ZESTAW 6 pkt, oprawa podszafkowa LED SQUARE 1,5W (6541465730)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
115,00 zł
z 87 sztuk
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 12,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 15,00 zł
Zakupy od 500 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Głuchołazy
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT

Przedmiotem aukcji jest:

ZESTAW 6 pkt opraw LED SQUARE 1,5W chrom 12V DC

Do wyboru barwa światła:

ciepła lub zimna

Zestaw 6 pkt opraw LED SQUARE to nowoczesny sposób na oświetlenie powierzchni użytkowych za pomocą wbudowanych diod LED. Ich nowoczesny design sprawia, że pasują do każdego typu wnętrz. Każda oprawa posiada różnorodne zastosowanie m.in. jako nawierzchniowe oświetlenie meblowe do podświetlenia blatu, witryn itd. Pojedyncza sztuka zawiera wbudowanych 16 diod LED o łącznej mocy 1,5W zapewniające długą żywotność i niskie koszty eksploatacji.

W skład zestawu wchodzą:

  • 6 x oprawy LED SQUARE w kolorze chrom, o dwóch barwach światła, posiadające 2 m przewód z mini konektorem
  • 1 x układ zasilający do LED 12W w kolorze czarnym z wyłącznikiem nożnym oraz 4 m przewodem zakończonym 6-pkt rozdzielaczem mini konektor z jednej strony i wtyczką EURO z drugiej.

Zestaw jest gotowy do montażu i podłączenia do gniazdka. Prosty montaż opraw zapewniają dołączone do zestawu dwa wkręty lub do wyboru dwustronna taśma klejąca.


Dane techniczne dotyczą 1 szt. oprawy LED SQUARE.

Polecamy również oprawę LED SQUARE w pozostałych zestawach.

Decydując się na stosowanie oświetlenia diodowego w dużym stopniu przyczyniamy się do ochrony środowiska naturalnego. Oświetlenie LED gwarantuje zmniejszenie wykorzystania zasobów naturalnych poprzez istotne ograniczenie zużycia energii elektrycznej oraz wykorzystanie nieszkodliwych dla środowiska materiałów.

Po zakupie bardzo proszę o podanie barwy światła w oprawie.

W przypadku nie podania przez kupującego barwy światła / koloru zamawianego produktu zostanie wysłany losowy zestaw kolorystyczny.

Kolor chrom
Materiał tworzywo sztuczne
Napięcie 12V
Moc 1,5W
Źródło światła I diody LED
Wymiary dł. 55 mm/ szer. 55 mm/ wys. 4 mm
Ilość źródeł światła w oprawie 16 diod LED
Źródło światła w komplecie tak
Przewód 2 m z mini konektorem
Stała/uchylna stała
Stopień ochronności IP20
Zastosowanie oświetlenie przestrzeni użytkowych

Bądź ekologiczny i oszczędzaj!


Drogi allegrowiczu. Pamiętaj, aby przed dokonaniem zakupu dokładnie zapoznać się z naszym regulaminem .

Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją warunków zawartych w regulaminie.


wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u design_org_pl za co najmniej 500 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 23 1140 1788 0000 3333 5800 1001
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Zamówienie złożone w dniu roboczym do godziny 12:00 realizowane jest w dniu złożenia zamówienia.

Zamówienia złożone po godzinie 12:00 oraz w Soboty ,Niedzielę i Święta realizowane są w następnym dniu roboczym.


*Dotyczy formy płatności : Pobranie lub PayU.
* Zamówienia przy przedpłacie realizowane są po zaksięgowaniu wpłaty.
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

