ZESTAW 6 pkt, oprawa podszafkowa LED SQUARE 1,5W (6541465730)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
115,00 zł
z 86 sztuk
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 12,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 15,00 zł
Zakupy od 500 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Głuchołazy, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT

Przedmiotem aukcji jest:

ZESTAW 6 pkt opraw LED SQUARE 1,5W chrom 12V DC

Do wyboru barwa światła:

ciepła lub zimna

Zestaw 6 pkt opraw LED SQUARE to nowoczesny sposób na oświetlenie powierzchni użytkowych za pomocą wbudowanych diod LED. Ich nowoczesny design sprawia, że pasują do każdego typu wnętrz. Każda oprawa posiada różnorodne zastosowanie m.in. jako nawierzchniowe oświetlenie meblowe do podświetlenia blatu, witryn itd. Pojedyncza sztuka zawiera wbudowanych 16 diod LED o łącznej mocy 1,5W zapewniające długą żywotność i niskie koszty eksploatacji.

W skład zestawu wchodzą:

  • 6 x oprawy LED SQUARE w kolorze chrom, o dwóch barwach światła, posiadające 2 m przewód z mini konektorem
  • 1 x układ zasilający do LED 12W w kolorze czarnym z wyłącznikiem nożnym oraz 4 m przewodem zakończonym 6-pkt rozdzielaczem mini konektor z jednej strony i wtyczką EURO z drugiej.

Zestaw jest gotowy do montażu i podłączenia do gniazdka. Prosty montaż opraw zapewniają dołączone do zestawu dwa wkręty lub do wyboru dwustronna taśma klejąca.


Dane techniczne dotyczą 1 szt. oprawy LED SQUARE.

Polecamy również oprawę LED SQUARE w pozostałych zestawach.

Decydując się na stosowanie oświetlenia diodowego w dużym stopniu przyczyniamy się do ochrony środowiska naturalnego. Oświetlenie LED gwarantuje zmniejszenie wykorzystania zasobów naturalnych poprzez istotne ograniczenie zużycia energii elektrycznej oraz wykorzystanie nieszkodliwych dla środowiska materiałów.

Po zakupie bardzo proszę o podanie barwy światła w oprawie.

W przypadku nie podania przez kupującego barwy światła / koloru zamawianego produktu zostanie wysłany losowy zestaw kolorystyczny.

Kolor chrom
Materiał tworzywo sztuczne
Napięcie 12V
Moc 1,5W
Źródło światła I diody LED
Wymiary dł. 55 mm/ szer. 55 mm/ wys. 4 mm
Ilość źródeł światła w oprawie 16 diod LED
Źródło światła w komplecie tak
Przewód 2 m z mini konektorem
Stała/uchylna stała
Stopień ochronności IP20
Zastosowanie oświetlenie przestrzeni użytkowych

Bądź ekologiczny i oszczędzaj!


Drogi allegrowiczu. Pamiętaj, aby przed dokonaniem zakupu dokładnie zapoznać się z naszym regulaminem .

Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją warunków zawartych w regulaminie.


wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u design_org_pl za co najmniej 500 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 23 1140 1788 0000 3333 5800 1001
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Zamówienie złożone w dniu roboczym do godziny 12:00 realizowane jest w dniu złożenia zamówienia.

Zamówienia złożone po godzinie 12:00 oraz w Soboty ,Niedzielę i Święta realizowane są w następnym dniu roboczym.


*Dotyczy formy płatności : Pobranie lub PayU.
* Zamówienia przy przedpłacie realizowane są po zaksięgowaniu wpłaty.
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

DESIGN LIGHT Sp z o.o.
Grunwaldzka 2
48-340 Głuchołazy
NIP: 753-243-20-05
REGON: 161526823
KRS: 0000459222

Dane firmy: 

Design Light Sp. z o.o. 

ul. Grunwaldzka 2

 48-340 Głuchołazy 

NIP: 753-243-20-05 

REGON: 161526823 




DESIGN LIGHT jest firmą handlową działającą na rynku od 2004 roku. Nasza działalność skupia się głownie na produkcji i dystrybucji systemów oświetleniowych LED do mebli i mieszkań.

Zaopatrujemy największe hurtownie meblowe w Polsce i za granicą w nowoczesne i ekologiczne oświetlenie LED tj. taśmy LED, oprawy LED, klipsy LED, profile i akcesoria!

