ZESTAW 11 FIGUR FIGURY DO SZOPKI ŻŁÓBKA 30cm (7013854128)
Od 28-04-2018 do 06-05-2018 sprzedający ma urlop
Możesz w tym czasie robić u niego zakupy, jednak wysyłka towaru może się opóźnić.- Przesyłka kurierska 14,00 zł
- Przesyłka kurierska pobraniowa 18,00 zł
- lokalizacja: ul. Fieldorfa 10 lok. 308, Warszawa, Polska
- czas wysyłki: natychmiast
parametry
- stan: nowy
- faktura: Wystawiam fakturę VAT
Lokalizacja: ul. Fieldorfa 10 lok. 308, Warszawa, Polska
Przesyłka płatna z góry
Przesyłka płatna przy odbiorze
Dodatkowe informacje
Szczegóły kosztów wysyłki podane są w każdej ofercie.
Płatności
- Allegro Finanse
- Zwykły przelew bankowy11 2490 0005 0000 4000 1673 8648
Faktura
Rodzaj gwarancji
Okres gwarancji
W sprawie gwarancji prosimy o kontakt telefoniczny. Postaramy się aby proces reklamacyjny przebiegł w sposób jak najmniej dolegliwy.
Adres:
AB Concept
Fieldorfa 10 lok. 308
03-984 Warszawa
telefon:
22 673 85 79
662 39 39 09
pracujemy pn-pt
10:00-18:00
Czas na reklamację z tytułu rękojmi
Adres do reklamacji
Większość produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów. Dokładne adresy punktów serwisowych znajdują się na kartach gwarancyjnych dołączanych do produktów oraz na stronach internetowych producentów i tam klient powinien kierować reklamowany produkt. W pozostałych przypadkach reklamowany towar należy dostarczyć do siedziby sprzedającego.
Odbiór reklamowanego sprzętu następuje wyłącznie w miejscu i formie w jakiej towar ten został dostarczony do Sprzedającego. Reklamowany sprzęt należy odebrać w terminie 30 dni od powiadomienia Klienta o zakończeniu procedur serwisowych. Ważne Sprzęt musi być zapakowany w sposób umożliwiający bezpieczny transport do serwisu. Przesyłany sprzęt powinien być kompletny (włączając w to akcesoria mające wpływ na funkcjonalność sprzętu lub mogące być jedną z przyczyn nieprawidłowego funkcjonowania sprzętu). Klient w przypadku zgłoszenia tytułem gwarancji zobowiązany jest do dołączenia kserokopii faktury zakupu lub paragonu, oryginalnej karty gwarancyjnej (jeżeli produkt posiada takową) oraz szczegółowego opisu usterki oraz informacji o okolicznościach jej występowania. Do przesyłki należy dołączyć adres zwrotny, kontaktowy numer telefonu oraz adres e-mail.
Czas na odstąpienie od umowy
Adres do zwrotu
Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa
POUCZENIE O PRAWIE DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY KUPNA-SPRZEDAŻY Na podstawie art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r., poz. 827) konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić na piśmie bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia wydania rzeczy. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy wysłać drogą pocztową na adres siedziby AB Concept (wskazany w stopce poniżej), lub drogą elektroniczną na adres e-mail: allegro@abconcept.pl Termin 14-sto dniowy, liczy się od dnia wydania rzeczy, rozumianego jako objęcie rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez konsumenta osobę trzecią inną niż przewoźnik. Towar należy odesłać niezwłocznie po złożeniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy, nie później niż w terminie 14 dni, w stanie niezmienionym. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży towaru zakupionego w zestawie z innym produktem zwrotowi podlega cały zestaw. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny dla stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Koszty bezpośredniego odesłania (zwrotu) towaru do Sprzedawcy w związku z dokonanym odstąpieniem od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia wydania rzeczy, ponosi konsument. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: 1) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb 2) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu 3) zawartej w drodze aukcji publicznej 4) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) AB Concept Krzysztof Gawryś ul. Fieldorfa 10 lok. 308 03-984 Warszawa Ja ___________________________________________________________________ niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży. Oświadczam, że nie minęło 14 dni od dostarczenia towaru . Produkt (nazwa i kod wyrobu) ___________________________________________________________________ Otrzymałem w dniu:_____________ zakup z dnia ___________________________ Na kwotę _________________________________________________________ zł (słownie:) ___________________________________________________________ NABYWCA: Imię i Nazwisko ______________________________________________________ Adres:______________________________________________________________ email: ______________________________________________________________ tel._________________________________________________________________ Numer rachunku bankowego do zwrotu należności ___________________________________________________________________ OBOWIĄZEK DOSTARCZENIA RZECZY BEZ WAD Sprzedawca ma obowiązek dostarczenia rzeczy wolnych od wad zgodnie z postanowieniami art. 556 oraz 5561 – 5563 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (t.j. Dz. U. 2014, poz. 121 ze zm.).