DESIGN LIGHT Sp z o.o.
Grunwaldzka 2
48-340 Głuchołazy
NIP: 753-243-20-05
REGON: 161526823
KRS: 0000459222
DESIGN LIGHT jest firmą handlową działającą na rynku od 2004 roku. Nasza działalność skupia się głownie na produkcji i dystrybucji systemów oświetleniowych LED do mebli i mieszkań. Zaopatrujemy największe hurtownie meblowe w Polsce i za granicą w nowoczesne i ekologiczne oświetlenie LED tj. taśmy LED, oprawy LED, klipsy LED, profile i akcesoria! Przesyłki wysyłamy kurierem codziennie od poniedziałku do piątku. Do każdego zakupu otrzymują Państwo paragon lub fakturę VAT. Zakup w naszym sklepie daje: - błyskawiczne wysyłki (do 24h od zaksięgowania kwoty), - gwarancję profesjonalnej obsługi, - najwyższej jakości towarów - pełną satysfakcję każdego klienta. Zamówienia złożone w dni robocze po godzinie 12.00, w soboty, niedziele i święta są przetwarzane następnego dnia roboczego. Na zapytania telefoniczne i złożone drogą elektroniczną odpowiadamy od poniedziałku do piątku od godz. 8 do 16.

kontakt

  • 603 983 727
    Biuro obsługi klienta od poniedziałku do piątku od godz.- 8:00 - 16:00
  • allegro@designlight.pl
    Kontakt mailowy w sprawie zamówień, zapytań i reklamacji. od pon do pt.w godz.- 8.00 -16.00

reklamacje

Reklamacje 1. W przypadku wad Towaru stwierdzonych po jego przyjęciu (innych niż uszkodzenia opisane w pkt. IV.11 Regulaminu), Klient zobowiązany jest do sprawdzenia Towaru niezwłocznie po jego odbiorze i w sposób zwyczajowo przyjęty. W razie wykrycia lub ujawnienia się wady Towaru, Klient zobowiązany jest do zawiadomienia Sprzedawcy o wadzie niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni. 2. Reklamacje mogą być składane za pomocą formularza reklamacji, za pomocą poczty e-mail na adres: allegro@designlight.pl, albo pisemnie na adres siedziby Sprzedawcy wskazane w w Rozdziale I pkt. 2 niniejszego Regulaminu. 3.Do złożenia reklamacji niezbędne jest przedstawienie dowodu zakupu (paragonu lub faktury VAT) wraz z krótkim opisem wady towaru oraz podaniem adresu, na który ma zostać wysłany towar wolny od wad, po rozpatrzeniu reklamacji. 4.Sprzedawca zastrzega sobie prawo do żądania odesłania wadliwego towaru, celem określenia przyczyny i rodzaju wady. Klient zobowiązany jest powiadomić o tym fakcie Sprzedawcę w treści reklamacji, aby ten wysłał kuriera po towar. 5. Reklamacje na uszkodzenia mechaniczne powstałe podczas transportu, rozpatrywane będą tylko i wyłącznie po przedstawieniu protokołu szkodowego spisanego w obecności spedytora, przy odbiorze przesyłki. 6. Czas rozpatrywania reklamacji wynosi 14 dni.

pozostałe informacje

REGULAMIN : http://www.designlight.pl/allegro/regulamin.pdf. I. Definicje 1.Regulamin – niniejszy regulamin. W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną(Dz.U. z 2013r. Nr 14224, z późn. zm.). 2.Sprzedawca –Design Light Sp. z o. o. z siedzibą w Głuchołazach (48-340), ul. Grunwaldzka 2, zarejestrowaną w rejestrze przedsiębiorców przez Sąd Rejonowy w Opolu VIII Wydział Gospodarczy, pod nr KRS 0000045922, o kapitale zakładowym w wysokości 6.000,00 zł, NIP: 7532432005, REGON: 161526823. E-mail bh@dlbh.pl, tel. +48 77 408 71 30, fax. +48 77 408 71 31 3. Klient/Kupujący – osoba fizyczna, która ukończyła co najmniej 13-sty rok życia, przy czym w przypadku nieukończenia przez tę osobę 18-tego roku życia, wymagana jest zgoda jej przedstawiciela ustawowego, a także osoba prawna oraz jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, a która dokonuje lub zamierza dokonać zamówienia lub korzysta z innych usług Sklepu Internetowego (w tym również Konsument). 4.Sklep Internetowy/Sklep - serwis internetowy dostępny pod nickiem design_org_pl na portalu allegro , za pośrednictwem którego Klient może zakupić od Sprzedawcy Towary. 5.Towary – produkty wymienione w ofercie Sprzedawcy, przedstawione w Sklepie internetowym Sprzedawcy w chwili składania Zamówienia. Wszystkie produkty znajdujące się w ofercie Sprzedawcy są nowe i nie posiadają wad prawnych i fizycznych. 6.Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktów w rozumieniu ustawy Kodeks cywilny, zawierana pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość. 7.Zamówienie – oświadczenie woli Klienta określające jednoznacznie rodzaj i ilość Towarów, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży na odległość za pośrednictwem Sklepu Internetowego. II. Postanowienia ogólne 1. Niniejszy Regulamin określa zasady zawierania pomiędzy Sprzedawcą, a Klientami umów sprzedaży Towarów, przy wykorzystaniu środków porozumiewania się na odległość oraz korzystania przez Klientów ze Sklepu internetowego. 2. Regulamin skierowany jest do wszystkich Klientów Sklepu Internetowego. W Sklepie internetowym zakupów mogą dokonywać zarejestrowani i niezarejestrowani Klienci. 3. Klient zobowiązany jest do przestrzegania wszystkich postanowień Regulaminu. Sprzedaż odbywa się na podstawie wersji niniejszego Regulaminu, obowiązującej w momencie złożenia Zamówienia. 4. Warunkiem złożenia Zamówienia w Sklepie Internetowym przez Kupującego jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i akceptacja jego postanowień. Składając Zamówienie Klient akceptuje treść Regulaminu. 5. Wszystkie informacje zawarte na stronie internetowej Sklepu, odnoszące się do produktów (łącznie z cenami), nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego lecz zaproszenie do zawarcia umowy określone w art.71 Kodeksu Cywilnego. 6. Klient zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami, mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych, ochronie danych osobowych i praw innych Klientów oraz osób trzecich, w tym praw własności intelektualnej. Zabronione są bezprawne działania mogące utrudnić funkcjonowanie Sklepu Internetowego lub narazić Sprzedawcę na odpowiedzialność karną, cywilną lub renomy. 7. Klient obowiązany jest do wprowadzenia danych zgodnych ze stanem faktycznym. Klienta obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym. 8. Sprzedawca może pozbawić Klienta prawa korzystania z serwisu, w przypadku podania nieprawdziwych danych w Zamówieniu lub w przypadku stwierdzenia naruszenia prawa przez Klienta lub postanowień niniejszego Regulaminu przy wcześniejszej transakcji realizowanej z udziałem Klienta. 9. Design Light Sp. Z o.o. zobowiązuje się, że wszelkie uzyskane dane osobowe klientów, konieczne do realizacji transakcji, będą wykorzystane wyłącznie w tym celu i nie zostaną udostępnione osobą trzecim. III. Składanie i realizacja zamówień. 1. W sklepie allegro zakupów mogą dokonywać zarejestrowani i niezarejestrowani Klienci. 2. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone w dni robocze po godzinie 12.00, w soboty, niedziele i święta są przetwarzane następnego dnia roboczego. Na zapytania telefoniczne i złożone drogą elektroniczną odpowiadamy od poniedziałku do piątku od godz. 8 do 16. 3. Do każdej paczki dołączamy dokument sprzedaży (do wyboru paragon lub fakturę VAT).oraz inne wymagane prawem dokumenty i informacje, o ile nie zostały wcześniej przesłane przez Sprzedawcę w drodze elektronicznej. 4. Składając zamówienie, Klient wyraża zgodę na wystawianie i przesyłanie drogą elektroniczną, na wskazany przez siebie adres e-mail faktur elektronicznych, w tym elektronicznych faktur korygujących. 5. Nie realizujemy zamówień na podstawie potwierdzeń przelewów 6. Termin wysyłki zamówionych towarów wynosi od 24 godzin do 3 dni roboczych od daty potwierdzenia realizacji zamówienia (w przypadku zamówień za pobraniem) lub od daty wpływu środków pieniężnych na konto (przy płatności przelewem). 7. W przypadku, gdy złożone zamówienie może być zrealizowane w czasie dłuższym niż 3 dni robocze oraz gdy dla realizacji jest konieczna zmiana zamawianej ilości, Klient zostanie poproszony o dodatkową akceptację podanych warunków. IV. Wysyłka i zapłata 1. Zakupione towary dostarczane są na terenie Polski przez firmę kurierską UPS na adres wskazany przez Klienta i na koszt Klienta. 2. Koszt wysyłki wynosi 12 zł brutto (przelew) lub 15 zł brutto (płatność za pobraniem) przy wadze przesyłki nie przekraczającej 30 kg i jest odrębnie wskazany w paragonie/fakturze. Koszty wysyłki do pozostałych krajów będą ustalane indywidualnie po złożeniu zamówienia. 3. W przypadku zamówienia o wartości 500,00 PLN i powyżej (zamówienia za pobraniem i płatne przelewem) Sprzedawca w pełni pokrywa koszty przesyłki. 4. Sprzedawca informuje, iż przesyłki dostarczane są przez firmę UPS w ciągu 48 godzin od momentu nadania. Sprzedawca nie ma wpływu na godzinę dostarczenia przesyłki (większość przesyłek dostarczana jest w godzinach 11.00 – 17.00). 5. Obowiązkowo należy podać numer telefonu kontaktowego. Jest on niezbędny przy wysyłaniu paczki kurierem. 6.KUPUJĄC JEDNOCZEŚNIE KILKA PRODUKTÓW ZA PRZESYŁKĘ PŁACISZ TYLKO RAZ. 7.Dane Sprzedawcy do przelewu: Design Light Sp. Z o.o.ul. Grunwaldzka 2, 48-340 Głuchołazy mBANK Nr konta: PL 23 1140 1788 0000 3333 5800 1001 PLN UWAGA: Nie bierzemy odpowiedzialności za podane przez Klienta błędne informacje odnośnie danych do faktury bądź adresu wysyłki. Nie poprawiamy błędnie podanych danych do faktury. 8. Zapłata za towar następuje za pobraniem, lub w formie przedpłaty przelewem zgodnie z warunkami udzielonymi Klientowi przez Sprzedawcę przy składaniu zamówienia. 9. Formalności związane z rozliczeniem kwoty pobrania dokonywane są przy odbiorze towaru w obecności pracownika firmy spedycyjnej. 10. Klient, odbierając przesyłkę z zamówieniem, powinien sprawdzić stan przesyłki. W przypadku stwierdzenia zniszczenia lub naruszenia opakowania należy, w obecności kuriera sporządzić protokół szkody, który wraz z ewentualną reklamacją powinien zostać niezwłocznie przesłany do Sprzedającego. 11. Cena Towaru uwidoczniona na stronie internetowej Sprzedawcy podana jest w złotych polskich i jest ceną brutto, tj. zawiera podatek VAT. Cena Towaru nie zawiera ewentualnych kosztów dostawy i płatności, o których mowa wyżej i które są wskazywane w trakcie składania Zamówienia 12. W razie wyboru zapłaty przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy, Klient zobowiązany jest do zapłaty należności z Zamówienia albo wskazanej w Zamówieniu zaliczki w terminie 7 dni od daty złożenia i potwierdzenia Zamówienia albo w terminie 7 dni od otrzymania faktury proforma – w zależności od warunków udzielonych przez Sprzedawcę w zamówieniu. 13. Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć Towar wolny od wad.