Przesyłki wysyłamy kurierem codziennie od poniedziałku do piątku. Do każdego zakupu otrzymują Państwo paragon lub fakturę VAT.

Zakup w naszym sklepie daje:

   - błyskawiczne wysyłki (do 24h od zaksięgowania kwoty),

   - gwarancję profesjonalnej obsługi,

   - najwyższej jakości towarów

   - pełną satysfakcję każdego klienta.

Zamówienia  złożone w dni robocze po godzinie 12.00, w soboty,

niedziele i święta są  przetwarzane następnego dnia roboczego. Na

zapytania telefoniczne i  złożone drogą elektroniczną

odpowiadamy od poniedziałku do piątku od  godz. 8 do 16.

kontakt

  • poniedziałek - piątek 08:00 - 16:00
  • sobota - niedziela zamknięte

pozostałe informacje

REGULAMIN :

http://www.designlight.pl/allegro/regulamin.pdf.

I. Definicje

1.Regulamin – niniejszy regulamin. W zakresie usług świadczonych drogą

elektroniczną Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy

z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną(Dz.U. z 2013r. Nr 14224,  z późn. zm.).

2.Sprzedawca –Design Light Sp. z o. o. z

siedzibą w Głuchołazach (48-340), ul. Grunwaldzka 2, zarejestrowaną w

rejestrze przedsiębiorców przez Sąd Rejonowy w Opolu VIII Wydział

Gospodarczy, pod nr KRS 0000045922, o kapitale zakładowym w wysokości

6.000,00 zł, NIP: 7532432005, REGON: 161526823. E-mail bh@dlbh.pl, tel.

+48 77 408 71 30, fax. +48 77 408 71 31

3. Klient/Kupujący – osoba fizyczna, która ukończyła co najmniej 13-sty

rok życia, przy czym w przypadku nieukończenia przez tę osobę 18-tego

roku życia, wymagana jest zgoda jej przedstawiciela ustawowego, a także

osoba prawna oraz jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której

przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, a która dokonuje lub

zamierza dokonać zamówienia lub korzysta z innych usług Sklepu

Internetowego (w tym również Konsument).

4.Sklep Internetowy/Sklep - serwis internetowy dostępny pod nickiem design_org_pl na portalu allegro  , za pośrednictwem którego Klient może zakupić od Sprzedawcy Towary.

5.Towary – produkty wymienione w ofercie Sprzedawcy, przedstawione w

Sklepie internetowym Sprzedawcy w chwili składania Zamówienia. Wszystkie

produkty znajdujące się w ofercie Sprzedawcy są nowe i nie posiadają

wad prawnych i fizycznych.

6.Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktów w rozumieniu ustawy

Kodeks cywilny, zawierana pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, z

wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość.

7.Zamówienie – oświadczenie woli Klienta określające jednoznacznie

rodzaj i ilość Towarów, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy

Sprzedaży na odległość za pośrednictwem Sklepu Internetowego.

II. Postanowienia ogólne

1. Niniejszy Regulamin określa zasady zawierania pomiędzy Sprzedawcą, a

Klientami umów sprzedaży Towarów, przy wykorzystaniu środków

porozumiewania się na odległość oraz korzystania przez Klientów ze

Sklepu internetowego.

2. Regulamin skierowany jest do wszystkich Klientów Sklepu

Internetowego. W Sklepie internetowym zakupów mogą dokonywać

zarejestrowani i niezarejestrowani Klienci.

3. Klient zobowiązany jest do przestrzegania wszystkich postanowień

Regulaminu. Sprzedaż odbywa się na podstawie wersji niniejszego

Regulaminu, obowiązującej w momencie złożenia Zamówienia.

4. Warunkiem złożenia Zamówienia w Sklepie Internetowym przez

Kupującego jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i akceptacja

jego postanowień. Składając Zamówienie Klient akceptuje treść

Regulaminu.

5. Wszystkie informacje zawarte na stronie internetowej Sklepu,

odnoszące się do produktów (łącznie z cenami), nie stanowią oferty

handlowej w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego lecz zaproszenie do

zawarcia umowy określone w art.71 Kodeksu Cywilnego.

6. Klient zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu Internetowego w

sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami, mając na uwadze

poszanowanie dóbr osobistych, ochronie danych osobowych i praw innych

Klientów oraz osób trzecich, w tym praw własności intelektualnej.

Zabronione są bezprawne działania mogące utrudnić funkcjonowanie Sklepu

Internetowego lub narazić Sprzedawcę na odpowiedzialność karną, cywilną

lub renomy.

7.  Klient obowiązany jest do wprowadzenia danych zgodnych ze stanem

faktycznym. Klienta obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze

bezprawnym.

8. Sprzedawca może pozbawić Klienta prawa korzystania z serwisu, w

przypadku podania nieprawdziwych danych w Zamówieniu lub w przypadku

stwierdzenia naruszenia prawa przez Klienta lub postanowień niniejszego

Regulaminu przy wcześniejszej transakcji realizowanej z udziałem

Klienta.

9. Design Light Sp. Z o.o. zobowiązuje się, że wszelkie uzyskane dane

osobowe klientów, konieczne do realizacji transakcji, będą wykorzystane

wyłącznie w tym celu i nie zostaną udostępnione osobą trzecim.

III. Składanie i realizacja zamówień.

1.  W sklepie allegro zakupów mogą dokonywać zarejestrowani i niezarejestrowani Klienci.

  

2.  Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone w dni robocze po godzinie 12.00, w soboty, niedziele i święta są przetwarzane następnego dnia roboczego. Na zapytania telefoniczne i złożone drogą elektroniczną odpowiadamy od poniedziałku do piątku od godz. 8 do 16.

3.  Do każdej paczki dołączamy dokument sprzedaży (do wyboru paragon lub fakturę VAT).oraz

inne wymagane prawem dokumenty i informacje, o ile nie zostały wcześniej przesłane przez Sprzedawcę w drodze elektronicznej.

4. Składając zamówienie, Klient wyraża zgodę na wystawianie i przesyłanie drogą elektroniczną, na wskazany przez siebie adres e-mail faktur elektronicznych, w tym elektronicznych faktur korygujących.

  

5.  Nie realizujemy zamówień na podstawie potwierdzeń przelewów

6.  Termin wysyłki zamówionych towarów wynosi od 24 godzin do 3 dni roboczych od

daty potwierdzenia realizacji zamówienia (w przypadku zamówień za pobraniem) lub od daty wpływu środków pieniężnych na konto  (przy płatności przelewem).

7.  W przypadku, gdy złożone zamówienie może być zrealizowane w czasie dłuższym niż 3 dni robocze oraz gdy dla realizacji jest konieczna zmiana zamawianej ilości, Klient zostanie poproszony o dodatkową akceptację podanych warunków.

  

IV. Wysyłka i zapłata

1.  Zakupione towary dostarczane są na terenie Polski przez firmę kurierską UPS na adres wskazany przez Klienta i na koszt Klienta.

2. Koszt wysyłki wynosi 12 zł brutto (przelew) lub 15 zł brutto

(płatność za pobraniem) przy wadze przesyłki nie przekraczającej 30 kg

i  jest odrębnie wskazany w paragonie/fakturze. Koszty wysyłki do

pozostałych krajów będą ustalane indywidualnie po złożeniu zamówienia.

3.  W przypadku zamówienia o wartości 500,00 PLN i powyżej (zamówienia

za pobraniem i płatne przelewem) Sprzedawca w pełni pokrywa koszty

przesyłki.

4.  Sprzedawca informuje, iż przesyłki dostarczane są przez firmę UPS w

ciągu 48 godzin od momentu nadania. Sprzedawca nie ma wpływu na godzinę

dostarczenia przesyłki (większość przesyłek dostarczana jest w

godzinach 11.00 – 17.00).

5.  Obowiązkowo należy podać numer telefonu kontaktowego. Jest on niezbędny przy wysyłaniu paczki kurierem.

6.KUPUJĄC JEDNOCZEŚNIE KILKA PRODUKTÓW ZA PRZESYŁKĘ PŁACISZ TYLKO RAZ.

7.Dane Sprzedawcy do przelewu:

Design Light Sp. Z o.o.ul. Grunwaldzka 2, 48-340 Głuchołazy

mBANK

Nr konta:

PL 23 1140 1788 0000 3333 5800 1001 PLN

UWAGA: Nie bierzemy odpowiedzialności za podane przez Klienta błędne informacje odnośnie

danych do faktury bądź adresu wysyłki. Nie poprawiamy błędnie podanych  danych do faktury.

