ZDJĘCIA NA DREWNIE OZDOBA NA ŚCIANĘ 10x15 (6988914084)

zakończona
20,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę bez VAT
  • materiał: drewniane
  • wysokość: 10 [cm]
  • szerokość: 15 [cm]

opis

Pragniemy zaproponować Wam niebanalny produkt.

Twoje ulubione fotografie przełożone na drewniane deseczki. Zdjęcia na drewnie wykonywane są własnoręcznie co sprawia, że każde z nich jest unikatowe i jedyne w swoim rodzaju. Zdjęcia idealnie komponują się jako galeria, można powiesić je na ścianie oraz postawić na półce. Doskonały pomysł na prezent lub urzekającą pamiątkę z sesji.

Dostępne są różne formaty drewienek:

• 10x15 - 20zł

• 13x18 - 25zł

• 15x21 - 30zł

• 18x24 - 45 zł

• 20x30 - 60zł

• 30x40 - 75zł

Grubość drewna wynosi 18mm 

Krok 1 – Wybierz rozmiary deseczek i dokonaj płatności. 

Krok 2 – Prześlij do nas drogą elektroniczna zdjęcia, które mamy wykonać: underline.photo1@gmail.com

Krok 3 – Po otrzymaniu zapłaty zabieramy się do pracy, która wynosi do 5 dni roboczych.

Krok 4 – Oczekuj na przesyłkę.

Dostawa i płatność
od 12,00 zł

Lokalizacja: Nysa, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
14,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
4
Paczkomaty 24/7
pierwsza sztuka
12,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
4

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę bez VAT
Gwarancja
12 miesięcy

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

12 miesięcy
Reklamacja
1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok

Adres do reklamacji

Underline Photography, Krzysztof Łaskawiec
Kordeckiego 2/14
48-300 Nysa
Dodatkowe informacje

 

REKLAMACJA PRODUKTU 

1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym. 

2. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad. 

3. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład: 

   3.1. pisemnie na adres: ul. Kordeckiego 2/14, 48-300, Nysa

   3.2. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: underline.photo1@gmail.com 

4. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: 

   (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; 

   (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz 

   (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. 

Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. 

5. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną. 

6. W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z rękojmi niezbędne będzie dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na koszt Kupującego na adres ul. Kordeckiego 2/14, 48-300, Nysa.

7. Prośba o dostarczenie Produktu, o której mowa w pkt. 6.6 Regulaminu nie ma wpływu na bieg terminu na ustosunkowanie się Sprzedawcy do reklamacji Klienta, o którym mowa w pkt. 6.5 Regulaminu oraz nie narusza prawa Klienta żądania od Sprzedawcy demontażu wadliwego Produktu i ponownego zamontowania Produktu po dokonaniu wymiany na wolny od wad lub usunięciu wady, o którym mowa w art. 561[1] Kodeksu cywilnego.

Zwroty
14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Krzysztof Łaskawiec
Kordeckiego 2/14
48-300 Nysa

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Ograniczenie prawa do odstąpienia

Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy kupuje rzecz nieprefabrykowaną, wyprodukowaną według jego specyfikacji lub służącą zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (przepis z ustawy).

Dodatkowe informacje

 

1. Prawo Konsumenta do odstąpienia od umowy: W ciągu 14 dni od  otrzymania nabytej rzeczy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy  bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. 

W takim przypadku Sprzedający  zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. 

Aby odstąpić  od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie o odstąpieniu od umowy przykładowe podane poniżej.

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy:  

Ja ................niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy: Numer oferty

Data zawarcia umowy:

Data odbioru:

Imię i nazwisko:

Login Allegro: 

Adres: 

Numer konta:

Data: 

Podpis (tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji papierowej)  

2. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. 

3.  Brak odstąpienia od umowy: Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach  Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: 

  •  o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w  pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany  przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez  przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy 
  •  w której  cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi  przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed  upływem terminu do odstąpienia od umowy 
  •  w której przedmiotem  świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według  specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego  zindywidualizowanych potrzeb
  •  w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia 
  •  w  której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym  opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu  na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie  zostało otwarte po dostarczeniu
  •  w której przedmiotem  świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój  charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami 
  •  w  której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena  została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie  może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od  wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli 
  •  w  której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał  w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca  świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument  żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do  wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy  przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy 
  •  w  której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo  programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli  opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu 
  •  o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę 11) zawartej w drodze aukcji publicznej 
  •  o  świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów  mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług  związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub  kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia  usługi 
  •  o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są  zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia  rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do  odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o  utracie prawa odstąpienia od umowy

4.  Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie,  od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez  Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy  będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny  do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 5. W sprawach nie uregulowanych w niniejszych Informacjach od sprzedającego mają zastosowania przepisy obowiązującego prawa. 

O sprzedającym
UnderlinePhoto1
Użytkownik nie otrzymał żadnego komentarza
w ciągu ostatnich 12 miesięcy.

Dane firmy

Kontakt

  • 535103782
poniedziałek - piątek
09:00 - 18:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Underline Photography Krzysztof Łaskawiec

ul. Kordeckiego 2/14

48-300 Nysa

NIP: 5291647506

Regon: 015503235


Pozostałe informacje

Konto firmowe: 

Underline Photography Krzysztof Łaskawiec 

ul. Kordeckiego 2/14 

48-300 Nysa

BZWBK

45 1090 2167 0000 0001 3523 9436