Zegarek damski Citizen EP5002-58P (6999917492)

zakończona
449,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Dostawa
  • Przesyłka kurierska darmowa
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 15,00 zł
  • Niemcy 29,00 zł
  • lokalizacja: Chmielnik, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • funkcje: wodoszczelny
  • kolor: odcienie żółtego i złota
  • waga (z opakowaniem): 1 [kg]
  • marka: Citizen
  • płeć: produkt damski
  • rodzaj paska: bransoleta
  • mechanizm: kwarcowy
  • dostawa z Polski: tak
  • materiał koperty: stal
  • materiał paska: stal
  • rodzaj: analogowe
  • wodoodporność: 50m = WR50
  • kształt koperty: okrągła
  • szkiełko: mineralne

opis

tel: 660 198 550

periosmarket@wp.pl

+48 660 198 550

U Ciebie w 24 godziny

Najszybsza dostawa w Polsce

14 dni na zwrot

Paczka ubezpieczona DPD

Zegarek damski Citizen EP5002-58P


Opis produktu

Grawerowanie gratis

przy zakupach pow. 500zł i przedpłacie.

( poniżej 500zł koszt graweru 50zł niezależnie od ilości znaków)

Stan produktu: nowy
Instrukcja obsługi: w języku obcym
Opakowanie: oryginalne
Gwarancja: 24 mies

Zegarek damski Citizen EP5002-58P
Szkło mineralne
Rodzaj wyświetlacza analogowy
Rodzaj zapięcia zapięcie foldover
Materiał obudowy Stop
Średnica koperty 28 milimetrów
Grubość koperty 8 milimetrów
Materiał bransolety Stal nierdzewna
Szerokość bransolety 12 milimetrów
Bezel Materiał stop
Bezel Funkcja Bezel z indeksami

Dodatkowe funkcje:
Wodoszczelny do 50 m
Rodzaj paska:
Bransoleta
Mechanizm:
Kwarcowy

Sprzedawany zegarek jest w 100% - tach ORYGINALNY!

Sugerowana cena producenta to : 900.00

Galeria produktu (w przypadku aplikacji mobilnej kliknij "zobacz klasyczny opis")

Dostępne formy płatnościDodatkowe informacje

Umożliwiamy płatności poprzez PayU, przelewem bankowym na konto: 61 1050 1416 1000 0022 5884 2364 (ING) oraz platnośc kurierow ( za pobraniem)

Szybka dostawa zamówienia

Dla Twojej wygody nasze produkty wysyłane są paczką ubezpieczoną DPD z dostawą już w 24 godziny. Logując się do Allegro lub na naszą stronę PERIOS nie musisz kilkukrotnie wpisywać swojego adresu, my zapamiętamy go dla Ciebie.

Informacje o nas

PERIOS jest jednym z największych polskich sklepów z ekskluzywnymi produktami dla Ciebie. Zaufało nam już tysiące klientów na całym świecie - przekonaj się, dlaczego! Zapraszamy do zakupów!

U Ciebie w 24 godziny

Najszybsza dostawa w Polsce

Bezpieczna dostawa

Paczka ubezpieczona DPD

Loga i znaki firmowe użyte na aukcji zostały umieszczone wyłącznie w celu informacyjnym i są wyłącznie własnością tych firm.

Sklep Rafał Idzik

periosmarket@wp.pl

+48 660 198 550

Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1000,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1000 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 50 zł. Warunki oferty: wg stanu na 2 października 2017r. Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie lub mBank S.A. z siedzibą w Warszawie lub Kreditech Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Czas promocji jest ograniczony: null – null. Szczegóły promocji określa regulamin dostępny na: na.allegro.pl/raty.
Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Dostawa i płatność
od 0,00 zł

Lokalizacja: Chmielnik, Polska

Wysyłka

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
darmowa
kolejna sztuka
darmowa
maksymalnie w paczce
4
czas realizacji
2 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
15,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
4
czas realizacji
2 dni robocze

