ZESTAW 6 pkt, oprawa podszafkowa LED SQUARE 1,5W (6541465730)

Od 07-12-2016 do 12-12-2016 sprzedający ma urlop

Możesz w tym czasie robić u niego zakupy, jednak wysyłka towaru może się opóźnić.
1 osoba kupiła 1 sztukę
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
115,00 zł
z 97 sztuk
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 12,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 15,00 zł
Zakupy powyżej 500 zł
  • lokalizacja: Głuchołazy
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy

Przedmiotem aukcji jest:

ZESTAW 6 pkt opraw LED SQUARE 1,5W chrom 12V DC

Do wyboru barwa światła:

ciepła lub zimna

Zestaw 6 pkt opraw LED SQUARE to nowoczesny sposób na oświetlenie powierzchni użytkowych za pomocą wbudowanych diod LED. Ich nowoczesny design sprawia, że pasują do każdego typu wnętrz. Każda oprawa posiada różnorodne zastosowanie m.in. jako nawierzchniowe oświetlenie meblowe do podświetlenia blatu, witryn itd. Pojedyncza sztuka zawiera wbudowanych 16 diod LED o łącznej mocy 1,5W zapewniające długą żywotność i niskie koszty eksploatacji.

W skład zestawu wchodzą:

  • 6 x oprawy LED SQUARE w kolorze chrom, o dwóch barwach światła, posiadające 2 m przewód z mini konektorem
  • 1 x układ zasilający do LED 18W w kolorze czarnym z wyłącznikiem nożnym oraz 4 m przewodem zakończonym 6-pkt rozdzielaczem mini konektor z jednej strony i wtyczką EURO z drugiej.

Zestaw jest gotowy do montażu i podłączenia do gniazdka. Prosty montaż opraw zapewniają dołączone do zestawu dwa wkręty lub do wyboru dwustronna taśma klejąca.


Dane techniczne dotyczą 1 szt. oprawy LED SQUARE.

Polecamy również oprawę LED SQUARE w pozostałych zestawach.

Decydując się na stosowanie oświetlenia diodowego w dużym stopniu przyczyniamy się do ochrony środowiska naturalnego. Oświetlenie LED gwarantuje zmniejszenie wykorzystania zasobów naturalnych poprzez istotne ograniczenie zużycia energii elektrycznej oraz wykorzystanie nieszkodliwych dla środowiska materiałów.

Po zakupie bardzo proszę o podanie barwy światła w oprawie.

W przypadku nie podania przez kupującego barwy światła / koloru zamawianego produktu zostanie wysłany losowy zestaw kolorystyczny.

Kolor chrom
Materiał tworzywo sztuczne
Napięcie 12V
Moc 1,5W
Źródło światła I diody LED
Wymiary dł. 55 mm/ szer. 55 mm/ wys. 4 mm
Ilość źródeł światła w oprawie 16 diod LED
Źródło światła w komplecie tak
Przewód 2 m z mini konektorem
Stała/uchylna stała
Stopień ochronności IP20
Zastosowanie oświetlenie przestrzeni użytkowych

Bądź ekologiczny i oszczędzaj!


Drogi allegrowiczu. Pamiętaj, aby przed dokonaniem zakupu dokładnie zapoznać się z naszym regulaminem .

Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją warunków zawartych w regulaminie.


wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u design_org_pl za co najmniej 500 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • mBank 23 1140 1788 0000 3333 5800 1001
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Zamówienie złożone w dniu roboczym do godziny 12:00 realizowane jest w dniu złożenia zamówienia.

Zamówienia złożone po godzinie 12:00 oraz w Soboty ,Niedzielę i Święta realizowane są w następnym dniu roboczym.


