedający zwróci Konsumentowi cenę wadliwego towaru.10.4. W przypadku nieuwzględnienia reklamacji, towar zostanie Konsumentowi odesłany wraz ze stosowną informacją uzasadniającą niezasadność reklamacji.10.5.Produkty zakupione na fakturę vat objęte są 12 miesięczną gwarancją.

Zwroty

14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Import-Export Andrzej Morawski
Sułków 162
32-020 Wieliczka

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY(DOTYCZY UMÓW SPRZEDAŻY ZAWARTYCH OD 25 GRUDNIA 2014 ROKU)Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w pkt. 13.13 Regulaminu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład:pisemnie na adres: Sułków 161,32-020 Wieliczka ; Jest to jedyny adres nadawczy i odbiorczy przesyłek przy pomocy, którego są realizowane prawa  odstąpienia od umowy.w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: mikrowlokna@interia.plPrzykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta

O sprzedającym

mikrowlokna
99,9%
kupujących poleca tego sprzedającego

1794

 

1

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Kontakt

  • 725830004
poniedziałek - sobota
08:00 - 18:00

Informacje o sprzedającym

FH EXPORT-IMPORT ANDRZEJ MORAWSKI, UL. T. BRZOZY 64, 44-213 RYBNIK, NIP 631-020-50-24, REGON  276235367 

KONTO FIRMOWE DO WPŁAT: ING 48 1050 1298 1000 0023 0308 4145

Istniejemy od 1991 i od początku specjalizujemy się w imporcie wysokojakościowych produktów z branży czystości. Jako jedni z pierwszych w kraju wprowadzaliśmy do obrotu mopy i ścierki z mikrowłókien oraz profesjonalne zestawy sprzątające. Współpracujemy też z krajowymi wiodącymi producentami, którzy uzupełniają naszą ofertę oraz zapewniają nam gwarancję jakości i stabilność dostaw. Oprócz sprzedaży detalicznej specjalizujemy się w realizacji zamówień  hurtowych oraz wdrożeniach na nowo otwierane obiekty oraz zaopatrzeniu firm sprzątających. Nasi handlowcy są do Państwa dyspozycji nie tylko przy wyborze produktów i zakupach ale także w razie pytań posprzedażowych. Zapraszamy!

Pozostałe informacje

Informacja cechach, cenie, dostępności towarów wyświetla się w sklepie internetowym przy ich zdjęciu. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów, asortymentu, usuwania towarów z oferty. Sprzedawca zobowiązuje się do dostarczania towarów bez wad. Wysyłany towar jest nowy oraz starannie zabezpieczony.  Zamówienia w sklepie Allegro można składać poprzez pocztę elektroniczną 24 godziny na dobę przez cały rok. Realizacja zamówień odbywa się w dni robocze, uwzględniając przybliżony czas realizacji od złożenia zamówienia, który widnieje w każdej ofercie internetowej. Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe złożenie zamówienia poprzez FORMULARZ ZAPŁATY I DOSTAWY będący częścią serwisu Allegro. Po zakupie należy wybrać formę płatności, sposób przesłania wybranego towaru(-ów) oraz uwzględnienia danych do wysyłki.  W przypadku zmiany danych do wysyłki należy poinformować o tym przez formularz zapłaty i dostawy  Towar jest wysyłany po odnotowaniu wpłaty na konto bankowe, PayU lub po odnotowaniu informacji o formie zapłaty przy odbiorze. REALIZUJEMY TYLKO WYSYŁKI KRAJOWE. Przesyłki na dostarczane są za pośrednictwem kuriera - GLS i DPD.   Kwota do zapłaty to suma kosztu zakupionego towaru wraz z podatkiem VAT oraz kosztów wysyłki. Cena  w PLN. b) Dostępne formy płatności: systemem PayU, bezpośrednio na konto bankowe w postaci zwykłego przelewu na konto firmy ING 48 1050 1298 1000 0023 0308 4145  lub przy odbiorze (u kuriera).  W przypadku płatności przelewem zwykłym na konto  48 1050 1298 1000 0023 0308 4145 w tytule wpłaty prosimy uwzględnić numer aukcji oraz nazwę użytkownika. W przypadku zakupu kilku rzeczy w jednej przesyłce płacą Państwo tylko raz. Standardowo zostaje wystawiany paragon. Faktura VAT dostępna na żądanie klienta. Prosimy o zawarcie stosownej informacji w "formularzu płatności i dostawy" od razu po zakupie.