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Niemcy
pierwsza sztuka
29,00 zł
kolejna sztuka
5,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Wielka Brytania
pierwsza sztuka
49,00 zł
kolejna sztuka
5,00 zł
maksymalnie w paczce
2
Czechy
pierwsza sztuka
29,00 zł
kolejna sztuka
5,00 zł
maksymalnie w paczce
2
Irlandia
pierwsza sztuka
59,00 zł
kolejna sztuka
5,00 zł
maksymalnie w paczce
2
Słowacja
pierwsza sztuka
29,00 zł
kolejna sztuka
5,00 zł
maksymalnie w paczce
2
Szwecja
pierwsza sztuka
75,00 zł
kolejna sztuka
5,00 zł
maksymalnie w paczce
2
Holandia
pierwsza sztuka
49,00 zł
kolejna sztuka
5,00 zł
maksymalnie w paczce
2
Litwa
pierwsza sztuka
49,00 zł
kolejna sztuka
5,00 zł
maksymalnie w paczce
2
Norwegia
pierwsza sztuka
95,00 zł
kolejna sztuka
5,00 zł
maksymalnie w paczce
2
Ukraina
pierwsza sztuka
59,00 zł
kolejna sztuka
5,00 zł
maksymalnie w paczce
2
Włochy
pierwsza sztuka
75,00 zł
kolejna sztuka
5,00 zł
maksymalnie w paczce
2
Francja
pierwsza sztuka
75,00 zł
kolejna sztuka
5,00 zł
maksymalnie w paczce
2
Belgia
pierwsza sztuka
49,00 zł
kolejna sztuka
5,00 zł
maksymalnie w paczce
2
Dania
pierwsza sztuka
49,00 zł
kolejna sztuka
5,00 zł
maksymalnie w paczce
2
Hiszpania
pierwsza sztuka
95,00 zł
kolejna sztuka
5,00 zł
maksymalnie w paczce
2
Austria
pierwsza sztuka
49,00 zł
kolejna sztuka
5,00 zł
maksymalnie w paczce
2

Punkty odbioru

Perios
1-go Maja 10
26-020 Chmielnik
woj. świętokrzyskie
email: periosmarket@wp.pl
tel.: 660198550

  • poniedziałek - piątek 11:00 - 15:00

płatność tylko gotówką
do odbioru w 2 dni robocze
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

  • Allegro Finanse
  • Zwykły przelew bankowy
    61105014161000002258842364
    61105014161000002258842364

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

24 miesiące
12 miesięcy dla przedsiębiorców
Dodatkowe informacje

 

Gwarancja, Reklamacje i Zwroty

A.WARUNKI UDZIELONEJ GWARANCJI:

1. Gwarantem jakości produktów jest Perios.pl.

2. Perios.pl gwarantuje dobrą jakość oferowanych produktów, odpowiadającą właściwościom i przeznaczeniu określonym w instrukcji obsługi.

3. Perios.pl  ponosi odpowiedzialność za wady fizyczne (materiałowe bądź produkcyjne) tkwiące w NOWYM urządzeniu w okresie 12 miesięcy od daty jego sprzedaży ,  gospodarczą bądź zawodową (Dz.U. Nr 141, poz. 1176 z 2002 r.).

4. Ujawnione w okresie gwarancji wady zostaną usunięte w czasie nie dłuższym niż 30 dni, licząc od daty dostarczenia reklamowanego urządzenia do siedziby spółki.

5. Reklamowane urządzenie winno być: dostarczone wraz z wyposażeniem standardowym, czyste, w odpowiednim opakowaniu oraz opisem usterki.

B. ODMOWA PRZYJĘCIA REKLAMACJI:

Perios.pl  odmawia przyjęcia reklamacji tylko w przypadku:

  •     stwierdzenia użytkowania urządzenia niezgodnie z przeznaczeniem lub instrukcją obsługi,
  •     dostarczenia urządzenia brudnego, urządzenia bez osprzętu standardowego,
  •     stwierdzenia przyczyny usterki innej niż wada materiałowa bądź produkcyjna tkwiąca w urządzeniu,
  •     wady formalnej związanej z dokumentami sprzedaży urządzenia .
  •     Ingerencji w urządzenie innych osób lub servisów nieautoryzowanych przez firmę Perios.

C. GWARANCJĄ JAKOŚCI NIE SĄ OBJĘTE WADY:

1. Części, które przy zgodnej z zaleceniami eksploatacji podlegają naturalnemu zużyciu przed upływem okresu gwarancji.

2. Wady powstałe w wyniku uszkodzeń mechanicznych, termicznych lub chemicznych urządzenia i wyposażenia.

3. Uszkodzenia spowodowane wadliwą instalacją elektryczną Użytkownika, zalaniem podzespołów elektrycznych wodą.

4. Uszkodzenia spowodowane przeciążeniem urządzenia.

5. Uszkodzenia powstałe wskutek stosowania innych chemicznych środków czyszczących niż zalecane przez producenta dla danego typu urządzenia, nie stosowania się do uwag eksploatacyjnych przy korzystaniu ze środków chemicznych.

