Zegarek męski Stuhrling Original Automat 100m (6911205176)

zakończona
299,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 9,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 19,00 zł
  • lokalizacja: Chmielnik, Polska
  • czas wysyłki: do 2 dni

parametry

  • stan: używany
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • waga (z opakowaniem): 1.0 [kg]
  • funkcje: wodoszczelny
  • kolor: odcienie szarości i srebra
  • płeć: produkt męski
  • dostawa z Polski: tak
  • marka: Inna marka
  • mechanizm: automatyczny
  • materiał koperty: stal
  • materiał paska: stal
  • rodzaj: analogowe
  • wodoodporność: 100m = WR100
  • kształt koperty: okrągła
  • szkiełko: mineralne
  • rodzaj paska: bransoleta

opis

Licytacje Vigilate

sklep@vigilate.net

+48 660 198 550

U Ciebie w 24 godziny

Najszybsza dostawa w Polsce

30 dni na zwrot

Paczka ubezpieczona DPD

Zegarek męski Stuhrling Original Automat 100m


Opis produktu który licytujesz na tej aukcji :


Stan produktu: używany, bardzo ładny
Instrukcja obsługi: w języku obcym
Opakowanie: oryginalne
Gwarancja: 3 mies.

Zegarek męski Stuhrling Original - 773.01
Szkło typu kryształ
Rodzaj wyświetlacza analogowy
Zapięcie zatrzaskowe
Materiał obudowy Stal nierdzewna
Średnica koperty 44 milimetry
Grubość koperty 15 milimetrów
Materiał bransolety Stal nierdzewna
Szerokość bransolety 24 milimetry
Bezel Materiał Stal nierdzewna

Dodatkowe funkcje:
Wodoszczelny do 100 m
Rodzaj paska:
Bransoleta
Mechanizm:
Automatyczny

Nie kończymy aukcji przed czasem .

Sprzedajemy wyłącznie oryginalne zegarki !

Cena nowego egzemplarza sugerowana przez producenta to : 700.00

Galeria produktu : zdjęcia przedstawiają egzemplarz który stanowi przedmiot aukcji.

Dodatkowe informacje

Dostępne formy płatności

Umożliwiamy płatności poprzez PayU , przelewem bankowym na konto: 61 1050 1416 1000 0022 5884 2364 (ING), lub płatność kurierowi ( za pobraniem)

Szybka dostawa zamówienia

Dla Twojej wygody nasze produkty wysyłane są paczką ubezpieczoną DPD z dostawą już w 24 godziny. Logując się do Allegro lub na naszą stronę PERIOS nie musisz kilkukrotnie wpisywać swojego adresu, my zapamiętamy go dla Ciebie.

Informacje o nas

PERIOS jest jednym z największych polskich sklepów z ekskluzywnymi produktami dla Ciebie. Zaufało nam już tysiące klientów na całym świecie, sam przekonaj się dlaczego! Zapraszamy do zakupów!

U Ciebie w 24 godziny

Najszybsza dostawa w Polsce

Bezpieczna dostawa

Paczka ubezpieczona DPD

Sklep PERIOS

sklep@vigilate.net

+48 660 198 550

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
9,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
4
przybliżony czas realizacji:
3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka:
19,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
4
przybliżony czas realizacji:
3 dni robocze

