Zegarek Damski z cyrkoniami Q&Q - QQ DA27-502 (6542030033)

zakończona
129,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Paczka pocztowa priorytetowa 9,00 zł
  • Przesyłka kurierska 16,00 zł
  • Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 17,00 zł
  • lokalizacja: Tarnów
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • płeć: produkt męski
  • marka: Q&Q
  • rodzaj paska: pasek
  • rodzaj: analogowe
  • mechanizm: kwarcowy
  • kształt koperty: okrągła
  • właściwości: wodoszczelny
  • wodoodporność: 50m = WR50
  • szkiełko: mineralne


Koszty przesyłki kurierem GLS:
    - Paczka pobraniowa
    21 PLN
    - Paczka przelewowa
    16 PLN

Koszty przesyłki Pocztą Polską:
    - Paczka pobraniowa
    17 PLN
    - Paczka przelewowa
    9 PLN

    Uwaga!
    Możliwy odbiór osobisty
    w Tarnowie w salonie
    "ZŁOTO SREBRO CZAS..." przy ulicy Krakowskiej 2.

Zegarek Damski Q&Q - DA27-502

Cena katalogowa: 149 PLN

Producent:

Q&Q

Zegarek:

Analogowy

Dane techniczne:

Rodzaj:

Damski

Koperta:

Mosiądz

Wodoszczelność:

5 bar (50m / 165ft)

Szkło:

Mineralne

Kolor tarczy:

Antracytowy

Typ tarczy:

Cyrkonie

Materiał paska/bransolety:

Gumowo - skórzany

Kolor paska/bransolety:

Czarny

Zapięcie:

Klamerka

Typ mechanizmu:

Kwarcowy

Funkcje:
- cyrkonie na tarczy i kopercie

Wymiary:

Szerokość:

40mm

Grubość:

10mm

Gwarancja:

JESTEŚMY AUTORYZOWANYM SPRZEDAWCĄ DETALICZNYM I SERWISEM Q&Q - ZIBI

  • WSZYSTKIE ZEGARKI OFEROWANE W NASZYM SKLEPIE SĄ NOWE!
  • Wraz z zegarkiem otrzymują Państwo:
    • Oryginalne etui na zegarek i torebkę
    • Instrukcja obsługi - w języku polskim
    • Gwarancję (2 lata)
    • Paragon / fakturę VAT


Zakład Zegarmistrzowski
Serwis Atlantic
Beata Zbigniew Pomykacz
Ul. Krakowska 5
33-100 Tarnów
NIP: 873-000-39-14

Telefon:
    - 515 820 468
    - 14 655 93 36
    - 14 655 93 37

Gadu-Gadu:
E-mail:
    kraina.czasu@gmail.c­om
    • kraina.czasu@poczta.­fm
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • mBank 07 1140 2004 0000 3302 6208 0510
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Paczka pocztowa priorytetowa 9,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 21,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 17,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

kontakt

  • 515 820 468
    Od poniedziałku do piątku 9-18, w soboty 9-14.

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

reklamacje

Firma jest odpowiedzialna wobec Klienta, jeżeli sprzedany produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia), gdzie wadą fizyczną jest niezgodność dostarczonych produktów z umową. Klient ma prawo do złożenia reklamacji w ciągu 2 (dwóch) lat od daty wydania mu danego produktu przez Firmę.Firma w ciągu 14 (czternaście) dni kalendarzowych ustosunkuje się do reklamacji Klienta i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania.W celu rozpatrzenia reklamacji przez Firmę, Klient powinien dostarczyć reklamowany produkt lub produkty wraz z dowodem zakupu tego produktu (produktów) do Firmy i opisem reklamacji (wzór dokumentu reklamacji załączony do przesyłki). W przypadku gdy produkt był dostarczany za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej, reklamację (tj. reklamowany produkt, dowód zakupu i opis reklamacji) należy odesłać na adres Magazynu (rekomendujemy wysyłkę za pośrednictwem Poczty Polskiej listem zwykłym lub paczką ekonomiczną). W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta – Firma niezwłocznie wymieni produkt wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Nie wpływa to na możliwość złożenia przez Klienta oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami. W przypadku braku możliwości wymiany produktu, usunięcia wady produktu lub obniżenia ceny, Firma zwróci należność niezwłocznie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Klient nabywający produkt w celu związanym z działalnością zawodową lub gospodarczą (Klient nie będący konsumentem) ma prawo złożyć reklamację stosownie do obowiązujących w tej mierze przepisów prawa, przy czym odpowiedzialność Firmy z tytułu rękojmi za wady fizyczne produktów ogranicza się do kwoty, jaką Klient zapłacił Firmie za nabycie danego produktu. Informujemy, że każdy Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym celu została udostępniona unijna platforma internetowa ODR, dostępna pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.