ZESTAW do jadalni EMMA 160 okleina+krzesło DS-40 (6516685573)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
2 130,00 zł
z 500 kompletów
Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska
Zakupy powyżej 1 000 zł
  • lokalizacja: Warszawa/Pułtusk
  • czas wysyłki: do 21 dni
  • stan: nowy
  • kształt blatu: prostokątny
  • liczba krzeseł w zestawie : 6
  • styl: nowoczesny

Masz pytania?

chętnie na wszystkie odpowiemy!

Telefon

608 633 343

728 106 963

E-mail

allegro@pagowska.pl

Godziny otwarcia

Pon - Pt 10-16

Sob. 10-13

Wzorcownia

"Meble-Diana"

Ul. Warszawska 14

06-100 Pułtusk

Płatnosci

Transport

Przed dokonaniem zakupu prosimy o zapoznanie się z regulaminem sklepu.

Regulamin znajduje się w zakładce "Informacje od Sprzedającego".

Dokonanie zakupu na aukcji jest równoznaczne z akceptacją regulaminu.

Zestaw do jadalni EMMA 160x90+43 blat okleina naturalna+ 6 x krzesłami DS-40.

Przejdź do opisu

Grupa 1 - 2130 pln

Wymiary stół:

160 cm 203 cm
90 cm

Wymiary krzesło:

46 cm 100 cm
44 cm 46 cm

Opis przedmiotu

Przedmiotem oferty jest zestaw do jadalni Emma 160x90+43 z blatem w okleinie w komplecie z krzesłami tapicerowanymi DS-40. Podstawa i nogi stołu wykonane są z drewna bukowego. Nogi stołu są proste. Blat wykonany jest z płyty MDF i pokryty okleiną naturalną. Wszystkie dostępne obicia i wybarwienia oklein można zobaczyć w załączonym linku "Wzornik".

Stół dostępny jest z wkładką o długości 43 cm, która umożliwia rozłożenie stołu do długości 203 cm. Stół na zdjęciu głównym jest w kolorze orzech.

Krzesło wykonane jest z drewna bukowego, pomalowanego i polakierowanego produktami o najwyższej jakości i długiej trwałości. Oparcie pleców i siedzisko wykonane jest z wysokiej jakości obić, które dostępne są na stronie wzornika wybarwień.

2 Lata gwarancji.

Jak kupić na raty

Skontaktuj się ze sprzedawcą

Wybierz sposób dostarczenia dokumentacji

Wypełnij i prześlij do Banku e-wniosek

Odbierz towar i ciesz się zakupem

Poinformuj sprzedawcę o chęci zakupu towaru na raty. Sprzedawca sklepu wyśle Ci link do e-wniosku o kredyt emailem
A. elektronicznie – w postaci plików PDF,
B. za pośrednictwem firmy kurierskiej – umowa o kredyt zawarta po kilku dniach
Czekaj na kontakt konsultanta Banku
Po pozytywnej weryfikacji dokumentów kredytowych Bank potwierdzi sklepowi, że może wydać towar
wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u PeloP za co najmniej 1 000 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Bank Polska Kasa Opieki S.A. 55 1240 5309 1111 0000 5046 1949
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 22 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 21 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 21 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Dostawa, płatność, termin realizacji: 1. Wpłata 20% zadatku. Pozostała kwota płatna przy dostawie.Transport płatny. 2. Płatność PayU transport na terenie kraju do 350 km od Pułtuska gratis. Termin realizacji ze względu na duże zainteresowanie narożnikiem od 14 do 31 dni roboczych. 3. Początek realizacji zamówienia liczy się od następnego dnia po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie. 4. Kierowca nie ma obowiązku wnoszenia mebli. 5. Wszystkie meble robione są na indywidualne zamówienie klienta.
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

Diana Meble to nowoczesna firma z tradycjami, która działa nieprzerwanie od ponad 17 lat na polskim rynku. Dysponujemy siecią sprzedaży w systemie online, w której oferujemy naszym klientom szeroką gamę produktów, dzięki którym każdy może znaleźć coś dla siebie i spełnić marzenia tworząc wymarzone wnętrze. Naszym celem jest zadowolenie klienta i profesjonalna obsługa naszych pracowników na co zwracamy szczególnie uwagę, chcemy aby każdy czuł się wyjątkowo.