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
Design Light Sp. z o.o.
Grunwaldzka 2
48-340 Głuchołazy
PL
Dodatkowe informacje

 

  1. Zwrot zamówionego Towaru może nastąpić nie później niż 14 dni od  dnia jego otrzymania przez Klienta, bez podania przyczyn wraz ze  złożeniem (wysłaniem do Sprzedawcy na adres jego siedziby) oświadczenia o  odstąpieniu od Umowy Sprzedaży . Termin  odstąpienia od umowy i zwrotu Towaru ten jest terminem  nieprzekraczalnym i liczy się od dnia wydania rzeczy. Do zachowania tego  terminu wystarczy wysłanie oświadczenia pocztą przed jego upływem. W  powyższym przypadku koszty zwrotu towaru ponosi Klient. Do odstąpienia  od Umowy Sprzedaży, o którym mowa wyżej zastosowanie mają postanowienia  pkt. poniżej.
  2.  Konsument, ma prawo do odstąpienia od umowy bez  podania przyczyny składając stosowne oświadczenie na piśmie. Jest ono  jednak ograniczone w czasie i przysługuje jedynie przez 14 dni (podstawa  prawna: art. 27 i n.  ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach  konsumenta, Dz.U.2014.827 z późn. zm.). Termin do odstąpienia od umowy  wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym Konsument wszedł w posiadanie  rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez  Klienta weszła w posiadanie rzeczy, a w przypadku Umowy Sprzedaży wielu  Towarów, które dostarczane są osobno – od dnia, w którym Konsument  wszedł w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w której osoba trzecia inna  niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie ostatniej  z rzeczy.
  3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od Umowy, Konsument zobowiązany jest poinformować Sprzedawcę (na adres: „Design Light Sp. Z o.o. z  siedzibą w Głuchołazach (48-340), ul. Grunwaldzka 2 , e-mail: bh@dlbh.pl,  tel.: +48 77 408 71 30, fax: +48 77 408 71 31 o swojej decyzji o  odstąpieniu od Umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (np. pismo  wysłane pocztą, faxem lub pocztą elektroniczną). Konsument może również  wypełnić i przesłać formularz odstąpienia od umowy lub jakiekolwiek inne  jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną. Jeżeli Klient skorzysta z  tej możliwości, Sprzedawca prześle niezwłocznie potwierdzenie  otrzymania informacji o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży na trwałym  nośniku (na przykład pocztą elektroniczną lub w formie papierowej).
  4. Konsument  może skorzystać z formularza odstąpienia od umowy udostępnionego przez  Sprzedawcę, o którym mowa powyżej w punkcie 1, jednak nie jest to  obowiązkowe. Aby zachować termin do złożenia oświadczenia o odstąpieniu,  wystarczy by Konsument wysłał informację dotyczącą wykonania  przysługującego Konsumentowi prawa odstąpienia od Umowy Sprzedaży przed  upływem terminu do odstąpienia od Umowy Sprzedaży.
  5. W przypadku  odstąpienia od Umowy Sprzedaży, Sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie  otrzymane od tego Konsumenta płatności, w tym koszty dostarczenia  Towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez  Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób  dostarczania oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym  przypadku nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca  został poinformowany o decyzji Konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia  od Umowy. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych  sposobów płatności, jakie zostały użyte przez danego Konsumenta w  pierwotnej transakcji, chyba że Konsument ten wyraźnie zgodził się na  inne rozwiązanie; w powyższym przypadku Konsument nie ponosi żadnych  opłat w zw. ze zwrotem. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem  płatności do czasu otrzymania Towaru lub do czasu dostarczenia  Sprzedawcy dowodu jego odesłania, w zależności od tego które zdarzenie  nastąpi wcześniej.
  6. Konsument w razie odstąpienia od Umowy  zobowiązany jest odesłać lub przekazać rzecz Sprzedawcy do jego  siedziby, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia,  w którym Konsument ten poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od Umowy  Sprzedaży.
  7. Konsument, w razie odstąpienia od Umowy, będzie zobowiązany ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
  8. Powyższe  nie ma zastosowania jeżeli sprzedawca uzgodnił odrębnie z Klientem, iż  Towar zostanie odebrany przez Sprzedawcę na jego koszt.
  9.  Warunkiem  przyjęcia zwrotu przez Sprzedawcę  jest kompletność, brak uszkodzeń, a  także oryginalne opakowanie zwróconego towaru. Klient odpowiada za  zmniejszenie wartości wynikające z korzystania z niego w inny niż było  to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru. 
  10. W  ciągu trzech dni roboczych od otrzymania towaru wraz z oświadczeniem o  odstąpieniu od umowy, sklep dokona sprawdzenia produktu. Jeżeli towar  spełnia wymienione w punkcie 9 niniejszego paragrafu wymagania, zostanie  wystawiona faktura korygująca. Oryginał i kopia faktury korygującej  zostaną wysłane do Klienta listem priorytetowym. Klient powinien odesłać  podpisaną kopię faktury korygującej.
  11. Sprzedawca nie odbiera zwrotów wysyłanych za pobraniem.