Zestaw 2 pojemników Light My Fire SnapBox Original (6912024164)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
21,00 zł
z 2 sztuk

kolor/wzór:

Koszty dostawy
  • Allegro MiniPaczka InPost 7,20 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Paczkomaty 24/7 9,50 zł
Zakupy od 650 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Brwinów, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • waga (z opakowaniem): 0.30 [kg]
  • płeć: nie dotyczy
KONTAKT Pojemniki Light My Fire SnapBox 2-pack (kolor: Lime/Green)
tel: +48 660 281 893
Gadu-Gadu: 10490
Skype: sklep_wypad
Godziny pracy:
poniedziałek-piątek: 11:00 - 19:00
sobota: 10:00 - 15:00

PRZEDMIOTEM AUKCJI JEST

Pojemniki Light My Fire SnapBox 2-pack (kolor: Lime/Green)

GWARANCJA WYSYŁKI W 24H. TOWAR POSIADAMY WE WŁASNYM MAGAZYNIE.

OPIS PRODUKTU

Pojemniki Light My Fire SnapBox 2-pack.

Pojemnik do wszystkiego razy dwa. Nie wystarczał nam nasz mały i praktyczny pojemnik. To samo pomyśleliśmy o Tobie. Dlatego stworzyliśmy 2- pack. Dwa praktyczne pojemniki do wszystkiego o czym pomyślisz. Proste i szczelne zamknięcie dba o zawartość oraz o Twój bagaż. Różne kolory pokrywek zapewniają porządek. Pudełka są łatwe w otwieraniu: tylko pstryk i już. Praktyczna miarka wewnątrz. Oszczędzają miejsce gdy ich nie używamy.

CECHY PRODUKTU
• do użycia w mikrofalówce
• do mycia w zmywarce
• pływa
• wodoszczelny
• dopasowany design do MealKit 2.0 i LunchKit

DANE TECHNICZNE
Materiał: PP- Polipropylen
Pojemność: 170ml
Wymiary: 101x101x40mm
Waga: 38g
Opakowanie: Pin-Pack (2szt. w opakowaniu)

Wyprodukowano w Szwecji

Dane techniczne:

Producent: Light My Fire
Materiał: PP- Polipropylen
Waga: 38 g
Wymiary: 101 x 101 x 40mm
Pojemność: 170 ml


DANE FIRMY
DANE:
In & Out Katarzyna Trzcińska
ul. Kępińska 11
05-840 Brwinów
NIP: 534-223-30-81
REGON: 147329476
WYSYŁKA
InPost - Paczkomaty 24/7
przedpłata - 9,50 zł
Poczta Polska S.A. - Kurier 48
przedpłata - 13 zł
pobranie - 18 zł
DHL - DHL Standard Krajowy
przedpłata - 16 zł
pobranie - 20 zł
ODBIÓR OSOBISTY
Odbiór osobisty po wcześniejszym ustaleniu
terminu:
  • Odbiór w siedzibie firmy GRATIS
    Adres: ul. Kępińska 11, 05-840 Brwinów
PŁATNOŚCI
Wpłata na konto:
  • wysyłka po zaksięgowaniu wpłaty
Za pobraniem:
  • płatność kurierowi przy odbiorze
Płatność przy odbiorze:
  • w siedzibie firmy
Płatności internetowe:
  • PayU
Numer konta (mBank):
  • 27 1140 2004 0000 3202 7524 2129

ZAPRASZAMY NA POZOSTAŁE NASZE AUKCJE !!!

Zobacz nasze pozostałe aukcje:

Strona "o mnie" Wszystkie aukcje

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u wypad_com_pl za co najmniej 650 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 27 1140 2004 0000 3202 7524 2129
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
Allegro Kurier InPost 12,18 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Allegro MiniPaczka InPost 7,20 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 4 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
Paczkomaty 24/7 9,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Pocztex Kurier48 13,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Allegro Kurier InPost 15,68 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Allegro Paczkomaty InPost 12,10 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Pocztex Kurier48 pobraniowy 18,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

In & Out Katarzyna Trzcińska
Kępińska 11
05-840 Brwinów
NIP: 5342233081
REGON: 147329476

Jesteśmy firmą rodzinną z zamiłowaniem do wszelkich aktywności plenerowych szczególnie wypadów w góry, trekkingu i pokonywania via ferrat. Zawodowo związani jesteśmy również z projektowaniem obiektów sportowych i urządzeń oraz kontrolą bezpieczeństwa i jakości sprzętu sportowego i rekreacyjnego.

W naszej ofercie można znaleźć szeroki asortyment niezbędny na wszelkiego rodzaju wypady. Produkty które u nas znajdziecie są to produkty znanych i cenionych marek o wysokiej jakości. Oferujemy wszystkim klientom pomoc i doradztwo w sprawie doboru odpowiedniego produktu, dostosowanego do indywidualnych potrzeb i oczekiwań.