kontakt

  • 608 633 343
    infolinia czynna od poniedziałku do piątku 8:00 - 20:00, sobota 8:00 - 15:00
  • 728 106 963
    infolinia czynna od poniedziałku do piątku 8:00 - 20:00, sobota 8:00 - 15:00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
Sklep Meble-Diana
Warszawska 14
06-100 Pułtusk
 
1. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY. 1.1. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827) Kupujący będący Konsumentem ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży bez podania przyczyn, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia towaru. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem terminu. 1.2. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827) Klient będący Konsumentem ma prawo do odstąpienia od umowy świadczenia usług drogą elektroniczną bez podania przyczyn, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia tej umowy. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem terminu. 1.3. Odstąpienie dokonywane jest przez złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, w szczególności z wykorzystaniem wzoru formularza i wysłane dowolnym kanałem porozumienia się na odległość, m.in.: - wiadomością e-mail, na adres sklep@pagowska.pl, - w formie pisemnej, na adres Danuta Pągowska Meble-Diana ul.Warszawska 14 Pułtusk 06-100. 1.4.Oświadczenie o odstąpieniu winno w szczególności zawierać numer zamówienia, datę jego złożenia, datę odbioru towaru, wskazanie formy zwrotu uiszczonej ceny. 1.5.Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy (oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy): - [adres sprzedającego] - Ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [nazwy kupionych przedmiotów], numery oferty w Allegro [numery] . - Data zawarcia umowy to [data], data odbioru przedmiotów [data] . - Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego] - Login Allegro: [login kupującego] - Adres: [adres kupującego] - Data: [data odstąpienia od umowy] - Podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej] Sprzedający niezwłocznie przesyła Konsumentowi potwierdzenie odebrania oświadczenia woli o odstąpieniu od umowy sprzedaży, na wskazany przez Konsumenta adres e-mail. 1.6. Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy bez ponoszenia kosztów, za wyjątkiem: - dodatkowych koszów poniesionych przez Konsumenta w związku z wyborem sposobu dostarczenia towaru innym niż najtańszy, zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego oraz bezpośrednich kosztów zwrotu towaru (kosztów wysyłki towaru), - kosztów zwrotu rzeczy, jeżeli ze względu na swój charakter rzeczy te nie mogą zostać w zwykłym trybie odesłane pocztą. 1.7. Prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów: - o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy. - w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb lub w której przedmiotem umowy są meble wykonane na indywidualne zamówienie konsumenta w/g złożonej przez niego specyfikacji. - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia. - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu. - w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami. - w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli. - w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy. - w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu. - o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę. - zawartej w drodze aukcji publicznej. - o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi. - o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. 1.8. W przypadku skorzystania przez Konsumenta z prawa odstąpienia od umowy, Konsument jest obowiązany zwrócić towar Sprzedającemu niezwłocznie tj. nie później niż w terminie nie dłuższym niż 14 (czternaście) dni na adres Sklepu Danuta Pągowska Meble-Diana ul.Warszawska 14 Pułtusk 06-100. Konsument może także dokonać zwrotu towaru przekazując go do odbioru osobie upoważnionej przez Sprzedawcę, przy zachowaniu w/w terminów. Dla zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem. 1.9. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru (koszty przesyłki) mając na uwadze, aby wybrać taki sposób, by towar dotarł do Sprzedającego w stanie nie zniszczonym. 1.10. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 1.11. Sprzedający, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy. Sprzedający dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. 1.12. Jeżeli Sprzedający nie zaproponował, że sam odbierze rzecz od Konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem. 1.13. Sprzedający nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem. 1.14. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość

reklamacje

1. PROCEDURA SKŁADANIA REKLAMACJI. 1.1. Sprzedający zobowiązany jest do dostarczenia towaru w stanie wolnym od wad. W razie stwierdzenia występowania wady rzeczy sprzedanej Sprzedający ponosi odpowiedzialność określoną w szczególności w przepisach art. 556 i 5561-5563 Kodeksu cywilnego. 1.2. Reklamacja winna być złożona na piśmie lub z wykorzystaniem odpowiedniej funkcjonalności witryny Sklepu Allegro SKLEP_MEBLOWY-DP. 1.3. Przed zwrotem towaru kupujący powinien skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta, w celu ustalenia terminu odbioru przesyłki. 1.4. Reklamowany towar odbierany jest od reklamującego za pośrednictwem transportu sklepu lub Producenta na terenie Polski i na koszt sklepu allegro SKLEP_MEBLOWY-DP. 1.5. Sklep Internetowy nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem. 1.6. Złożona reklamacja powinna zawierać kserokopię dowodu zakupu, wypełniony formularz reklamacji/zwrotu. Jeżeli kupujący zamierza skorzystać z uprawnień gwarancyjnych do reklamacji powinna zostać załączona karta gwarancyjna (o ile została dołączona do produktu). Zastosowanie się do powyższych wymogów nie jest warunkiem rozpatrzenia reklamacji, jednakże pozwoli na jej sprawniejsze rozpatrzenie. 1.7. Reklamowany towar powinien zostać zabezpieczony w opakowanie umożliwiające bezpieczny transport do Producenta. Opakowanie musi gwarantować odpowiednią ochronę podczas transportu. 1.8. Reklamowany towar powinien posiadać pełne, oryginalne wyposażenie. 1.9. Do reklamowanego towaru powinien zostać dołączony opis uszkodzeń wraz z podaną sytuacją kiedy (w jakiej sytuacji) dana usterka występuje. Opis taki winien być jak najbardziej dokładny (wskazane zdjęcie usterki). Opisu tego można i należy również dokonać podczas składania reklamacji z wykorzystaniem odpowiedniej funkcjonalności witryny Sklepu Allegro SKLEP_MEBLOWY-DP. 1.10. Brak wyraźnego, pisemnego zastrzeżenia przez kupującego, że korzysta on z uprawnień z tytułu rękojmi oznacza, że kupujący korzysta z uprawnień z tytułu gwarancji udzielonej przez producenta lub dystrybutora. 1.11. Sklep Internetowy poinformuje kupującego, o uwzględnieniu, względnie odrzuceniu reklamacji w terminie 14 dni od momentu oględzin przez dział reklamacji producenta lub dystrybutora mebla. 1.12. Reklamowany towar jest naprawiany w terminie 30 dni roboczych od daty przekazania protokołu reklamacyjnego do producenta jeżeli wada jest możliwa do usunięcia u klienta. Termin realizacji wynosi 45 dni roboczych od daty przekazania protokołu reklamacyjnego do producenta jeżeli wady wymaga naprawy w fabryce.