6. Uszkodzenia powstałe w szczególności w wyniku: zasilania urządzenia zanieczyszczoną wodą, niewłaściwym bądź zanieczyszczonym paliwem, pracy z wykorzystaniem nieoryginalnych lub niewłaściwych dla danego modelu części zamiennych i wyposażenia, wykonywaniem napraw i przeróbek przez osoby nieupoważnione.

7. Uszkodzenia związane z brakiem zalecanych czynności konserwacyjnych .

Pozostałe ustalenia gwarancyjne:

1.        Kupujący zobowiązany jest do sprawdzenia dostarczonego produktu i jego zgodności z zamówieniem w obecności przewoźnika który dostarczył zamówiony towar. Może to nastąpić tylko po odebraniu paczki i zapłaty za towar (w przypadku płatności za pobraniem). W przypadku stwierdzenia uszkodzeń towaru ponad wady, które zostały ujawnione przez Perios.pl w opisie produktów należy w obecności przewoźnika, który dostarczył zamówiony towar sporządzić stosowny protokół .

Niezgodny z zamówieniem towar można wraz z rachunkiem sprzedaży zwrócić przewoźnikowi który dostarczył zamówiony towar. W takim wypadku koszt transportu ponosi firma Perios.pl . Kiedy towar znajdzie się ponownie w magazynie firmy Perios.pl zostanie wymieniony na produkt zgodny z zamówieniem, a przesyłka zostanie ponownie wysłana na koszt Perios.pl jeśli wymiana produktu na zgodny z zamówieniem będzie niemożliwa, sklep internetowy. Perios.pl zwróci Kupującemu równowartość wpłaconej przez Kupującego kwoty i może zaoferować inny produkt. W przypadku stwierdzenia niezgodności z zamówieniem towaru w czasie późniejszym należy postępować wg zasad opisanych w ustępach poniższych.

2.        Jeżeli po odbiorze od przewoźnika, który dostarczył zamówione towary Kupujący stwierdzi niezgodność towaru z zamówieniem a Kupujący nie wykrył tych niezgodności w obecności przewoźnika, który dostarczył zamówiony towar, Kupujący powinien zgłosić reklamację wyłącznie drogą mailową.

3.        Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia. W przypadku uzasadnionej reklamacji produkt uszkodzony zostanie wymieniony na zgodny z zamówieniem, a jeżeli będzie to niemożliwe, Perios.pl. zwróci Kupującemu równowartość wpłaconej przez Kupującego kwoty i może zaoferować inny produkt.

4.        Warunki gwarancji określone są w zakładce Gwarancje. Uprawnienia z tytułu gwarancji należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi na karcie gwarancyjnej. Wszelkie roszczenia gwarancyjne powinny być zgłaszane bezpośrednio w sklepie Perios.pl  lub telefonicznie.

5.        W przypadku niezgodności produktów z umową oraz w przypadku wad produktów, zgodnie z obowiązującymi przepisami reklamacje można składać bezpośrednio w sklepie Perios.pl w Chmielniku 26-020 ul. 1-go Maja 10 lub drogą mailową, gdzie można uzyskać także informacje o sposobie odsyłania reklamowanego towaru i składaniu reklamacji.

6.        Klient zgodnie z ustawą z 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumenckich oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny może odstąpić od umowy sprzedaży internetowej bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty wydania produktu.

7.        Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje wobec: (1) nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na nośnikach programów komputerowych po usunięciu przez Klienta ich oryginalnego opakowania, (2) świadczeń o właściwościach określonych przez Klienta w zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą, (3) świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu.

8.        W przypadku przyjęcia i zatwierdzenia reklamacji klient otrzymuje zwrot kosztów wysłania reklamowanego produktu do siedziby sklepu na podane w karcie gwarancyjnej konto bankowe wedle taryfy Poczty Polskiej na zwykłą przesyłkę pocztową (nie więcej niż 19zł) i dotyczy tylko wysyłki na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.

9.        Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.