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT

Reklamacja

1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji

Perios
1-go Maja 10
26-020 Chmielnik
Dodatkowe informacje

Gwarancja, Reklamacje i ZwrotyA.WARUNKI UDZIELONEJ GWARANCJI:Okres gwarancyjny rozpoczyna się od momenty nadania przesyłki . Jesteśmy nieoficjalnym dystrybutorem wszystkie reklamacje realizowane są przez naszą firmę. Przedmiot podlegający gwarancji przesyłają państwo na nasz adres (wraz z dowodem zakupu: paragonem lub V-VAT dołączanych wraz towarem) po wcześniejszy powiadomieniu mailowym .1.Długośc gwarancji jest określona na każdej z aukcji.Na naszych aukcjach sprzedajemy produkty outletowe , które nie podlegają gwarancji producenta. Dołaczone do nich karty gwarancyjne sa niepodbite i nie stanowia podstawy gwarancji.Warunkiem uznania gwarancji jest paragon fiskalny lub Faktura Vat zakupionego produktu.2. Vigilate gwarantuje dobrą jakość oferowanych produktów, odpowiadającą właściwościom i przeznaczeniu określonym w instrukcji obsługi.3. Vigilate ponosi odpowiedzialność za wady fizyczne (materiałowe bądź produkcyjne) tkwiące w urządzeniu w okresie 12 miesięcy od daty jego sprzedaży , gospodarczą bądź zawodową (Dz.U. Nr 141, poz. 1176 z 2002 r.).4. Ujawnione w okresie gwarancji wady zostaną usunięte w czasie nie dłuższym niż 30 dni, licząc od daty dostarczenia reklamowanego urządzenia do siedziby spółki.5. Reklamowane urządzenie winno być: dostarczone wraz z wyposażeniem standardowym, czyste, w odpowiednim opakowaniu , z dowodem zakupu. B. ODMOWA PRZYJĘCIA REKLAMACJI:Perios.pl odmawia przyjęcia reklamacji tylko w przypadku: stwierdzenia użytkowania urządzenia niezgodnie z przeznaczeniem lub instrukcją obsługi, dostarczenia urządzenia brudnego, urządzenia bez osprzętu standardowego, stwierdzenia przyczyny usterki innej niż wada materiałowa bądź produkcyjna tkwiąca w urządzeniu, wady formalnej związanej z dokumentami sprzedaży urządzenia . Ingerencji w urządzenie innych osób lub serwisów nieautoryzowanych przez Vigilate . C. GWARANCJĄ JAKOŚCI NIE SĄ OBJĘTE WADY:1. Części, które przy zgodnej z zaleceniami eksploatacji podlegają naturalnemu zużyciu przed upływem okresu gwarancji.(nie dotyczy baterii )2. Wady powstałe w wyniku uszkodzeń mechanicznych, termicznych lub chemicznych urządzenia i wyposażenia.3. Uszkodzenia spowodowane wadliwą instalacją elektryczną Użytkownika, zalaniem podzespołów elektrycznych wodą.4. Uszkodzenia spowodowane przeciążeniem urządzenia.5. Uszkodzenia powstałe wskutek stosowania innych chemicznych środków czyszczących niż zalecane przez producenta dla danego typu urządzenia, nie stosowania się do uwag eksploatacyjnych przy korzystaniu ze środków chemicznych.6. Uszkodzenia powstałe w szczególności w wyniku: zasilania urządzenia zanieczyszczoną wodą, niewłaściwym bądź zanieczyszczonym paliwem, pracy z wykorzystaniem nieoryginalnych lub niewłaściwych dla danego modelu części zamiennych i wyposażenia, wykonywaniem napraw i przeróbek przez osoby nieupoważnione.7. Uszkodzenia związane z brakiem zalecanych czynności konserwacyjnych .Pozostałe ustalenia gwarancyjne: 1. Kupujący zobowiązany jest do sprawdzenia dostarczonego produktu i jego zgodności z zamówieniem w obecności przewoźnika który dostarczył zamówiony towar. Może to nastąpić tylko po odebraniu paczki i zapłaty za towar (w przypadku płatności za pobraniem). W przypadku stwierdzenia uszkodzeń towaru ponad wady, które zostały ujawnione przez Vigilate w opisie produktów należy w obecności przewoźnika, który dostarczył zamówiony towar sporządzić stosowny protokół .Niezgodny z zamówieniem towar można wraz z rachunkiem sprzedaży zwrócić przewoźnikowi który dostarczył zamówiony towar. W takim wypadku koszt transportu ponosi Vigilate. Kiedy towar znajdzie się ponownie w magazynie Vigilate zostanie wymieniony na produkt zgodny z zamówieniem, a przesyłka zostanie ponownie wysłana na koszt Vigilate jeśli wymiana produktu na zgodny z zamówieniem będzie niemożliwa, sklep internetowy Vigilate zwróci Kupującemu równowartość wpłaconej przez Kupującego kwoty i może zaoferować inny produkt. W przypadku stwierdzenia niezgodności z zamówieniem towaru w czasie późniejszym należy postępować wg zasad opisanych w ustępach poniższych. 2. Jeżeli po odbiorze od przewoźnika, który dostarczył zamówione towary Kupujący stwierdzi niezgodność towaru z zamówieniem a Kupujący nie wykrył tych niezgodności w obecności przewoźnika, który dostarczył zamówiony towar, Kupujący powinien zgłosić reklamację drogą mailową. 3. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia lub z powodów niezależnych od Vigilate może sie wydłuzyc do 30-tu dni. W przypadku uzasadnionej reklamacji produkt uszkodzony zostanie wymieniony na zgodny z zamówieniem, a jeżeli będzie to niemożliwe, Vigilate zwróci Kupującemu równowartość wpłaconej przez Kupującego kwoty i może zaoferować inny produkt. 4. Warunki gwarancji określone są w zakładce Gwarancje. Uprawnienia z tytułu gwarancji należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi na karcie gwarancyjnej. Wszelkie roszczenia gwarancyjne powinny być zgłaszane bezpośrednio w sklepie Vigilate_net lub telefonicznie. 5. W przypadku niezgodności produktów z umową oraz w przypadku wad produktów, zgodnie z obowiązującymi przepisami reklamacje można składać mailowo lub telefonicznie . 6. Klient zgodnie z ustawą z 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumenckich oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny może odstąpić od umowy sprzedaży internetowej bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty wydania produktu. 7. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje wobec: (1) nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na nośnikach programów komputerowych po usunięciu przez Klienta ich oryginalnego opakowania, (2) świadczeń o właściwościach określonych przez Klienta w zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą, (3) świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu. Przedmioty za które kupujący zapłacił i nie odebrał przesyłki , bądż w razie odbioru osobistego , nie odebrał produktu są przechowywane w sklepie na koszt kupującego. 1 doba kosztuje 50 zł . Przesyłki nieodebrane mogą zostać zutylizowane jeśli wartość należnoci przekroczy wartość produktu przechowywanego.8. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.

