ZEGAREK MĘSKI ESPRIT ES 108241006 CIEKAWY FV/GW (7061770740)

zakończona
239,00 zł
sprzedaż zakończona
Dostawa
  • Paczka48 darmowa
  • Przesyłka kurierska 14,00 zł
  • Pocztex Kurier48 pobraniowy 20,00 zł
  • lokalizacja: Łódź, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • marka: Esprit
  • rodzaj: analogowe
  • mechanizm: kwarcowy
  • kształt koperty: okrągła
  • wodoodporność: 100m = WR100
  • szkiełko: mineralne
  • płeć: produkt męski
  • styl: klasyczny
  • rodzaj paska: bransoleta
  • materiał paska: stal
  • materiał koperty: stal
  • wzór dominujący: bez wzoru
  • cechy dodatkowe: nie zawiera niklu
  • dostawa z Polski: tak
  • szerokość paska (mm): 21
  • wysokość koperty (mm): 12
  • szerokość koperty (mm): 50
  • kolor koperty: srebrny
  • kolor tarczy: granatowy
  • funkcje: datownik, neobrite, wodoszczelny
  • kolor: odcienie szarości i srebra, odcienie granatowego

opis

Firma Outlet for you zaprasza do zakupu

Wszystkie produkty w naszej ofercie są oryginalne.

Zdjęcia przedstawiają sprzedawany produkt.

Do każdego zakupu wystawiany jest paragon lub na życzenie FV 23%

100% ORYGINAŁ! Chcesz mieć pewność, kupuj u nas!

Zegarek NOWY !!!

Stan zegarka widoczny na zdjęciach.

REAL FOTO !!!

OKRES GWARANCJI :24 MIESIĄCE

MARKA :ESPRIT

MODEL :ES108241008

MECHANIZM :KWARCOWY

SZKŁO :MINERALNE

MATERIAŁ KOPERTY :STAL

KOLOR KOPERTY :GRANATOWY

MATERIAŁ PASKA/BRANSOLETY :STAL

KOLOR PASKA/BRANSOLETY :SREBRNY

DATOWNIK :JEST

RODZAJ WYŚWIETLACZA :ANALOGOWY

KOLOR TARCZY :GRANATOWY

SZEROKOŚĆ ( mm) KOPERTY :50

GRUBOŚĆ KOPERTY (mm) :12

SZEROKOŚĆ PASKA/BRANSOLETY (mm):21

WODOSZCZELNOŚĆ (m):100

OPAKOWANIE :ORYGINALNE

DODATKOWE FUNKCJE :NEOBRITE

Gwarancja na produkty nowe 24 miesiące

Gwarancja na produkty powystawowe 12 miesięcy

Wszystkie produkty zamówione do godz 12 wysyłane są tego samego dnia

Wysyłki realizowane są przed Pocztę Polską oraz DPD

Wszystkie zdjęcia znajdujące się w ofercie są realnymi zdjęciami przedmiotu i odzwierciedlają jego faktyczny stan.

Prezentowane na stronach Sklepu zdjęcia produktów mogą odbiegać kolorystycznie od rzeczywistych kolorów z uwagi na różną konfigurację sprzętu komputerowego Klientów. Nie wpływa to jednak na właściwość Produktów.

Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1000,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1000 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 50 zł. Warunki oferty: wg stanu na 2 października 2017r. Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie lub mBank S.A. z siedzibą w Warszawie lub Kreditech Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Czas promocji jest ograniczony: null – null. Szczegóły promocji określa regulamin dostępny na: na.allegro.pl/raty.
Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Dostawa i płatność
od 0,00 zł

Lokalizacja: Łódź, Polska

Wysyłka

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
14,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
2 dni robocze
Paczka48
pierwsza sztuka
darmowa
kolejna sztuka
darmowa
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
3 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
25,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
2 dni robocze
Pocztex Kurier48 pobraniowy
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
3 dni robocze
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Niemcy
pierwsza sztuka
35,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
Czechy
pierwsza sztuka
35,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
Słowacja
pierwsza sztuka
35,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2

Punkty odbioru

Outlet For You
Brukowa 8
91-341 Łódź
woj. łódzkie
email: biuro@outletforyou.pl
tel.: 505464627

  • poniedziałek - piątek 08:30 - 16:00

płatność tylko gotówką
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

24 miesiące
Dodatkowe informacje

 

Odpowiedzialność z tytułu rękojmi i gwarancji przy sprzedaży z udziałem KONSUMENTA.


  1. SPRZEDAWCA jest zobowiązany dostarczyć PRODUKT będący przedmiotem umowy - bez wad.
     
  2. SPRZEDAWCA jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne,  które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na kupującego lub  wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili -  przez okres 2 lat ( z wyłączeniem zegarków używanych oraz powystawowych, na które sprzedawca udziela 30-dniowej gwarancji lub 12-miesiecznej co jest zaznaczone każdorazowo na danej aukcji )
    2. a) Gwarancja nie obejmuje :
    - zużycia baterii
    - zużycia paska, elementów ścieralnych
    - uszkodzeń mechanicznych
    - skaz oraz ubytków wskazanych w treści ogłoszenia.
     