Reklamacja
1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

Perios
1-go Maja 10
26-020 Chmielnik
Dodatkowe informacje

Terminy rękojmi za wady fizyczneArt. 568 kodeksu cywilnego
§ 1. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat, a gdy chodzi o wady nieruchomości – przed upływem pięciu lat od dnia wydania rzeczy kupującemu. Jeżeli kupującym jest konsument a przedmiotem sprzedaży jest używana rzecz ruchoma, odpowiedzialność sprzedawcy może zostać ograniczona, nie mniej niż do roku od dnia wydania rzeczy kupującemu.
§ 2. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę rzeczy sprzedanej na wolną od wad przedawnia się z upływem roku, licząc od dnia stwierdzenia wady. Jeżeli kupującym jest konsument, bieg terminu przedawnienia nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w § 1.
§ 3. W terminach określonych w § 2 kupujący może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy albo obniżeniu ceny z powodu wady rzeczy sprzedanej. Jeżeli kupujący żądał wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady, bieg terminu do złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy albo obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany rzeczy lub usunięcia wady.
§ 4. W razie dochodzenia przed sądem albo sądem polubownym jednego z uprawnień z tytułu rękojmi termin do wykonania innych uprawnień, przysługujących kupującemu z tego tytułu, ulega zawieszeniu do czasu prawomocnego zakończenia postępowania.
§ 5. Przepis § 4 stosuje się odpowiednio do postępowania mediacyjnego, przy czym termin do wykonania innych uprawnień z tytułu rękojmi, przysługujących kupującemu, zaczyna biec od dnia odmowy przez sąd zatwierdzenia ugody zawartej przed mediatorem lub bezskutecznego zakończenia mediacji.
§ 6. Upływ terminu do stwierdzenia wady nie wyłącza wykonania uprawnień z tytułu rękojmi, jeżeli sprzedawca wadę podstępnie zataił.

Gwarancja, Reklamacje i Zwroty A.WARUNKI UDZIELONEJ GWARANCJI: 


 "  B. ODMOWA PRZYJĘCIA REKLAMACJI:Perios.pl odmawia przyjęcia reklamacji tylko w przypadku: stwierdzenia użytkowania urządzenia niezgodnie z przeznaczeniem lub instrukcją obsługi, dostarczenia urządzenia brudnego, urządzenia bez osprzętu standardowego, stwierdzenia przyczyny usterki innej niż wada materiałowa bądź produkcyjna tkwiąca w urządzeniu, wady formalnej związanej z dokumentami sprzedaży urządzenia . Ingerencji w urządzenie innych osób lub serwisów nieautoryzowanych przez firmę Perios.(dotyczy również wymiany baterii w okresie gwarancji ) C. GWARANCJĄ JAKOŚCI NIE SĄ OBJĘTE WADY:1. Części, które przy zgodnej z zaleceniami eksploatacji podlegają naturalnemu zużyciu przed upływem okresu gwarancji.(nie dotyczy baterii )2. Wady powstałe w wyniku uszkodzeń mechanicznych, termicznych lub chemicznych urządzenia i wyposażenia.3. Uszkodzenia spowodowane wadliwą instalacją elektryczną Użytkownika, zalaniem podzespołów elektrycznych wodą.4. Uszkodzenia spowodowane przeciążeniem urządzenia.5. Uszkodzenia powstałe wskutek stosowania innych chemicznych środków czyszczących niż zalecane przez producenta dla danego typu urządzenia, nie stosowania się do uwag eksploatacyjnych przy korzystaniu ze środków chemicznych.6. Uszkodzenia powstałe w szczególności w wyniku: zasilania urządzenia zanieczyszczoną wodą, niewłaściwym bądź zanieczyszczonym paliwem, pracy z wykorzystaniem nieoryginalnych lub niewłaściwych dla danego modelu części zamiennych i wyposażenia, wykonywaniem napraw i przeróbek przez osoby nieupoważnione.7. Uszkodzenia związane z brakiem zalecanych czynności konserwacyjnych .Pozostałe ustalenia gwarancyjne: 1. Kupujący zobowiązany jest do sprawdzenia dostarczonego produktu i jego zgodności z zamówieniem w obecności przewoźnika który dostarczył zamówiony towar. Może to nastąpić tylko po odebraniu paczki i zapłaty za towar (w przypadku płatności za pobraniem). W przypadku stwierdzenia uszkodzeń towaru ponad wady, które zostały ujawnione przez Perios.pl w opisie produktów należy w obecności przewoźnika, który dostarczył zamówiony towar sporządzić stosowny protokół .Niezgodny z zamówieniem towar można wraz z rachunkiem sprzedaży zwrócić przewoźnikowi który dostarczył zamówiony towar. W takim wypadku koszt transportu ponosi firma Perios.pl . Kiedy towar znajdzie się ponownie w magazynie firmy Perios.pl zostanie wymieniony na produkt zgodny z zamówieniem, a przesyłka zostanie ponownie wysłana na koszt Perios.pl jeśli wymiana produktu na zgodny z zamówieniem będzie niemożliwa, sklep internetowy. Perios.pl zwróci Kupującemu równowartość wpłaconej przez Kupującego kwoty i może zaoferować inny produkt. W przypadku stwierdzenia niezgodności z zamówieniem towaru w czasie późniejszym należy postępować wg zasad opisanych w ustępach poniższych. 2. Jeżeli po odbiorze od przewoźnika, który dostarczył zamówione towary Kupujący stwierdzi niezgodność towaru z zamówieniem a Kupujący nie wykrył tych niezgodności w obecności przewoźnika, który dostarczył zamówiony towar, Kupujący powinien zgłosić reklamację drogą mailową. 3. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia. W przypadku uzasadnionej reklamacji produkt uszkodzony zostanie wymieniony na zgodny z zamówieniem, a jeżeli będzie to niemożliwe, Perios.pl. zwróci Kupującemu równowartość wpłaconej przez Kupującego kwoty i może zaoferować inny produkt. 4. Warunki gwarancji określone są w zakładce Gwarancje. Uprawnienia z tytułu gwarancji należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi na karcie gwarancyjnej. Wszelkie roszczenia gwarancyjne powinny być zgłaszane bezpośrednio w sklepie Perios.pl lub telefonicznie. 5. W przypadku niezgodności produktów z umową oraz w przypadku wad produktów, zgodnie z obowiązującymi przepisami reklamacje można składać bezpośrednio w sklepie Perios.pl w Chmielniku 26-020 ul. 1-go Maja 10 lub telefonicznie, gdzie można uzyskać także informacje o sposobie odsyłania reklamowanego towaru i składaniu reklamacji. 8. W przypadku przyjęcia i zatwierdzenia reklamacji klient otrzymuje zwrot kosztów wysłania reklamowanego produktu do siedziby sklepu na podane w karcie gwarancyjnej konto bankowe wedle taryfy Poczty Polskiej na zwykłą przesyłkę pocztową (nie więcej niż 19zł) i dotyczy tylko wysyłki na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.  Przesyłki nieodebrane mogą zostać zutylizowane jeśli wartość należnoci przekroczy wartość produktu przechowywanego.9. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.