*Dotyczy formy płatności : Pobranie lub PayU.
* Zamówienia przy przedpłacie realizowane są po zaksięgowaniu wpłaty.
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

DESIGN LIGHT jest firmą handlową działającą na rynku od 2004 roku. Nasza działalność skupia się głownie na produkcji i dystrybucji systemów oświetleniowych LED do mebli i mieszkań. Zaopatrujemy największe hurtownie meblowe w Polsce i za granicą w nowoczesne i ekologiczne oświetlenie LED tj. taśmy LED, oprawy LED, klipsy LED, profile i akcesoria! Przesyłki wysyłamy kurierem codziennie od poniedziałku do piątku. Do każdego zakupu otrzymują Państwo paragon lub fakturę VAT. Zakup w naszym sklepie daje: - błyskawiczne wysyłki (do 24h od zaksięgowania kwoty), - gwarancję profesjonalnej obsługi, - najwyższej jakości towarów - pełną satysfakcję każdego klienta. Zamówienia złożone w dni robocze po godzinie 12.00, w soboty, niedziele i święta są przetwarzane następnego dnia roboczego. Na zapytania telefoniczne i złożone drogą elektroniczną odpowiadamy od poniedziałku do piątku od godz. 8 do 16.

kontakt

  • 603 983 727
    Biuro obsługi klienta od poniedziałku do piątku od godz.- 8:00 - 16:00
  • allegro@designlight.pl
    Kontakt mailowy w sprawie zamówień, zapytań i reklamacji. od pon do pt.w godz.- 8.00 -16.00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Odstąpienie od Umowy i zwroty Towaru 1 Zwrot zamówionego Towaru może nastąpić nie później niż 14 dni od dnia jego otrzymania przez Klienta, bez podania przyczyn wraz ze złożeniem (wysłaniem do Sprzedawcy na adres jego siedziby) oświadczenia o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży (formularz odstąpienia od umowy sprzedaży dostępny jest poprzez kontakt telefoniczny bądź na maila allegro@designlight.pl). Termin odstąpienia od umowy i zwrotu Towaru ten jest terminem nieprzekraczalnym i liczy się od dnia wydania rzeczy. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia pocztą przed jego upływem.W powyższym przypadku koszty zwrotu towaru ponosi Klient. Do odstąpienia od umowy, o którym mowa wyżej zastosowanie mają postanowienia pkt. poniżej. 2. Konsument, , który zawarł umowę na odległość, ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny składając stosowne oświadczenie na piśmie. Jest ono jednak ograniczone w czasie i przysługuje jedynie przez 14 dni (podstawa prawna: art. 27 i n. ustawy z dnia 24 czerwca 2014 r. o prawach konsumenta Dz. U. 2014 poz. 821). Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym Klient będący konsumentem wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie rzeczy, a w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności wielu Towarów, które dostarczane są osobno – od dnia, w którym Klient wszedł w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w której osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy. 3. Aby, skorzystać z prawa odstąpienia od Umowy, Klient będący konsumentem zobowiązany jest poinformować Sprzedawcę (na adres: „Design Light Sp. zo.o. z siedzibą w Głuchołazach (48-340), ul. Grunwaldzka, e-mail: allegro@designlight.pl, tel.: +48 77 408 71 30, fax: +48 77 408 71 31 o swojej decyzji o odstąpieniu od Umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (np. pismo wysłane pocztą, faxem lub pocztą elektroniczną). 4. Klient będący konsumentem może również wypełnić i przesłać formularz odstępienia od umowy lub jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną. Jeżeli Klient skorzysta z tej możliwości, Sprzedawca prześle niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną lub w formie papierowej.Klient będący konsumentem może skorzystać z formularza odstąpienia od umowy udostępnionego przez Sprzedawcę, o którym mowa w ust. 1, jednak nie jest to obowiązkowe. Aby zachować termin do złożenia oświadczenia o odstąpieniu, wystarczy by Klient będący konsumentem wysłała informację dotyczącą wykonania przysługującego Klientowi prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. 5. Skutki odstąpienia od Umowy: w przypadku odstąpienia od umowy, Sprzedawca zwraca Klientowi będącemu konsumentem wszystkie otrzymane od tego Klienta płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczania oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji Klienta będącego konsumentem o wykonaniu prawa odstąpienia od Umowy. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez danego Klienta w pierwotnej transakcji, chyba że Klienta ten wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie; w powyższym przypadku Klient będący konsumentem nie ponosi żadnych opłat w zw. ze zwrotem. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Towaru lub do czasu dostarczenia Sprzedawcy dowodu jego odesłania, w zależności od tego które zdarzenie nastąpi wcześniej. 6. Klient będący konsumentem, w razie odstąpienia od Umowy zobowiązany jest odesłać lub przekazać rzecz Sprzedawcy do jego siedziby, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym klient ten poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli klient odeśle Towar przed upływem terminu 14 dni. 7. Klient będący konsumentem, w razie odstąpienia od Umowy, będzie zobowiązany ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. 8. Powyższe nie ma zastosowania jeżeli sprzedawca uzgodnił odrębnie z Klientem, iż Towar zostanie odebrany przez Sprzedawcę na jego koszt. 9.Warunkiem przyjęcia zwrotu przez Sprzedawcę jest kompletność, brak uszkodzeń, a także oryginalne opakowanie zwróconego towaru. Klient odpowiada za zmniejszenie wartości wynikające z korzystania z niego w inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru. 10. W ciągu trzech dni roboczych od otrzymania towaru wraz z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy, sklep dokona sprawdzenia produktu. Jeżeli towar spełnia wymienione w punkcie 9 niniejszego paragrafu wymagania, zostanie wystawiona faktura korygująca. Oryginał i kopia faktury korygującej zostaną wysłane do Klienta listem priorytetowym. Klient powinien odesłać podpisaną kopię faktury korygującej. 11. Sprzedawca nie odbiera zwrotów wysyłanych za pobraniem.