8.  Zapłata za towar następuje za pobraniem, lub w formie przedpłaty

przelewem  zgodnie z warunkami udzielonymi Klientowi przez

Sprzedawcę przy składaniu zamówienia.  

9.  Formalności związane z rozliczeniem kwoty pobrania dokonywane są przy odbiorze

towaru   w obecności pracownika firmy spedycyjnej.

10. Klient, odbierając przesyłkę z zamówieniem, powinien sprawdzić stan

przesyłki. W   przypadku stwierdzenia zniszczenia lub naruszenia

opakowania należy, w   obecności kuriera sporządzić protokół szkody,

który wraz z ewentualną   reklamacją powinien zostać niezwłocznie

przesłany do Sprzedającego.

11. Cena Towaru uwidoczniona na stronie internetowej Sprzedawcy podana jest

w złotych   polskich i jest ceną brutto, tj. zawiera podatek VAT.

Cena Towaru nie   zawiera ewentualnych kosztów dostawy i płatności, o

których mowa wyżej i   które są wskazywane w trakcie składania

Zamówienia

12. W razie wyboru zapłaty przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy,  

Klient zobowiązany jest do zapłaty należności z Zamówienia albo

wskazanej   w Zamówieniu zaliczki w terminie 7 dni od daty złożenia i

potwierdzenia   Zamówienia albo w terminie 7 dni od otrzymania

faktury proforma – w zależności od warunków udzielonych przez

Sprzedawcę w zamówieniu.

13.  Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć Towar wolny od wad.

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
Design Light Sp. z o.o.
Grunwaldzka 2
48-340 Głuchołazy
PL
Dodatkowe informacje

 

  1. Zwrot zamówionego Towaru może nastąpić nie później niż 14 dni od  dnia jego otrzymania przez Klienta, bez podania przyczyn wraz ze  złożeniem (wysłaniem do Sprzedawcy na adres jego siedziby) oświadczenia o  odstąpieniu od Umowy Sprzedaży . Termin  odstąpienia od umowy i zwrotu Towaru ten jest terminem  nieprzekraczalnym i liczy się od dnia wydania rzeczy. Do zachowania tego  terminu wystarczy wysłanie oświadczenia pocztą przed jego upływem. W  powyższym przypadku koszty zwrotu towaru ponosi Klient. Do odstąpienia  od Umowy Sprzedaży, o którym mowa wyżej zastosowanie mają postanowienia  pkt. poniżej.
  2.  Konsument, ma prawo do odstąpienia od umowy bez  podania przyczyny składając stosowne oświadczenie na piśmie. Jest ono  jednak ograniczone w czasie i przysługuje jedynie przez 14 dni (podstawa  prawna: art. 27 i n.  ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach  konsumenta, Dz.U.2014.827 z późn. zm.). Termin do odstąpienia od umowy  wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym Konsument wszedł w posiadanie  rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez  Klienta weszła w posiadanie rzeczy, a w przypadku Umowy Sprzedaży wielu  Towarów, które dostarczane są osobno – od dnia, w którym Konsument  wszedł w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w której osoba trzecia inna  niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie ostatniej  z rzeczy.
  3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od Umowy, Konsument zobowiązany jest poinformować Sprzedawcę (na adres: „Design Light Sp. Z o.o. z  siedzibą w Głuchołazach (48-340), ul. Grunwaldzka 2 , e-mail: bh@dlbh.pl,  tel.: +48 77 408 71 30, fax: +48 77 408 71 31 o swojej decyzji o  odstąpieniu od Umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (np. pismo  wysłane pocztą, faxem lub pocztą elektroniczną). Konsument może również  wypełnić i przesłać formularz odstąpienia od umowy lub jakiekolwiek inne  jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną. Jeżeli Klient skorzysta z  tej możliwości, Sprzedawca prześle niezwłocznie potwierdzenie  otrzymania informacji o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży na trwałym  nośniku (na przykład pocztą elektroniczną lub w formie papierowej).
  4. Konsument  może skorzystać z formularza odstąpienia od umowy udostępnionego przez  Sprzedawcę, o którym mowa powyżej w punkcie 1, jednak nie jest to  obowiązkowe. Aby zachować termin do złożenia oświadczenia o odstąpieniu,  wystarczy by Konsument wysłał informację dotyczącą wykonania  przysługującego Konsumentowi prawa odstąpienia od Umowy Sprzedaży przed  upływem terminu do odstąpienia od Umowy Sprzedaży.
  5. W przypadku  odstąpienia od Umowy Sprzedaży, Sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie  otrzymane od tego Konsumenta płatności, w tym koszty dostarczenia  Towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez  Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób  dostarczania oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym  przypadku nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca  został poinformowany o decyzji Konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia  od Umowy. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych  sposobów płatności, jakie zostały użyte przez danego Konsumenta w  pierwotnej transakcji, chyba że Konsument ten wyraźnie zgodził się na  inne rozwiązanie; w powyższym przypadku Konsument nie ponosi żadnych  opłat w zw. ze zwrotem. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem  płatności do czasu otrzymania Towaru lub do czasu dostarczenia  Sprzedawcy dowodu jego odesłania, w zależności od tego które zdarzenie  nastąpi wcześniej.
  6. Konsument w razie odstąpienia od Umowy  zobowiązany jest odesłać lub przekazać rzecz Sprzedawcy do jego  siedziby, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia,  w którym Konsument ten poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od Umowy  Sprzedaży.
  7. Konsument, w razie odstąpienia od Umowy, będzie zobowiązany ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
  8. Powyższe  nie ma zastosowania jeżeli sprzedawca uzgodnił odrębnie z Klientem, iż  Towar zostanie odebrany przez Sprzedawcę na jego koszt.
  9.  Warunkiem  przyjęcia zwrotu przez Sprzedawcę  jest kompletność, brak uszkodzeń, a  także oryginalne opakowanie zwróconego towaru. Klient odpowiada za  zmniejszenie wartości wynikające z korzystania z niego w inny niż było  to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru. 
  10. W  ciągu trzech dni roboczych od otrzymania towaru wraz z oświadczeniem o  odstąpieniu od umowy, sklep dokona sprawdzenia produktu. Jeżeli towar  spełnia wymienione w punkcie 9 niniejszego paragrafu wymagania, zostanie  wystawiona faktura korygująca. Oryginał i kopia faktury korygującej  zostaną wysłane do Klienta listem priorytetowym. Klient powinien odesłać  podpisaną kopię faktury korygującej.
  11. Sprzedawca nie odbiera zwrotów wysyłanych za pobraniem.