Warunki reklamacji z tytułu rękojmi

 

USTAWA

z dnia 30 maja 2014 r.

o prawach konsumenta[1]), [2])

Rozdział 1

Przepisy ogólne

Art. 1.

 

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Perios
1-go Maja 10
26-020 Chmielnik

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy.Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

O sprzedającym
www_perios_pl
99,8%
kupujących poleca tego sprzedającego

617

 

1

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

5,0

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

Informacje o sprzedającym

O nas Perios.pl jest jednym ze starszych polskich sklepów . Działalnośc handlowa została zarejestrowan w 1990 roku, . Od tego czasu istniejemy nieprzerwanie. Stworzyliśmy koncepcję sklepu, kojarzonego z najwyższą jakością i doskonale niską ceną. Sklep ma silną i ugruntowaną markę na rynku. Cieszy się opinią wiarygodnej i solidnej firmy, co jest wynikiem nieustającej dbałości o podnoszenie jakości usług i dotrzymywania obietnic składanych Klientom. Klienci oceniają sklep Perios.pl jako "budzący zaufanie" a 85% z nich robi zakupy w 2 lub więcej kategoriach towarów. Firma kieruje swoją ofertę do wszystkich, którym zależy nie tylko na konkurencyjnych cenach, ale i na profesjonalnej obsłudze oraz wygodnych i bezpiecznych zakupach bez wychodzenia z domu. Dbałość o etykę biznesową, otwartość i elastyczność to główne aspekty działalności firmy . Robimy to z pasją.

Pozostałe informacje

Opis procedury reklamacyjnej: Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem periosmarket@wp.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy: W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług - zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, np. pisząc na adres e-mail: periosmarket@wp.pl Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres Perios 1-go Maja 10 26-020 ChmielnikOświadczenie o odstąpieniu od umowy: (Oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) [DANE SPRZEDAJĄCEGO] ............................................. ............................................. ............................................. Ja.................................................niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy .............................................................................................................................................................................., numer oferty............................................................. . Data zawarcia umowy to ............................................................, data odbioru............................................................................... . Imię i nazwisko.......................................................................................... Login Allegro.............................................................................................. Adres ........................................................................................................... Data.............................................................................................................. .................................................................................................................. Podpis (tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji papierowej) Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy: W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca zwraca Kupującemu koszt odesłania Towaru do   całkowitej wysokości  ceny zakupu  Brak odstąpienia od umowy: Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: 1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; 8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; 9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 11) zawartej w drodze aukcji publicznej; 12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; 13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Kielcach Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów,  znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.