pozostałe informacje

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO ALLEGRO PELOP 1. POSTANOWIENIA OGÓLNE. 1.1. Przedsiębiorcą prowadzącym sklep internetowy dostępny pod adresem internetowym Allegro PELOP zwanym dalej "Sklepem Internetowym" jest firma Danuta Pągowska z siedzibą w Warszawie przy ul. Literackiej 13a/30, 01-864 Warszawa, wpisana do ewidencji działalności gospodarczej przez Prezydenta miasta stołecznego Warszawy pod numerem 7670. 1.2. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem witryny internetowej Allegro PELOP. 2. PROCEDURA SKŁADANIA ZAMÓWIEŃ I ZAWIERANIA UMÓW SPRZEDAŻY. 2.1. Umieszczenie na witrynie Allegro PELOP określonego towaru wraz z oznaczeniem jego ceny nie stanowi oferty jego sprzedaży, a jedynie zaproszenie dla kupujących do składania ofert. 2.2. Zamówienie zostaje złożone przez kupującego w formie elektronicznej i stanowi ofertę zawarcia umowy sprzedaży towaru umieszczonego na witrynie Allegro PELOP za określoną tam cenę. Do złożenia zamówienia konieczne jest kliknięcie przycisku oznaczonego KUP TERAZ. Składając zamówienie klient zobowiązuje się do zapłaty za zamówiony towar. 2.3. Zamówienie zostaje przyjęte do realizacji w kolejnym dniu po odnotowaniu wpłaty zadatku przez PELOP (wyłączając soboty, niedziele i dni ustawowo wolne od pracy). 2.4. Klient otrzymuje potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji w mailu potwierdzającym. Z tą chwilą następuje zawarcie umowy sprzedaży, z zastrzeżeniem pkt. 7. 2.5. Czynności techniczne związane ze złożeniem zamówienia w tym wybór towaru, umieszczenie go w koszyku, wskazanie sposobu zapłaty, korygowanie błędów w zamówieniu, itp. zostały określone na stronie Allegro. 3. ZMIANA I CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA. 3.1. Kupujący może wprowadzić zmiany w zamówieniu do chwili otrzymania potwierdzenia realizacji zamówienia przez PELOP. Dokonanie zmian jest możliwe poprzez wysłanie e-maila na adres sklep@pagowska.pl 3.2. Informacja o dostępności towaru jest wyświetlana przy każdym produkcie. Promocje obowiązują do wyczerpania stanów magazynowych tkanin w jakich są proponowane. Prosimy o sprawdzanie ich dostępności przed dokonaniem zakupu. Czas realizacji zamówienia to czas, który upływa od chwili przyjęcia zamówienia do realizacji do chwili wysłania kupującemu towarów określonych w zamówieniu. Zamówienie na towary o różnym czasie realizacji wysyłane jest po skompletowaniu całości, tzn. po upływie czasu najdłuższego z podanych. 3.3. Wszystkie terminy realizacji zamówienia liczone są w dniach roboczych i nie obejmują terminu dostarczenia przesyłki kupującemu przez Pocztę Polską lub firmę kurierską. Początek realizacji zamówienia liczymy od następnego dnia po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie (wyłączając soboty, niedziele i dni ustawowo wolne od pracy). 3.4. Sprzedający dostarczy Kupującemu przedmiot sprzedaży niezwłocznie, nie później niż w terminie do 21 dni od dnia zawarcia umowy. W przypadku darmowego transportu oraz dostawy powyżej 450 km od magazynu w Pułtusku realizacja zamówienia może się wydłużyć do 31 dni roboczych. 4.DOSTAWA I PŁATNOŚĆ. 4.1. Wpłata zadatku w wysokości 20% ceny przy zamówieniu. Pozostała kwota płatna przy odbiorze. Transport płatny. 4.2. Płatność 100% ceny przy zamówieniu transport na terenie kraju do 350 km od magazynu w Pułtusku gratis. 4.3. Kierowca nie ma obowiązku wnoszenia mebli. Podane koszty dostawy nie obejmuje wnoszenia. 5. SPOSOBY ZAPŁATY. 5.1. Kupujący może wybrać następujące formy płatności: - przy odbiorze po wpłacie 20 % zadatku i dopłacie pozostałej kwoty przy dostarczeniu towaru w takiej wysokości, jaka była zatwierdzona przy składaniu zamówienia lub mniejszej, jeśli przesyłka nie zawiera wszystkich zamawianych produktów, a została wysłana na prośbę kupującego. - odbiór osobisty po wpłacie 20 % zadatku z magazynu Sprzedającego - kwota za zamówienie uiszczana jest gotówką w momencie odbioru zamówienia w Punkcie Odbioru Osobistego Meble-Diana ul.Warszawska 14, 06-100 Pułtusk. - system allegro PayU. - system raty allegro PayU. - zwykłym przelewem w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy na konto: Bank PEKAO S.A. 55 1240 5309 1111 0000 5046 1949. - system ratalny Santander Consumer Bank. 6. WARUNKI DOSTAWY TOWARÓW. 6.1. Zamówiony towar jest dostarczany kupującemu własnym transportem Sprzedającego. Możliwy jest również odbiór osobisty towaru Punkcie Odbioru Osobistego Meble-Diana ul.Warszawska 14, 06-100 Pułtusk w godzinach 10:00 - 16:00 w dni robocze. 6.2. Paczki dostarczane przez PELOP pakowane są w karton, folię, strecz i oklejane taśmą. 6.3. Kupujący winien zwrócić należytą uwagę na stan dostarczanych paczek przy ich odbiorze, w szczególności czy paczka nie została uszkodzona lub zniszczona. 6.4. W razie uszkodzenia lub zniszczenia paczki podczas transportu, należy w obecności pracownika PELOP sporządzić protokół szkody, zawierający datę i godzinę doręczenia przesyłki, imiona i nazwiska osób sprawdzających zawartość przesyłki, jej zawartość i stan, w jakim dotarła. Protokół ten należy przesłać, bez zbędnej zwłoki, do Sklepu PELOP. 6.5. Koszt przesyłki zamówienia o wartości mniejszej niż 1200 pln ponosi kupujący. Zamówienia opłacone z góry i o wartości równej i większej 1200 pln są odbierane własnym transportem na koszt Sklepu PELOP. 6.6. Aktualne ceny przesyłek podawane są drogą mailową. 6.7. Sposób przesyłki oraz jej koszty nie wiążą kupującego, mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 7. POZOSTAŁE PRAWA I OBOWIĄZKI STRON UMOWY SPRZEDAŻY. 7.1. Jeżeli Sklep Allegro PELOP nie może spełnić świadczenia z tego powodu, że zamówiony przez Kupującego towar nie jest dostępny może w terminie 31 dni roboczych od zawarcia umowy, odstąpić od umowy i zwrócić całą otrzymaną od Kupującego sumę pieniężną. 7.2. Do zakupionego towaru dołączane są: dowód zakupu (faktura lub paragon) oraz karta gwarancyjna producenta lub dystrybutora - o ile producent lub dystrybutor udziela gwarancji. Karta gwarancyjna bez dowodu zakupu jest nieważna. W razie jego zagubienia lub zniszczenia, kupujący winien skontaktować się niezwłocznie ze Sklepem Allegro PELOP w celu uzyskania zastępczego dowodu zakupu. 7.3. Towary w dziale "Promocje" na stronie Sklepu Allegro PELOP są ograniczone ilościowo. Realizacja zamówień zawierających takie produkty odbywa się w kolejności wpływania potwierdzonych zamówień na te towary, aż do wyczerpania zapasów. 7.4. Sklep Allegro PELOP prowadzi sprzedaż mebli, dostarczanych kupującym w stanie do samodzielnego montażu. Meble przed wysłaniem są zapakowane w karton, folię, strecz i oklejone taśmą. 7.5. W razie zakupu mebla w stanie, o którym mowa w pkt. 7.4 kupujący zobowiązany jest do jego montażu we własnym zakresie, w/g instrukcji dostarczonej z meblem udostępnionej przez Producenta. Odpowiedzialność za szkody wywołane wadliwym montażem mebli ponosi kupujący. 7.6. Odcień koloru obić, wybarwienia drewna i laminatów w dostarczonych meblach może się różnić od odcieni koloru w wzorniku i w próbnikach z wzorcowni. Wymiary mebli tapicerowanych podane są z dokładnością do 5 cm. 8. ZASADY OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH. 8.1. Kupujący - osoba fizyczna w chwili składania zamówienia wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez Sklep Allegro PELOP, zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności z ustawą o ochronie danych osobowych oraz ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną. 8.2. Udostępnione dane osobowe są przetwarzane przez Sklep Internetowy wyłącznie w celu należytego wykonania umowy sprzedaży. 8.3. Sprzedający zapewnia realizację uprawnień wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych, w szczególności kupujący ma prawo wglądu do swoich danych osobowych oraz prawo do ich zmiany, poprawiania i żądania ich usunięcia. Skorzystanie z prawa domagania się zmiany, poprawienia lub usunięcia danych z systemu Sklepu Internetowego jest dokonywane na podstawie przesłania do sprzedającego pocztą elektroniczną stosownego żądania wraz z podaniem imienia i nazwiska kupującego. Zarejestrowani kupujący mogą dokonywać zmian i poprawiania danych osobowych poprzez Konto Klienta. 8.4. Kupujący - osoba fizyczna w chwili składania zamówienia za pośrednictwem serwisu Allegro.pl może wyrazić zgodę na przekazanie swojego adresu e - mail do Grupa Allegro Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu oraz na przetwarzanie przez sklep internetowy Meble-Diana oraz Grupa Allegro Sp. z o.o. jego danych osobowych w celu wypełnienia ankiety wraz z opinią o dokonanej transakcji w Sklepie Internetowym oraz potwierdzenia objęcia transakcji Programem Ochrony Kupujących (zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997.) 9. POSTANOWIENIA KOŃCOWE 9.1. Regulamin wchodzi w życie z dniem 25. grudnia 2014 r. 9.2. O każdej zmianie Regulaminu Sklep powiadomi zarejestrowanych Klientów poprzez wiadomość e-mail z prawem wypowiedzenia umowy w terminie 14 dni. Zmiany Regulaminu wchodzą w życie z upływem terminu wypowiedzenia. Do zamówień złożonych przed wejściem w życie zmian Regulaminu, stosuje się postanowienia Regulaminu w brzmieniu obowiązującym w chwili złożenia zamówienia. 9.3. Regulamin oraz umowy sprzedaży podlegają prawu polskiemu. 9.4. Umowa sprzedaży jest zawierana w języku polskim. 9.5. Wszelkie spory powstałe na gruncie Regulaminu lub umów sprzedaży rozstrzygał będzie polski sąd powszechny właściwy dla siedziby Sklepu. 9.6. Regulamin niniejszy jest udostępniony kupującym nieodpłatnie za pośrednictwem witryny PELOP w formie, która umożliwia jego pobranie, utrwalenie i wydrukowanie.