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
Design Light Sp. z o.o.
Grunwaldzka 2
48-340 Głuchołazy
PL
Dodatkowe informacje

 

  1. W przypadku wad Towaru stwierdzonych po jego przyjęciu Klient  zobowiązany jest do sprawdzenia Towaru niezwłocznie po jego odbiorze i w  sposób zwyczajowo przyjęty. W razie wykrycia lub ujawnienia się wady  Towaru, Klient zobowiązany jest do zawiadomienia Sprzedawcy o wadzie  niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni. Do złożenia  reklamacji niezbędne jest przedstawienie dowodu zakupu (paragonu lub  faktury VAT).
  2. Postanowienia wskazane powyżej w punkcie 1 nie  mają zastosowania do Konsumenta, który ma prawo zbadać Towar oraz  zgłosić reklamację na zasadach i w terminach przewidzianych przez  przepisy art. 556 – 576 Kodeksu cywilnego. Nieprzedstawienie przez  Konsumenta dokumentu sprzedaży nie jest bezwzględnym powodem do odmowy  rozpoznania reklamacji przez Sprzedawcę.
  3. Reklamacje mogą być składane za pomocą formularza reklamacji  za pomocą poczty e-mail na adres: bh@dlbh.pl, albo pisemnie na  adres siedziby Sprzedawcy wskazane w     . Zgłoszenie reklamacji niezależnie od formy,  zawierać musi krótki opis stwierdzonej wady Towaru oraz wskazanie danych  kontaktowych (adresu Klienta do dostawy) niezbędnych do rozparzenia  reklamacji.
  4. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do żądania  odesłania wadliwego towaru, celem określenia przyczyny i rodzaju wady.  Odesłanie towaru nastąpi przez kuriera na koszt Sprzedawcy, w terminie  ustalonym przez Sprzedawcę i Kupującego.
  5. Reklamacje na  uszkodzenia mechaniczne powstałe podczas transportu, złożone przez  Klienta nie będącego Konsumentem rozpatrywane będą tylko i wyłącznie po  przedstawieniu protokołu  szkodowego spisanego w obecności spedytora,  przy odbiorze przesyłki.
  6. Czas rozpatrywania reklamacji wynosi 14 dni.