Dokładamy wszelkich starań aby zapewnić 100% satysfakcji z zakupionych towarów oraz aby zamówione produkty jak najszybciej mogły być przez Was użytkowane. Staramy się również stale powiększać asortyment i być na bieżąco ze wszelkimi nowinkami technicznymi.

Zapraszamy do skorzystania z naszej oferty oraz życzymy udanych wypadów !!!

kontakt

  • poniedziałek - piątek 11:00 - 19:00
  • sobota 10:00 - 15:00
  • niedziela zamknięte

pozostałe informacje

SKŁADANIE I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ 1. Klient składając zamówienie potwierdza że jest się świadomym tego, iż zamówienie pociąga za sobą obowiązek dokonania płatności. 2. Właściciel konta wypad_com_pl dostarcza Klientowi w momencie wydania Towaru paragon fiskalny lub na życzenie Klienta fakturę VAT. Możliwym jest także późniejsze wystawienie faktury dokumentującej dokonaną sprzedaż, nawet gdy została już ona potwierdzona paragonem z kasy rejestrującej, jednakże warunkiem koniecznym w tej sytuacji jest zwrot przez Klienta oryginału paragonu. CENY TOWARÓW I FORMY PŁATNOŚCI 1. Ceny Towarów zamieszczone na koncie wypad_com_pl są cenami brutto i zawierają podatek VAT oraz wszelkie inne składniki, takie jak np. cła. 2. Ceny Towarów znajdujące się na koncie wypad_com_pl nie zawierają kosztów wysyłki. 3. Klient ma możliwość dokonania płatności za zamówiony Towar, wedle własnego wyboru: - za pobraniem – płatne gotówką kurierowi przy odbiorze Towaru. - przelewem - płatne bezpośrednio na rachunek bankowy Właściciela konta wypad_com_pl tj. In & Out Katarzyna Trzcińska, ul. Kępińska 11, 05-840 Brwinów prowadzony przez mBank o numerze 27 1140 2004 0000 3202 7524 2129 W tytule przelewu prosimy o podanie nicku allegro oraz numeru aukcji i ewentualnie imię i nazwisko osoby zamawiającej. - za pomocą płatności Allegro (Payu) - płatne gotówką przy odbiorze – płatność w formie gotówki płatnej w siedzibie Właściciela konta wypad_com_pl pod adresem ul. Kępińska 11, 05-840 Brwinów, po wcześniejszym ustaleniu terminu odbioru. 4. W przypadku wyboru opcji płatności przelewem lub za pomocą płatności Allegro (Payu) za zamówiony Towar, płatność taka powinna zostać dokonana w terminie 5 dni, od dnia złożenia Zamówienia. W przypadku braku płatności we wskazanym wyżej terminie Zamówienie zostaje anulowane. CZAS REALIZACJI 1. Czas realizacji = czas przygotowania do wysyłki + czas doręczenia przesyłki. Na czas, po którym przesyłka trafi do Twoich rąk, składa się czas potrzebny nam na jej przygotowanie do wysyłki i czas potrzebny na jej dostarczenie. 2. Czas przygotowania do wysyłki: To czas, który upłynie od przyjęcia przez nas zamówienia (tj. od jego złożenia lub złożenia i opłacenia w przypadku przedpłaty) do czasu nadania przesyłki. Zdecydowaną większość towaru posiadamy we własnym magazynie co umożliwia błyskawiczną wysyłkę (nawet tego samego dnia). 3. Przewidywany czas wysyłki paczki zawierającej zamawiane Towary określany jest dla każdej aukcji indywidualnie i jest po przedstawione w sposób jasny i wyraźny 4. Przewidywany czas doręczenia to 1 do 3 dni od dnia następującego po wysłaniu paczki, w zależności od wybranej formy dostawy. 5. Zamówienia płatne za pobraniem realizowane są niezwłocznie po otrzymaniu Zamówienia. 6. Zamówienia płatne przelewem tradycyjnym zaczynamy realizować w chwili, gdy otrzymamy potwierdzenie o zaksięgowaniu płatności na naszym koncie, czyli maksymalnie na drugi dzień po wykonaniu przelewu. W przypadku przelewów dokonanych w sobotę i dni świąteczne, realizacja zamówień nastąpi najpóźniej w najbliższym dniu roboczym po otrzymaniu płatności. 7. Zamówienia płatne poprzez płatności Allegro (Payu) zaczynamy realizować w chwili otrzymania potwierdzenia o otrzymaniu płatności (najczęściej jest to do 15 min od wykonania przelewu). 8. Zamówienia płatne gotówka (tylko odbiór osobisty w siedzibie Właściciela konta wypad_com_pl) zaczynamy realizować niezwłocznie po złożeniu Zamówienia - termin odbioru Zamówienia należy ustalić telefonicznie +48 660 281 893 FORMY DOSTAWY 1. Dostawa Towarów ograniczona jest do obszaru Rzeczypospolitej Polskiej i możliwa jest za pośrednictwem: - InPost - Paczkomatów 24/7 - Poczty Polskiej S.A.- Kurier 48 - Firmy kurierskiej DHL - Paczka kurierska DHL Standard Krajowy - Odbiór osobisty: Siedziba firmy: In & Out Katarzyna Trzcińska, ul. Kępińska 11, 05-840 Brwinów po wcześniejszym ustaleniu terminu KOSZT DOSTAWY 1. Koszt dostawy Towaru ponosi kupujący. W przypadku gdy łączna cena zamawianych przez Klienta Towarów przekroczy wartości kwotowe podane przez Właściciela konta wypad_com_pl, Klient będzie zwolniony z obowiązku zapłaty za koszt dostarczenia Towarów. Wartość ta jest widoczna w trakcie składnia zamówienia. 2. Koszt dostawy jest zależny od łącznej ceny zamawianych Towarów, formy dostawy oraz formy płatności. Całkowite koszty związane z dostawą widoczne są w trakcie składania zamówienia. 3. Szczegółowe informacje związane z kosztami dostawy widoczne są na każdej z aukcji.

