Zestaw do pielęgnacji wacusia - pęknięcie (6999655757)

zakończona
25,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Dostawa
  • Paczkomaty 24/7 11,50 zł
  • Przesyłka kurierska 15,00 zł
Zakupy od 299 zł darmowa dostawa
  • lokalizacja: Łódź, Polska
  • czas wysyłki: natychmiast

opis

RudeFood - Śmieszne i niegrzeczne prezenty

Prezenty dla niej i dla niego. Upominki na wieczory kawalerskie, panieńskie, osiemnaski, śluby oraz rocznice.
Nie możesz się zdecydować? Masz pytania?

O nas * Dane do przelewów * Odbiór osobisty w Łodzi * Dlaczego warto kupować u nas?
Dlaczego warto wybrać wysyłkę kurierem? * Pełen regulamin aukcji * Czy powinienem wiedzieć coś jeszcze?

Walizeczka próżności - produkt drugiej kategorii

Elegancki zestaw do pielęgnacji Wacusia to dowcipny i bardzo osobisty prezent dla każdego mężczyzny.

W przyborniku znajdują się:

  • nożyczki do stylizacji
  • poskramiacz kędziorków
  • łańcuch twardziela
  • lustereczko strojnisia, aby Wacuś mógł się przejrzeć

Wszystko po to, aby Wacuś prezentował się szykownie i schludnie.

Produkt dostępny w języku: polskim

UWAGA! Produkt sprzedawany na tej aukcji jest produktem drugiej kategorii. Pudełko produktu jest pęknięte od spodu. Pełnowartościowy produkt można zakupić na pozostałych naszych aukcjach.

Za wysyłkę kurierem płacisz tylko raz! Więc:





Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1000,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1000 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 50 zł. Warunki oferty: wg stanu na 2 października 2017r. Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie lub mBank S.A. z siedzibą w Warszawie lub Kreditech Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Czas promocji jest ograniczony: null – null. Szczegóły promocji określa regulamin dostępny na: na.allegro.pl/raty.
Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Dostawa i płatność
od 11,50 zł

Lokalizacja: Łódź, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u RudeFood za co najmniej 299,00 zł.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
15,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
20
czas realizacji
1 dzień roboczy
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-
Paczkomaty 24/7
pierwsza sztuka
11,50 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
1-2 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-

Punkty odbioru

Łódź-Górna
Zatokowa 7
93-468 Łódź
woj. łódzkie
email: aukcje@rudefood.pl
tel.: 725 201 211

  • poniedziałek - piątek 10:00 - 17:00

płatność tylko gotówką
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Reklamacja
1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

MegaArt Marcin Nowak
Zatokowa 7
93-468 Łódź
Dodatkowe informacje

OPIS PROCEDURY REKLAMACYJNEJ


  1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące nabytych towarów w drodze umowy zawartej na odległość pod adresem aukcje@rudefood.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy, tj. MegaArt, 93-468 Łódź, ul. Zatokowa 7. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: * imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, * datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, * przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, * wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację, * dowód zakupu towarów.
  2. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
  3. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
  4. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Żądania Kupującego w razie zgłoszenia reklmacji: Jeśli Kupujący żąda wymiany rzeczy lub jej naprawy, sprzedający może odmówić spełnienia tego żądania pod warunkiem, że opcja wskazana przez Kupującego: * byłaby niemożliwa do zrealizowania dla Sprzedającego – np. ze względu na zaprzestanie produkcji określonych części zamiennych lub całego towaru albo * w porównaniu z drugim z możliwych żądań wymagałaby nadmiernych kosztów – np. żądanie wymiany całego urządzenia na nowe, jeśli uszkodzenie dotyczy jednego elementu o niskiej wartości. Odmawiając, Sprzedawca może zaproponować inne rozwiązanie. Niezależnie od tego, w tej sytuacji konsument może zmienić swój wybór i żądać doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową w inny sposób. Jeżeli zatem np. odmowa Sprzedającego dotyczyła wymiany produktu, to można następnie żądać naprawy. Istnieje również możliwość skorzystania z dwóch innych opcji, tj. obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy. Wówczas stosuje się następującą procedurę. Kupujący reklamujący rzecz u sprzedawcy w ramach rękojmi ma również prawo żądać odstąpienia od umowy lub obniżenia ceny. Bardzo ważne są tu jednak dwie zasady: * Kupujący może żądać odstąpienia od umowy tylko wtedy, gdy wada ma charakter istotny – np. poważne uszkodzenie silnika w samochodzie; * żądaniu obniżenia ceny powinno towarzyszyć określenie kwoty, o którą cena ma być obniżona (z uwzględnieniem wartości towaru z wadą i towaru pełnowartościowego). Jeżeli jest to pierwsze żądanie złożone w ramach reklamacji dotyczącej danego towaru, Sprzedawca może zaproponować Kupującemu niezwłoczną wymianę lub naprawę – niewiążącą się z nadmiernymi niedogodnościami. Zmiana propozycji Sprzedawcy nie będzie możliwa, jeśli to, czego chce konsument, jest: * niemożliwe do spełnienia dla sprzedawcy – np. ze względu na zaprzestanie produkcji określonych części zamiennych lub całego towaru albo * w porównaniu z drugim z możliwych żądań wymaga nadmiernych kosztów przedsiębiorcy – np. żądanie wymiany całego urządzenia na nowe, jeśli uszkodzenie dotyczy jednego elementu o niskiej wartości. Sprzedawca nie ma prawa odmówić konsumentowi obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy, jeżeli nie wywiązał się ze swych obowiązków przy pierwszym żądaniu złożonym przez konsumenta w ramach pierwszej reklamacji bądź jest to druga lub kolejna reklamacja danego towaru. Nie ma tu znaczenia, czy chodzi o tę samą, czy też inną wadę lub usterkę.

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

MEGAART Marcin Nowak
Zatokowa 7
93-468 Łódź

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

PRAWO KONSUMENTA DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług – zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: aukcje@rudefood.pl. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres: MegaArt ul. Zatokowa 7, 93-468 Łódź Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy (oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy): Przykład: MegaArt ul. Zatokowa 7, 93-468 Łódź Ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [nazwy kupionych przedmiotów], numery oferty w Allegro [numery] . Data zawarcia umowy to [data], data odbioru przedmiotów [data] . Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego] Login Allegro: [login kupującego] Adres: [adres kupującego] Data: [data odstąpienia od umowy] Podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej]

O sprzedającym
RudeFood
99,7%
kupujących poleca tego sprzedającego

341

 

1

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • 725 201 211
  • 504 379 714
poniedziałek - piątek
10:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Śmieszne, niegrzeczne i oryginalne prezenty - dla niej i dla niego.

Gadzety na wieczór kawalerski i panieński oraz 18 urodziny. Jaki prezent? Oryginalny prezent! Kup i odbierz w Łodzi.

Nr konta (mBank):

15 1140 2004 0000 3902 4297 3788

Pozostałe informacje

W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru.

Sprzedający zobowiązuje się dostarczyć rzecz bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży.

Na zakupione nowe towary udzielamy 12 miesięcznej gwarancji.