ZEGAREK kieszonkowy J. M. FRENCH LONDON mechanizm (6957304778)

zakończona
99,99 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • List polecony ekonomiczny 10,00 zł
  • List polecony priorytetowy 12,00 zł
  • Paczka pocztowa ekonomiczna 16,00 zł
  • lokalizacja: Bielsko-Biała, Polska
  • czas wysyłki: do 2 dni
Marvis Łukasz Bąkowski
tel. 511 76 96 69
mail. marvis.bielsko@gmail.com

BRE BANK SA 56 1140 2004 0000 3002 7556 3745
Paczki wysyłamy 3 razy w tygodniu, kurierem DPD lub pocztą polską
1. Wysyłka po zaksięgowaniu wpłaty na koncie.
2. Na wpłatę czekamy maksymalnie 7 dni.
3. Uzasadnione reklamacje są przyjmowane, zwrot pieniędzy za wylicytowany przedmiot wraz z wysyłką w jedną strone.
4. Przy zakupie kilku przedmiotów jeden koszt wysyłki
5. Nie odwołuje ofert.
Przedmiotem aukcji jest mechanizm zegarka kieszonkowego. Stan wizualny widoczny na zdjęciach. Średnica tarczy 44 mm. Brak sekundnika - mechanizm wydaje się być sprawny. Z racji wieku przedmiot może wymagać przeglądu lub drobnych napraw zegarmistrza.



wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 56 1140 2004 0000 3002 7556 3745
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 30
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
List polecony priorytetowy 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
List polecony ekonomiczny 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 5 dni roboczych
Paczka pocztowa priorytetowa 17,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
Paczka pocztowa ekonomiczna 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 5 dni roboczych
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje

dane sprzedawcy

MARVIS Łukasz Bąkowski
Owcza 10
43-300 Bielsko-Biała
NIP: 5472153222
REGON: 360923480

kontakt

  • poniedziałek - piątek 09:00 - 23:00
  • sobota - niedziela 10:00 - 15:00

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
Marvis Łukasz Bąkowski
ul. Owcza 10
43-300 Bielsko- Biała
PL
Dodatkowe informacje

 

ZWROT TOWARU

Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014  r. o prawach konsumenta. Klient ma prawo do odstąpienia od umowy zakupu  towaru w terminie 14 dni od jego otrzymania (dotyczy przesyłek nie  uszkodzonych). O zwrocie należy poinformować nas w ciągu 14 dni na  adres:  marvis.bielsko@gmail.com  , jeszcze przed wysłaniem paczki. Przesyłkę  należy odesłać na adres firmy Marvis, ul. Owcza 10, 43- 300 Bialsko- Biała Prosimy w takim przypadku o załączenie pisma o odstąpieniu  od umowy kupna-sprzedaży oraz numer konta do przelania należności.  Zwrot pieniędzy odbywa się wyłącznie za pomocą przelewu bankowego.  Paczkę należy wysłać na własny koszt.

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 1 rok (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
Marvis, Łukasz Bąkowski
Owcza 10
43-300 Bielsko- Biała
PL
Dodatkowe informacje

  

Gwarancja zwrotu pieniędzy

* Prawo zwrotu towaru bez podawania przyczyny przysługuje tylko konsumentom.
* Towar można zwrócić w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty odbioru przedmiotu.
* Zwrot towaru do sklepu odbywa się na koszt Klienta.
* Sklep zwraca pełną wartość za zakupiony przedmiot oraz koszt zwykłej wysyłki towaru.
* Rozpakowanie towaru nie powoduje wygaśnięcia prawa do zwrotu towaru, poza pewnymi wyjątkami.
* Zwrot pieniędzy bez zbędnej zwłoki, najpóźniej w ciągu 14 dni kalendarzowych od zwrotu towaru.
* Przed odesłaniem towaru do sklepu należy dobrze go zabezpieczyć. Przesyłki uszkodzone nie będą przyjmowane.


PROCEDURA REKLAMACYJNA :

Na samym wstępie pragniemy zaznaczyć,  iż wszystkie nasze przesyłki są zabezpieczane do transportu z najwyższą  starannością. W razie gdyby jednak zamawiany przedmiot dotarł uszkodzony  podajemy szczegółowe informacje w jaki sposób należy postępować.

1. Odbieranie przesyłek

Zalecamy sprawdzenie zawartości paczki  bezpośrednio przy odbiorze towaru! Jeżeli kurier nie zgodzi się na  sprawdzenie paczki (np. z braku czasu) na potwierdzeniu odbioru należy  napisać: "odbieram z zastrzeżeniem". W razie wystąpienia uszkodzenia  należy poprosić kuriera o wypisanie protokołu szkody. Jeżeli protokół  został wypisany proszę przejść do pkt. 3, w przeciwnym wypadku do pkt.2.

Protokół szkody:

Protokół szkody powinien zawierać  dokładne informacje odnośnie powstałych zniszczeń, w szczególności: -  informacja o opakowaniu zewnętrznym - karton, kątowniki tekturowe, taśma  zabezpieczająca karton, folia streach'owa ( czy posiadają jakiekolwiek  uszkodzenia, np. porwany lub wgnieciony karton zgniecenie kartonu,  podziurawienie, uszkodzenie kątownika, odklejona taśma sklejająca karton  itd. Jeżeli opakowanie posiada wyżej wymienione bądź inne naruszenia  konieczne jest zaznaczenie tego na protokole.) - zabezpieczenie towaru  wewnątrz opakowania - folia bąbelkowa, profile styropianowe, folia,  przekładki tekturowe ( identycznie jak w przypadku opakowania  zewnętrznego ) Jeżeli kurier wypełni protokół w sposób odbiegający od  stanu rzeczywistego należy poprosić o wypisanie nowego formularza! Tylko  poprawnie wypełniony formularz reklamacyjny uprawnia do reklamacji  towaru.

2. Zamówienie kuriera w celu wypisania protokołu szkody

Jeżeli paczka nie została sprawdzona  przy odbiorze, a towar po rozpakowaniu okazał się być uszkodzony należy  skontaktować się z firmą kurierską w celu wypisania protokołu szkody.  Operatorowi należy podać numer listu przewozowego (numer znajduje się na  opakowaniu przedmiotu, na liście przewozowym) oraz rodzaj zaistniałej  szkody. Po podaniu powyższych informacji zostaną Państwo umówieni z  kurierem w celu wypisania protokołu szkody.

3. Kontakt z naszą firmą

Po uzyskaniu protokołu szkody jego  skan/ksero należy wysłać do siedziby naszej firmy: Marvis, ul. Owcza 10, 43- 300 Bielsko- Biała oraz skontaktować się telefonicznie  celem ustalenia rodzaju roszczenia reklamacyjnego: -  udzielenia rabatu na naprawę własną - wymiany przedmiotu na nowy -  naprawy zaistniałej szkody. Istnieje również możliwość przesłania  protokołu drogą elektroniczną - wiadomość email. W takim przypadku  należy zeskanować protokół i przesłać na adres e-mail:  marvis.bielsko@gmail.com    . Gwarantujemy, że dołożymy wszelkich starań żeby  złożoną reklamację rozpatrzyć maksymalnie szybko.