  3. SPRZEDAWCA jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli KONSUMENT wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy.
     
  4. W przypadku stwierdzenia wady lub niezgodności dostarczonego PRODUKTU  z umową, KONSUMENTOWI przysługuje prawo do złożenia reklamacji.
     
  5. W celu zgłoszenia reklamacji zalecamy, aby KONSUMENT wypełnił  protokół reklamacyjny (DrukReklamacyjny.doc), lub w innej formie opisał  podstawy reklamacji oraz żądania odnośnie usunięcia wad i przesłał  zgłoszenie drogą elektroniczną (e-mail) lub pocztą na adres do  korespondencji SPRZEDAWCY podany w nagłówku. Zgłoszenia można też  dokonać telefonicznie lub ustnie.
     
  6. Wadliwy PRODUKT - w uzgodnieniu ze SPRZEDAWCĄ - jeżeli będzie to  możliwe i celowe - KONSUMENT, który wykonuje uprawnienia z tytułu  rękojmi, będzie zobowiązany na koszt SPRZEDAWCY dostarczyć rzecz do  miejsca oznaczonego w umowie sprzedaży, a gdy takiego miejsca nie  określono w umowie - do miejsca, w którym rzecz została wydana  KONSUMENTOWI. Jeżeli ze względu na rodzaj rzeczy lub sposób jej  zamontowania dostarczenie rzeczy przez KLIENTA byłoby nadmiernie  utrudnione, KLIENT obowiązany jest udostępnić rzecz SPRZEDAWCY w  miejscu, w którym rzecz się znajduje.
     
  7. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, KLIENT może złożyć oświadczenie z  wnioskiem o odstąpieniu od umowy, chyba że SPRZEDAWCA niezwłocznie i bez  nadmiernych niedogodności dla kupującego wymieni rzecz wadliwą na wolną  od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli  rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez SPRZEDAWCĘ albo  SPRZEDAWCA nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad  lub usunięcia wady.
     
  8. Jeżeli KUPUJĄCYM jest KONSUMENT, może zamiast zaproponowanego przez  sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo  zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie  rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez kupującego jest  niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem  proponowanym przez sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów  uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie  stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie  narażałby kupującego inny sposób zaspokojenia.
     
  9. KUPUJĄCY nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.
     
  10. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, KUPUJĄCY może żądać wymiany rzeczy na  wolną od wad albo usunięcia wady. SPRZEDAWCA jest obowiązany wymienić  rzecz wadliwą na wolną od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez  nadmiernych niedogodności dla kupującego. SPRZEDAWCA może odmówić  zadośćuczynienia żądaniu kupującego, jeżeli doprowadzenie do zgodności z  umową rzeczy wadliwej w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe  albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności  z umową wymagałoby nadmiernych kosztów. Jeżeli KUPUJĄCYM jest  przedsiębiorca,SPRZEDAWCA może odmówić wymiany rzeczy na wolną od wad  lub usunięcia wady także wtedy, gdy koszty zadośćuczynienia temu  obowiązkowi przewyższają cenę rzeczy sprzedanej.
     
  11. SPRZEDAWCA rozpatrzy reklamację bez zbędnej zwłoki. Nie później niż w  ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania zgłoszenia reklamacji i  poinformuje w tym czasie drogą pisemną lub elektroniczną KONSUMENTA o  stanie realizacji reklamacji. Pozostawienie reklamacji w tym czasie bez  odpowiedzi jest równoznaczne z uznaniem reklamacji.
     
  12. Po uwzględnieniu reklamacji SPRZEDAWCA zwróci KONSUMENTOWI koszty  związane z reklamacją a poniesione przez KONSUMENTA. SPRZEDAWCA przekaże  należną kwotę KONSUMENTOWI na rachunek bankowy lub przekazem pocztowym.
     
  13. Jeżeli uznanie reklamacji jest związane z naprawą lub wymianą towaru - SPRZEDAWCA odeśle produkt KONSUMENTOWI na własny koszt.
     

Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

OUTLET FOR YOU
BRUKOWA 8
91-341 ŁÓDŹ
Dodatkowe informacje

 

Odpowiedzialność z tytułu rękojmi i gwarancji przy sprzedaży z udziałem KONSUMENTA.


  1. SPRZEDAWCA jest zobowiązany dostarczyć PRODUKT będący przedmiotem umowy - bez wad.
     
  2. SPRZEDAWCA jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne,  które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na kupującego lub  wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili -  przez okres 2 lat ( z wyłączeniem zegarków używanych oraz powystawowych, na które sprzedawca udziela 30-dniowej gwarancji )
    2. a) Gwarancja nie obejmuje :
    - zużycia baterii
    - zużycia paska, elementów ścieralnych
    - uszkodzeń mechanicznych
    - skaz oraz ubytków wskazanych w treści ogłoszenia.
     
