ZDROWY ROZSĄDEK W MARKETINGU BEZPOŚREDNIM -Bird (6922301566)

zakończona
19,99 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • List polecony ekonomiczny 6,49 zł
  • List polecony priorytetowy 8,49 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • lokalizacja: Warszawa - Ząbki, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: używany
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • rok wydania (xxxx): 2008

opis

Antykwariat Amicus
Ul. Piłsudskiego 37B
05-091 Ząbki






Wszystkie przesyłki są zabezpieczone przed powstaniem fizycznych uszkodzeń.

W przypadku zakupu produktów na kilku naszych aukcjach, za przesyłkę płacisz tylko raz!

Wysyłka w ciągu 24h! Płatności:

Płatności można dokonywać na nasz rachunek bankowy:


87 1140 2004 0000 3802 7574 0499

Polecamy korzystanie z opcji

Prowadzimy dwa konta na allegro:

książkowe:
oraz muzyczne:

ZDROWY ROZSĄDEK W MARKETINGU BEZPOŚREDNIM -Bird

Parametry

Rok wydania: 2008
Ilość stron: 494
Obwoluta: Brak
Autor: D. Bird
Ogólny stan książki: Dobry
Okładka: Lekko przybrudzona, Lekko przytarta
Grzbiet: Lekko przytarty
Rodzaj okładki: Miękka
Wydawca: MT Biznes
Blok: Spójny
Stan: Używany
Miejsce wydania: Warszawa
Kartki: Znikome ślady użytkowania

Zdrowy rozsądek w marketingu bezpośrednim i interaktywnym to „autorytatywny podręcznik” marketingu bezpośredniego, zawierający najnowsze informacje na temat zdecydowanie najistotniejszego dziś medium, czyli Internetu, który rozwija się w szybszym tempie niż wszystkie pozostałe media bezpośrednie. Ta książka jest bestsellerem nie bez powodu. Przeprowadza czytelnika krok po kroku przez zawiłości marketingu bezpośredniego a przy tym czyta się ją niemal jak powieść dzięki przystępnemu językowi oraz niestosowaniu żargonu. Nie ogranicza się jedynie do mówienia tego, co robić, a czego unikać – wspiera się licznymi przykładami z całego świata. Wśród wielu tematów znajdziemy tu: • definicję marketingu bezpośredniego i jego miejsce w marketingu • wskazówki na temat Internetu – idealnego medium bezpośredniego • rady jak zdobyć i zatrzymać klientów • informacje na temat wyjątkowych korzyści płynących z testowania i pomiarów • informacje o tym, co się sprzedaje, a co nie – i wyjaśnienie, dlaczego tak się dzieje • wskazówki dotyczące wyznaczania i osiągania celów oraz oceniania ich rezultatów • rozważania na temat znaczenia i skutecznego stosowania marketingu interaktywnego Bez względu na to, czy jesteś studentem, przedsiębiorcą czy menedżerem; planujesz, nadzorujesz, realizujesz czy oceniasz kampanie reklamowe; sprzedajesz klientom indywidualnym czy firmom; jak proste czy jak skomplikowane są twoje usługi lub produkty, znajdziesz w tej książce prawdziwą kopalnię praktycznych pomysłów. Wszystkie są łatwe do zrozumienia, większość łatwa do wykonania – i wszystkie oparte są na praktyce, a nie teorii. Polskie wydanie jest tym cenniejsze, że zostało poprzedzone obszernym wstępem napisanym wyłącznie przez najlepszych rodzimych praktyków. Najbardziej istotne obszary w polskim marketingu zintegrowanym ocenili: Leszek Konkel – obecny prezes SMB, pełniący równolegle funkcję prezesa Acxiom Polska, Bartłomiej Gola, który przez 4 lata pełnił funkcję prezesa SMB (równolegle ze współzarządzaniem agencją Tequila Polska), Jacek Barankiewicz – prezes Axel Springer Kontakt (członek zarządu SMB), Katarzyna Domańska – menedżer Egmont Polska (członek zarządu SMB), Marcin Gaworski – dyrektor zarządzający agencji 180heartbeats oraz Adam Zieliński – dyrektor zarządzający Skarbnicy Narodowej. O AUTORZE Drayton Bird jest autorem m.in.. Takich bestsellerów jak: „How to Write Sales Letters that Sell” oraz „Marketing Insights and Outrages”. Jako prelegent wykładał przed publicznością w 43 krajach. Współpracował w zakresie opracowywania strategii marketingowych oraz prowadzenia treningów dla menadżerów wszelkich szczebli dla m.in.. Takich potentatów jak: Microsoft, VISA, American Express czy British Airways. OPINIE Dla mnie ta książka Draytona Birda dla osób związanych z marketingiem zintegrowanym jest tym, czym opracowania Philipa Kotlera dla wszystkich marketerów, bądź książki Jacka Welcha dla biznesmenów. – Piotr Pokrzywa, dyrektor generalny Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego Stan wszystkich sprzedawanych przedmiotów jest jak najdokładniej opisywany, jeżeli jednak masz jakieś pytania dotyczące aukcji, skontaktuj się z nami!

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Allegro Paczkomaty InPost
pierwsza sztuka:
8,60 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
10
przybliżony czas realizacji:
2-3 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka:
0,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
-
przybliżony czas realizacji:
List polecony ekonomiczny
pierwsza sztuka:
6,49 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
1
przybliżony czas realizacji:
4 dni robocze
List polecony priorytetowy
pierwsza sztuka:
8,49 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
1
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
13,49 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
30
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze
Pocztex Kurier48
pierwsza sztuka:
10,99 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
30
przybliżony czas realizacji:
3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Allegro Paczkomaty InPost
pierwsza sztuka:
11,49 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
10
przybliżony czas realizacji:
2-3 dni robocze
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka:
0,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
-
przybliżony czas realizacji:
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka:
16,49 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
30
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze
Pocztex Kurier48 pobraniowy
pierwsza sztuka:
13,99 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
30
przybliżony czas realizacji:
3 dni robocze

Punkty odbioru

Ząbki
Piłsudskiego 37b
05-091 Ząbki
email: antykwariat.amicus@gmail.com
tel.: 514092499

  • Poniedziałek - Piątek 09:00 - 17:00
  • Sobota - Niedziela zamknięte

Płatność gotówką
Do odbioru w 30 dni roboczych
Prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT