Zestaw do pielęgnacji wacusia - pęknięcie (6911050933)

zakończona
25,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Paczkomaty 24/7 11,50 zł
  • Przesyłka kurierska 15,00 zł
  • Paczkomaty 24/7 16,00 zł
Zakupy od 299 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Łódź, Polska
  • czas wysyłki: natychmiast

RudeFood - Śmieszne i niegrzeczne prezenty

Prezenty dla niej i dla niego. Upominki na wieczory kawalerskie, panieńskie, osiemnaski, śluby oraz rocznice.
Nie możesz się zdecydować? Masz pytania?

O nas * Dane do przelewów * Odbiór osobisty w Łodzi * Dlaczego warto kupować u nas?
Dlaczego warto wybrać wysyłkę kurierem? * Pełen regulamin aukcji * Czy powinienem wiedzieć coś jeszcze?

Walizeczka próżności - produkt drugiej kategorii

Elegancki zestaw do pielęgnacji Wacusia to dowcipny i bardzo osobisty prezent dla każdego mężczyzny.

W przyborniku znajdują się:

  • nożyczki do stylizacji
  • poskramiacz kędziorków
  • łańcuch twardziela
  • lustereczko strojnisia, aby Wacuś mógł się przejrzeć

Wszystko po to, aby Wacuś prezentował się szykownie i schludnie.

Produkt dostępny w języku: polskim

UWAGA! Produkt sprzedawany na tej aukcji jest produktem drugiej kategorii. Pudełko produktu jest pęknięte od spodu. Pełnowartościowy produkt można zakupić na pozostałych naszych aukcjach.

Za wysyłkę kurierem płacisz tylko raz! Więc:





wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u RudeFood za co najmniej 299 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
Paczkomaty 24/7 11,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 23,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
Paczkomaty 24/7 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni robocze
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

MegaArt
Zatokowa 7
93-468 Łódź
NIP: 727-244-45-36
REGON: 100219540
Śmieszne, niegrzeczne i oryginalne prezenty - dla niej i dla niego. Gadzety na wieczór kawalerski i panieński oraz 18 urodziny. Jaki prezent? Oryginalny prezent! Kup i odbierz w Łodzi. Nr konta (mBank): 15 1140 2004 0000 3902 4297 3788

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
MegaArt
Zatokowa 7
93-468 Łódź
 
PRAWO KONSUMENTA DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług – zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: gosia@rudefood.pl. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres: MegaArt ul. Zatokowa 7, 93-468 Łódź Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy (oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy): Przykład: MegaArt ul. Zatokowa 7, 93-468 Łódź Ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [nazwy kupionych przedmiotów], numery oferty w Allegro [numery] . Data zawarcia umowy to [data], data odbioru przedmiotów [data] . Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego] Login Allegro: [login kupującego] Adres: [adres kupującego] Data: [data odstąpienia od umowy] Podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej]

reklamacje

OPIS PROCEDURY REKLAMACYJNEJ 1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące nabytych towarów w drodze umowy zawartej na odległość pod adresem gosia@rudefood.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy, tj. MegaArt, 93-468 Łódź, ul. Zatokowa 7. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: * imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, * datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, * przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, * wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację, * dowód zakupu towarów. 2. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 3. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 4. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Żądania Kupującego w razie zgłoszenia reklmacji: Jeśli Kupujący żąda wymiany rzeczy lub jej naprawy, sprzedający może odmówić spełnienia tego żądania pod warunkiem, że opcja wskazana przez Kupującego: * byłaby niemożliwa do zrealizowania dla Sprzedającego – np. ze względu na zaprzestanie produkcji określonych części zamiennych lub całego towaru albo * w porównaniu z drugim z możliwych żądań wymagałaby nadmiernych kosztów – np. żądanie wymiany całego urządzenia na nowe, jeśli uszkodzenie dotyczy jednego elementu o niskiej wartości. Odmawiając, Sprzedawca może zaproponować inne rozwiązanie. Niezależnie od tego, w tej sytuacji konsument może zmienić swój wybór i żądać doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową w inny sposób. Jeżeli zatem np. odmowa Sprzedającego dotyczyła wymiany produktu, to można następnie żądać naprawy. Istnieje również możliwość skorzystania z dwóch innych opcji, tj. obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy. Wówczas stosuje się następującą procedurę. Kupujący reklamujący rzecz u sprzedawcy w ramach rękojmi ma również prawo żądać odstąpienia od umowy lub obniżenia ceny. Bardzo ważne są tu jednak dwie zasady: * Kupujący może żądać odstąpienia od umowy tylko wtedy, gdy wada ma charakter istotny – np. poważne uszkodzenie silnika w samochodzie; * żądaniu obniżenia ceny powinno towarzyszyć określenie kwoty, o którą cena ma być obniżona (z uwzględnieniem wartości towaru z wadą i towaru pełnowartościowego). Jeżeli jest to pierwsze żądanie złożone w ramach reklamacji dotyczącej danego towaru, Sprzedawca może zaproponować Kupującemu niezwłoczną wymianę lub naprawę – niewiążącą się z nadmiernymi niedogodnościami. Zmiana propozycji Sprzedawcy nie będzie możliwa, jeśli to, czego chce konsument, jest: * niemożliwe do spełnienia dla sprzedawcy – np. ze względu na zaprzestanie produkcji określonych części zamiennych lub całego towaru albo * w porównaniu z drugim z możliwych żądań wymaga nadmiernych kosztów przedsiębiorcy – np. żądanie wymiany całego urządzenia na nowe, jeśli uszkodzenie dotyczy jednego elementu o niskiej wartości. Sprzedawca nie ma prawa odmówić konsumentowi obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy, jeżeli nie wywiązał się ze swych obowiązków przy pierwszym żądaniu złożonym przez konsumenta w ramach pierwszej reklamacji bądź jest to druga lub kolejna reklamacja danego towaru. Nie ma tu znaczenia, czy chodzi o tę samą, czy też inną wadę lub usterkę.

pozostałe informacje

W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. Sprzedający zobowiązuje się dostarczyć rzecz bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży. Na zakupione nowe towary udzielamy 12 miesięcznej gwarancji.