Zwroty

14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Perios ZWROTY
1-go Maja 10
26-020 Chmielnik

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

ODSTĄPIENIE OD UMOWY, SPOSÓB ZAŁATWIENIA REKLAMACJIZgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2002 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny Klient może odstąpić od umowy bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie dziesięciu dni od dnia wydania rzeczy. Do zachowania powyższego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.W przypadku skorzystania przez Klienta z prawa do odstąpienia od umowy towar zakupiony w naszym sklepie należy zwrócić niezwłocznie jednak nie później niż w ciągu 14 dni od daty jego odebrania.Towar należy zwrócić w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Wraz z towarem należy odesłać dołączone do niego akcesoria oraz dokumenty, w szczególności instrukcje, w tym dotyczące montażu, kartę gwarancyjną i inne podobne dokumenty. Powyższy obowiązek nie dotyczy dołączenia dowodu zakupu.W przypadku odstąpienia przez Klienta od umowy sprzedaży, Sklep dokona zwrotu ceny towaru i kosztów przesyłki niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od daty otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Pieniądze zostaną zwrócone przelewem na konto wskazane przez Kupującego lub przekazem pocztowym na adres wskazany w zamówieniu wedle wyboru Kupującego.Gdy towar jest niezgodny z umową, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r. (Dz.U. Nr 141, poz. 1176 z późn. zm.) należy go odesłać na adres sklepu. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego sklep zwraca niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji. Do odsyłanego towaru należy dołączyć opis niezgodności towaru z umową. Dodatkowe dołączenie dowód zakupu towaru lub jego kopii pozwoli na sprawniejsze załatwienie reklamacji.Zwroty i przesyłki wysyłane na koszt firmy Vigilate by Perios.pl nie będą przyjmowane, chyba że nastąpiły wcześniej inne ustalenia.Jeżeli towar konsumpcyjny jest niezgodny z umową, kupujący może żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy, chyba że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość towaru zgodnego z umową oraz rodzaj i stopień stwierdzonej niezgodności, a także niedogodności, na jakie naraziłby kupującego inny sposób zaspokojenia.Jeżeli kupujący, z przyczyn określonych w pkt. 7 powyżej, nie może żądać naprawy ani wymiany albo jeżeli sprzedawca nie zdoła uczynić zadość takiemu żądaniu w odpowiednim czasie lub gdy naprawa albo wymiana narażałaby kupującego na znaczne niedogodności, ma on prawo domagać się stosownego obniżenia ceny albo odstąpić od umowy; od umowy nie może odstąpić, gdy niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową jest nieistotna. Przy określaniu odpowiedniego czasu naprawy lub wymiany uwzględnia się rodzaj towaru i cel jego nabycia.załączniku nr 2 ustawy o ochronie praw konsumentaWzór formularza odstąpienia od umowy (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)– Adresat [w tym miejscu przedsiębiorca powinien wpisać nazwę przedsiębiorcy, pełny adres pocztowy oraz, o ile są dostępne, numer faksu i adres e-mail]– Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*)– Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)– Imię i nazwisko konsumenta(-ów)– Adres konsumenta(-ów)– Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)– Data(*) Niepotrzebne skreślić.Niektóre produkty posiadają plomby.Odklej ją tylko jeśli jesteś zadowolony z zakupu.Jeśli chcesz produkt oddać w ciągu 14-tu dni nie odklejaj plomby.Po odklejeniu plomba ulega uszkodzeniu. Uszkodzenie plomby uniemożliwia odstąpienie od umowy w ciągu 14-tu dni.Gwarancja jest oczywiście honorowana .