reklamacje

Reklamacje 1. W przypadku wad Towaru stwierdzonych po jego przyjęciu (innych niż uszkodzenia opisane w pkt. IV.11 Regulaminu), Klient zobowiązany jest do sprawdzenia Towaru niezwłocznie po jego odbiorze i w sposób zwyczajowo przyjęty. W razie wykrycia lub ujawnienia się wady Towaru, Klient zobowiązany jest do zawiadomienia Sprzedawcy o wadzie niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni. 2. Reklamacje mogą być składane za pomocą formularza reklamacji, za pomocą poczty e-mail na adres: allegro@designlight.pl, albo pisemnie na adres siedziby Sprzedawcy wskazane w w Rozdziale I pkt. 2 niniejszego Regulaminu. 3.Do złożenia reklamacji niezbędne jest przedstawienie dowodu zakupu (paragonu lub faktury VAT) wraz z krótkim opisem wady towaru oraz podaniem adresu, na który ma zostać wysłany towar wolny od wad, po rozpatrzeniu reklamacji. 4.Sprzedawca zastrzega sobie prawo do żądania odesłania wadliwego towaru, celem określenia przyczyny i rodzaju wady. Klient zobowiązany jest powiadomić o tym fakcie Sprzedawcę w treści reklamacji, aby ten wysłał kuriera po towar. 5. Reklamacje na uszkodzenia mechaniczne powstałe podczas transportu, rozpatrywane będą tylko i wyłącznie po przedstawieniu protokołu szkodowego spisanego w obecności spedytora, przy odbiorze przesyłki. 6. Czas rozpatrywania reklamacji wynosi 14 dni.

