Zegarek męski HECTOR 665318 EKSTRA! ZOBACZ TERAZ! (6950720063)

zakończona
199,99 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Dostawa
  • Paczka48 darmowa
  • Paczka24 12,00 zł
  • Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 20,00 zł
  • lokalizacja: Łódź, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • płeć: produkt męski
  • dostawa z Polski: tak
  • marka: Inna marka
  • mechanizm: kwarcowy
  • materiał koperty: stal
  • materiał paska: skóra naturalna
  • rodzaj: analogowe
  • wodoodporność: 100m = WR100
  • kształt koperty: okrągła
  • szkiełko: mineralne
  • rodzaj paska: pasek
  • funkcje: chronograf, datownik, neobrite, wodoszczelny
  • kolor: biel, czerń

opis

Kontakt

505 464 627

501 063 691

603 480 408

biuro@outletforyou.p­l

Odbiór osobisty zakupionego towaru w godzinach 9 - 15:30

Płatność

Polecamy płatność przez system PayU. Pozwala to na wysyłkę nawet tego samego dnia! Najszybciej!

Lub bezpośrednio na konto firmy w BZWBK

12 1090 2590 0000 0001 2422 2443

Tytułem: (imię nazwisko kupującego/nick allegro ewentualnie nr aukcji)
Kwota: koszt zakupu zegarka

Przesyłka

Wszystkie przesyłki wysyłane są priorytetową paczką (Paczka 48). Istnieje możliwość odbioru własnego - ul. Duńska 1 w Łodzi, po wcześniejszym umówieniu się.

Kupując kilka przedmiotów płacisz za przesyłkę tylko raz!

Standard Allegro

Spełniamy wymagania Standardu Allegro. Najwyższa jakość obsługi to nasz standard!

Konto FIRMA

Jesteśmy legalnie działającą firmą!

Na każdy zakupiony przedmiot wystawiamy paragon lub na życzenie Fakturę VAT.

Posiadamy również sklep:
ul. Duńska 1 w Łodzi

Zapraszamy po wcześniejszym umówieniu się.

Gwarancja zwrotu

Każdy zakupiony przedmiot mogą Państwo zwrócić w ciągu 14 dni! Podstawą do zwrotu towaru jest wypełnienie formularza i odesłanie przedmiotu wraz z dowodem zakupu w stanie nienaruszonym.

Formularz zwrotu

Formularz wymiany

Regulamin sklepu

  • NAJLEPSZA OFERTA NA ALLEGRO
  • TYSIĄCE MODELI W OFERCIE
  • NAJWIĘKSZY WYBÓR, NAJNIŻSZE CENY
  • WYŁĄCZNIE ORYGINALNE PRODUKTY
  • DZIAŁAMY SZYBKO, TOWAR WYSYŁAMY W CIĄGU 24H
  • ZADOWOLENIE KLIENTA TO DLA NAS PODSTAWOWA KWESTIA
Zegarek męski HECTOR 665318 EKSTRA! ZOBACZ TERAZ!

ZEGAREK POWYSTAWOWY! MIKRORYSKI NA KOPERCIE I DEKLU, MIKROŚLADY NA PASKU!

Kształt: okrągły
Szkło: mineralne
Wyświetlac­z: chronograf
Koperta: stal
Rozmiar koperty: 46 mm
Wysokość koperty: 12 mm
Pasek: skóra
Szerokość paska: 24 mm
Kolor paska: biały
Cyferblat: czarny
Funkcje: datownik, stoper, czas 12/24
Mechanizm: kwarcowy
Wodoodporno­ść: 10 bar
Opakowanie: oryginalne jak na zdjęciach

Zegarki powystawowe.
Każdy zegarek 100% oryginał
Na każdy zegarek paragon lub fv vat
Gwarancja na okres 12 miesięcy
Zdjecia produktów są naszą własnością, nie używamy zdjęć z internetu bez wiedzy właścicieli. Gwarantujemy szybką i bezpieczną wysyłkę - (wszystkie przesyłki ubezpieczamy). Każdy oferowany przedmiot jest dostępny od ręki i wysyłany w dniu otrzymania zapłaty do godziny 13tej. Prowadzimy serwis gwarancyjny i pogwarancyjny

GWARANCJA UDANYCH ZAKUPÓW

Zobacz nasze pozostałe aukcje:

Generated by Allegro module - Copyright © 2014 by addonsPresta.com
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

24 miesiące
Dodatkowe informacje

 

Odpowiedzialność z tytułu rękojmi i gwarancji przy sprzedaży z udziałem KONSUMENTA.