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
In & Out Katarzyna Trzcińska
Kępińska 11
05-840 Brwinów
PL
Dodatkowe informacje

ZWROT TOWARU 1. Klient będący Konsumentem może odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania przyczyny, w ciągu 14 (czternastu) dni od dnia odebrania Towaru, poprzez wysłanie na piśmie stosownego oświadczenia na adres e-mail: allegro@wypad.com.pl lub na adres siedziby Właściciela konta wypad_com_pl. 2. Formularz odstąpienia od umowy (Zwrotu Towaru) dołączany jest do każdego zakupionego Towaru. Możliwe jest również złożenie jakiegokolwiek innego jednoznacznego oświadczenia w którym informuje się o swojej decyzji odstąpienia od Umowy Sprzedaży. 3. Okres odstąpienia tj. 14 (czternaście dni), jest dotrzymany, jeżeli Konsument wysłał oświadczenie o skorzystaniu z prawa odstąpienia przed upływem tego okresu. 4. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży umowę taką uważa się za niezawartą, a strony zobowiązane są zwrócić to, co sobie na jej podstawie wzajemnie świadczyły. 5. Towar ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 (czternastu) dni od dnia odstąpienia Klienta będącego Konsumentem od Umowy Sprzedaży. 6. Właściciel konta wypad_com_pl dokona zwrotu wartości Zamówienia, tj. ceny zakupu Towaru wraz z kosztami dostawy niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 (czternastu) dni od dnia w którym Konsument poinformował Sprzedawcę o decyzji odstąpienia od Umowy Sprzedaży. Właściciel konta wypad_com_pl dokona zwrotu płatności z użyciem takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient będący Konsumentem lub takiego jaki został wskazany przez Konsumenta. W każdym przypadku Klient nie ponosi żadnych opłat w związku ze zwrotem płatności przez Właściciela konta wypad_com_pl. 7. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Towar od Konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 8. Konsument odsyła Towar albo przekazuje je Sprzedawcy albo osobie upoważnionej przez niego do ich odbioru, bez zbędnej zwłoki, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Sprzedawcę o decyzji odstąpienia od umowy. Termin zostaje dotrzymany, jeżeli Konsument odeśle Towar przed upływem okresu czternastu dni. 9. Klient ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru. 10. Towary oferowane do sprzedaży w ramach konta wypad_com_pl ze względu na swój charakter mogą zostać odesłane na przykład pocztą lub w inny wybrany przez Klienta sposób. Koszt odesłania może zostać oszacowany przez Klienta w oparciu o cennik krajowy na usługi powszechne Poczty Polskiej S.A. lub innej wybranej przez Klienta firmy jeszcze przed zawarciem umowy na odległość. 11. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 12. Prawo do odstąpienia od Umowy Sprzedaży przez Klienta będącego Konsumentem jest wyłączone w przypadku umów wykraczających poza standardową ofertę Właściciela konta wypad_com_pl tj: - o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; - w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; - zawartej w drodze aukcji publicznej;

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
In & Out Katarzyna Trzcińska
Kępińska 11
05-840 Brwinów
PL
Dodatkowe informacje