pozostałe informacje

REGULAMIN : http://www.designlight.pl/allegro/regulamin.pdf. I. Definicje 1.Regulamin – niniejszy regulamin. W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną(Dz.U. z 2013r. Nr 14224, z późn. zm.). 2.Sprzedawca –Design Light Sp. z o. o. z siedzibą w Głuchołazach (48-340), ul. Grunwaldzka 2, zarejestrowaną w rejestrze przedsiębiorców przez Sąd Rejonowy w Opolu VIII Wydział Gospodarczy, pod nr KRS 0000045922, o kapitale zakładowym w wysokości 6.000,00 zł, NIP: 7532432005, REGON: 161526823. E-mail bh@dlbh.pl, tel. +48 77 408 71 30, fax. +48 77 408 71 31 3. Klient/Kupujący – osoba fizyczna, która ukończyła co najmniej 13-sty rok życia, przy czym w przypadku nieukończenia przez tę osobę 18-tego roku życia, wymagana jest zgoda jej przedstawiciela ustawowego, a także osoba prawna oraz jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, a która dokonuje lub zamierza dokonać zamówienia lub korzysta z innych usług Sklepu Internetowego (w tym również Konsument). 4.Sklep Internetowy/Sklep - serwis internetowy dostępny pod nickiem design_org_pl na portalu allegro , za pośrednictwem którego Klient może zakupić od Sprzedawcy Towary. 5.Towary – produkty wymienione w ofercie Sprzedawcy, przedstawione w Sklepie internetowym Sprzedawcy w chwili składania Zamówienia. Wszystkie produkty znajdujące się w ofercie Sprzedawcy są nowe i nie posiadają wad prawnych i fizycznych. 6.Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktów w rozumieniu ustawy Kodeks cywilny, zawierana pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość. 7.Zamówienie – oświadczenie woli Klienta określające jednoznacznie rodzaj i ilość Towarów, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży na odległość za pośrednictwem Sklepu Internetowego. II. Postanowienia ogólne 1. Niniejszy Regulamin określa zasady zawierania pomiędzy Sprzedawcą, a Klientami umów sprzedaży Towarów, przy wykorzystaniu środków porozumiewania się na odległość oraz korzystania przez Klientów ze Sklepu internetowego. 2. Regulamin skierowany jest do wszystkich Klientów Sklepu Internetowego. W Sklepie internetowym zakupów mogą dokonywać zarejestrowani i niezarejestrowani Klienci. 3. Klient zobowiązany jest do przestrzegania wszystkich postanowień Regulaminu. Sprzedaż odbywa się na podstawie wersji niniejszego Regulaminu, obowiązującej w momencie złożenia Zamówienia. 4. Warunkiem złożenia Zamówienia w Sklepie Internetowym przez Kupującego jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i akceptacja jego postanowień. Składając Zamówienie Klient akceptuje treść Regulaminu. 5. Wszystkie informacje zawarte na stronie internetowej Sklepu, odnoszące się do produktów (łącznie z cenami), nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego lecz zaproszenie do zawarcia umowy określone w art.71 Kodeksu Cywilnego. 6. Klient zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami, mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych, ochronie danych osobowych i praw innych Klientów oraz osób trzecich, w tym praw własności intelektualnej. Zabronione są bezprawne działania mogące utrudnić funkcjonowanie Sklepu Internetowego lub narazić Sprzedawcę na odpowiedzialność karną, cywilną lub renomy. 7. Klient obowiązany jest do wprowadzenia danych zgodnych ze stanem faktycznym. Klienta obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym. 8. Sprzedawca może pozbawić Klienta prawa korzystania z serwisu, w przypadku podania nieprawdziwych danych w Zamówieniu lub w przypadku stwierdzenia naruszenia prawa przez Klienta lub postanowień niniejszego Regulaminu przy wcześniejszej transakcji realizowanej z udziałem Klienta. 9. Design Light Sp. Z o.o. zobowiązuje się, że wszelkie uzyskane dane osobowe klientów, konieczne do realizacji transakcji, będą wykorzystane wyłącznie w tym celu i nie zostaną udostępnione osobą trzecim. III. Składanie i realizacja zamówień. 