  1. SPRZEDAWCA jest zobowiązany dostarczyć PRODUKT będący przedmiotem umowy - bez wad.
     
  2. SPRZEDAWCA jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne,  które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na kupującego lub  wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili -  przez okres 2 lat ( z wyłączeniem zegarków używanych oraz powystawowych, na które sprzedawca udziela 30-dniowej gwarancji lub 12-miesiecznej co jest zaznaczone każdorazowo na danej aukcji )
    2. a) Gwarancja nie obejmuje :
    - zużycia baterii
    - zużycia paska, elementów ścieralnych
    - uszkodzeń mechanicznych
    - skaz oraz ubytków wskazanych w treści ogłoszenia.
     
  3. SPRZEDAWCA jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli KONSUMENT wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy.
     
  4. W przypadku stwierdzenia wady lub niezgodności dostarczonego PRODUKTU  z umową, KONSUMENTOWI przysługuje prawo do złożenia reklamacji.
     
  5. W celu zgłoszenia reklamacji zalecamy, aby KONSUMENT wypełnił  protokół reklamacyjny (DrukReklamacyjny.doc), lub w innej formie opisał  podstawy reklamacji oraz żądania odnośnie usunięcia wad i przesłał  zgłoszenie drogą elektroniczną (e-mail) lub pocztą na adres do  korespondencji SPRZEDAWCY podany w nagłówku. Zgłoszenia można też  dokonać telefonicznie lub ustnie.
     
  6. Wadliwy PRODUKT - w uzgodnieniu ze SPRZEDAWCĄ - jeżeli będzie to  możliwe i celowe - KONSUMENT, który wykonuje uprawnienia z tytułu  rękojmi, będzie zobowiązany na koszt SPRZEDAWCY dostarczyć rzecz do  miejsca oznaczonego w umowie sprzedaży, a gdy takiego miejsca nie  określono w umowie - do miejsca, w którym rzecz została wydana  KONSUMENTOWI. Jeżeli ze względu na rodzaj rzeczy lub sposób jej  zamontowania dostarczenie rzeczy przez KLIENTA byłoby nadmiernie  utrudnione, KLIENT obowiązany jest udostępnić rzecz SPRZEDAWCY w  miejscu, w którym rzecz się znajduje.
     
  7. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, KLIENT może złożyć oświadczenie z  wnioskiem o odstąpieniu od umowy, chyba że SPRZEDAWCA niezwłocznie i bez  nadmiernych niedogodności dla kupującego wymieni rzecz wadliwą na wolną  od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli  rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez SPRZEDAWCĘ albo  SPRZEDAWCA nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad  lub usunięcia wady.
     
  8. Jeżeli KUPUJĄCYM jest KONSUMENT, może zamiast zaproponowanego przez  sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo  zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie  rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez kupującego jest  niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem  proponowanym przez sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów  uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie  stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie  narażałby kupującego inny sposób zaspokojenia.
     
  9. KUPUJĄCY nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.
     
  10. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, KUPUJĄCY może żądać wymiany rzeczy na  wolną od wad albo usunięcia wady. SPRZEDAWCA jest obowiązany wymienić  rzecz wadliwą na wolną od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez  nadmiernych niedogodności dla kupującego. SPRZEDAWCA może odmówić  zadośćuczynienia żądaniu kupującego, jeżeli doprowadzenie do zgodności z  umową rzeczy wadliwej w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe  albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności  z umową wymagałoby nadmiernych kosztów. Jeżeli KUPUJĄCYM jest  przedsiębiorca,SPRZEDAWCA może odmówić wymiany rzeczy na wolną od wad  lub usunięcia wady także wtedy, gdy koszty zadośćuczynienia temu  obowiązkowi przewyższają cenę rzeczy sprzedanej.
     
  11. SPRZEDAWCA rozpatrzy reklamację bez zbędnej zwłoki. Nie później niż w  ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania zgłoszenia reklamacji i  poinformuje w tym czasie drogą pisemną lub elektroniczną KONSUMENTA o  stanie realizacji reklamacji. Pozostawienie reklamacji w tym czasie bez  odpowiedzi jest równoznaczne z uznaniem reklamacji.
     
  12. Po uwzględnieniu reklamacji SPRZEDAWCA zwróci KONSUMENTOWI koszty  związane z reklamacją a poniesione przez KONSUMENTA. SPRZEDAWCA przekaże  należną kwotę KONSUMENTOWI na rachunek bankowy lub przekazem pocztowym.
     
  13. Jeżeli uznanie reklamacji jest związane z naprawą lub wymianą towaru - SPRZEDAWCA odeśle produkt KONSUMENTOWI na własny koszt.
     

Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

OUTLET FOR YOU
BRUKOWA 8
91-341 ŁÓDŹ
Dodatkowe informacje

 

Odpowiedzialność z tytułu rękojmi i gwarancji przy sprzedaży z udziałem KONSUMENTA.


  1. SPRZEDAWCA jest zobowiązany dostarczyć PRODUKT będący przedmiotem umowy - bez wad.
     
  2. SPRZEDAWCA jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne,  które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na kupującego lub  wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili -  przez okres 2 lat ( z wyłączeniem zegarków używanych oraz powystawowych, na które sprzedawca udziela 30-dniowej gwarancji )
    2. a) Gwarancja nie obejmuje :
    - zużycia baterii
    - zużycia paska, elementów ścieralnych
    - uszkodzeń mechanicznych
    - skaz oraz ubytków wskazanych w treści ogłoszenia.
     
  3. SPRZEDAWCA jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli KONSUMENT wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy.
     
  4. W przypadku stwierdzenia wady lub niezgodności dostarczonego PRODUKTU  z umową, KONSUMENTOWI przysługuje prawo do złożenia reklamacji.
     
  5. W celu zgłoszenia reklamacji zalecamy, aby KONSUMENT wypełnił  protokół reklamacyjny (DrukReklamacyjny.doc), lub w innej formie opisał  podstawy reklamacji oraz żądania odnośnie usunięcia wad i przesłał  zgłoszenie drogą elektroniczną (e-mail) lub pocztą na adres do  korespondencji SPRZEDAWCY podany w nagłówku. Zgłoszenia można też  dokonać telefonicznie lub ustnie.
     
  6. Wadliwy PRODUKT - w uzgodnieniu ze SPRZEDAWCĄ - jeżeli będzie to  możliwe i celowe - KONSUMENT, który wykonuje uprawnienia z tytułu  rękojmi, będzie zobowiązany na koszt SPRZEDAWCY dostarczyć rzecz do  miejsca oznaczonego w umowie sprzedaży, a gdy takiego miejsca nie  określono w umowie - do miejsca, w którym rzecz została wydana  KONSUMENTOWI. Jeżeli ze względu na rodzaj rzeczy lub sposób jej  zamontowania dostarczenie rzeczy przez KLIENTA byłoby nadmiernie  utrudnione, KLIENT obowiązany jest udostępnić rzecz SPRZEDAWCY w  miejscu, w którym rzecz się znajduje.
     
  7. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, KLIENT może złożyć oświadczenie z  wnioskiem o odstąpieniu od umowy, chyba że SPRZEDAWCA niezwłocznie i bez  nadmiernych niedogodności dla kupującego wymieni rzecz wadliwą na wolną  od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli  rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez SPRZEDAWCĘ albo  SPRZEDAWCA nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad  lub usunięcia wady.
     
  8. Jeżeli KUPUJĄCYM jest KONSUMENT, może zamiast zaproponowanego przez  sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo  zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie  rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez kupującego jest  niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem  proponowanym przez sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów  uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie  stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie  narażałby kupującego inny sposób zaspokojenia.
     
  9. KUPUJĄCY nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.
     
  10. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, KUPUJĄCY może żądać wymiany rzeczy na  wolną od wad albo usunięcia wady. SPRZEDAWCA jest obowiązany wymienić  rzecz wadliwą na wolną od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez  nadmiernych niedogodności dla kupującego. SPRZEDAWCA może odmówić  zadośćuczynienia żądaniu kupującego, jeżeli doprowadzenie do zgodności z  umową rzeczy wadliwej w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe  albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności  z umową wymagałoby nadmiernych kosztów. Jeżeli KUPUJĄCYM jest  przedsiębiorca,SPRZEDAWCA może odmówić wymiany rzeczy na wolną od wad  lub usunięcia wady także wtedy, gdy koszty zadośćuczynienia temu  obowiązkowi przewyższają cenę rzeczy sprzedanej.
     
  11. SPRZEDAWCA rozpatrzy reklamację bez zbędnej zwłoki. Nie później niż w  ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania zgłoszenia reklamacji i  poinformuje w tym czasie drogą pisemną lub elektroniczną KONSUMENTA o  stanie realizacji reklamacji. Pozostawienie reklamacji w tym czasie bez  odpowiedzi jest równoznaczne z uznaniem reklamacji.
     
  12. Po uwzględnieniu reklamacji SPRZEDAWCA zwróci KONSUMENTOWI koszty  związane z reklamacją a poniesione przez KONSUMENTA. SPRZEDAWCA przekaże  należną kwotę KONSUMENTOWI na rachunek bankowy lub przekazem pocztowym.
     
  13. Jeżeli uznanie reklamacji jest związane z naprawą lub wymianą towaru - SPRZEDAWCA odeśle produkt KONSUMENTOWI na własny koszt.
     

Zwroty
14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

OUTLET FOR YOU
BRUKOWA 8
91-341 ŁÓDŹ

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
O sprzedającym
outletforyou_pl

Dane firmy

Kontakt

  • 505464627
  • 501063691
poniedziałek - piątek
09:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Towary zamówione można również odebrać w sklepie stacjonarnym mieszczącym się pod adresem u.Brukowa 8 w Łodzi, sklep czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 9-16

Pozostałe informacje

email: biuro@outletforyou.pl
telefon: 505464627
telefon: 501063691