  3. SPRZEDAWCA jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli KONSUMENT wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy.
     
  4. W przypadku stwierdzenia wady lub niezgodności dostarczonego PRODUKTU  z umową, KONSUMENTOWI przysługuje prawo do złożenia reklamacji.
     
  5. W celu zgłoszenia reklamacji zalecamy, aby KONSUMENT wypełnił  protokół reklamacyjny (DrukReklamacyjny.doc), lub w innej formie opisał  podstawy reklamacji oraz żądania odnośnie usunięcia wad i przesłał  zgłoszenie drogą elektroniczną (e-mail) lub pocztą na adres do  korespondencji SPRZEDAWCY podany w nagłówku. Zgłoszenia można też  dokonać telefonicznie lub ustnie.
     
  6. Wadliwy PRODUKT - w uzgodnieniu ze SPRZEDAWCĄ - jeżeli będzie to  możliwe i celowe - KONSUMENT, który wykonuje uprawnienia z tytułu  rękojmi, będzie zobowiązany na koszt SPRZEDAWCY dostarczyć rzecz do  miejsca oznaczonego w umowie sprzedaży, a gdy takiego miejsca nie  określono w umowie - do miejsca, w którym rzecz została wydana  KONSUMENTOWI. Jeżeli ze względu na rodzaj rzeczy lub sposób jej  zamontowania dostarczenie rzeczy przez KLIENTA byłoby nadmiernie  utrudnione, KLIENT obowiązany jest udostępnić rzecz SPRZEDAWCY w  miejscu, w którym rzecz się znajduje.
     
  7. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, KLIENT może złożyć oświadczenie z  wnioskiem o odstąpieniu od umowy, chyba że SPRZEDAWCA niezwłocznie i bez  nadmiernych niedogodności dla kupującego wymieni rzecz wadliwą na wolną  od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli  rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez SPRZEDAWCĘ albo  SPRZEDAWCA nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad  lub usunięcia wady.
     
  8. Jeżeli KUPUJĄCYM jest KONSUMENT, może zamiast zaproponowanego przez  sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo  zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie  rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez kupującego jest  niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem  proponowanym przez sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów  uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie  stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie  narażałby kupującego inny sposób zaspokojenia.
     
  9. KUPUJĄCY nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.
     
  10. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, KUPUJĄCY może żądać wymiany rzeczy na  wolną od wad albo usunięcia wady. SPRZEDAWCA jest obowiązany wymienić  rzecz wadliwą na wolną od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez  nadmiernych niedogodności dla kupującego. SPRZEDAWCA może odmówić  zadośćuczynienia żądaniu kupującego, jeżeli doprowadzenie do zgodności z  umową rzeczy wadliwej w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe  albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności  z umową wymagałoby nadmiernych kosztów. Jeżeli KUPUJĄCYM jest  przedsiębiorca,SPRZEDAWCA może odmówić wymiany rzeczy na wolną od wad  lub usunięcia wady także wtedy, gdy koszty zadośćuczynienia temu  obowiązkowi przewyższają cenę rzeczy sprzedanej.
     
  11. SPRZEDAWCA rozpatrzy reklamację bez zbędnej zwłoki. Nie później niż w  ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania zgłoszenia reklamacji i  poinformuje w tym czasie drogą pisemną lub elektroniczną KONSUMENTA o  stanie realizacji reklamacji. Pozostawienie reklamacji w tym czasie bez  odpowiedzi jest równoznaczne z uznaniem reklamacji.
     
  12. Po uwzględnieniu reklamacji SPRZEDAWCA zwróci KONSUMENTOWI koszty  związane z reklamacją a poniesione przez KONSUMENTA. SPRZEDAWCA przekaże  należną kwotę KONSUMENTOWI na rachunek bankowy lub przekazem pocztowym.
     
  13. Jeżeli uznanie reklamacji jest związane z naprawą lub wymianą towaru - SPRZEDAWCA odeśle produkt KONSUMENTOWI na własny koszt.
     

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

OUTLET FOR YOU
BRUKOWA 8
91-341 ŁÓDŹ

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
O sprzedającym
outletforyou_pl
99,3%
kupujących poleca tego sprzedającego

2217

 

14

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

5,0

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • 505464627
  • 501063691
poniedziałek - piątek
09:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Towary zamówione można również odebrać w sklepie stacjonarnym mieszczącym się pod adresem u.Brukowa 8 w Łodzi, sklep czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 9-16

Pozostałe informacje

email: biuro@outletforyou.pl
telefon: 505464627
telefon: 501063691