REKLAMACJE 1. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność wobec Klienta za zgodność Towaru z zawartą Umową Sprzedaży, w zakresie określonym Kodeksem Cywilnym. Zgodnie z ogólną zasadą Sprzedawca odpowiada względem Klienta, jeżeli sprzedany towar ma wadę fizyczną lub prawną, których szczegółowy opis znajduje się w Kodeksie Cywilny w Dziale zatytułowanym Rękojmia za wady od Art. 556 do Art. 576 Kodeksu Cywilnego. 2. Reklamacje Towarów zakupionych w u Właściciela konta wypad_com_pl będą rozpatrywane zgodnie z regulacjami zawartymi w Ustawie z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta Dz.U 2014 poz.827 i w Kodeksie Cywilnym. 3. W przypadku stwierdzenia niezgodności Towaru z umową przed upływem okresu odpowiedzialności Sprzedawcy, tj. dwóch lat od wydania Towaru, Klient jest zobowiązany zawiadomić Sprzedawcę o zaistniałej sytuacji, wedle własnego wyboru: - wysyłając lub dostarczając osobiście zawiadomienie na adres pocztowy siedziby Właściciela wypad_com_pl; - wysyłając zawiadomienie na adres e-mail: reklamacje@wypad.com.pl - ustnie w siedzibie Właściciela wypad_com_pl 4. W celu zawiadomienia Sprzedawcy Konsument może złożyć jakiekolwiek jednoznaczne zawiadomienie na trwałym nośniku zawierające dane wymagane przez odpowiednie przepisy prawa. 5. Zawiadomienie składane powinny zawierać przynajmniej następujące informacje: - imię, nazwisko i adres zgłaszającego reklamację, - określenie reklamowanego Towaru (np. nazwa, producent, kolor, rozmiar, ilość), - dowód zakupu reklamowanego Towaru, - opis niezgodności Towaru i termin w jakim wada została dostrzeżona, a w stosownych przypadkach także okoliczności uzasadniające reklamację, - żądanie reklamującego, - datę wniesienia reklamacji, - podpis zgłaszającego reklamację a w przypadku przesłania zgłoszenia e-mailem zgodę na przetwarzanie przez Właściciela konta wypad_com_pl adresu e-mail zgłaszającego. 6. Klient powinien o ile nie uchybia to uprawnieniom Klienta wynikającym z Umowy Sprzedaży lub z przepisów prawa dostarczyć wadliwy Towar do siedziby Właściciela konta wypad_com_pl bez zbędnej zwłoki w celu umożliwienia Sprzedawcy dokonania oględzin Towaru oraz podjęcia innych wskazanych czynności mających na celu rozpatrzenie reklamacji. Przekazywany Towar powinien odpowiadać podstawowym wymaganiom higienicznym. 7. W przypadku uznania roszczeń Klienta za zasadne Sprzedawca zwraca reklamującemu poniesione koszty dostarczenia (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wyraźnie wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego, niż zwyczajowa i powszechnie przyjmowana forma dostawy wskazana wcześniej przez Sprzedawcę, która wiązałaby się z niższymi kosztami). 8. Jeżeli Towar ma wadę Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny, oświadczenie o odstąpieniu od umowy (żądać zwrotu pieniędzy), żądać wymiany wadliwego Towaru na Towar wolny od wad albo żądać usunięcia wady Towaru. 9. Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że Właściciel konta wypad_com_pl niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Towar wadliwy na Towar wolny od wad albo wadę Towaru usunie. Powyższe ograniczenie nie ma zastosowania, jeśli Towar był już wymieniony lub naprawiany przez Właściciela konta wypad_com_pl, albo Właściciel konta wypad_com_pl nie wykonał obowiązku wymiany wadliwego Towaru na Towar wolny od wad albo nie usunął wady Towaru. Jeżeli Klient jest Konsumentem może on zamiast zaproponowanego przez Właściciela konta wypad_com_pl usunięcia wady Towaru żądać wymiany wadliwego Towaru na Towar wolny od wad albo zamiast wymiany wadliwego Towaru na Towar wolny od wad żądać usunięcia wady Towaru, chyba że doprowadzenie Towaru do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta będącego Konsumentem jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem zaproponowanym przez Właściciela konta wypad_com_pl. 10. Właściciel konta wypad_com_pl zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 (czternastu) dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania. O sposobie rozpatrzenia reklamacji, Klient zostanie poinformowany drogą mailową lub telefoniczną, a w przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji także pisemnie przesyłką poleconą. 11. W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji lub naruszenia interesów Klienta, Klient może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń takich jak mediacja. Niezależnie od powyższego Klient będący Konsumentem może zwrócić się o pomoc do miejskiego (powiatowego) rzecznika konsumentów. Informacje w tym zakresie oraz wykaz Stałych Polubownych Sądów Konsumenckich działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej można uzyskać na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem: www.uokik.gov.pl.