1. W sklepie allegro zakupów mogą dokonywać zarejestrowani i niezarejestrowani Klienci. 2. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone w dni robocze po godzinie 12.00, w soboty, niedziele i święta są przetwarzane następnego dnia roboczego. Na zapytania telefoniczne i złożone drogą elektroniczną odpowiadamy od poniedziałku do piątku od godz. 8 do 16. 3. Do każdej paczki dołączamy dokument sprzedaży (do wyboru paragon lub fakturę VAT).oraz inne wymagane prawem dokumenty i informacje, o ile nie zostały wcześniej przesłane przez Sprzedawcę w drodze elektronicznej. 4. Składając zamówienie, Klient wyraża zgodę na wystawianie i przesyłanie drogą elektroniczną, na wskazany przez siebie adres e-mail faktur elektronicznych, w tym elektronicznych faktur korygujących. 5. Nie realizujemy zamówień na podstawie potwierdzeń przelewów 6. Termin wysyłki zamówionych towarów wynosi od 24 godzin do 3 dni roboczych od daty potwierdzenia realizacji zamówienia (w przypadku zamówień za pobraniem) lub od daty wpływu środków pieniężnych na konto (przy płatności przelewem). 7. W przypadku, gdy złożone zamówienie może być zrealizowane w czasie dłuższym niż 3 dni robocze oraz gdy dla realizacji jest konieczna zmiana zamawianej ilości, Klient zostanie poproszony o dodatkową akceptację podanych warunków. IV. Wysyłka i zapłata 1. Zakupione towary dostarczane są na terenie Polski przez firmę kurierską UPS na adres wskazany przez Klienta i na koszt Klienta. 2. Koszt wysyłki wynosi 12 zł brutto (przelew) lub 15 zł brutto (płatność za pobraniem) przy wadze przesyłki nie przekraczającej 30 kg i jest odrębnie wskazany w paragonie/fakturze. Koszty wysyłki do pozostałych krajów będą ustalane indywidualnie po złożeniu zamówienia. 3. W przypadku zamówienia o wartości 500,00 PLN i powyżej (zamówienia za pobraniem i płatne przelewem) Sprzedawca w pełni pokrywa koszty przesyłki. 4. Sprzedawca informuje, iż przesyłki dostarczane są przez firmę UPS w ciągu 48 godzin od momentu nadania. Sprzedawca nie ma wpływu na godzinę dostarczenia przesyłki (większość przesyłek dostarczana jest w godzinach 11.00 – 17.00). 5. Obowiązkowo należy podać numer telefonu kontaktowego. Jest on niezbędny przy wysyłaniu paczki kurierem. 6.KUPUJĄC JEDNOCZEŚNIE KILKA PRODUKTÓW ZA PRZESYŁKĘ PŁACISZ TYLKO RAZ. 7.Dane Sprzedawcy do przelewu: Design Light Sp. Z o.o.ul. Grunwaldzka 2, 48-340 Głuchołazy mBANK Nr konta: PL 23 1140 1788 0000 3333 5800 1001 PLN UWAGA: Nie bierzemy odpowiedzialności za podane przez Klienta błędne informacje odnośnie danych do faktury bądź adresu wysyłki. Nie poprawiamy błędnie podanych danych do faktury. 8. Zapłata za towar następuje za pobraniem, lub w formie przedpłaty przelewem zgodnie z warunkami udzielonymi Klientowi przez Sprzedawcę przy składaniu zamówienia. 9. Formalności związane z rozliczeniem kwoty pobrania dokonywane są przy odbiorze towaru w obecności pracownika firmy spedycyjnej. 10. Klient, odbierając przesyłkę z zamówieniem, powinien sprawdzić stan przesyłki. W przypadku stwierdzenia zniszczenia lub naruszenia opakowania należy, w obecności kuriera sporządzić protokół szkody, który wraz z ewentualną reklamacją powinien zostać niezwłocznie przesłany do Sprzedającego. 11. Cena Towaru uwidoczniona na stronie internetowej Sprzedawcy podana jest w złotych polskich i jest ceną brutto, tj. zawiera podatek VAT. Cena Towaru nie zawiera ewentualnych kosztów dostawy i płatności, o których mowa wyżej i które są wskazywane w trakcie składania Zamówienia 12. W razie wyboru zapłaty przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy, Klient zobowiązany jest do zapłaty należności z Zamówienia albo wskazanej w Zamówieniu zaliczki w terminie 7 dni od daty złożenia i potwierdzenia Zamówienia albo w terminie 7 dni od otrzymania faktury proforma – w zależności od warunków udzielonych przez Sprzedawcę w zamówieniu. 13. Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć Towar wolny od wad.