Dane firmy
Kontakt
- pytanie do sprzedającego
- all****@************ (pokaż)
- 22 *** ** ** (pokaż)
- 662 ** ** ** (pokaż)
Informacje o sprzedającym
UWAGA!
sklep przy Fieldorfa 10 lok. 308 w Warszawie
jest czynny
od poniedziałku do piątku
w godzinach 10:00 - 18:00
Pozostałe informacje
CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA, DOSTAWY
- KURIER (zalecane)
Przesyłki kurierskie nadajemy codziennie od poniedziałku do piątku. Zamówienia złożone do godziny 14:00, opłacone lub z zdeklarowaną płatnością przy odbiorze (przy pomocy formularza dostawy Allegro - warunek), w wiekszości realizowane są tego samego dnia. Złożone po godzinie 14:00 zostaną wysłane w kolejnym dniu roboczym. Paczki zwykle są doręczane następnego dnia roboczego po dniu nadania.
- INPOST - Allegro Paczkomaty InPost i Allegro MiniPaczka InPost
Przesyłki nadajemy codziennie od poniedziałku do piątku. Zamówienia złożone do godziny 14:00, opłacone lub z zdeklarowaną płatnością przy odbiorze (przy pomocy formularza dostawy Allegro - warunek), w wiekszości realizowane są tego samego dnia. Złożone po godzinie 14:00 zostaną wysłane w kolejnym dniu roboczym.
Paczki Allegro Paczkomaty InPost w 98% doręczane są do paczkomatu następnego dnia roboczego po dniu nadania.
Allegro MiniPaczka InPost doręczane są pod wskazany adres do 8-miu dni roboczych, liczonych od następnego dnia roboczego po dniu nadania. W przypadku nieobecności adresata zostawiane jest awizo ze wskazanym punktem odbioru przesyłki.
- POCZTA POLSKA
Przesyłki pocztowe nadajemy codziennie od poniedziałku do piątku. Zamówienia złożone do godziny 14:00 w dniu wysyłki i opłacone, realizowane będą tego samego dnia. Złożone po godzinie 14:00 zostaną wysłane w kolejny dzień roboczy.
Czas dostawy - Pocztex Kurier48 do 3 dni roboczych, Paczka48 Odbiór w Punkcie 4 dni robocze, list ekonomiczny 3-10 dni roboczych od nadania paczki / listu. Podawane terminy są orientacyjne a nie gwarantowane.
- ODBIÓR OSOBISTY
Po wcześniejszym ustaleniu w godzinach pracy sklepu między 10:00 a 18:00. Najczęściej następnego dnia roboczego po dniu w którym zostało złożone zamówienie do godziny 14:00. Zamówienia z weekendu traktowane są jak te złozone w poniedziłek.
- ODBIÓR OSOBISTY PO PRZEDPŁACIE
Odbioru po przedpłacie może dokonać właściciel konta Allegro z którego zostało złożone zamówienie. Odebrać towar może także każda inna osoba upoważniona via e-mail z imienia i nazwiska. Upoważnienie bezwzględnie musi zostać wysłane z adresu mailowego zarejestrowanego w Allegro dla konta z którego złożono zamówienie. Przy odbiorze konieczne będzie okazanie dowolnego dokumentu ze zdjęciem potwierdzającego tożsamość.
UWAGA!
W sklepie przy ul. Fieldorfa 10, NIE honorujemy kart płatniczych
W bezpośrednim sąsiedztwie sklepu znajdują się bankomaty operatorów: ING Bank, Millenium Bank, Euronet, PKO BP, Credit Agicole, WBS Bank, Alior Bank
## PŁATNOŚCI
Zachęcamy do dokonywania zapłaty przez Płatności Allegro (PayU). Jest to najszybszy sposób zapłaty za transakcje oferujący ponad 20 banków. Dzięki temu informację o Twojej wpłacie w 99% przypadków mamy już kilka minut po jej dokonaniu (w przypadku standardowego przelewu następnego dnia roboczego) dzięki czemu możemy natychmiast przystąpić do realizacji zamówienia.
Poniżej dane dla osób chcących dokonać płatności bezpośrednio na nasze konto.
AB Concept
ul. Fieldorfa 10
03-984 Warszawa
Alior Bank, konto numer: 11 2490 0005 0000 4000 1673 8648
Tytuł przelewu: [twoja nazwa allegro], [e-mail z allegro]
Ważne: W tytule przelewu prosimy podawać wyłącznie powyższe dane. Wpisywanie jakichkolwiek innych informacji w tytule przelewu w tym nazw przedmiotów, tytułów aukcji, adresów itp. znacznie wydłuży czas realizacji zamówienia.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu